

Phoinix napisal/-a:Trening za živce in preciznost v omejenem območju. Trije akuji, ena ura letenja
Jure toplo odsvetujem dajat manjše pinione od 12T, premalo mesa. So fantje meli lome v zraku, tako, da je odsvetovano.Phoinix napisal/-a:Plettenberg Orbit 25-10 (920kv), pinion 13T, KDE main 164T, 6S 6200mAh Lipo in SB asimetrični 630 kraki @1200min-1.
Motorski zobnik bom zamenjal z 12T 0.7M 5mm Rhino (ebay).
Zdi se mi da imam probleme z nizkimi vrtljaji in lead/lagom. Koliko imaš na jetaku na krakih tetive? Kar nisem še poskusil je zategniti kolikor gre, da onemogočim lead/lag okrog vijaka.FlyByWire napisal/-a:
Damperje zamenjaj, za teng-ove O-ringe, to je meni pomagalo pri tresljajih na nizkih obratih (Sej moram mal updatov napisat, samo bom skupaj zajel vse ko splavim mehaniko za Jetaka). Moja trenutna konfiguracija pri natavitvi 90% gasa "laufa" na 1200 obratih motorja če naj verjamem Vbaru
Kot pravim, ni "low rpm wobble", ki ima izrazito nihanje repa gor/dol, ampak smučke in fin, ki se treseta levo/desno. Tetiva-dolžina od prednjega do zadnjega roba kraka, širina kraka. Zdi se mi, da zaradi nizkih vrtljajev in zaostajanja kraka, pri široki tetivi prihaja do tresenja zaradi več kot običajnega zaostajanja in debalansa med levo in desno stranjo.FlyByWire napisal/-a:Jure dej mi pls razloži termin "tetive", da ti skušam pomagat s podatkom. Glede O-ringov sem pa presenečen, pri meni so pomagali na nizkih obratih enormno.