Align T-REX 450

Akrobatski in 3D modeli
Odgovori
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4000
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 18 Apr 2009, 12:57

Tole sploh ni bila avtorotacija v pravem pomenu. Če imaš obratov miljavžnt in pristaneš dokler ne izgubiš manj kot 2300rpm boš pristal... ohranjanje obratov je prava avtorotacija, česar pa tu niso pokazali.

Uporabniški avatar
Melly
Dr. Modelar
Prispevkov: 3879
Pridružen: 15 Feb 2007, 22:51
Kraj: Ankaran, Ocizla

Odgovor Napisal/-a Melly » 18 Apr 2009, 13:42

Phoinix napisal/-a:
Tole sploh ni bila avtorotacija v pravem pomenu. Če imaš obratov miljavžnt in pristaneš dokler ne izgubiš manj kot 2300rpm boš pristal... ohranjanje obratov je prava avtorotacija, česar pa tu niso pokazali.
Tule so pokazali letenje z zmletim glavnim zobnikom :lol:
lp Melly

Uporabniški avatar
denys
Freak
Prispevkov: 681
Pridružen: 06 Jun 2007, 16:23
Kraj: Koper

Odgovor Napisal/-a denys » 18 Apr 2009, 14:58

noobzor napisal/-a:Glede avtorotacije, kolikšen kot rotorja mora bit nastavljen( oz. ga vi prakticirate) v + in -.
Normalno v idle-up avtorotiraš. Jaz imam na +11/-11. Ko avtorotiraš pa je kolektiv nekje na pol -5-6, mogoče malo več na začetku. V glavnem trening in počasi dobiš vedno boljši občutek. S Trexom ne uspe čisto vedno, tako da je dobro imeti kakšen rezervni del pri roki...

Uporabniški avatar
križnikm
Razpravljalec
Prispevkov: 162
Pridružen: 20 Feb 2006, 11:41
Kraj: Tabor

Odgovor Napisal/-a križnikm » 20 Apr 2009, 17:18

Pozdravljeni!

Imam eno vprašanje, če mi lahko kdo pomaga?

Namreč dogaja se mi, ko letim z helikopterjem, da imam v zraku občasno motnje. Letim in nenadoma strese helikopter. Pravkar sem odpeljal dva štarta. Najprej se mi je zgodilo, da se se mi je helikpter sunkovito nagnil po nagibu, v drugem štartu pa mi je nenadoma izklopil motor za kakšno sekundo. Zaenkrat pa se je vse srečno končalo. To pa nista le dva primera. Zgodilo se je že, da se mi je helikopter postavil pravokotno na zemljo potem, da je v zraku dvignil vtrljaje in pospešil horizontalno...

Uporabljam pa sledeče komponente RV naprave:
-Multiplex Evo 12 sinth, modulacija PPM 35 mHz
-originalni 12 kanalni sprejemik, ki sem ga sedaj nadomestil z Graupnerje-vim R16 scan

Če bi mi lahko kdo svetoval kaj lahko storim bi bil zelo hvaležen. Morda tudi kakšno postavitev RV komponent, regulatorja.

Pa še to: Nekdo mi je svetoval, da naj oblečem regulator v Al-u folijo. Nekdo tudi, da naj originalen regulator nadomestim z drugim. Morda kakšne izkušnje okoli tega?
Sedaj vedno tudi mobilni telefon ne nosim s sabo kadar letim! Zgodilo se mi je že da sem lebdel na enem pol metru višine in mi nenadoma zazvoni telefon ter se izklopi motor. Tudi tu na srečo vse celo!

Za vse odgovore sem hvaležen!

Lep pozdrav, Bogomir

Helium
Tekmovalec
Prispevkov: 398
Pridružen: 22 Mar 2009, 15:31

Odgovor Napisal/-a Helium » 20 Apr 2009, 17:39

Hmm verjetno bo kar sprejemnik. Napisal si, da si orginalni sprejemnik zamenjal z Graupnerjevim. Nevem, mogoče sem čisto sfalil samo vredno je pa probati. Če na prejšnjem sprejemniku teh težav nisi imel je 80% sprejemnik. Praviš, da ti tudi telefon moti delovanje helija. Se pravi na sprejemnik prihajajo motnje in povzročajo zmešnjavo.

Lp, Marko!
Spektrum DX6i

GB-Models Yak 55M 1.4m

Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4000
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 20 Apr 2009, 18:06

PPM enostavno ni za helikopterje, saj je helikopter preveč občutljiv na kakršne koli motnje, ki jih navadno na letalu niti opazil nebi. Minimalno nadgradi na PCM če ne kar 2,4GHz sistem.

Uporabniški avatar
Mr.47
Razpravljalec
Prispevkov: 68
Pridružen: 31 Avg 2008, 08:11
Kraj: Dolenja Trebuša

Odgovor Napisal/-a Mr.47 » 27 Apr 2009, 21:00

Mene pa zanima ali je že kdaj kateremu utrgalo jermen na T-rexu.
Meni se je to namreč zgodilo včeraj. Jermen je bil jantarni za sabo pa je imel ene 45 poletov.Cel jermen je kot nov,nima sledov obrabe zato ne zastopim zakaj ga je strgalo.
Priponke
Fotografija0106 (600 x 450).jpg
Posledice.
Fotografija0106 (600 x 450).jpg (59 KiB) Pogledano 1350 krat
Fotografija0105 (450 x 600).jpg
Pretrgan jermen.
Fotografija0105 (450 x 600).jpg (44.61 KiB) Pogledano 1350 krat

Uporabniški avatar
križnikm
Razpravljalec
Prispevkov: 162
Pridružen: 20 Feb 2006, 11:41
Kraj: Tabor

Odgovor Napisal/-a križnikm » 27 Apr 2009, 21:13

Takšnega primera pa še nisem videl in tudi ne doživel. Imam pa neznosne probleme z obrabo zobov. Na jermenu mi zelo pogosto potrga zobe. Najprej je opaziti obrabo na strani jermena, nato zobje dobijo obliko ''sekularke'' potem odtrgani zobje, ali pa jih kar naenkrat ni več. Uporabljam originalne jermene. Kolikor sem dom sedaj eksperimentiral okoli tega sem prišel do zaključka da je verjetno vzrok v obremenitvi ki se pojavi takrat ko pristajam v travo. Vidim pa da uporabljaš (po barvi sodeč) drugačen jermen ki ga ponujajo v originalu. Zaupaš morda kje ga kupiš? Morda tudi vprašanje za ostale: Kako pravilno nastaviš prednapetje jermena?

Uporabniški avatar
Mr.47
Razpravljalec
Prispevkov: 68
Pridružen: 31 Avg 2008, 08:11
Kraj: Dolenja Trebuša

Odgovor Napisal/-a Mr.47 » 27 Apr 2009, 21:26

Letel sem na mitingu v Ajdovščini in sem bil ene 2m visoko, ko se mi je rep ustavil.
Jermen sem kupil tukaj:
http://www.modelhelicopters.co.uk/acata ... _Trex.html

Tukaj pa prodajajo alu glavo za ugodno ceno.
http://ecpower.com.hk/index.php?main_pa ... cts_id=273
Priponke
head for align trex 450.png
head for align trex 450.png (124.62 KiB) Pogledano 1312 krat
HT1003HT.jpg
HT1003HT.jpg (12.34 KiB) Pogledano 1312 krat

Uporabniški avatar
denys
Freak
Prispevkov: 681
Pridružen: 06 Jun 2007, 16:23
Kraj: Koper

Odgovor Napisal/-a denys » 27 Apr 2009, 22:01

Po tujih forumih je bilo v zadnjem času večkrat omenjeno, da se je jim je ta rumen (Mavrikk) jermen strgal. Mogoče je serijska napaka na jermenih.

Uporabniški avatar
Boeing
Freak
Prispevkov: 700
Pridružen: 15 Nov 2004, 15:03
Kraj: Rogaška Slatina

Odgovor Napisal/-a Boeing » 28 Apr 2009, 00:20

Hm, tile rumeni bi naj bili made by Bando... daj poglej na pretrganega, če slučajno piše bando na njem... bo treba mal prekontrolirat :\
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...

Powered by OS, controlled by Futaba FX-30!

Born on a HAAS!

Uporabniški avatar
Mr.47
Razpravljalec
Prispevkov: 68
Pridružen: 31 Avg 2008, 08:11
Kraj: Dolenja Trebuša

Odgovor Napisal/-a Mr.47 » 28 Apr 2009, 13:11

Zanimivo je tudi to, da lahko jermen strgaš na roke brez kakšne večje sile.
Imam še en tak jermen in bo romal samo še v smeti.
Priponke
Fotografija0126 (600 x 450).jpg
Fotografija0126 (600 x 450).jpg (33.29 KiB) Pogledano 1612 krat

Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4000
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 28 Apr 2009, 13:34

Mr.47 napisal/-a:Mene pa zanima ali je že kdaj kateremu utrgalo jermen na T-rexu.
Meni se je to namreč zgodilo včeraj. Jermen je bil jantarni za sabo pa je imel ene 45 poletov.Cel jermen je kot nov,nima sledov obrabe zato ne zastopim zakaj ga je strgalo.

Lahko natančneje napišeš kako je prišlo do odpovedi jermena? Med letom, v lebdenju? Kaj si naredil da je prišlo do udarca krakov v rep?


križnikm napisal/-a:Kolikor sem dom sedaj eksperimentiral okoli tega sem prišel do zaključka da je verjetno vzrok v obremenitvi ki se pojavi takrat ko pristajam v travo.

T-rex 450 in original jermen sta zelo dovzetna do obrabe, še zlasti ko je repni rotor pod obremenitvijo (če orje po travi). Pravzaprav so te obremenitve konkretno večje, čeprav se ne zdi da je temu tako. Če pri tem zagrabi še kako drobno vejico je odpoved jermena zagarantirana.

Uporabniški avatar
Mr.47
Razpravljalec
Prispevkov: 68
Pridružen: 31 Avg 2008, 08:11
Kraj: Dolenja Trebuša

Odgovor Napisal/-a Mr.47 » 28 Apr 2009, 14:51

Letel sem vzvratno nato pa sem ga obrnil za 180° da bi spet letel naravnost naprej.Takrat so kraki na repnem rotorju obstali(višina 2m).Helikopter je začelo vrteti.Spustil sem gas.Heli je zadel z repom tla,nato ga je prevrnilo na bok, takrat so kraki poknili v rep.
Z repnim rotorjem po travi nisem"oral".Kakšno travico že zadeneš,vendar sem zmeraj vzletal tam kjer ni trava previsoka oziroma je sploh ni.

Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4000
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 28 Apr 2009, 14:54

Na 450-ki je pametno redno pregledovat rep. Črn-alignov jermen je zelo lepo in precej zgodaj kazal znake utrujenosti, saj je že po kakih 5 urah letenja manjkalo kar nekaj zob.

Uporabniški avatar
Mr.47
Razpravljalec
Prispevkov: 68
Pridružen: 31 Avg 2008, 08:11
Kraj: Dolenja Trebuša

Odgovor Napisal/-a Mr.47 » 28 Apr 2009, 15:10

Z črnim alignovim jermenom sem imel okrog 150 poletov. Imel je še vse zobe samo malo so imeli pojedene robove(sem ga probal pretrgati vendar ga nisem mogel). Zdej mi je žal da sem ga zamenjal z jantarnim in ne nazaj z alignovim.

Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a ajnstajn » 28 Apr 2009, 17:00

Hm, čudno, da mate nekateri toliko problemov z jermeni. Jaz že od začetka uporabljam samo alignove črne jermene in se mi še nikoli ni zgodilo, da bi našel kak mankajoč zob pa moj rep redno orje po zemlji (stalno usrani repni rotorji). Menjam jih pa samo ob kreših, ker jih takrat ponavadi natrga. :-?

Uporabniški avatar
zosek
Tekmovalec
Prispevkov: 218
Pridružen: 08 Avg 2008, 13:47
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a zosek » 17 Maj 2009, 15:51

Zdravo,

zopet se mi je pojavila težava #-o
Danes dopoldan sem bil na letališču in normalno naredil prvi polet, ko pa sem hotel začeti z drugim (1 urco pozneje) je helikopter po približno 20sec začel izgubljati z vrtljaji in je začel počasi padati. Če sem takoj na tleh preklopil na 3d krivuljo so mu obrati kar takoj začeli upadati. Kaj mislite, ali je to problem z regulatorjem ali motorjem?
Lp, Matija

Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4000
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 17 Maj 2009, 17:30

Prazne celice? Pregrevanje reglerja ali motorja?

Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3047
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo » 17 Maj 2009, 17:46

Phoinix napisal/-a:Prazne celice? Pregrevanje reglerja ali motorja?
Hvala za hitro reakcijo.

Celice so bile napolnjene na terenu in prvi sum je padel na njih. Sledil je preizkus z drugimi, napolnjenimi dan prej. Rezultat isti. Balanser kaže napetosti 4,12 4,12 4,13.

Motor je hladen regler ima 30°.

Sledi preizkus doma. Heli je v garaži, na hladnem. Baterije ponovno preverjene (trije paketi). Regler ponovno sprogramiran. Hajd na dvorišče: rezultat je isti: po preklopu na Idle-up (100% motorja) se pogon sesede.

Ponovno programiranje in premik točke izklopa na nižjo napetost. Rezultat je isti.

Zvok pogona se ob preklopu in sesedanju vedno spremeni. Sledi pregled zobnikov. Ali se morda vrti zobnik na motorni gredi? Ne tudi to je OK.

Ostaja sum na regler. To lahko preveriva samo z drugim reglerjem (ki ga nimava) ali obstaja še kakšna možnost?

Miloš

Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4000
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 17 Maj 2009, 18:04

Kaj pa kak lezaj v pogonu? Se rotor normalno vrti? Repni sklop? Ce rotor vrtis v kontra, je kaj velik upora?

Imas samo eno baterijo? Ce jo obremenis, koliko pade napetost?

Uporabniški avatar
zosek
Tekmovalec
Prispevkov: 218
Pridružen: 08 Avg 2008, 13:47
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a zosek » 17 Maj 2009, 18:25

Živjo,

Rotor se normalno vrti, seveda do takrat ko na motorju padejo obrati. Repni del se mi zdi vredu, če rotor vrtim v nasprotno stran teče enako kot prej. Sem pa probal z dvema baterijama in je v obeh primerih bil enak rezultat.
Lp, Matija

Uporabniški avatar
Rescator
Razpravljalec
Prispevkov: 82
Pridružen: 05 Avg 2008, 20:30
Kraj: Kranj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Rescator » 07 Jul 2009, 17:23

V Hobbycity sem gledal heli HK-450 CCPM 30 Electric Helicopter Kit, pregledal sem kakšne komponente je potrebno še kupit in me sedaj zanimajo vaša mnenja.
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... copter_Kit

Komponente:
HXT900 9g / 1.6kg / 0.12sek Micro Servo
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... roduct=662

MKS DS480 Digital Servo 1.85kg / .068sec / 10.9g
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... ec_/_10.9g

Assan GA-410 Tail Lock Gyro
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... _Lock_Gyro_

TURNIGY Plush 30amp Speed Controller
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=2164

Turnigy 2836 Brushless 450-Size Heli Motor 3700kv
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=8137

Part # F050
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... art_#_F050

Spektrum AR6100 DSM2 MicroLite 6Channel Rx
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... Channel_Rx_
... .--. . -.- - .-. ..- -- / -.. -..- -.... .. / ..--- .-.-.- ....- / --. .... --..

Uporabniški avatar
mongo56
Tekmovalec
Prispevkov: 301
Pridružen: 07 Sep 2007, 17:36
Kraj: Slovenj Gradec

Odgovor Napisal/-a mongo56 » 07 Jul 2009, 17:37

Moj nasvet:

Odlične izkušnje imam z:
http://www.cnchelicopter.com/servlet/th ... 01B/Detail
34+8$ poštnine (pri meni je šlo še mimo carine) = ~30€

Tema na rcgroups:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=956825

HXT900 se sicer ne obnesejo slabo na cikliki, bi pa raje vzel MG-14, predvsem zaradi kovinskih zobnikov. Razen, če ti je menjava zobnikov v veselje ;)
[/url]http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... t=8303[url]

Servo za rep deluje solidno. Hiter, digitalen in dovolj navora. Poglej si še priporočene servote za zgornji žiroskop v temi na rcgroups.

Motor sem imel na Blade 400 in zaenkrat še špila (na 11t zobniku) - je že v drugih rokah.

Regler pa le vzemi vsaj 40A in po možnosti s switching BEC (linearci se radi grejejo).
Recimo:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=3729

Naj ti služi in veliko užitkov pri letenju! ;)
Zadnjič spremenil mongo56, dne 08 Jul 2009, 15:41, skupaj popravljeno 2 krat.

Uporabniški avatar
Rescator
Razpravljalec
Prispevkov: 82
Pridružen: 05 Avg 2008, 20:30
Kraj: Kranj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Rescator » 08 Jul 2009, 15:38

Ali ima kdo izkušnje z Telebee Head Lock & Standard Gyro (Digital/Analog) http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... al/Analog)
... .--. . -.- - .-. ..- -- / -.. -..- -.... .. / ..--- .-.-.- ....- / --. .... --..

Odgovori

Vrni se na