Stran 30 od 43

Objavljeno: 13 Mar 2009, 17:33
Napisal/-a mato
Ima kdo idejo, kako naj pritrdim ježke na kovinsko ploščo?

Objavljeno: 13 Mar 2009, 19:09
Napisal/-a denys
Dvoslojni lepilni trak.

Po slikah sodeč zgleda dobro sestavljen.

Objavljeno: 13 Mar 2009, 19:55
Napisal/-a Melly
mato napisal/-a:Ima kdo idejo, kako naj pritrdim ježke na kovinsko ploščo?
Obi, samolepljivi ježki, 2e na meter se mi zdi, drži "k prn norcih".

Objavljeno: 13 Mar 2009, 20:04
Napisal/-a mongo56
Veš mogoče za kak ugoden in reltivno kvaliteten alu tail set, ki bi pasal na Blade 400?
CopteX tail sete grajajo na HeliFreaku (vsaj v navezi z Blade 400), MicroHelijevi in Alignovi so pa konkretno dražji.
Hvala.

Objavljeno: 13 Mar 2009, 23:03
Napisal/-a mato
mongo56 napisal/-a:Veš mogoče za kak ugoden in reltivno kvaliteten alu tail set, ki bi pasal na Blade 400?
CopteX tail sete grajajo na HeliFreaku (vsaj v navezi z Blade 400), MicroHelijevi in Alignovi so pa konkretno dražji.
Hvala.
Tukaj imaš poceni, jih lahko več naročiš :lol:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... _Tail_Unit

Objavljeno: 14 Mar 2009, 11:56
Napisal/-a denys
Od Copterx-a ima naslednje pomankljivosti:

1. Vijaki, ki držijo gripe je dobro zamenjati, ker so mehki in lahko počijo, če repni blejdi pridejo v stik s tlemi.
2. Slabši ležaji, včasih so tudi novi so zaliti z loctitom. Po potrebi za zamenjati.
3. Tail slider narejen drugače kot Align-ov in dobi luft čez cca. 200 poletov, ki se da popravit, če se ti da ubadati s tem.

Copterx 20$.
Align 40 $.

Če hočeš na Copterxu zamenjati tail slider z Alignovim stane dodatnih 18$. Lahko tudi kupiš iz hobbycitija slider od HK-450 za 4$.

V glavnem, na začetku prišparaš vendar si kmalu na isti cifri kot za Align rep.

Objavljeno: 14 Mar 2009, 12:45
Napisal/-a mongo56
Ma kdo izkušnje s tem?
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=69296
Idealno bi bilo, če bi pasal tail shaft od Blade 400, kar pa dvomim.

Objavljeno: 14 Mar 2009, 14:52
Napisal/-a krux666
Neki takšnega sem imel, pa se je srečal s tlemi in sta takoj odleteli plastični ričici za premikanje lopatic (zelena). Pravtako takoj poči vijak s katerim je alu ročica pritrjena na centralni del rotorja(modro). Tega je tudi težko nastavit, da nimaš preveč lufta in zelo rad se odvije, kljub lockt...

Objavljeno: 14 Mar 2009, 16:39
Napisal/-a Boeing
Jaz uporabljam microhelijev PRO rep, ki ima dva sliderja in prisežem, da ne nabavim nikoli več ničesar drugega...

Objavljeno: 15 Mar 2009, 19:35
Napisal/-a mato
Rep mi dostikrat počasi malo poplesuje levo in desno.
Za letenje to nikakor ni moteče, ne vem pa, če je zaradi tega lahko kaj narobe?
Kaj bi bilo vzrok temu?
Napačna nastavitev žiroskopa, prekratka ročica servomotorja, zračnost v repnem sklopu?

Objavljeno: 15 Mar 2009, 19:48
Napisal/-a mongo56
Oscilacija ali drift? Mogoče preveč gaina na gyrotu?
Meni nekje nad 75% gy401 prekompenzira -> rep začne oscilirat.

Objavljeno: 15 Mar 2009, 19:51
Napisal/-a denys
Če imaš logitech 2100 moraš najprej gyro dati v RATE MODE. To narediš tako, da v komandi znižuješ gain dokler se na gyrotu ne ugasne TL lučka. Ko si v rate modeu moraš s t.i. "trial and error" heli lebdet, pogledat kam nosi rep, pristati in premikati servo dokler ne najdeš prave točke, kjer je rep stabilen v rate modeu. Ko to nastaviš, daš v komandi nazaj v HEADING HOLD (TAIL LOCK) mode.

Objavljeno: 15 Mar 2009, 19:56
Napisal/-a denys
mongo56 napisal/-a:Oscilacija ali drift? Mogoče preveč gaina na gyrotu?
Meni nekje nad 75% gy401 prekompenzira -> rep začne oscilirat.
GY401 je dosti lažji za nastavit, ker ga ne rabiš nastavljati v rate modeu. Če narediš isto na logitechu heli deluje kot da je malo "pijan".

Objavljeno: 15 Mar 2009, 20:24
Napisal/-a mato
denys napisal/-a:Če imaš logitech 2100 moraš najprej gyro dati v RATE MODE. To narediš tako, da v komandi znižuješ gain dokler se na gyrotu ne ugasne TL lučka. Ko si v rate modeu moraš s t.i. "trial and error" heli lebdet, pogledat kam nosi rep, pristati in premikati servo dokler ne najdeš prave točke, kjer je rep stabilen v rate modeu. Ko to nastaviš, daš v komandi nazaj v HEADING HOLD (TAIL LOCK) mode.
Hvala. Bom probal to še enkrat nastaviti.
Na koliko je pametno imeti nastavljen TAIL LOCK? Trenutno imam na 60% na komandi, kar je dejansko 20%.

Pa na koliko je dobro imeti nastavljen SERVO SPEED. Trenutno imam na sredini. Repni servo je LTS 3100G (v kompletu z žiroskopom).

Objavljeno: 15 Mar 2009, 22:10
Napisal/-a denys
Pravi gain najdeš tako, da ga dviguješ toliko dokler ne začne rep trzati in pol ga malo znižaš ravno toliko, da ne trza več. Če ne letiš v rikverc ga lahko pustiš tudi na 60%(20%). S servo speed v bistvu nastaviš kako hitro želiš, da se ti rep zaustavi po tem ko spustiš ročico. Lahko pustiš na sredini ali karkoli nastaviš bo v redu.

Objavljeno: 23 Mar 2009, 15:14
Napisal/-a damjami
Pozdravljeni,

Imam T-Rex 450 S, graupner mx-12 ter gy401. Ko prestavim ruder rocko na komandi, mi pri nekje 3/4 rocke v desno ali levo neha premikati servo motor. Limita na gy401 nimam nastimanega oziroma je nastiman na minimum, ko prestavim ruder rocko polno v desno ali levo vidim, da bi se rep lahko se malo premaknil preden bi zadel ohisje. Kje bi lahko bil problem?

Objavljeno: 23 Mar 2009, 15:26
Napisal/-a ajnstajn
Nastavi limit na žiroskopu. Na njem je potenciometer, ki ga vrtiš in s tem naštimaš max hod servomotorja. Pred tem moraš poskrbeti, da je slider na sredini repne osi.

Objavljeno: 23 Mar 2009, 15:36
Napisal/-a damjami
Limit imam nastiman na max hod, slider je na sredini osi. Za rep uporabljam servo S3154.

Objavljeno: 24 Mar 2009, 15:30
Napisal/-a denys
Daj na višjo luknjo na servo ročici in pogledaj, da nimaš v dual ratih omejeno.

Objavljeno: 25 Mar 2009, 19:41
Napisal/-a križnikm
Pozdravljeni!

Imam nekaj vprašanj glede zobniškega sklopa, ki povezuje glavni rotor.

Zanima me praktično, kakšna zračnost mora biti med pogonskim in gnanim zobnikom in kako jo določite. Sam prakticiram z lističom papirja, vendar sem opazil, da ni vseeno kakšen papir uporabim. Zaenkrat sem uporabil papir za v tiskalnik (80g/m2) in teče sorazmerno lahko, z tanjšim papirjem (npr. takšen kot je za izpis računov na blagajni) pa je stvar tekla bolj na trdo.

Druga stvar pa me zanima kako je z življensko dobo gnanega zobnika za glavni rotor. Zgodilo se mi je že, da se je v zraku odlomil zob in sledilo je strmogljavljenje. Za vzrok sumim obremenjenost pri oprijemanju zob in otrujenosti materiala. Ozobljenje je takšno kakršno je in so ga izdelali v tovarni.

Rad bi se izognil nevšečnostim in na to vplival predčasno, zato se vam za odgovore vnaprej zahvaljujem.

Lp

Objavljeno: 25 Mar 2009, 20:24
Napisal/-a Melly
Z originalnimi temno modrimi plastičnimi zobniki sem naletel čez 15 ur (z enim kosom), nikoli nisem uničil zobnika razen ob krešu (če nisem ugasnil motorja že v zraku).
Problem nastavljanja zobnikov je v tem, da so platični nekoliko elipsasti in moraš najti najbližjo in najbolj oddaljeno točko in nastavit zračnost nekje vmes. To pa narediš tako, da počasi vrtiš glavni zobnik in preverjaš zračnost na motornem zobniku... sam sem to delal brez papirja kar na občutek... sicer pa raje za odtenek pretrdo kot preveč zračnosti.

Objavljeno: 25 Mar 2009, 20:32
Napisal/-a denys
Jaz ne uporabljam papirja, ga kar na "uho" nastavim. Montiram motor, ga zatisnem skoraj do konca (toliko da ga še lahko premikam) in premikam glavni zobnik levo desno in odmikam zobnik od motorja toliko, dokler ne slišim minimalno možno klikanje, ki nastane med zobmi glavnega in motornega zobnika. Ker glavni zobnik ni popolnoma okrogel to ponavljam dokler ni minimalna zračnost okoli celotnega zobnika. Zatisnem motor in to je to.

Je pa res, da imam Scorpion motor, ki ima zelo močne magnete in se motor ne zavrti kar tako kadar premikam glavni zobnik. Original Align motor(430L če se ne motim) se skoraj brez upora zavrti. V tem primeru je treba motor nekako držati, da se ne vrti in nastavljat.
Druga stvar pa me zanima kako je z življensko dobo gnanega zobnika za glavni rotor. Zgodilo se mi je že, da se je v zraku odlomil zob in sledilo je strmogljavljenje. Za vzrok sumim obremenjenost pri oprijemanju zob in otrujenosti materiala. Ozobljenje je takšno kakršno je in so ga izdelali v tovarni.
Ponavadi se to zgodi zaradi strmoglavljenja in ne zaradi obrabe materiala. Morda pa so ti vijaki od motorja popustili in se je motor malo odmaknil od glavnega zobnika.

Objavljeno: 26 Mar 2009, 17:35
Napisal/-a Melly
http://www.youtube.com/watch?v=Nnud1yRK ... re=related

Trex 450 PRO

Zanimivo, enojni frame, podobni servo nosilci kot pri Protosu.

Objavljeno: 03 Apr 2009, 16:07
Napisal/-a wince

Objavljeno: 18 Apr 2009, 12:50
Napisal/-a noobzor
Glede avtorotacije, kolikšen kot rotorja mora bit nastavljen( oz. ga vi prakticirate) v + in -.