Align T-REX 450

Akrobatski in 3D modeli
Odgovori
Uporabniški avatar
Roby
Tekmovalec
Prispevkov: 408
Pridružen: 18 Nov 2004, 13:56
Kraj: Poljanska dolina

Odgovor Napisal/-a Roby »

Polovica komande v enem ciklu odklonov opravi direkt in polovica komande preko pitch kompenzatorja na flybar in na halterje, naloga flaybara je da delno razbremeni servomehanizme in stabilizira -> umiri helikopter.
Kot sem ze prej napisal da sem do tega zakljucka prisel preko prakticnega preizkusanja in ne preko nekih enacb, za razliko se v realnosti moja trditev preizkuseno obnese!!!
Fantje bo treba vec letet in manj teoritizirat, vse kar sem napisal ti lahko tudi praticno pokazem in dokazem.
Priponke
Glava_heli (Small).JPG
Glava_heli (Small).JPG (45.41 KiB) Pogledano 2721 krat
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Wow Robi. Zakaj tako defenzivno vedenje? :) Nič ti nočem. Nikjer nisem napisal da nimaš prav, niti nikjer nisem trdil da imaš. Samo dejstva skupaj zbiram :wink: Saj veš bistvo foruma, ne? Debate, druženje, več glav, več ve ipd.

Vse kar sem hotel povedat je da ima flybar dve lastnosti. Ena je masna, preko vztrajnosti in žiroskopske precesije v prostoru, druga pa aerodinamična. Masni del skrbi za stabilnost, aerodinamični pa za odzivnost. Seveda preko vzvodov poskrbimo za zmanjšanje sil na servomotorjih, to drži. Ampak to ni odgovor zakaj je na helikopterju flybar.
Uporabniški avatar
duki
Začetnik
Prispevkov: 18
Pridružen: 06 Okt 2006, 11:45
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a duki »

Če boš se pa lotil alu nadgradnje pa razmišljaj še o alu plagijatih; govorim o copterx, ki ga nadeš na netu npr. www.copterx.com. Deli so cenejši...
Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a ajnstajn »

Hm, zanimivo... ampak prepozno. :D Dele sem že naročil in če bojo res dobavljeni v obljubljenem času, bom za vikend že leteč. :P
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Kaj pa kabina? Boš plastiko vzel ali FG? Prav škoda da se je razbila.
Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a ajnstajn »

Vzel sem FG, ker tale plastika poka samo, da jo narobe pogledaš. Ja meni je je tudi škoda, še posebaj ker je moje delo (eno prvih, pravzaprav). Sicer sem jo pa zalepil skupaj s selotejpom in bo za spomin :P Mater, spet sem v dilemi, kako naj jo špricnem :lol:
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Hehe, da ne boš edini, tudi meni je žal mojega časa na plastiki. Tisti shakry na hurricanu res ni nevem kaj, ampak izgleda moreče ko poka na vse strani. Od T-rex-a pa sploh. Kot si rekel, grdo pogledaš pa že lahko limaš.


Še vprašanje za tiste, ki ta upgrejd že imajo: Kako pa je s temi GF/CF lupinami? Je to kaj konkretno crash-resistant ali samo bling bling?
Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky »

FG kabina je edino kakih 10g lažja od ''stock'' plastične... pri krešu pa ravno tako poč, kot vsaka !

Je pa boljša za hlajenje, ker je širša, s tem ima več prostora za celice in zračnosti ;)

Lp
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Kaj pa pri redni uporabi? Plastična poka na vse smeri, je GF bolj obstojna vsaj kar se tega tiče?
Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a ajnstajn »

Ja pomojem, da je FG vseeno malo bolj obstojna, drugače res ne vem v čem je smisel kupovati dražjo FG kabino :-?

Razmišljal sem tudi, da bi naredil pramodel kabine in ga potem oblepil s steklenimi vlakni in tako dobil novo FG kabino. Kako pa naj bi to v praksi izvedel, mi pa še ni jasno.
Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky »

Pri redni uporabi ni nič pokala ali kakor drugače se uničevala.
Sicer jo pa lahko znotraj dodatno ojačaš ... po želji ;)
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a ajnstajn »

Phoinix, kakšne so te kovinske sanke v primerjavi s plastičnimi? Res "bump resistant", kot pravijo ali bolj okras?
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Misliš te metalik barve, ne? Zaenkrat nisem imel možnosti preizkusit koliko bump resistant so, ampak na prvi pogled delujejo malenkost bolj robustne kot običajne mat črne.

Bom pogledal na HF in poročam.


http://www.helifreak.com/showthread.php?t=66138

Mešana mnenja, kot je bilo za pričakovat. Odvisno je od tega, koliko trdo boš "pristajal" helikopter :D
Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a ajnstajn »

Ja, te ja. Tale metalik modra na SEju mi je bila od nekdaj zelo všeč pa sem jih vzel, ker bom mel zdej modro glavo pa modre tace :lol:

Glede vzdržnosti pa...
They will break in a crash, but they are made to land on...not to crash on.
:lol:
Zadnjič spremenil ajnstajn, dne 19 Mar 2008, 15:58, skupaj popravljeno 1 krat.
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Ta je dobra ja. Metalik mdore res pašejo zraven metalik alu delov. Črne kar nekako zamorijo cel izgled.


Kje boš kupil glavo? Obstaja komplet ali si/boš po kosih naročal?
Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a ajnstajn »

Glave nisem cele kupil, ker je swash ostal cel pa washout block tudi, tako da ta dva ostajata do nadaljnega plastična.

Mater, teli izrazi so prou hecni #-o :lol:
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Če se ti teli izrazi zdijo smešni, počakaj na kake "toporišič variante" le teh :D Za swash plate obstajajo vsaj trije, pa nobeden se ne približa izvirniku...
Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a ajnstajn »

Evo, malo sem šravfal sem in nastalo je tole. FG kabina je pa super. Plastična se lahko skrije pred njo. Zdej mam glavo zmešano iz verzij S, SE in SEv2 :lol:
Priponke
DSCN3234mala.jpg
DSCN3234mala.jpg (105.18 KiB) Pogledano 2751 krat
križnikm
Razpravljalec
Prispevkov: 163
Pridružen: 20 Feb 2006, 11:41
Kraj: Tabor

Odgovor Napisal/-a križnikm »

Lepo pozdravljeni!
Imam eno vprašanje glede TREX-a. Pred približno dvema mescema sem si nabavil lamo. Helikopterji so mi postali zanimivi in sem se odločil da si nabavim TREX-a. In včeraj so bile moje želje uslišane saj mi je velikonočni zajec predčasno že na vse zgodaj prinesel pošiljko tega modela.
Vzel sem namreč TREX-a 450 SE V2. Zanima pa me slednje: ali so v kitu tega modela priložena kakšna navodila za sestavo?
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Navodila bi morala biti zraven, seveda. Vsak model jih ima zraven.
križnikm
Razpravljalec
Prispevkov: 163
Pridružen: 20 Feb 2006, 11:41
Kraj: Tabor

Odgovor Napisal/-a križnikm »

Hvala za odgovor! Bom vprašal trgovca, ki mi ga je prodal, upam da se bodo našla pri njemu.
Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a ajnstajn »

Nisi dobil navodil zraven? :-? Čudno. Malo zateži tam, kjer si kupil. Do takrat pa si lahko pomagaš s tem. Ni najnovejša verzija, ampak bolje kot nič.

http://www.trextuning.com/Trex%20450SE%20Manual.pdf
Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a ajnstajn »

Našel sem še ena boljša navodila. Tu si jih lahko zlovdaš.

http://www.helifreak.com/showthread.php?t=29182
Uporabniški avatar
Boeing
Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: 15 Nov 2004, 15:03
Kraj: Rogaška Slatina

Odgovor Napisal/-a Boeing »

Fantje,

rep na 450 SE mi pleše. Poskusil sem z znižanjem gaina na 35 in nato še na 30%, ampak je bil edini efekt ta, da gyro ni več držal, kot bi moral.
Jermen sem pregledal in nisem opazil nobenih škrbin, tudi napet je mislim da tako, kot mora biti.
Zdrsovanje ritzel-a sem preveril, tako da sem z eno roko blokiral repni rotor in z drugo poskusil obračati glavnega in ni bilo nobenega zdrsovanja.
Povezava repa mislim da nima nobene pretirane zračnosti in deluje lepo po celem hodu.

Počasi mi zmanjkuje idej, letenje z migajočim repom pa ni ravno v užitek, sploh če se hočeš še kaj naučiti...

J
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Si kaj povečeval obrate (HS)? Centrifuga malenkost razširi jermen in ponavadi preskakuje zaradi tega, kolikor je meni znano. Tega ne moreš opaziti, če z roko vrtiš jermen.

Si preveril delovanje servomotorja (zobniki) in povezav?
Odgovori

Vrni se na Elektro helikopterji