Align T-REX 450
Polovica komande v enem ciklu odklonov opravi direkt in polovica komande preko pitch kompenzatorja na flybar in na halterje, naloga flaybara je da delno razbremeni servomehanizme in stabilizira -> umiri helikopter.
Kot sem ze prej napisal da sem do tega zakljucka prisel preko prakticnega preizkusanja in ne preko nekih enacb, za razliko se v realnosti moja trditev preizkuseno obnese!!!
Fantje bo treba vec letet in manj teoritizirat, vse kar sem napisal ti lahko tudi praticno pokazem in dokazem.
Kot sem ze prej napisal da sem do tega zakljucka prisel preko prakticnega preizkusanja in ne preko nekih enacb, za razliko se v realnosti moja trditev preizkuseno obnese!!!
Fantje bo treba vec letet in manj teoritizirat, vse kar sem napisal ti lahko tudi praticno pokazem in dokazem.
- Priponke
-
- Glava_heli (Small).JPG (45.41 KiB) Pogledano 2721 krat
Wow Robi. Zakaj tako defenzivno vedenje? Nič ti nočem. Nikjer nisem napisal da nimaš prav, niti nikjer nisem trdil da imaš. Samo dejstva skupaj zbiram Saj veš bistvo foruma, ne? Debate, druženje, več glav, več ve ipd.
Vse kar sem hotel povedat je da ima flybar dve lastnosti. Ena je masna, preko vztrajnosti in žiroskopske precesije v prostoru, druga pa aerodinamična. Masni del skrbi za stabilnost, aerodinamični pa za odzivnost. Seveda preko vzvodov poskrbimo za zmanjšanje sil na servomotorjih, to drži. Ampak to ni odgovor zakaj je na helikopterju flybar.
Vse kar sem hotel povedat je da ima flybar dve lastnosti. Ena je masna, preko vztrajnosti in žiroskopske precesije v prostoru, druga pa aerodinamična. Masni del skrbi za stabilnost, aerodinamični pa za odzivnost. Seveda preko vzvodov poskrbimo za zmanjšanje sil na servomotorjih, to drži. Ampak to ni odgovor zakaj je na helikopterju flybar.
Če boš se pa lotil alu nadgradnje pa razmišljaj še o alu plagijatih; govorim o copterx, ki ga nadeš na netu npr. www.copterx.com. Deli so cenejši...
Hehe, da ne boš edini, tudi meni je žal mojega časa na plastiki. Tisti shakry na hurricanu res ni nevem kaj, ampak izgleda moreče ko poka na vse strani. Od T-rex-a pa sploh. Kot si rekel, grdo pogledaš pa že lahko limaš.
Še vprašanje za tiste, ki ta upgrejd že imajo: Kako pa je s temi GF/CF lupinami? Je to kaj konkretno crash-resistant ali samo bling bling?
Še vprašanje za tiste, ki ta upgrejd že imajo: Kako pa je s temi GF/CF lupinami? Je to kaj konkretno crash-resistant ali samo bling bling?
Misliš te metalik barve, ne? Zaenkrat nisem imel možnosti preizkusit koliko bump resistant so, ampak na prvi pogled delujejo malenkost bolj robustne kot običajne mat črne.
Bom pogledal na HF in poročam.
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=66138
Mešana mnenja, kot je bilo za pričakovat. Odvisno je od tega, koliko trdo boš "pristajal" helikopter
Bom pogledal na HF in poročam.
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=66138
Mešana mnenja, kot je bilo za pričakovat. Odvisno je od tega, koliko trdo boš "pristajal" helikopter
Ja, te ja. Tale metalik modra na SEju mi je bila od nekdaj zelo všeč pa sem jih vzel, ker bom mel zdej modro glavo pa modre tace
Glede vzdržnosti pa...
Glede vzdržnosti pa...
They will break in a crash, but they are made to land on...not to crash on.
Zadnjič spremenil ajnstajn, dne 19 Mar 2008, 15:58, skupaj popravljeno 1 krat.
Lepo pozdravljeni!
Imam eno vprašanje glede TREX-a. Pred približno dvema mescema sem si nabavil lamo. Helikopterji so mi postali zanimivi in sem se odločil da si nabavim TREX-a. In včeraj so bile moje želje uslišane saj mi je velikonočni zajec predčasno že na vse zgodaj prinesel pošiljko tega modela.
Vzel sem namreč TREX-a 450 SE V2. Zanima pa me slednje: ali so v kitu tega modela priložena kakšna navodila za sestavo?
Imam eno vprašanje glede TREX-a. Pred približno dvema mescema sem si nabavil lamo. Helikopterji so mi postali zanimivi in sem se odločil da si nabavim TREX-a. In včeraj so bile moje želje uslišane saj mi je velikonočni zajec predčasno že na vse zgodaj prinesel pošiljko tega modela.
Vzel sem namreč TREX-a 450 SE V2. Zanima pa me slednje: ali so v kitu tega modela priložena kakšna navodila za sestavo?
Nisi dobil navodil zraven? Čudno. Malo zateži tam, kjer si kupil. Do takrat pa si lahko pomagaš s tem. Ni najnovejša verzija, ampak bolje kot nič.
http://www.trextuning.com/Trex%20450SE%20Manual.pdf
http://www.trextuning.com/Trex%20450SE%20Manual.pdf
Našel sem še ena boljša navodila. Tu si jih lahko zlovdaš.
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=29182
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=29182
Fantje,
rep na 450 SE mi pleše. Poskusil sem z znižanjem gaina na 35 in nato še na 30%, ampak je bil edini efekt ta, da gyro ni več držal, kot bi moral.
Jermen sem pregledal in nisem opazil nobenih škrbin, tudi napet je mislim da tako, kot mora biti.
Zdrsovanje ritzel-a sem preveril, tako da sem z eno roko blokiral repni rotor in z drugo poskusil obračati glavnega in ni bilo nobenega zdrsovanja.
Povezava repa mislim da nima nobene pretirane zračnosti in deluje lepo po celem hodu.
Počasi mi zmanjkuje idej, letenje z migajočim repom pa ni ravno v užitek, sploh če se hočeš še kaj naučiti...
J
rep na 450 SE mi pleše. Poskusil sem z znižanjem gaina na 35 in nato še na 30%, ampak je bil edini efekt ta, da gyro ni več držal, kot bi moral.
Jermen sem pregledal in nisem opazil nobenih škrbin, tudi napet je mislim da tako, kot mora biti.
Zdrsovanje ritzel-a sem preveril, tako da sem z eno roko blokiral repni rotor in z drugo poskusil obračati glavnega in ni bilo nobenega zdrsovanja.
Povezava repa mislim da nima nobene pretirane zračnosti in deluje lepo po celem hodu.
Počasi mi zmanjkuje idej, letenje z migajočim repom pa ni ravno v užitek, sploh če se hočeš še kaj naučiti...
J
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...