x-400
razbil helikopter (vaja dela mojstra)
slike sledijo morda jutri, ko ga bom spet skupaj spravljal.
Kaj se je zgodilo: letel sem zelo lepo, pri pristanku pa je sila glavnega rotorja potegnila rotorska kraka navzdol (bil sem prehiter - mal sem se ustrašil) in sta zadel ob rep. Odlomilo mi je plastiko na repu in oba rotorska kraka. Na srečo je cev repa samo oplazilo...
Ima kdo zaradi tega na repu žico, ki preprečuje rotorskima krakoma, da zapneta ob vodoravni repni stabilizator??? Nočem da se mi to ponovi
slike sledijo morda jutri, ko ga bom spet skupaj spravljal.
Kaj se je zgodilo: letel sem zelo lepo, pri pristanku pa je sila glavnega rotorja potegnila rotorska kraka navzdol (bil sem prehiter - mal sem se ustrašil) in sta zadel ob rep. Odlomilo mi je plastiko na repu in oba rotorska kraka. Na srečo je cev repa samo oplazilo...
Ima kdo zaradi tega na repu žico, ki preprečuje rotorskima krakoma, da zapneta ob vodoravni repni stabilizator??? Nočem da se mi to ponovi
A Squealing Tire is a Happy Tire.
jaz imam tudi X-400
kote sem nastavljal tako da sem imel pri dobri polovici gasa( takrat ko se helikopter odlepi od tal) cca 6 stopinj.
tule vidim da predlagate od -3 do 7 stopinj.
Če jaz tako nastavim, bom imel pri polovici trotla samo +2 stopinji .
bo to sploh vzletelo??
ali pač nimate krivulje linearno ( trotl/pitch) ??
lp, jože
kote sem nastavljal tako da sem imel pri dobri polovici gasa( takrat ko se helikopter odlepi od tal) cca 6 stopinj.
tule vidim da predlagate od -3 do 7 stopinj.
Če jaz tako nastavim, bom imel pri polovici trotla samo +2 stopinji .
bo to sploh vzletelo??
ali pač nimate krivulje linearno ( trotl/pitch) ??
lp, jože
če še nisi nikdar letel ti priporočam da si nastaviš pitch 0, 5, 9.
Jaz sem najprej nastavil servote, potem pa naprej povezave, ker je veliko lažje, kar pa odstopa, se pa da nastaviti na oddajniku.
Zakaj 0,5,9?
Ker sem imel pri drugem poizkusu kreš pri pristajanju, takrat sem imel nastavljeno -3,5,9. Malo sem se ustrašil in na približno 40cm višine zapru gas. Pri tistih obratih mi je rotor zadel rep Tako da je bolje za učenje imeti pri zaprtem gasu pitch na nuli.
Bi pa raje videl, da ti odgovori kakšen od mojstrov, ki to obvadajo ker se tudi sam še morem veliko naučiti
Še link kako nastaviti pitch, da si boš bolje predstavljal.
http://www.raptortechnique.com/pitchranges.htm
Jaz sem najprej nastavil servote, potem pa naprej povezave, ker je veliko lažje, kar pa odstopa, se pa da nastaviti na oddajniku.
Zakaj 0,5,9?
Ker sem imel pri drugem poizkusu kreš pri pristajanju, takrat sem imel nastavljeno -3,5,9. Malo sem se ustrašil in na približno 40cm višine zapru gas. Pri tistih obratih mi je rotor zadel rep Tako da je bolje za učenje imeti pri zaprtem gasu pitch na nuli.
Bi pa raje videl, da ti odgovori kakšen od mojstrov, ki to obvadajo ker se tudi sam še morem veliko naučiti
Še link kako nastaviti pitch, da si boš bolje predstavljal.
http://www.raptortechnique.com/pitchranges.htm
A Squealing Tire is a Happy Tire.
Imam namen kupit ta helikopter x-400 , pa sem malo pogledal pri lindingerju
pa je bil en z nizko ceno , na tej strani: http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=61007
Glede na to da še ima zraven motor in regler se mi zdi to malo nizka cena , al
pa se motim pa so to samo kakšni deli za helikopter , zadeva je za sestavit.
Je pa še eden za 189 evrov , tudi z motorje in reglerjem vendar ta je že sestavljen. Zdaj me zanima če za to ceno res dobim helikopter z motorjem in reglerjem?
pa je bil en z nizko ceno , na tej strani: http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=61007
Glede na to da še ima zraven motor in regler se mi zdi to malo nizka cena , al
pa se motim pa so to samo kakšni deli za helikopter , zadeva je za sestavit.
Je pa še eden za 189 evrov , tudi z motorje in reglerjem vendar ta je že sestavljen. Zdaj me zanima če za to ceno res dobim helikopter z motorjem in reglerjem?
Manjka ti še 3x servo, repni servo (hitrejši), gyro, oddajnik/sprejemnik, baterija. To je verjetno to.
"Zmaj" helikopterja je vedno najcenejši. Od kvalitete vgrajene elektronike je zelo odvisno kolikokrat ga boš po tehnični krivdi kreširal, potem pa spet nastopi cena delov in dobavljivost le teh. Začaran krog, ki ti obere denarnico, ali pa enostavno prodaš naprej in nimaš od tega nič razen -€.
Moj € cent...
"Zmaj" helikopterja je vedno najcenejši. Od kvalitete vgrajene elektronike je zelo odvisno kolikokrat ga boš po tehnični krivdi kreširal, potem pa spet nastopi cena delov in dobavljivost le teh. Začaran krog, ki ti obere denarnico, ali pa enostavno prodaš naprej in nimaš od tega nič razen -€.
Moj € cent...
Sem si kupil ta helikopter x-400 , mam že vse razen gyro in servote pa me zanima , če sta ta dva gyrota dobra , oziroma kateri je boljši , ker za večjo ceno nebi vzel. In katere servote priporočate?
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=53649
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=58557
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=53649
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=58557
Pred kratkim sem kupil helikopter X-400 in ga sestavil , zdaj pa imam težave z nastavitvami za gyro (Airtrix A500 G) imam rv napravo Hitec Optic 6. Če mi lahko kdo pomaga kako zadevo nastavit na sprejemniku , imam funkcijo gyro
zaj nisem ziher kaj točno se z tem nastavlja , pa katera funkcija je za nastavljanje repa ker je zelo nemiren . Ker to prvič nastavljam , bi prosil za malo pomoči.
zaj nisem ziher kaj točno se z tem nastavlja , pa katera funkcija je za nastavljanje repa ker je zelo nemiren . Ker to prvič nastavljam , bi prosil za malo pomoči.
Če rep skače gor dol, to nima nič z repnim rotorjem oz. gyrotom, ampak s ciklično komando (naprej nazaj). EXP je nastavitev eksponenta, nekaj kar bi kot začetnik moral več al manj pustiti na miru. EXP ti poveča hode oz. hitrost hodov za določeno vrednost, skratka ojača ti določeno komando helikopterja.
Helikopter dvignem v zrak naredim en mali krog in mi prvi krat malo zgubi na višini , kot da bi motor za pol sekunde zgubil moč , drugi krat mi kar nenkrat nekontrolirano zamaje rep. Nazadnje še probam naredit en krog in takrat se helikopter naenkrat noče več odzivati na moje komande , zmes še kaj prime
vendar ga ne morem več pristat. Helikopter se je nekontrolirano vrtel okrog svoje osi , letel je vedno višje , čeprav sem zmanjšal hitros motorja , zadevo sem lahko samo nemočno gledal kako pada. Letel sem blizu mene par metrov
stran , večinoma je bil helikopter z repom proti meni. Če so bile motnje mi je malo čudno , ker uporabljam enaki oddajnik in sprejemnik na letalu in še nisem imel dobenih problemov ali motenj , tako da res nevem v čem je problem. Helikopterja pa se mi tak ne splača na novo skup delat , če nevem kaj je vzrok , ker nočem , da se mi še enkrat to zgodi. Če je kdo imel enake težavi oziroma ve kaj je vzrok , bi mu bil zelo hvaležen za pomoč.
vendar ga ne morem več pristat. Helikopter se je nekontrolirano vrtel okrog svoje osi , letel je vedno višje , čeprav sem zmanjšal hitros motorja , zadevo sem lahko samo nemočno gledal kako pada. Letel sem blizu mene par metrov
stran , večinoma je bil helikopter z repom proti meni. Če so bile motnje mi je malo čudno , ker uporabljam enaki oddajnik in sprejemnik na letalu in še nisem imel dobenih problemov ali motenj , tako da res nevem v čem je problem. Helikopterja pa se mi tak ne splača na novo skup delat , če nevem kaj je vzrok , ker nočem , da se mi še enkrat to zgodi. Če je kdo imel enake težavi oziroma ve kaj je vzrok , bi mu bil zelo hvaležen za pomoč.
Je to normalno , da mi po kakih dveh minutah motor in regulator postane zelo vroč tako da se ga nemorem niti dotaknit? Regulator je ta:
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=56539
Motor je ta: http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=58949
Zanima me še glede lipo akumolatorja , zdaj sem uporabljal lipo 3S 11,1V 2200mAh 10C , bi lahko uporabil enak lipo akumolator z 20C in več na tem motorju in regulatorju?
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=56539
Motor je ta: http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=58949
Zanima me še glede lipo akumolatorja , zdaj sem uporabljal lipo 3S 11,1V 2200mAh 10C , bi lahko uporabil enak lipo akumolator z 20C in več na tem motorju in regulatorju?