Za tem sem lahko vgradil servota zha smer in višino. Tukaj je potrebno paziti, strune med seboj ne prepletemo. Zato začnemo tako, da eno potegnemo noter in si zberemo stran, nato še drugo. Potem pa to ponovimo še za drugi servo.
Ko nitko napelemo skozi servoarm jo primerno napnemo ( po občutku). Pri meni je tako napeta, da spusti malo zvoka če malo udarim po njej. Nato žičko zalepimo s sekundnim lepilom. Jaz sem poleg tega uporabil še "hilzno", kovinsko cev, ki jo stisnemo s kleščami in drži skupaj nitko.
Ko je notri še utež .
Ultima F5J
Re: Ultima F5J
Nato je bilo potrebno lče še prilotati regler in vstaviti sprejemnik ( pod servota v trupu).
Jeti Spin ima možnost obsežnih manualnih nastavitev
Kabli dejansko niso opazni na trupu Tudi propelerju niso v napoto Če bi vzel 32mm spinner bi pa lahko kable skril znotraj trupa.
Nato sem le še pritrdil servo coverje in tako...MODEL JE KONČAN!
Jeti Spin ima možnost obsežnih manualnih nastavitev
Kabli dejansko niso opazni na trupu Tudi propelerju niso v napoto Če bi vzel 32mm spinner bi pa lahko kable skril znotraj trupa.
Nato sem le še pritrdil servo coverje in tako...MODEL JE KONČAN!
Re: Ultima F5J
Pa je le prišel čas, da sem ga lahko prvič letel.
Takoj ko sem ga štartal, sem ugotovil, da je pogon dovolj močan! Mogoče celo premočan, bom videl ko bom letel z logerjem.
Ko sem odklopil motor sem hotel preveriti če je model treba kaj trimati. A v tistem trenutku mi je že nakazal termiko in sem obrnil in pojadral . Že prvi štart sem naredil 10min z višine kakšnih 50m !
Leti kot velik SAL, le da ima še manjše propadanje. Izjemno se odziva na spremembe v pozicijah eleronov in flapov. Ko je krilo poravnano oz. flapi in eleroni malo gor, postane model izjemno prodoren! Ko pa pride v termiko, in krilo ovijem navzdol, pa se upočasni in mi omogoča da izvajam kroge praktično na mestu! Zahvaljujoč tankemu profilu, dovolj dolgemu repu in izjemno nizki teži, je to mogoče! Za mene so to glavne lastnosti, ki jih krvavo potrebuje tekmovalec na F5J tekmi! Možnost jadranja zelo na ozko in vrnitev domov, proti vetru!
No pa še nekaj slik
Takoj ko sem ga štartal, sem ugotovil, da je pogon dovolj močan! Mogoče celo premočan, bom videl ko bom letel z logerjem.
Ko sem odklopil motor sem hotel preveriti če je model treba kaj trimati. A v tistem trenutku mi je že nakazal termiko in sem obrnil in pojadral . Že prvi štart sem naredil 10min z višine kakšnih 50m !
Leti kot velik SAL, le da ima še manjše propadanje. Izjemno se odziva na spremembe v pozicijah eleronov in flapov. Ko je krilo poravnano oz. flapi in eleroni malo gor, postane model izjemno prodoren! Ko pa pride v termiko, in krilo ovijem navzdol, pa se upočasni in mi omogoča da izvajam kroge praktično na mestu! Zahvaljujoč tankemu profilu, dovolj dolgemu repu in izjemno nizki teži, je to mogoče! Za mene so to glavne lastnosti, ki jih krvavo potrebuje tekmovalec na F5J tekmi! Možnost jadranja zelo na ozko in vrnitev domov, proti vetru!
No pa še nekaj slik