Talahka kategorija F5J 400
Re: Talahka kategorija F5J 400
Uspešen tudi naslednji test pendelj smeri in še??????????????????? nekakšne zavore???????
- Priponke
-
- 20131124_184534.jpg (137.65 KiB) Pogledano 8183 krat
-
- 20131124_184514.jpg (126.57 KiB) Pogledano 8183 krat
Re: Talahka kategorija F5J 400
Pa še krila u gradnji tko da ...... V Litiji se ni zaspalo
- Priponke
-
- 20131124_184447.jpg (127.28 KiB) Pogledano 8183 krat
Re: Talahka kategorija F5J 400
Žiu!
Ta pendel smer mi je neki znana !
O kakšni zavori govoriš ??
A je to teža trupov s stirodurjem na vagi al brez ??
lp.
Ta pendel smer mi je neki znana !
O kakšni zavori govoriš ??
A je to teža trupov s stirodurjem na vagi al brez ??
lp.
Re: Talahka kategorija F5J 400
Kaj bi se zgodil če bi se tole postavl čist na počez aja pa teža je brez stirota
Re: Talahka kategorija F5J 400
3.14zda a ni noben več v službi, al kaj, a sam modelarte, od kot vam tolk časa!
Da pa ne bom sam jamral, lepi uporabni kosi ni kej kkkkapo ddol
Da pa ne bom sam jamral, lepi uporabni kosi ni kej kkkkapo ddol
Re: Talahka kategorija F5J 400
Dopolnila k pravilniku!
- Priponke
-
- Pravilnik F5J.doc
- (31.5 KiB) Prenešeno 178 krat
Re: Talahka kategorija F5J 400
Žiu!
Mene malo preseneča odločitev, ( nevem čigave ) o možnosti uporabe vmesnika, saj smo se na zadnji tekmi v Litiji lepo dogovorili ( Kosir, Karič....,Žveglič, Karner, Denis.....), da se bo za leto 2014 uporabljajo samo originalni kompleti prop 6x3 firm Graupner,...in s tem dogovorom so se vsi strinjali, brez izjeme!
Že originalni kompleti odstopajo od mere 6x3, če pa mi dodamo še vmesnik, je pa sploh skregano z dimenzijo 6x3!
Po tem nevem, zakaj sploh kakršne koli omejitve in predpisi okoli propelerja in je bolje, da je prop izbira vsakega posameznika, pa če tudi je 16x13, itak je motor speed 400 in naj vsak posameznik glede na profil izbere sebi primeren prop!
Mislim, da je dogovor modelarjev na zadnji tekmi bolj mirodajen, kot pa odločitev neke komisije, ali pač ne ?
l.p.
Mene malo preseneča odločitev, ( nevem čigave ) o možnosti uporabe vmesnika, saj smo se na zadnji tekmi v Litiji lepo dogovorili ( Kosir, Karič....,Žveglič, Karner, Denis.....), da se bo za leto 2014 uporabljajo samo originalni kompleti prop 6x3 firm Graupner,...in s tem dogovorom so se vsi strinjali, brez izjeme!
Že originalni kompleti odstopajo od mere 6x3, če pa mi dodamo še vmesnik, je pa sploh skregano z dimenzijo 6x3!
Po tem nevem, zakaj sploh kakršne koli omejitve in predpisi okoli propelerja in je bolje, da je prop izbira vsakega posameznika, pa če tudi je 16x13, itak je motor speed 400 in naj vsak posameznik glede na profil izbere sebi primeren prop!
Mislim, da je dogovor modelarjev na zadnji tekmi bolj mirodajen, kot pa odločitev neke komisije, ali pač ne ?
l.p.
-
- Tekmovalec
- Prispevkov: 262
- Pridružen: 12 Mar 2005, 14:09
Re: Talahka kategorija F5J 400
Zdravo!
Sicer zaenkrat še nisem tekmovalec, vendar me ta kategorija zelo zanima naslednje leto.
Tudi jaz ne razumem, zakaj ni dober originalni zračni vijak, kot je bilo predpisano, ampak se dovoljuje drugi vmesniki. Žal zame ni več originalni Graupner ali Aeronaut 6x3 sklopljivi zračni vijak in so takoj možne variante izven pravil, oziroma sumničenja med tekmovalci.
LP
Peter
Sicer zaenkrat še nisem tekmovalec, vendar me ta kategorija zelo zanima naslednje leto.
Tudi jaz ne razumem, zakaj ni dober originalni zračni vijak, kot je bilo predpisano, ampak se dovoljuje drugi vmesniki. Žal zame ni več originalni Graupner ali Aeronaut 6x3 sklopljivi zračni vijak in so takoj možne variante izven pravil, oziroma sumničenja med tekmovalci.
LP
Peter
Re: Talahka kategorija F5J 400
Zadevo (vmesnik) so kot takega sprejeli kot kompromis ker ga veliko tekmovalcev že ima in uporablja in se mu ne želijo odreči
Re: Talahka kategorija F5J 400
Vmesnik = prenos ???
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Re: Talahka kategorija F5J 400
vmesnik je del med krakoma propelerja http://www.aero-naut.de/main/produkte/f ... uecke.html
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Re: Talahka kategorija F5J 400
Mihec HVALA in če se še prav spomnil, je ta vmesnik namenjen zložljivim propelerjem. Jaz si kakršnegakli nezložljivega propelerja na jadralnem letalu sploh ne predstavljam, ker bi se propeler pri pristankih velikokrat zlomil ...
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Re: Talahka kategorija F5J 400
Žiu!MC GAYVER napisal/-a:Zadevo (vmesnik) so kot takega sprejeli kot kompromis ker ga veliko tekmovalcev že ima in uporablja in se mu ne želijo odreči
Logično je, da se vmesnik dovoli, ko je bil dovoljen še prop 6x3,5 in so s tem nekateri imeli hitrejše letalo, drugi pa počasnejšega, a več navora! Če 6x3,5 prop ni več, je nesmiselno in nelogično predpisat 6x3 prop, z neoriginalnim vmesnikom ( 1. http://www.der-schweighofer.at/artikel/ ... rzelbreite
2. http://www.der-schweighofer.at/artikel/ ... lattwurzel ) pa pride 6,5x3!!
Ne zastopim, v čem je fora ??!!
Če se pa malo poigramo z različnimi proizvajalci propov 6x3, pa vidimo, da se v štartu motor vrti od 13500, pa do 15000 n/min, kar pomeni, da so naketeri hitrejši, drugi imajo več navora!
Se pravi, da je že v originalnih kompletih dovolj izbire (po mojem mnenju), če pa dodamo vmesnik, je 6,5x3 "šmoren "!!
Najbolje, da je prop brez omejitve, če pa je omejitev, naj bo ena izbira!!!
lp
Re: Talahka kategorija F5J 400
Za zelo lahek in prodoren model bi bilo še bolje pustit osnovni premer, v primežu malce deformirat vmesnik, dat kako kapljico na kolektor in glej čudo kako hitro gre v luft.
lp
Sašo
Sašo
Re: Talahka kategorija F5J 400
Žiu!
,kar se kapljic tiče, nam je znano! Glede deformacije pa ne bo šlo, ker po pravilniku kakršne koli predelave elis ali motorjev niso dovoljeni !
Tudi s tega pogleda bi bila uporaba vmesnika kontradiktorna s pravilnikom , ali pač ne !
Vsem modelarjem želim enga lepga, zdavga, pa čim manj neuspehov v letu 2014 !
lp.
,kar se kapljic tiče, nam je znano! Glede deformacije pa ne bo šlo, ker po pravilniku kakršne koli predelave elis ali motorjev niso dovoljeni !
Tudi s tega pogleda bi bila uporaba vmesnika kontradiktorna s pravilnikom , ali pač ne !
Vsem modelarjem želim enga lepga, zdavga, pa čim manj neuspehov v letu 2014 !
lp.
-
- Freak
- Prispevkov: 914
- Pridružen: 02 Dec 2004, 23:38
- Kraj: Mlajtinci
Re: Talahka kategorija F5J 400
Na zapadu ništa novo.
Re: Talahka kategorija F5J 400
LOMI napisal/-a: Glede deformacije pa ne bo šlo, ker po pravilniku kakršne koli predelave elis ali motorjev niso dovoljeni.
Saj tole o deformaciji je bila bolj prispodoba. Vem, da ste sami entuzijasti in vam kaj takega niti na misel ne bi prišlo, ampak dobijo se originalni vmesniki z večjim ali manjšim korakom, malenkost se da poigrat tudi z premerom...
Hec ni toliko o vmesniku kot morebiti o duhu, ki na tak način uide iz steklenice. Najprej se z eno malenkostjo prilagodiš neki ciljni skupini "Ki brez tega ne bo šla zraven." in uspe z izsiljevanjem, potem se porodi nova ideja... in na koncu lahko potegneš črto čez vse skupaj.
Vzemite si nogomet kot šolski primer. Čeprav bi z lahkoto elektronsko nadzirali večino prekrškov in napak, to delajo izjemno počasi, ter po kapljicah. Zakaj le?
Po drugi strani je res tudi to, da je speed 400 tako zanič motor, da si z njim ne moreš nič pomagat in vsak tok nad 9,5 A ali v najboljšem primeru 10,5 A je vstran vržen, v koristno delo vsekakor ne. Celo navzdol prične iti nad 11A.
lp
Sašo
Sašo
-
- Freak
- Prispevkov: 914
- Pridružen: 02 Dec 2004, 23:38
- Kraj: Mlajtinci
Re: Talahka kategorija F5J 400
F5J-400 tekmovalci, ne glede na to, da je "raktivec" na mene malo jezen, vam priporočam, da se držite njegovih navodil!!!
Re: Talahka kategorija F5J 400
Letošnji prvi trening štirstotkašev.Link do slik!
https://plus.google.com/photos/11568171 ... dOmzoDCyAE
https://plus.google.com/photos/11568171 ... dOmzoDCyAE
- tone vidensek
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2126
- Pridružen: 21 Nov 2005, 20:04
Re: Talahka kategorija F5J 400
"Formula 400" za leto 2014 Krila izdelana v kalupu,material balza 1mm,rebra 1,5mm,nosilec smreka. Kalup narejen iz stirodura .Teža kril 115 gr,uške prekrite z japanom,3x lakirana balza.Smerni in višin sta torzijska Skupna teža modela RTF je 351 gr. Adijo
- Priponke
-
- IMG_0044.jpg (86.77 KiB) Pogledano 7181 krat
-
- Tekmovalec
- Prispevkov: 262
- Pridružen: 12 Mar 2005, 14:09
Re: Talahka kategorija F5J 400
Tone! Zdravo!
Kaj pa razpetina in globina krila?
LP
Peter
Kaj pa razpetina in globina krila?
LP
Peter
-
- Začetnik
- Prispevkov: 23
- Pridružen: 12 Feb 2011, 21:23
Re: Talahka kategorija F5J 400
Zdravo,
evo slika mojega trenutnega projekta. Krila so stara 15 let in so še iz časov klasičnih HLG-jev. Naredil sem nov rep, trup pa je Karičev in je že dobro leto doma. Krila so izdelana v klasični gradnji, profil je S4083 in tehtajo 101g.
Tonetu, Zvonetu in Dlaki pa hvala, ker so me nagovorili in premaknili z mrtve točke.
Sini
evo slika mojega trenutnega projekta. Krila so stara 15 let in so še iz časov klasičnih HLG-jev. Naredil sem nov rep, trup pa je Karičev in je že dobro leto doma. Krila so izdelana v klasični gradnji, profil je S4083 in tehtajo 101g.
Tonetu, Zvonetu in Dlaki pa hvala, ker so me nagovorili in premaknili z mrtve točke.
Sini
- Priponke
-
- 04022014387.jpg (78.9 KiB) Pogledano 6993 krat
Re: Talahka kategorija F5J 400
super, superFreeflight napisal/-a:Zdravo,
evo slika mojega trenutnega projekta. Krila so stara 15 let in so še iz časov klasičnih HLG-jev. Naredil sem nov rep, trup pa je Karičev in je že dobro leto doma. Krila so izdelana v klasični gradnji, profil je S4083 in tehtajo 101g.
Tonetu, Zvonetu in Dlaki pa hvala, ker so me nagovorili in premaknili z mrtve točke.
Sini
slabom ku*cu i dlaka smeta!
Re: Talahka kategorija F5J 400
Nova krila...
Po prvih poletih zelo zadovoljen...
Po prvih poletih zelo zadovoljen...
- Priponke
-
- 2014-02-07 15.41.08.jpg (135.15 KiB) Pogledano 6859 krat
-
- 2014-02-08 11.18.59.jpg (122.22 KiB) Pogledano 6859 krat
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!
Re: Talahka kategorija F5J 400
Še en experiment by ToniRosso...
Profil HN 3311 teža taman 350g...kako leti pa še nimam pojma....
model ima pa nekaj za kar upam da bo močno popestrilo gradnjo v prihodnje (spremenljiv profil) ..
Se vidmo na tekmi.
Profil HN 3311 teža taman 350g...kako leti pa še nimam pojma....
model ima pa nekaj za kar upam da bo močno popestrilo gradnjo v prihodnje (spremenljiv profil) ..
Se vidmo na tekmi.
- Priponke
-
- DSC_0207-2.jpg (116.61 KiB) Pogledano 6585 krat