NDP F5J Noršinci 2011 - razpis za 24.9.2011
Ja, mogoče zadeva res daje tak vtis, ampak dosedanje izkušnje kažejo, da se tudi 8 modelov med nizkimi termičnimi balončki hitro razgubi po prostranem nebu.
Težko je tudi namerno odklopit na isti višini kot tekmovalec na sosednji piki - ljudje enostavno nimamo tako dobrega globinskega vida. Če hočeš odklopit očitno nižje, je razlika zadostna, da so modeli varno oddaljeni drug od drugega.
Težko je tudi namerno odklopit na isti višini kot tekmovalec na sosednji piki - ljudje enostavno nimamo tako dobrega globinskega vida. Če hočeš odklopit očitno nižje, je razlika zadostna, da so modeli varno oddaljeni drug od drugega.
V Bovcu na predtekmovanju F3J za EP ja štartalo 15 tekmovalcev naenkrat in zgoščenost na štartu je velika, kajti vsak mora zadržati svojo smer, štartna mesta so 15m narazen in če odštejemo še razpon modela je prostor med modeloma slabih 12m. Razdalje so zelo majhne in začuda ni bilo nobenih trkov. Več zaletavanj je bilo med samim EP. Večinoma je to smola, se pa tudi dogaja in tudi v Bovcu smo jasno in glasno slišali italijane,˝če ti pa ne bo šlo se pa zalet¨, kajti na tak način izsilijo refly.
Če se z letenjem ukvarjaš tekmovalno moraš pač kakšen razbit avion vzeti v zakup, nekako avion na sezono.
Lp Marko
Če se z letenjem ukvarjaš tekmovalno moraš pač kakšen razbit avion vzeti v zakup, nekako avion na sezono.
Lp Marko
Del tekme je bil posnet z strani RTV SLO in predstavljen v poročilih
http://tvslo.si/predvajaj/v-zivo-tv-slo ... .116786350;;
http://tvslo.si/predvajaj/v-zivo-tv-slo ... .116786350;;
izdelaj, probaj, izdelaj boljše
Ni kaj fantastični zaključek sezone...tekma izpeljana na vrhunskem nivoju in to z novimi pravili. Jure & Ftič Co. so izpeljali tekmo u nulo.... praktično brez napak.
Vreme poezija s Petrovim adrenalinskim preletom (res drugič haube zapret)
Toliko zaenkrat več pa ko pridem iz Portugalske....
P.S.
..pa na televiziji smo bli
P.S.S.
Nino muvistar....
Vreme poezija s Petrovim adrenalinskim preletom (res drugič haube zapret)
Toliko zaenkrat več pa ko pridem iz Portugalske....
P.S.
..pa na televiziji smo bli
P.S.S.
Nino muvistar....
Živijo!
Tekma je bila res odlična!
Kljub novim pravilom ni bilo nobenih težav pri organizaciji.
FAI pravila so res bolj zanimiva od starih.
Kratek video... Peter Podlunšek fly-by .
http://www.youtube.com/watch?v=G1J3cUL8QNQ
Pa še nekaj slik:
Seba - epic face
LP!
Rok
Tekma je bila res odlična!
Kljub novim pravilom ni bilo nobenih težav pri organizaciji.
FAI pravila so res bolj zanimiva od starih.
Kratek video... Peter Podlunšek fly-by .
http://www.youtube.com/watch?v=G1J3cUL8QNQ
Pa še nekaj slik:
Seba - epic face
LP!
Rok
Ne ljubi se mi nalagati slike po tri, zato so vse skupaj tukaj:
https://picasaweb.google.com/1085519779 ... K3qw_jszQE#
Žal slik med tekmovanjem in modelov v zraku nimam, ker sem tekmoval in itak večinoma bil prvi (na tleh).
lp Mitja
https://picasaweb.google.com/1085519779 ... K3qw_jszQE#
Žal slik med tekmovanjem in modelov v zraku nimam, ker sem tekmoval in itak večinoma bil prvi (na tleh).
lp Mitja
Zadnjič spremenil FastOne, dne 25 Sep 2011, 20:23, skupaj popravljeno 2 krat.
Rezultati:
- Priponke
-
- F5J rezultati pred flyoff.pdf
- (22.52 KiB) Prenešeno 155 krat
-
- f5j 75w natancni.pdf
- (41.59 KiB) Prenešeno 144 krat
-
- F5J rezultat 75W.pdf
- (20.45 KiB) Prenešeno 153 krat
Futaba 12FG & Taranis Q X7
rezultati:
- Priponke
-
- F5J flyoff natancni.pdf
- (22.77 KiB) Prenešeno 148 krat
-
- F5J rezultati flyoff.pdf
- (18.75 KiB) Prenešeno 157 krat
-
- f5j pred flyoff natancni.pdf
- (72.97 KiB) Prenešeno 170 krat
Futaba 12FG & Taranis Q X7
Prijetna modelarska družba, prekrasen sončen dan brez vetra ter posebna zahvala organizatorjem za izvrstno izpeljano tekmo pa tudi bograč je bil
V mali kategoriji nas je Seba s svojo specialko "Scorpionom" pošteno opral in zasluženo odnesel naslov, čeprav mi je v dveh turnusih tudi z modelom ECO (direkt Speed 400 in 2 servota) celo uspelo odleteti najdaljši čas
Imel sem priložnost videti tudi "veliko" kategoriji in moram priznati, da mi je ta veliko bolj zanimiva kot stari sistem in tudi letenje je sedaj veliko veliko bolj zanimivo saj se vse skupaj dogaja na manjših višinah Edino kar me bega je zanesljivost in točnost logerjev, kajti dobro se spomnim 1. ali 2. turnusa ko je Seba odklopil na 10-15 metrov, loger pa mu je pokazal višino ~170m .
Kaj bo šele, ko bodo na tekmah sodelovali tekmovalci s svojimi logerji verjamem, da če kdo želi lahko "modificira" - kalibrira loger tako, da mu prikazuje manjšo vrednost od dejanske kar bo seveda težko dokazljivo
V mali kategoriji nas je Seba s svojo specialko "Scorpionom" pošteno opral in zasluženo odnesel naslov, čeprav mi je v dveh turnusih tudi z modelom ECO (direkt Speed 400 in 2 servota) celo uspelo odleteti najdaljši čas
Imel sem priložnost videti tudi "veliko" kategoriji in moram priznati, da mi je ta veliko bolj zanimiva kot stari sistem in tudi letenje je sedaj veliko veliko bolj zanimivo saj se vse skupaj dogaja na manjših višinah Edino kar me bega je zanesljivost in točnost logerjev, kajti dobro se spomnim 1. ali 2. turnusa ko je Seba odklopil na 10-15 metrov, loger pa mu je pokazal višino ~170m .
Kaj bo šele, ko bodo na tekmah sodelovali tekmovalci s svojimi logerji verjamem, da če kdo želi lahko "modificira" - kalibrira loger tako, da mu prikazuje manjšo vrednost od dejanske kar bo seveda težko dokazljivo
belovic napisal/-a: Kaj bo šele, ko bodo na tekmah sodelovali tekmovalci s svojimi logerji verjamem, da če kdo želi lahko "modificira" - kalibrira loger tako, da mu prikazuje manjšo vrednost od dejanske kar bo seveda težko dokazljivo
Najbolje, da se pred tekmo naključno z žrebom razdelijo "uradni" logerji z žigom in se po tekmi poberejo nazaj, ter shranijo do drugič.
Drug hec je v majhni moči motorjev. Noben problem ni recimo skočit malce proti soncu in potihoma vključit pogon, ter se počasi v "termiki" dvignit za nekaj zmagovitih metrov. Ko si dovolj daleč tega nihče ne opazi, a ne? Prej so propi ružili, da je bilo veselje, zdaj pa se dajo lepo potihoma zavrtet. Dobro, dali so se že prej, a je bilo verjetno bolj očitno.
Čeprav na prvi pogled dobro deluje ideja o novem programu, ki bo omogočal ponovni vklop motorja za rešitev modela, se mi zdi bolje, če ostane kot je. Torej nobenega ponovnega vklopa. Saj veste:"Priložnost naredi tatu."
Po drugi strani tudi v F3J nimajo kakega propelerja, niti ne vozijo v modelih gumice, ki bi jih odstrelila od težav, pa se verjetno nič kaj ne kreširajo zaradi tega.
Pridružujem se mnenjem predhodnikov, da je Prekmurcem uspelo v polno! malce me je edino zaskrbelo, če bo po akrobatovem preletu moj avto še vžgal, ker je izgledalo kot, da mi hoče z krilom potrgat kable.
lp
Sašo
Sašo
Zadnja letošnja tekma F5J
Da še malo jaz napišem
Vreme idealno, sončno in toplo. Ostali so prišli bez tend in šotorov, tako da smo bili s Tonetom edini, ki smo imeli nekaj sence. To se je ob toplem soncu izkazalo za pametno odločitev Letenje super, hrana super, družba še boljša. Peter Podlunšek je tako kot vedno, dal svoj pečat tekmi. Za trenutek me je zaskrbelo, da mi bo odpilil havbo, ko je letel na nož mimo avtomobilov. Škoda, da Tone zaradi obveznosti ni mogel ostati, saj se je uvrstil v flyoff. Verjamem, da bi se boril za prva mesta. Pa vse pohvale našim najmlajšim. Tadej je v flyoffu letel več kot 5 minut le nekaj metrov nad koruzo! Vrhunsko! Nino je imel bolj mirno roko in živce kot ponavadi. Mogoče je domači teren bolj pomirjujoče deloval na njega
Vrhunec tekme je bil, ko sta se Sebastjanova Electra in karbonski F3J model zaletela v kroženju v stubu. Na tla sta letela dva večja kosa, Seba je letel naprej in pristal, in dobil 1000! Manjkal mu je pa cel sprednji del enega krila, kot da bi mu ga odgriznil morski pes! Flikanje s selotejpom za drugi let je bilo vrhunsko! Pravi športnik in borba do konca. Do pokala!
Tokrat sem več snemala kot slikala. Kdaj bo čas za sestaviti prvi filmček še ne vem. Posnela sem pa nekaj dodatnega materiala, ki bi ga rada umestila v filmček iz Vipave Tudi bo ... ko bo Mogoče nekoč sredi zime, ko bomo že vsi malo pozabili na sezono pa komaj čakali na pomlad in nove letalske dogodovščine in druženje
Pa Nino je dobil svojo tortico za rojstni dan. Se je splačalo malce potruditi. Njegov presenečeni obraz je bil najboljša nagrada Tako kot vedno torej - Prekmurje je zakon
Spodaj še nekaj slikic:
Vreme idealno, sončno in toplo. Ostali so prišli bez tend in šotorov, tako da smo bili s Tonetom edini, ki smo imeli nekaj sence. To se je ob toplem soncu izkazalo za pametno odločitev Letenje super, hrana super, družba še boljša. Peter Podlunšek je tako kot vedno, dal svoj pečat tekmi. Za trenutek me je zaskrbelo, da mi bo odpilil havbo, ko je letel na nož mimo avtomobilov. Škoda, da Tone zaradi obveznosti ni mogel ostati, saj se je uvrstil v flyoff. Verjamem, da bi se boril za prva mesta. Pa vse pohvale našim najmlajšim. Tadej je v flyoffu letel več kot 5 minut le nekaj metrov nad koruzo! Vrhunsko! Nino je imel bolj mirno roko in živce kot ponavadi. Mogoče je domači teren bolj pomirjujoče deloval na njega
Vrhunec tekme je bil, ko sta se Sebastjanova Electra in karbonski F3J model zaletela v kroženju v stubu. Na tla sta letela dva večja kosa, Seba je letel naprej in pristal, in dobil 1000! Manjkal mu je pa cel sprednji del enega krila, kot da bi mu ga odgriznil morski pes! Flikanje s selotejpom za drugi let je bilo vrhunsko! Pravi športnik in borba do konca. Do pokala!
Tokrat sem več snemala kot slikala. Kdaj bo čas za sestaviti prvi filmček še ne vem. Posnela sem pa nekaj dodatnega materiala, ki bi ga rada umestila v filmček iz Vipave Tudi bo ... ko bo Mogoče nekoč sredi zime, ko bomo že vsi malo pozabili na sezono pa komaj čakali na pomlad in nove letalske dogodovščine in druženje
Pa Nino je dobil svojo tortico za rojstni dan. Se je splačalo malce potruditi. Njegov presenečeni obraz je bil najboljša nagrada Tako kot vedno torej - Prekmurje je zakon
Spodaj še nekaj slikic:
- Priponke
-
- Kapo dol!
- Peter closup 2.jpg (116.69 KiB) Pogledano 5627 krat
-
- Peter šiba mimo mojega avtomobila :)
- Peter in moj avto.jpg (268.95 KiB) Pogledano 5627 krat
-
- Team Electra :)
- Electre 2.jpg (131.35 KiB) Pogledano 5627 krat
Zadnjič spremenil Chey, dne 25 Sep 2011, 23:40, skupaj popravljeno 2 krat.
Še nekaj slikic :)
Še tri slikice za vzorec in zaključek krasne in uspešne sezone
- Priponke
-
- Enkratek zaključek tekme in letošnje sezone.
- soncni zahod.jpg (176.72 KiB) Pogledano 5622 krat
-
- Nekdo nam je zgoraj označil kje je treba iskati zaklad :)
- zaklad na nebu.jpg (237.31 KiB) Pogledano 5622 krat
-
- Vse najboljše za 17 rojstni dan Ninotu :)
- Nino in torta.jpg (276.43 KiB) Pogledano 5622 krat
Electra brez dela krila
Še 3 slikice Sebastjanove Electre po poškodbi in procesu selotejpanja za drugi flyoff!
- Priponke
-
- Skoraj pokrpano. Spodaj je manjkal en košček, a je selotejp prekril luknjo :)
- skoraj zakrpano krilo.jpg (113.83 KiB) Pogledano 5258 krat
-
- Prvi del že zalepljen nazaj!
- stranska slika poškodbe.jpg (92.52 KiB) Pogledano 5258 krat
-
- Takole se je začelo popravilo. Odletel 1000 brez celega sprednjega dela krila :)
- Electra po crashu.jpg (91.12 KiB) Pogledano 5258 krat
Ta stavek je manjkal v pravilniku Jure...ne pozabi ga dopolnat.ZZ-Top napisal/-a:b)
The flight in progress is annulled and recorded as a zero score if the model aircraft loses any part during the launch or the flight, except when this occurs as the result of a mid-air collision with another model aircraft or towline.