@raktivec
Točno tako, majhna masa že, ampak s katerim modelom? To kar je trenutno na trgu in s čimer se leti po slovenskem nebu....vsekakor neprimerno.
Še mogoče o debelni profilov, dobro veš tudi sam, da debelina in s tem čelni upor ne igrata ključne vloge pri performansh profila/krila in tudi osebno sem mnenja, da pri globinah ki se uporabljajo na 3,5m modelih pod 8% nima smisla hoditi. To je kvečjemu uporabno za sal-e, ki imajo bistveno manjše globine kril in tam tanki profili tudi delujejo, pri večjih globnah pa lahko tanek profil povzroči več škode kot koristi.
Mimogrede, prepričal da ni vse v teži sem se sam osebno z 4m Explorerjem, ki si ga lastim in ob obremenitvi dobrih 30g/dm2 leti kot sal-dobesedno. Sem pobiral skupaj z sal-i isti steber in na isti višini
. Da bi bil lažji
, kaj pa vem, jaz vsekakor ne vidim potrebe, še manj da bom zaradi tega šel karkoli olajševati, prej dam raje še kakšno palco svinca not
Torej hočem povedati, da ni keč v teži, temveč modelu in za kaj je grajen. Osebno se mi Explorer ne dopade, da ne bo kdo mislil da delam kakšno reklamo za njega, ampak za to kar je bil narejen, t.j. F3J in sorodne discipline, opravlja svojo nalogo z čisto odliko. Dejansko je to ozko usmerjena specialka in ravno v to smer bi morali razmišljati tudi graditelji F5J modelov, oziroma pač kupiti eno od teh specialk in ji vgraditi elektro motor.
@ Pegasus
Mislim, da si me ti malo zamešal pri supri, je nikoli nisem imel, še manj gradil. In ne pravim (nimam nobenega mnenja o njem), da je slab model, pravim le, da je šel čas naprej in mislim, da je prav da gremo z njim tudi mi. Se pa tudi strinjam o tem in onem okoli letenja, ampak to je stvar in debata za tekmovanja in letenje in ne na forum, sedaj je pa čas ko modeli nastajajo in mislim da bolj pravi čas niti ne more biti, da rečemo kakšno o tehniki
.
Lastniku teme se opravičujem za offtopic in obljubim da nem več