NDP F5J Odranci 2010 - razpis za 2.10.2010
NDP F5J Odranci 2010 - razpis za 2.10.2010
Organizator:
AL Plast in Milan Jerebi
Datum: sobota, 2.10.2010
Kontaktna oseba: Milan Jerebic, mobi: 041 514 501
Vodja tekmovanja: Tadej Miholič
Obdelava podatkov: Damir Kolarič
Odranci; 46°34'51.06"N 16°15'46.98"E
Urnik:
- 8.00 prihod in prijava
- 8.30 - zbor tekmovalcev, sodnikov
- 9.00 - 1. turnus
- 16.00 - konec zadnjega turnusa
- 16.30 - fly off (F5J)
- ... podelitev nagrad
Kategorije:
- F5J-400 (2826) in F5J Open
Pravila:
- nacionalni pravilnik F5J za leto 2010
- točno število turnusov se določi na dan tekmovanja
- če se leti več kot 4 turnuse, se najslabši briše
Organizator preskrbi rekvizite in sodnike.
Prijave:
http://letalisce.odranci.net/node/3
Ob prijavi navedite:
- ime in priimek
- 2 kanala za posamezno kategorijo - obvezno, razen 2,4 GHz
- klub
- leto rojstva (za juniore)
- kategorija
- e-mail
Štartnina:
- 16,00 € - ena kategorija
- 20,00 € - obe kategoriji
- v štartnino je vključen bon za topel obrok
- za dodaten obrok mi javi posebej
- zadnji rok za prijavo je 29.9.2010
- po tem datumu se doplača 5 €, na dan tekmovanja pa 10 €
- ob prijavi le enega kanala po kategoriji, razen 2,4 GHz, se doplača 5 €
- v primeru prijave in odjave med tednom, se pristopnina prav tako plača
Nagrade:
- najboljši trije prejmejo pokale
- najboljši mladinci prejmejo medalje
Zavarovanje:
- vsak tekmovalec tekmuje na lastno odgovornost. Vso povzročeno škodo krije sam!
- športno dovoljenje ni potrebno
AL Plast in Milan Jerebi
Datum: sobota, 2.10.2010
Kontaktna oseba: Milan Jerebic, mobi: 041 514 501
Vodja tekmovanja: Tadej Miholič
Obdelava podatkov: Damir Kolarič
Odranci; 46°34'51.06"N 16°15'46.98"E
Urnik:
- 8.00 prihod in prijava
- 8.30 - zbor tekmovalcev, sodnikov
- 9.00 - 1. turnus
- 16.00 - konec zadnjega turnusa
- 16.30 - fly off (F5J)
- ... podelitev nagrad
Kategorije:
- F5J-400 (2826) in F5J Open
Pravila:
- nacionalni pravilnik F5J za leto 2010
- točno število turnusov se določi na dan tekmovanja
- če se leti več kot 4 turnuse, se najslabši briše
Organizator preskrbi rekvizite in sodnike.
Prijave:
http://letalisce.odranci.net/node/3
Ob prijavi navedite:
- ime in priimek
- 2 kanala za posamezno kategorijo - obvezno, razen 2,4 GHz
- klub
- leto rojstva (za juniore)
- kategorija
Štartnina:
- 16,00 € - ena kategorija
- 20,00 € - obe kategoriji
- v štartnino je vključen bon za topel obrok
- za dodaten obrok mi javi posebej
- zadnji rok za prijavo je 29.9.2010
- po tem datumu se doplača 5 €, na dan tekmovanja pa 10 €
- ob prijavi le enega kanala po kategoriji, razen 2,4 GHz, se doplača 5 €
- v primeru prijave in odjave med tednom, se pristopnina prav tako plača
Nagrade:
- najboljši trije prejmejo pokale
- najboljši mladinci prejmejo medalje
Zavarovanje:
- vsak tekmovalec tekmuje na lastno odgovornost. Vso povzročeno škodo krije sam!
- športno dovoljenje ni potrebno
Trenutno prijavljeni tekmovalci:
F5J:
št. Ime in priimek
1 Jure Pečar
2 Marko Breskvar
3 Matic Sevšek
4 Mitja Žerdoner
5 Nino Jerebic
6 Peter Karner
7 Rok Korber
8 Sebastjan Hajnšek
9 Silvester Toth
10 Tadej Miholič
11 Tone Videnšek
F5J:
št. Ime in priimek
1 Jure Pečar
2 Marko Breskvar
3 Matic Sevšek
4 Mitja Žerdoner
5 Nino Jerebic
6 Peter Karner
7 Rok Korber
8 Sebastjan Hajnšek
9 Silvester Toth
10 Tadej Miholič
11 Tone Videnšek
Zadnjič spremenil skorp_jon, dne 30 Sep 2010, 13:28, skupaj popravljeno 13 krat.
Futaba 12FG & Taranis Q X7
Rezultati:
- Priponke
-
- rezultati.jpg (78.38 KiB) Pogledano 4739 krat
-
- f5j_unl.pdf
- Podatki v PDF
- (37.97 KiB) Prenešeno 112 krat
Zadnjič spremenil skorp_jon, dne 02 Okt 2010, 19:10, skupaj popravljeno 2 krat.
Futaba 12FG & Taranis Q X7
Kako priti do nas:
Z Maribora greste po avtocesti proti Lendavi in pri izvozu za Turnišče greste dol.
Več na sliki.
http://maps.google.com/maps?f=d&source= ... 3&t=h&z=14
Z Maribora greste po avtocesti proti Lendavi in pri izvozu za Turnišče greste dol.
Več na sliki.
http://maps.google.com/maps?f=d&source= ... 3&t=h&z=14
- Priponke
-
- pot.JPG (138.27 KiB) Pogledano 6397 krat
Futaba 12FG & Taranis Q X7
Pozdravljeni, prebiram pravilnik F5J za leto 2010 in sicer me konkretno zanima ta mala kategorija, ki je v njem poimenovana "F5J Outrunner". Pravilnik veleva:
3.2.1 F5J Outrunner
Omejitve:
a) dovoljena uporaba zunanjevrtečega brezkrtačnega motorja dimenzij
28x26mm (slika).
b) najmanjša dovoljena elisa ima premer 250mm, skupaj z nastavkom in
je nataknjena direktno na os motorja, brez reduktorja.
c) pogonska baterija je lahko sestavljena iz največ dveh členov kemije
Litij polimer (LiPo).
d) minimalna masa modela je 500g.
e) Iz zgodovinskih razlogov je v tej kategoriji dovoljeno leteti tudi z
modeli “F5J 400”, ki so omejeni z:
· dovoljena uporaba nemodificiranega krtačnega motorja tipa 400 s
tremi poli, feritnimi magneti in drsnimi ležaji.
· Pogonska baterija je lahko sestavljena iz 8 členov kemije nikelj
metalhidrid (NiMH) ali dveh členov kemije Litij polimer (LiPo).
Glede na to, da je pod točko e) navedeno, da se lahko leti tudi z modeli F5J 400 me zanima ali sem spadajo in ali je dovolj leteti tudi z modeli ECO kategorije tj. motor speed400, elisa 6*3, na 2S LiPo in maso modela 351gr. oz. kaj je potrebno spremeniti da bo dovoljeno nastopiti?
Za konkreten odgovor se vnaprej zahvaljujem in lp,Ivica
3.2.1 F5J Outrunner
Omejitve:
a) dovoljena uporaba zunanjevrtečega brezkrtačnega motorja dimenzij
28x26mm (slika).
b) najmanjša dovoljena elisa ima premer 250mm, skupaj z nastavkom in
je nataknjena direktno na os motorja, brez reduktorja.
c) pogonska baterija je lahko sestavljena iz največ dveh členov kemije
Litij polimer (LiPo).
d) minimalna masa modela je 500g.
e) Iz zgodovinskih razlogov je v tej kategoriji dovoljeno leteti tudi z
modeli “F5J 400”, ki so omejeni z:
· dovoljena uporaba nemodificiranega krtačnega motorja tipa 400 s
tremi poli, feritnimi magneti in drsnimi ležaji.
· Pogonska baterija je lahko sestavljena iz 8 členov kemije nikelj
metalhidrid (NiMH) ali dveh členov kemije Litij polimer (LiPo).
Glede na to, da je pod točko e) navedeno, da se lahko leti tudi z modeli F5J 400 me zanima ali sem spadajo in ali je dovolj leteti tudi z modeli ECO kategorije tj. motor speed400, elisa 6*3, na 2S LiPo in maso modela 351gr. oz. kaj je potrebno spremeniti da bo dovoljeno nastopiti?
Za konkreten odgovor se vnaprej zahvaljujem in lp,Ivica
Ravno zato sprašujem kajti v starem pravilniku nikjer ni bilo govora o minimalni masi a ta obstoječi pravilnik je napisan malce nerodno, kajti nikjer starim modelom tega ne narekuje oziroma omejuje. Še enkrat točno citiram točko e:
e) Iz zgodovinskih razlogov je v tej kategoriji dovoljeno leteti tudi z
modeli “F5J 400”, ki so omejeni z:
· dovoljena uporaba nemodificiranega krtačnega motorja tipa 400 s
tremi poli, feritnimi magneti in drsnimi ležaji.
· Pogonska baterija je lahko sestavljena iz 8 členov kemije nikelj
metalhidrid (NiMH) ali dveh členov kemije Litij polimer (LiPo).
Upam da ne težim preveč, nebi pa rad da bi se kdo našel na tekmi oškodovan oz. mi tam prepovedal nastopiti...
e) Iz zgodovinskih razlogov je v tej kategoriji dovoljeno leteti tudi z
modeli “F5J 400”, ki so omejeni z:
· dovoljena uporaba nemodificiranega krtačnega motorja tipa 400 s
tremi poli, feritnimi magneti in drsnimi ležaji.
· Pogonska baterija je lahko sestavljena iz 8 členov kemije nikelj
metalhidrid (NiMH) ali dveh členov kemije Litij polimer (LiPo).
Upam da ne težim preveč, nebi pa rad da bi se kdo našel na tekmi oškodovan oz. mi tam prepovedal nastopiti...
Tudi moj model bo pod 500g in bi z veseljem prišel na vašo tekmo.
Če sem prav razumel ne boste omejevali z težo, da mora biti nad 500g.
viewtopic.php?t=58774
Če sem prav razumel ne boste omejevali z težo, da mora biti nad 500g.
viewtopic.php?t=58774
A. Kovač napisal/-a:Tudi moj model bo pod 500g in bi z veseljem prišel na vašo tekmo.
Če sem prav razumel ne boste omejevali z težo, da mora biti nad 500g.
viewtopic.php?t=58774
...pri uporabi enosmernega motorja velikosti 400 ni omejitve teze..
samo 8 celic NiMh ali 2 lipo...ostalo po mili volji....
-lahko imate reduktor
-8 servotov (ce imate prostor..)
-4m razpona kril
-...
-...
upam da je sedaj vsem jasno
Za outrunnerje priporočam, da velja pravilo 500g!
V končni fazi je za vse enako. Omejitev navzdol je bila narejena prav zato, da je večji krog modelov konkurenčen. Saj veste, dodajati maso je lažje kot odvzemati
Da ne bo pomote, morata v tem primeru tudi motor in propeler biti znotraj dovoljenih mer.
Vsak lahko doda še par g svinca, pa bo bil model težek točno 500g...
Verjetno pa se bo upoštevala tudi neka "merska" napaka, vendar npr. 100g to žal ne more biti.
Lp,
Silvester
P.S.
Tudi če je NDP, si ne moremo privoščit, da se ga gremo po kavbojsko-
V končni fazi je za vse enako. Omejitev navzdol je bila narejena prav zato, da je večji krog modelov konkurenčen. Saj veste, dodajati maso je lažje kot odvzemati
Da ne bo pomote, morata v tem primeru tudi motor in propeler biti znotraj dovoljenih mer.
Vsak lahko doda še par g svinca, pa bo bil model težek točno 500g...
Verjetno pa se bo upoštevala tudi neka "merska" napaka, vendar npr. 100g to žal ne more biti.
Lp,
Silvester
P.S.
Tudi če je NDP, si ne moremo privoščit, da se ga gremo po kavbojsko-
Shadow-E
Xplorer
MX22
Xplorer
MX22
Verjetno samo, če uporabljaš Speed 400. Prav bi bilo da tudi v primeru uporabe outrunerja model ustreza trenutnim pravilom (minimalka 500g).A. Kovač napisal/-a:Tudi moj model bo pod 500g in bi z veseljem prišel na vašo tekmo.
Če sem prav razumel ne boste omejevali z težo, da mora biti nad 500g.
lp Mitja
- tone vidensek
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2126
- Pridružen: 21 Nov 2005, 20:04
NPD F5J Odranci 2010
Z ozirom na število udeležencev za NPD-bi lahko to tekmo preimenovali tudi: "Odprto prvenstvo Prekmurske republike"
Re: NPD F5J Odranci 2010
Prav žalostno je videti listo prijavljenih v "mali" kategoriji.. me počasi mineva, kajti na isti dan bo 100km južneje tekma z >20 tekmovalcevtone vidensek napisal/-a:Z ozirom na število udeležencev za NPD-bi lahko to tekmo preimenovali tudi: "Odprto prvenstvo Prekmurske republike"
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 176
- Pridružen: 30 Maj 2006, 14:16
tekma
Pa naj še oni pridejo
jaz ne vem če moj F5J 75w še leti sploh, ko je eno kilo prahu gor.
Pa bogve kako je z pravili zdaj.
Not je en Axi in en prop, ki je včasih bil na seznamu za 75w da je ok?
Lp
A
jaz ne vem če moj F5J 75w še leti sploh, ko je eno kilo prahu gor.
Pa bogve kako je z pravili zdaj.
Not je en Axi in en prop, ki je včasih bil na seznamu za 75w da je ok?
Lp
A
Moj tekmovalni lepotec je končno poletel
viewtopic.php?t=58774&postdays=0&postorder=asc&start=10
Imam pa težavo, ker vaga 300g in nikakor kitajski motorček, ki je v njem, ne bi preživel še dodatnih 200g
Zato bom glede na omejitve, moral presedlati v odprto klaso. Lahko pa letim v 400klasi, in se sprijaznim da sem že v naprej diskvalificiran. Važno mi je samo da letim v istih pogojih z drugimi in da malo primerjam svoj model z drugimi, predvsem pa užitek ob letenju
viewtopic.php?t=58774&postdays=0&postorder=asc&start=10
Imam pa težavo, ker vaga 300g in nikakor kitajski motorček, ki je v njem, ne bi preživel še dodatnih 200g
Zato bom glede na omejitve, moral presedlati v odprto klaso. Lahko pa letim v 400klasi, in se sprijaznim da sem že v naprej diskvalificiran. Važno mi je samo da letim v istih pogojih z drugimi in da malo primerjam svoj model z drugimi, predvsem pa užitek ob letenju
Niti slučajno ne bi motorja velikosti speed400, spravil notersly napisal/-a:Najdi kak star Speed 400 in boš maksimalno konkurenčen!
Lp,
Silvester
Oprema je opisana v prilogi. Skupna vrednost = 30 EUR
- Priponke
-
- SF2.0 - Oprema.pdf
- (190.15 KiB) Prenešeno 135 krat