Invitation to Slovenian F5J Eurocup 2010
Invitation to Slovenian F5J Eurocup 2010
Glede na to, da nam v Krškem ni uspelo izpeljati slovenske F5J tekme za Eurocup, jo bomo organizirali v sklopu madžarske tekme.
Vse informacije so v povabilu. Če kdo česa ne razume, naj mi pošlje mail ali pokliče na mobi.
Vse informacije glede tekmovanja bodo objavljene v tej niti.
Vsako moštvo naj prinese svojo zastavo.
Since we have not managed to carry out slovenian F5J round for Eurocup, we will organize it together with hungaryan round.
All vital informations are in Invitation. Send me an e-mail or call me if anything is not understandable.
All informations regarding competition will be posted in this thread.
All teams should bring (at least) one national flag!
Lp,
Silvester
Vse informacije so v povabilu. Če kdo česa ne razume, naj mi pošlje mail ali pokliče na mobi.
Vse informacije glede tekmovanja bodo objavljene v tej niti.
Vsako moštvo naj prinese svojo zastavo.
Since we have not managed to carry out slovenian F5J round for Eurocup, we will organize it together with hungaryan round.
All vital informations are in Invitation. Send me an e-mail or call me if anything is not understandable.
All informations regarding competition will be posted in this thread.
All teams should bring (at least) one national flag!
Lp,
Silvester
- Priponke
-
- Invitation_SLO_F5J_2010_V03.pdf
- (55.04 KiB) Prenešeno 218 krat
Zadnjič spremenil sly, dne 08 Avg 2010, 20:07, skupaj popravljeno 1 krat.
Shadow-E
Xplorer
MX22
Xplorer
MX22
Matrix
Matrix
Check Attachment
Poglejte vprilogi
Check Attachment
Poglejte vprilogi
- Priponke
-
- F5J matrix-SLO.pdf
- (10.33 KiB) Prenešeno 147 krat
-
- F5J-400 matrix-SLO.pdf
- (10.2 KiB) Prenešeno 138 krat
Zadnjič spremenil sly, dne 09 Sep 2010, 06:12, skupaj popravljeno 1 krat.
Shadow-E
Xplorer
MX22
Xplorer
MX22
Results
Results in attachment.
By mistake I attached results of Hungaryan round...
Thanx Matic for notice.
Now results should be correct.
Pomotoma sem pritrdil rezultate Madžarske tekme...
Hvala Matic za opozorilo.
Sedaj bi rezultati morali biti pravilni.
By mistake I attached results of Hungaryan round...
Thanx Matic for notice.
Now results should be correct.
Pomotoma sem pritrdil rezultate Madžarske tekme...
Hvala Matic za opozorilo.
Sedaj bi rezultati morali biti pravilni.
- Priponke
-
- Rezultati_F5J_400.pdf
- (219.71 KiB) Prenešeno 132 krat
-
- Rezultati_F5J.pdf
- (222.57 KiB) Prenešeno 139 krat
Zadnjič spremenil sly, dne 16 Sep 2010, 17:25, skupaj popravljeno 3 krat.
Shadow-E
Xplorer
MX22
Xplorer
MX22
Malo z zamudo (Tone hvala za opozorilo ...)
Razpis za madžarsko tekmo se skupaj s prijavami nahaja na tem naslovu. Ubistvu ko se prijavljate Laszlu, povejte da se prijavljate na obe tekmi in to je to.
Razpis za madžarsko tekmo se skupaj s prijavami nahaja na tem naslovu. Ubistvu ko se prijavljate Laszlu, povejte da se prijavljate na obe tekmi in to je to.
Lokacija: letališče matko
Vreme ...
Spet nas bo mal namakalo, a manj kot v Krškem.
Spet nas bo mal namakalo, a manj kot v Krškem.
Še vedno sem zmatran in z glavobolom po tem res napornem vikendu ... Ker je cel petek deževalo, smo morali dve tekmi sfurati v slabih dveh dneh. To pomeni, da smo prvi slovenski flyoff pristajali v mraku in drugega leteli ob sedmih zjutraj. Obe tekmi sta tekli brez pavz takorekoč od zore do mraka ... zvečer pa bogate količine palinke in podobnih substanc. Aja, fantje, ostal mi je kup piva. Kdo bo?
Od letenja je najbolj omembe vreden Rok, ki je imel za šibke termične in vetrovne razmere res idealen model. V nedeljo je naštepal perfect score, 7x 1000! Kapo dol.
Tule so vse slike na enem kupu, klik za original.
Nekaj izbora ...
Šefe, bivši voznik miga 29
Sedaj vozi to:
In to:
Lokalni turn z okostnjakom od kontrolorja
Slovenski vogal tabora
Podelitev sponzorske nagrade najboljšemu juniorju na slovenski tekmi
Pa še ena iz nedeljske podelitve:
Od letenja je najbolj omembe vreden Rok, ki je imel za šibke termične in vetrovne razmere res idealen model. V nedeljo je naštepal perfect score, 7x 1000! Kapo dol.
Tule so vse slike na enem kupu, klik za original.
Nekaj izbora ...
Šefe, bivši voznik miga 29
Sedaj vozi to:
In to:
Lokalni turn z okostnjakom od kontrolorja
Slovenski vogal tabora
Podelitev sponzorske nagrade najboljšemu juniorju na slovenski tekmi
Pa še ena iz nedeljske podelitve:
Zadnjič spremenil pegasus, dne 14 Sep 2010, 21:05, skupaj popravljeno 1 krat.
Še nekaj besed ...
Prispeli smo v četrtek zvečer ob sončnem zahodu, ki je v tistih krajih kake pol ure prej kot pri nas. Razgledali smo se po lepo urejenem letališču, s kampom z elektriko, wcji in tuši, bungalovi ter s mini hotelom v letalskem duhu ob hangarju. Dež nas je zbudil že sredi noči na petek in se neumorno zlival vse do petka zvečer ter nas s presledki spet zbujal v noči na soboto.
V soboto se je začelo zares. Termike skorajda ni bilo, zato sem se odločil za težji in hitreje vzpenjajoči model. 9-10s motorja je zadostovalo za 10min planiranja. Končal sem na 12. mestu. Od flyoffa me je ločil slab pristanek (70) v prvem turnusu z bočno-hrbtnim vetrom - pike so nato prestavili na drugo stran. Letenje smo zaključili nekaj pred sedmo z opravljenim prvim flyoffom.
Nedelja se je začela že navsezgodaj, saj smo nekaj čez sedmo zjutraj že nadaljevali z drugim flyoffom. Ker so se oblaki tanjšali in veter krepil, sem se odločil za lažji model, opremljen tudi z GPSom in loggerjem. Z njim sem potreboval 12-14s motorja, kar je v kombinaciji z pristanki nekaj sekund pred koncem naneslo čase okrog 9:40. Pol prosojni oblaki so že zadosti ogreli tla, da smo imeli šibko termiko in videli mojstrsko pobiranje čeha iz nekih 30m v varno višino. Edini neuspel let sem imel v drugem turnusu, a sem ga dobil možnost popraviti v ponavljanju, v katerega sem bil izžreban, ker je nekdo na pristanku grdo sklatil Tadeja.
S svojim letenjem sem zadovoljen. Večinoma sem odločal za štarte z vetrom ali vsaj za hiter obrat z vetrom in sledenje balončkom, kar mi omogoča precej bolj enostavno in pregledno letenje. Preseneča me, da sem v tej strategiji še kar v manjšini. Nemalokrat sem bil na svojem delu neba čisto sam. Manjka mi še precej treninga na pristanku, tako na trimanju modela kot na natančnosti in timingu. Projekt za čez zimo
Takole pa so izgledali moji nedeljski leti iz oči satelitov:
Let 1:
Let 2, kjer sem pošteno zašvical, ko se je bilo treba vračati v veter - iz nekih 50m splaniral 700m:
Ponavljanje 2. leta:
Let 3, kjer sem našel najbolj konkretno dviganje:
Let 4:
Let 5, že v soncu, vrgel takorekoč diretno v dviganje:
Prispeli smo v četrtek zvečer ob sončnem zahodu, ki je v tistih krajih kake pol ure prej kot pri nas. Razgledali smo se po lepo urejenem letališču, s kampom z elektriko, wcji in tuši, bungalovi ter s mini hotelom v letalskem duhu ob hangarju. Dež nas je zbudil že sredi noči na petek in se neumorno zlival vse do petka zvečer ter nas s presledki spet zbujal v noči na soboto.
V soboto se je začelo zares. Termike skorajda ni bilo, zato sem se odločil za težji in hitreje vzpenjajoči model. 9-10s motorja je zadostovalo za 10min planiranja. Končal sem na 12. mestu. Od flyoffa me je ločil slab pristanek (70) v prvem turnusu z bočno-hrbtnim vetrom - pike so nato prestavili na drugo stran. Letenje smo zaključili nekaj pred sedmo z opravljenim prvim flyoffom.
Nedelja se je začela že navsezgodaj, saj smo nekaj čez sedmo zjutraj že nadaljevali z drugim flyoffom. Ker so se oblaki tanjšali in veter krepil, sem se odločil za lažji model, opremljen tudi z GPSom in loggerjem. Z njim sem potreboval 12-14s motorja, kar je v kombinaciji z pristanki nekaj sekund pred koncem naneslo čase okrog 9:40. Pol prosojni oblaki so že zadosti ogreli tla, da smo imeli šibko termiko in videli mojstrsko pobiranje čeha iz nekih 30m v varno višino. Edini neuspel let sem imel v drugem turnusu, a sem ga dobil možnost popraviti v ponavljanju, v katerega sem bil izžreban, ker je nekdo na pristanku grdo sklatil Tadeja.
S svojim letenjem sem zadovoljen. Večinoma sem odločal za štarte z vetrom ali vsaj za hiter obrat z vetrom in sledenje balončkom, kar mi omogoča precej bolj enostavno in pregledno letenje. Preseneča me, da sem v tej strategiji še kar v manjšini. Nemalokrat sem bil na svojem delu neba čisto sam. Manjka mi še precej treninga na pristanku, tako na trimanju modela kot na natančnosti in timingu. Projekt za čez zimo
Takole pa so izgledali moji nedeljski leti iz oči satelitov:
Let 1:
Let 2, kjer sem pošteno zašvical, ko se je bilo treba vračati v veter - iz nekih 50m splaniral 700m:
Ponavljanje 2. leta:
Let 3, kjer sem našel najbolj konkretno dviganje:
Let 4:
Let 5, že v soncu, vrgel takorekoč diretno v dviganje:
Živijo!
Večino so že tako povedali kako je bilo vreme pa to...
Drugače pa čestitam vsem tekmovalcem! Nasljedne leto bomo še boljši .
Na madžarski tekmi je bilo res super vreme... Zato mi je uspelo narediti 6000 točk .
Naredil sem tudi video:
http://www.youtube.com/watch?v=M7aVWwZ1Ab8
Slike:
LP!
Rok
Večino so že tako povedali kako je bilo vreme pa to...
Drugače pa čestitam vsem tekmovalcem! Nasljedne leto bomo še boljši .
Na madžarski tekmi je bilo res super vreme... Zato mi je uspelo narediti 6000 točk .
Naredil sem tudi video:
http://www.youtube.com/watch?v=M7aVWwZ1Ab8
Slike:
LP!
Rok
V cetrtek je kazalo da bomo imeli nekaj srece z vremenom, vendar je bil petek samo se za , kar se je v soboto mocno poznalo. Prava druzba, klepet z pilotom lovsega letala in palinak je pobrala obcutek da sobota sploh obstaja
Vendar vreme je bilo (sicer oblacno in prav zoprno) in tekma se je zacela. O kaki termiki ne duha in sluha tako da je bila to tekma pogonov in pristankov.
Nedelja se je zacela tudi z oblacnostjo tako da so fantje ob 7 zjutraj odpeljali se en finalni let ki je bil drugace planiran za soboto.
Po zajtrku in "brifingu" pa se je oblacnost nekoliko dvignila in zacuda je bilo tudi nekaj termike.
Vsekakor pa je bila kombinacija vreme+AVA+Rok zmagovalna kombinacija. Rok nismo mel niti za burek...
Z razliko od ostalih veleopevanih sponzorjev smo mi (MIBO & Co.) drzali obljubo in podelili mlademu pilotu Malcik Radek model Vision. Mladenic je rabil kar nekaj casa, da je model res njegov....
Na koncu moram pohvalit Silvestra ki je nesebicno pomagal speljati obe tekmi profesionalno do konca brez kakrsnih koli zapletov.
Vendar vreme je bilo (sicer oblacno in prav zoprno) in tekma se je zacela. O kaki termiki ne duha in sluha tako da je bila to tekma pogonov in pristankov.
Nedelja se je zacela tudi z oblacnostjo tako da so fantje ob 7 zjutraj odpeljali se en finalni let ki je bil drugace planiran za soboto.
Po zajtrku in "brifingu" pa se je oblacnost nekoliko dvignila in zacuda je bilo tudi nekaj termike.
Vsekakor pa je bila kombinacija vreme+AVA+Rok zmagovalna kombinacija. Rok nismo mel niti za burek...
Z razliko od ostalih veleopevanih sponzorjev smo mi (MIBO & Co.) drzali obljubo in podelili mlademu pilotu Malcik Radek model Vision. Mladenic je rabil kar nekaj casa, da je model res njegov....
Na koncu moram pohvalit Silvestra ki je nesebicno pomagal speljati obe tekmi profesionalno do konca brez kakrsnih koli zapletov.
- Priponke
-
- eu3.jpg (206.26 KiB) Pogledano 6405 krat
-
- eu2.jpg (217.89 KiB) Pogledano 6405 krat
-
- eu1.jpg (191.98 KiB) Pogledano 6405 krat