FAI F5J
Kar se tiče logerja-omejevalca višine (ali kakorkoli se bo reklo tej el.pripravi), bi bilo dobro vnaprej povedati vsaj okvirno, kako bo velik, kakšna bo masa in način priklopa, ter njegova dostopnost (do priključkov), ali mesto v modelu, kjer bo montiran, da tekmovalci pripravijo svoje modele zanj, oziroma, da se bo vedelo, kako mora biti model pripravljen, sicer zna biti nemalo težav, ker so komponente v nekaterih ozkih trupih že sedaj hudo natlačene. Zato je pri novih modelih (ali snovanju novih modelov), če bo to (FAI pravilo) prišlo v veljavo dobro razmišljati vnaprej na ta loger in mu pripraviti plac, ki ne bo v nasprotju z njegovo uporabo in ne bo motil menjave akumulatorjev, ter bil dostopen za downlovdanje podatkov.
Mitja
Mitja
Ja, tole je šit. Na rcgrooups je nekdo omenil, da mu to ni všeč, kajti presneto rad bi vklopil motor in s tem "dosegel" nič točk za let, če bo s tem lahko rešil model pred kako katastrofo..(recimo da scuri nad gozdom, ali bi scuril za gozd...), v tem primeru, gaza, da pripelješ model k sebi, kar seveda pomeni nič točk, ampak pomeni tudi, da boš lahko letel v naslednjem turnusu, ne pa iskal model ali plezal po drevju za njim.JKSniper napisal/-a:Kaj konkretno pomeni tale stvar?
" The device must not allow any further restart of the motor "
LP!
Jure
No, ne rečem, da je tole pogost pojav, se pa lahko komurkoli zgodi.
Sicer sem pa videl, da ne glede na pripomne, nasvete, čelje, poglede, ki jih dajejo ljudje na rcgroups, se vse skupaj ujame s pregovorom: "Psi lajajo, karavana gre dalje!"...... nima nobena debata niti predlog očitno nobenega vpliva na končni rezultat.
Pomeni, da je folk nesposoben dojet, razumet, zahtevat in specificirat "kompleksnost" algoritma, ki bi ga prinesla možnost ponavljanja štarta znotraj istega delovnega časa. Tako ni ponavljanja in ni ponovnega vklopa motorja, "da ne bi kdo goljufal". Tudi v imenu varnosti ne ... ker koneckoncu tudi F3J leti v istih razmerah. Če ti avion odpihne nekam v rovte, tvoj problem.JKSniper napisal/-a:"The device must not allow any further restart of the motor"
Bil sem veliko preveč optimističen ...pegasus napisal/-a:To, kar delamo tu, je priprava terena, na katerem bodo imeli vsi enake možnosti in kar je še bolj pomembno, da bodo razumeli, da imajo enake možnosti.
Pri čemer jih čisto nič ne ovira. Do ovir pridemo, ko bi radi leteli tako, da smo se sposobni med seboj primerjat, torej tekmovat...Ultralajt napisal/-a:Folk bi rad samo letel...
Mja, ravno to sem imel v mislih... se zgodi, da reskiraš in greš z vetrom, scuriš in se veter okrepi... in imaš opcijo pristat izven 75m, pa imaš tako nulo, ali šaltat motor in rešit model...
...F3J ima tudi tako - Kočija ima tudi toliko koles kot ferrari...
Škoda bi bilo kakšnega drobnega modela zaradi tega...
LP!
Jure
...F3J ima tudi tako - Kočija ima tudi toliko koles kot ferrari...
Škoda bi bilo kakšnega drobnega modela zaradi tega...
LP!
Jure
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
- tone vidensek
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2126
- Pridružen: 21 Nov 2005, 20:04
FAI "f5J"
Pri tolikem številu "kuharjev" za pravila FAI se bo župa kuhala grozno dolgo
Italjani so minuli vikend že imeli prvo tekmo po bodočih FAI pravilih in Urs poroča, da so na koncu dneva tudi skeptiki bili prepričani, da je to to. Razvijajo tudi že oddajniček za prenos podatka o višini direktno iz modela v računalnik, ki beleži rezultate. Informatika FTW!
Drugi vikend v maju pa nas otočani vabijo k njim, kjer bo en dan tudi posvečen F5J FAI: UK F5J Eurotour.
Drugi vikend v maju pa nas otočani vabijo k njim, kjer bo en dan tudi posvečen F5J FAI: UK F5J Eurotour.
Medtem imamo že tudi programsko podporo v za vodenje tekem: GliderScore.
Pegasus nekaj miga, potuje in urejuje za vse, ki bi želeli F5J v FAI organizaciji.
Vse tiste, ki vas zanima tale FAI (predvsem tiste ta glasne) sprašujem zakaj bi on to počel na lastne stroške? Močno namreč sumim, da je recimo ravno danes v Švici na račun lastnega žepa.
Če bo nastale stroške kasneje poračunaval recimo z delom štartnine boste spet skakali do plafona kako to sploh ni za ljudske žepe...
Vsaj meni se zdi trenutno razmerje več kot oderuško in mu bom čisto malo priskočil na pomoč.
Pa vi junaki?
Vse tiste, ki vas zanima tale FAI (predvsem tiste ta glasne) sprašujem zakaj bi on to počel na lastne stroške? Močno namreč sumim, da je recimo ravno danes v Švici na račun lastnega žepa.
Če bo nastale stroške kasneje poračunaval recimo z delom štartnine boste spet skakali do plafona kako to sploh ni za ljudske žepe...
Vsaj meni se zdi trenutno razmerje več kot oderuško in mu bom čisto malo priskočil na pomoč.
Pa vi junaki?
lp
Sašo
Sašo
F5J sprejet kot provisional category nekaj minut čez tretjo uro z 23 glasovi za, enim proti in 7 vzdržanimi.
- Priponke
-
- Glasovanje
- 00005a.jpg (220.35 KiB) Pogledano 3910 krat
-
- Vladimir iz kazahstana komentira, tako kot je že aktivno komentiral na rcgroups
- 00004a.jpg (189.69 KiB) Pogledano 3910 krat
-
- Emil predstavlja kategorijo
- 00001a.jpg (222.04 KiB) Pogledano 3910 krat
Gor smo se pogovarjali, da bo f5j delovna skupina nadaljevala z delom in si do 15. novembra zastavili dva cilja: spisati navodila za organizatorje, kako preverjati loggerje in spraviti drugo leto kategorijo na nivo tekem za svetovni pokal.
Še nekaj vtisov ...
Izjava dneva v soboto je bila, ko je eden od delegatov razlagal, da je neka akrobatska kategorija zelo dinamična in nujno potrebuje nov seznam likov v pravilniku vsako leto, na kar mu je tajnica odgovorila, da potem fai pisarna potrebuje bolj dinamične ljudi. Dvorana pa v krohot ... prava tragikomika.
CIAM je lani sprejel neke sklepe o zmanjšanju števila svetovnih prvenstev in novih kategorij, pa letos kljub temu sprejel štiri nove kategorije in dve povišal do statusa svetovnih prvenstev (F3N in F3P, obe s porastom zanimanja tudi pri nas). Vse to je šlo zelo v nos francoskemu delegatu, ki je isto nergal tudi pri našem F5J. Bomo videli, kakšna bo situacija drugo leto.
Opazil sem, da ljudje iz drugih celin dojemajo CIAM kot izrazito evropsko orientirano zadevo. Glede na zasedbo vodilnih mest se moram z njimi strinjati, a je potem zanimivo avstralski kandidat za podpredsednika na glasovanju izpadel.
Še nekaj vtisov ...
Izjava dneva v soboto je bila, ko je eden od delegatov razlagal, da je neka akrobatska kategorija zelo dinamična in nujno potrebuje nov seznam likov v pravilniku vsako leto, na kar mu je tajnica odgovorila, da potem fai pisarna potrebuje bolj dinamične ljudi. Dvorana pa v krohot ... prava tragikomika.
CIAM je lani sprejel neke sklepe o zmanjšanju števila svetovnih prvenstev in novih kategorij, pa letos kljub temu sprejel štiri nove kategorije in dve povišal do statusa svetovnih prvenstev (F3N in F3P, obe s porastom zanimanja tudi pri nas). Vse to je šlo zelo v nos francoskemu delegatu, ki je isto nergal tudi pri našem F5J. Bomo videli, kakšna bo situacija drugo leto.
Opazil sem, da ljudje iz drugih celin dojemajo CIAM kot izrazito evropsko orientirano zadevo. Glede na zasedbo vodilnih mest se moram z njimi strinjati, a je potem zanimivo avstralski kandidat za podpredsednika na glasovanju izpadel.