FAI F5J
Adrenalinsko bo, ko se bo folk zavestno odločil štartat iz 10m
Vsa stvar se bo zdej vrtela okrog tega, kako se bo določila točkovalna skala in če bo reskiranje takega stunta vredno tistih bonus pik, ki bi ti jih to prineslo. Po predlogih, ki sem jih videl do sedaj, se tak stunt tudi pod razno ne bo izplačal: vsakih 5m manj bi ti prineslo 1 točko več. Ko sem omenil, da bi pa mogoče imeli navzdol eno kvadratično funkcijo (nižje ko štartaš, več pik ti to doda), je blo pa to spet "prekomplicirano". No comment ...
Vsa stvar se bo zdej vrtela okrog tega, kako se bo določila točkovalna skala in če bo reskiranje takega stunta vredno tistih bonus pik, ki bi ti jih to prineslo. Po predlogih, ki sem jih videl do sedaj, se tak stunt tudi pod razno ne bo izplačal: vsakih 5m manj bi ti prineslo 1 točko več. Ko sem omenil, da bi pa mogoče imeli navzdol eno kvadratično funkcijo (nižje ko štartaš, več pik ti to doda), je blo pa to spet "prekomplicirano". No comment ...
Palo, I am affraid that any of electronic "gadget", even if works perefctly, (I am not against height &climbing limiter) as it is a kind of "measuring device", FAI will want to see also the posibility of calibrating of these gadgets, by some official and competent party, so this really makes life harder.tender napisal/-a:Hallo Mitja,
please see the picture and tell me, what do you think about this concept of the rules. "Red Point" is readable immediately after landing or by blinking LED or by simple reader with joined numerical display.
Palo
I still speak in favor of my idea, presented here and on rcgroups, that is very primitive and simple.
Only restrictions are Power and Weight loadings of the model and that gives straight and clear result of what Amps and chosen voltage are alowed for each of different models. For ease of using that rule, one should use (know) nominal short time burst current of the batery and its nominal voltage without load. Competitor need to find out just proper battery pack using data of wing area an RTF model weight. Of course there are some factors involved in equation, but they could be asily found in the graphs.
I think this is not hard to find out, neather to check for the competition jury.
This way, any of type (size, weight, building materials) of the sailplane will have equal oportunity to went up on these 30 sec (or whatevwr situable time or height will be chosen in rules), and then starts to soar (or sink down in bad weather)
Mitja
Vsaka čast, ampak na desetih metrih se v enem baločku ne more sabljati vseh 8 tekmovalcev naenkrat, sploh če so vsi prek 3 metre, pa še mal zavistni en drugemu. (tekma je tekma) Par jih mora zagotovo izviseti v takem primeru, kar seveda ni nič narobe.rossi napisal/-a:...tak med brati..v Holicu smo jardal iz 10m...
Nizko pobiranje balončkov bo najbrž bolj na roko modelom z manjšo krilno obremenitvijo. (AVA in zadeve s podobnim konceptom)
Ampak, da bi se konstantno na tekmah začenjalo na desetih metrih... rad bi videl tistega... nagbrž bi zelo izstopal, saj bi debela jaj*a vlekel za sabo kot arestant tisto železno kuglo.
Yes, Mitja... from this point of view all is clear - I´m agree with you. We will see what´s happened. Dead line for new F5 rules is November 15-th. So, we must waitUltralajt napisal/-a:Palo, I am affraid that any of electronic "gadget", even if works perefctly, (I am not against height &climbing limiter) as it is a kind of "measuring device", FAI will want to see also the posibility of calibrating of these gadgets, by some official and competent party, so this really makes life harder. Mitja
Palo
Ultralajt napisal/-a: Nizko pobiranje balončkov bo najbrž bolj na roko modelom z manjšo krilno obremenitvijo. (AVA in zadeve s podobnim konceptom)
Ampak, da bi se konstantno na tekmah začenjalo na desetih metrih... rad bi videl tistega... nagbrž bi zelo izstopal, saj bi debela jaj*a vlekel za sabo kot arestant tisto železno kuglo.
Krilna obremenitev tu ne igra tako bistvene vloge, kot to da mora model leteti tako kot treba.....
Pobiranje iz 10m ali manj niti ni vec tako problematicno ce ves kam se zapeljat v katero stran obrnit in kako potem centrirat...ker ena mala napaka in si zunaj stuba.
Finale v Holicu tako prvi kot drugi turnus so piloti jadrali okoli 10 do 15m kar je za te pogoje popolnoma normalno..da ne govorim v F3J....
Sedaj imamo skupaj tekst, ki naj bi šel po uradni poti 15. novembra na ciam.
Ampak ker je zadevo prevzel grk, bomo nekaj prčkali še po tem datumu in pedenali spremembe vse tja do aprila, ko naj bi jih predstavili na ciam sestanku.
Kar se mene tiče je vseskupaj en velik fail. No, nekaj je jasno - eurocup bo še nespremenjen tekel dalje naslednjih nekaj let.
Ampak ker je zadevo prevzel grk, bomo nekaj prčkali še po tem datumu in pedenali spremembe vse tja do aprila, ko naj bi jih predstavili na ciam sestanku.
Kar se mene tiče je vseskupaj en velik fail. No, nekaj je jasno - eurocup bo še nespremenjen tekel dalje naslednjih nekaj let.
POVZETEK:
- Odklop na 200m oz. po 30 sec, karkoli je prej.
- Motorni čas se točkuje skupaj z jadranjem, nobenega odštevanja.
- Pristajanje prve 3 m na 0,5 m, dvojne točke, torej 5 točk za 0,5m. Se pravi, še večji poudarek na pristajanju.
Če sem prav razumel, je to res žalostno, glede na obilico dobrih idej, ki so bile v igri.
- Odklop na 200m oz. po 30 sec, karkoli je prej.
- Motorni čas se točkuje skupaj z jadranjem, nobenega odštevanja.
- Pristajanje prve 3 m na 0,5 m, dvojne točke, torej 5 točk za 0,5m. Se pravi, še večji poudarek na pristajanju.
Če sem prav razumel, je to res žalostno, glede na obilico dobrih idej, ki so bile v igri.
Če prav razumem angleži radi letijo Avo. Sodeč po Korbarjevem prispevku na tretji strani njegove kolumne o tem modelu, Avi pri pristanku zelo pomaga rep, ki gleda pod trup! Mene to čisto nič ne moti, ampak v tem primeru bi morala biti samoumevno dovoljena uporaba zob pod nosom modela, saj pri "normalno" hitrem modelu ne pomenijo nič boljšo zavoro kot rep pri Korbarjevi Avi.
Zakaj bi torej bilo nekaterim modelom dovoljeno zavirat z izrastki, drugim pa le z pikanjem?
Zakaj bi torej bilo nekaterim modelom dovoljeno zavirat z izrastki, drugim pa le z pikanjem?
lp
Sašo
Sašo
Ok, sedaj je jasno, da bo konsenz dosežen z upoštevanjem izhodiščne višine v rezultatu. Z nekaj sreče lahko ta koncept gre naprej tudi že v prvem predlogu, 15. novembra.
Zadnji krog mailanja pred tem bo glasovanje o sledečih točkah:
0. naj elektronska naprava samo beleži višino in čas motorja ali ju tudi aktivno omejuje?
1. naj pravila definirajo fiksno ali minimalno število flyoffov?
2. naj pravila definirajo litij-polimer ali kakršnokoli baterijo?
3. naj pravila upoštevajo splošno F5 omejitev napajanja na 42V ali bi radi kako drugačno omejitev posebej za F5J?
4. "zobje" za pristajanje (ima kdo kak lep slovenski izraz za to?) - da ali ne?
5. naj ima tekmovalec možnost drugega poskusa znotraj istega delovnega časa ali ne?
Prosim za mnenja.
Zadnji krog mailanja pred tem bo glasovanje o sledečih točkah:
0. naj elektronska naprava samo beleži višino in čas motorja ali ju tudi aktivno omejuje?
1. naj pravila definirajo fiksno ali minimalno število flyoffov?
2. naj pravila definirajo litij-polimer ali kakršnokoli baterijo?
3. naj pravila upoštevajo splošno F5 omejitev napajanja na 42V ali bi radi kako drugačno omejitev posebej za F5J?
4. "zobje" za pristajanje (ima kdo kak lep slovenski izraz za to?) - da ali ne?
5. naj ima tekmovalec možnost drugega poskusa znotraj istega delovnega časa ali ne?
Prosim za mnenja.
Samo kot daljni opazovalec.Ultralajt napisal/-a:Zavorna ali zaustavljalna ostroga....pegasus napisal/-a:4. "zobje" za pristajanje (ima kdo kak lep slovenski izraz za to?) - da ali ne?
Je kak pametni razlog proti ostorgi,menim da jih je več za...
Na koncu se tako ali tako pika z samim modelom včasih kakšen reduktor ali pa model nasrka,z to zaustavljalno ostrogo bi to preprečili(proti se mi zdi kot da bi samemu sebi pljunil v skledo,saj se ve da se bo pikalo)..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Tudi meni se zdi, da se z tem gepisom ohranja zdrave modele. Po drugi strani zna biti, da bi bil tak pristanek enostavnejši in natančnejši od tistega z direktnim pikanjem.
- pristaneš lahko z različno hitrostjo in ne le čisto minimalko.
- zadaneš lahko pod različnimi koti. Pri pikanju mora biti pristanek precej strm, da modela ne odbije.
20.11 bo verjetno čisto neursadna zadeva in kar se mene tiče predvsem zabavne narave in v kolikor zemlja ne bo zmrznjena bi bilo dobro simulirat eno in drugo. Če se na hitro dogovorimo okrog oblike teh zob jih na hitro izdelam in nataknem na rezervni model. Menim, da bi bil za kaj takega že dober selotejp dovolj močan.
- pristaneš lahko z različno hitrostjo in ne le čisto minimalko.
- zadaneš lahko pod različnimi koti. Pri pikanju mora biti pristanek precej strm, da modela ne odbije.
20.11 bo verjetno čisto neursadna zadeva in kar se mene tiče predvsem zabavne narave in v kolikor zemlja ne bo zmrznjena bi bilo dobro simulirat eno in drugo. Če se na hitro dogovorimo okrog oblike teh zob jih na hitro izdelam in nataknem na rezervni model. Menim, da bi bil za kaj takega že dober selotejp dovolj močan.
lp
Sašo
Sašo
V f3j ne nosite motorja sabo(menim da je lažje menjati ostrogo kot pa nos modela)...
Pomoje če je tekmovalec proti tej ostrogi, zavestno ve da bo enkrat nekaj šlo ali motor ali model(razen če je to loto taktika keremu na tekmi crkne da je tekmovalec manj(pa upaš da se to zgodi favoritu in ne tebi))..
Pomoje če je tekmovalec proti tej ostrogi, zavestno ve da bo enkrat nekaj šlo ali motor ali model(razen če je to loto taktika keremu na tekmi crkne da je tekmovalec manj(pa upaš da se to zgodi favoritu in ne tebi))..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Malo za občutek ... pogled z angleške strani, ki me malo spominja na eno drugo temo tu zraven
Ampak so brez spinerja in 5 ali 6 mm gredi reduktorja. Za 10 m/s bodo prišli v poštev že poceni inrunerji z manj kakovostnimi 4 mm gredmi in za končanje tekme bi znalo biti dobro imeti v škatli konkretno zalogo gredi.muha napisal/-a: Niti ne, saj so novejši F3J trupi lepo zakrivljeni navzdol, ravno z namenom lažjega pikanja
Po moje bi poševen pristanek skrivil nekaj na nosu, pa naj bo vpetje elastično, tesno, ali kako drugo. Za direktno krivljenje bo težko najti penicilin.
lp
Sašo
Sašo