počasno penjanje (okrog 10m/s)
Včasih je bilo za "počasno penjanje" mišljeno 1-2m/s.
Zdaj je pa že 10 premalo in mora biti 20m/s
Če bi bilo omejeno na 3-5m/s, potem bi se dejansko nekaj poznalo, če izklopiš 50m nižje.
Ne, to bo izrecno prepovedano. T.i. "zooming" je glavni strah vseh, a se ga je zelo enostavno znebit, ker je zelo očiten vsem prisotnim.samo3d napisal/-a:a to bo pri brzini 250 km/h. Potem bo iz višine 40 metrov potegnil na 200m.
Samo, vidim, da podobno razmisljava. Tudi jaz cakam na podoben odgovor.samo3d napisal/-a:Zakaj specifično energijo? Specifično moč je enostavno kontrolirat in če velja 200w/kg je to to. Ne glede na to ali je to 3 kilski hotlajner ali 300 gramski SAL.
Za gor je res tako, toda za navzdol je SAL izgubljen proti ogromni krači, ki bo v gornjih mejah dovoljenega.samo3d napisal/-a:Zakaj specifično energijo? Specifično moč je enostavno kontrolirat in če velja 200w/kg je to to. Ne glede na to ali je to 3 kilski hotlajner ali 300 gramski SAL.
A ni to energija (VAs=Ws=J)?raktivec napisal/-a: Jaz bi dal med motor in regler varovalko, določil število celic in omejil čas penjanja, pol se pa znajdi kakor se veš in znaš.
Evo jaz sem ga 2x....pravkar sem ga drugic.Ultralajt napisal/-a:
Mislm....a je sploh kdo prebral moj post z razlago ideje?
Meni je všeč, ker bi jo bilo enostavno kontrolirat. Nekaj štemplanih varovalk in sirena za start, ter stop, ali še bolje štemplani tajmerji, ki vržejo motor iz pogona, pa je.bray napisal/-a:A ni to energija (VAs=Ws=J)?raktivec napisal/-a: Jaz bi dal med motor in regler varovalko, določil število celic in omejil čas penjanja, pol se pa znajdi kakor se veš in znaš.
Žal ne razumeš tole. Nobenih faktorjev ni treba preračunavat pred tekmo ali po njej. tekma je povsem preprosta..tako kot sedaj.raktivec napisal/-a:Problem korekcijskih faktorjev za različno opremo vidim v tem, da je preveč lukenj in preveč zoprno pred tekmo, ali po njej, ko se preračunava faktorje.
Tudi jaz ne. Zato sem nakazal, da pilot jamči za podatke in če se kdorkoli (glej moj prvi post) pritoži nad nekom (recimo da se posumi, da model ni v okviru pravil) se model preveri in v primeru kršitev pilot diskvalificira. (morda za celo tekmovalno sezono... a?) Me zanima, če se bo potem še "veselo režal ostalim prismukom"?raktivec napisal/-a:V zaupanje in na zanesljivost jamčenja z podpisi na tekmi ne dam prav nič! Vedno se bo našel mandeljc, ali celo skupina, ki bo tolkla po zaupanju ostalih in se bodo ob tem še veselo režali ostalim prismukom. .
To je veliko bolj komplicirano, kot si misliš. Pa ne zaradi tehnikalij, pač pa zaradi človeške narave.Ultralajt napisal/-a:Komplicirano in zahtevno bo le najti pravo vrednost, preden se ta zapiše v pravilnik.
Zakaj se mi stalno dogaja, da me ljudje ne razumejo?pegasus napisal/-a:....
Tvoj predlog zahteva precej večje predznanje, kot je dejansko prisotno v modelarski populaciji. Ja, obema bi bilo všeč, da se to znanje dejansko razširi, vendar je tvoj pristop palica in ne korenček. Povedano drugače, dokler je modelarstvo prostovoljna dejavnost, tak pristop ne bo deloval.
Seveda so se tudi tile amerigoti predramili malček prepozno....We have been playing with sailplane design for the Altitude Limited class. Thats the one where you carry the chip that shuts off the power system at 200 meters. It is a very fun class to fly and it takes the advantage away from the guy who just trys to buy a bigger power system than you. I flew this event instead of the Polecat Challenge this year and everyone loved it. We also flew it at the NATS with good success. Requires enough power to get to altitude in decent order but also light weight enough to take advantage of best L over D to make the task time. At 200 meters a 10 or 12 minute time is not a given and requires some soaring ability