Prihodnost "ta lahke" katergorije
Prihodnost "ta lahke" katergorije
Kljub temu, da so eurocup pravila sprejeta do 2010, se po evropi širi zavest o zastarelosti krtačnih pogonov. Zadeva je prišla tako daleč, da je trenutno že kar večina zainteresiranih, da se poleg ali celo namesto obstoječe 400 kategorije letos na eurocupu leti nekakšna kompozitna "400-open" zadeva, ki bi bila sestavljena iz morebitnih 400 krtačarjev, naših 75w in "outrunner" varjante, za katero stojijo slovaki, čehi in madžari.
Če na hitro pozvamem "outrunner" definicijo, zgleda takole:
* 2826 velikost motorja (axi 2208, stator max 22mm x 9mm, 1, 2)
* 2s lipo, min prop 10x6
* masa modela min 500g
IMHO se lahko izmažemo z večjimi motorji (axi 2212) in 3s pogoni, ker smo le omejeni z watti na propelerju, modificiran 2208 (recimo kak scorpion) pa lahko da od sebe prek 200w. To koga moti?
Mnenje o taki kompozitni tekmi?
Cilj je nekje do konca naslednjega tedna predstaviti naše mnenje, da se lahko potem skupaj odločamo naprej.
Če na hitro pozvamem "outrunner" definicijo, zgleda takole:
* 2826 velikost motorja (axi 2208, stator max 22mm x 9mm, 1, 2)
* 2s lipo, min prop 10x6
* masa modela min 500g
IMHO se lahko izmažemo z večjimi motorji (axi 2212) in 3s pogoni, ker smo le omejeni z watti na propelerju, modificiran 2208 (recimo kak scorpion) pa lahko da od sebe prek 200w. To koga moti?
Mnenje o taki kompozitni tekmi?
Cilj je nekje do konca naslednjega tedna predstaviti naše mnenje, da se lahko potem skupaj odločamo naprej.
Za moje pojme se okoli tega preveč komplicira. Poglejte F5J. Tam so neke omejitve, pa vseeno se da noter skoraj karkoli, pa še vedno zmaga tisti, ki najbolje ve jadrat.
Pomoje naša 75W ni zgrešena kategorija. Koliko sem videl na tekmah so skoraj vsi modeli imeli približno isto moč. Tisto z lipo celicami in propelerjem ter določenim motorjem je vse tako. To ne moreš točno preverit ali je vredu. Kot si rekel. Ima previti motor itd...
Sicer si lahko obrate tudi omeji na komandi in potem ko je malo višje vklopi polne obrate. "75W" Samo jaz ne vidim smisla v tem. Če se že gre na tekmovanje naj tekmuje športno, ne pa da bi vse imel za norca. Nagrade so majhne oz. jih skorajda ni. Če pa goljufaš pa si te zapomnijo za vedno, da si ti tisti.
Jaz sem bolj za 75W, čeprav tudi outrunner nebi bil slab. Če gledamo da so vsi za outrunner, bo verjetno kar tista kategorija se obdržala.
Pomoje naša 75W ni zgrešena kategorija. Koliko sem videl na tekmah so skoraj vsi modeli imeli približno isto moč. Tisto z lipo celicami in propelerjem ter določenim motorjem je vse tako. To ne moreš točno preverit ali je vredu. Kot si rekel. Ima previti motor itd...
Sicer si lahko obrate tudi omeji na komandi in potem ko je malo višje vklopi polne obrate. "75W" Samo jaz ne vidim smisla v tem. Če se že gre na tekmovanje naj tekmuje športno, ne pa da bi vse imel za norca. Nagrade so majhne oz. jih skorajda ni. Če pa goljufaš pa si te zapomnijo za vedno, da si ti tisti.
Jaz sem bolj za 75W, čeprav tudi outrunner nebi bil slab. Če gledamo da so vsi za outrunner, bo verjetno kar tista kategorija se obdržala.
Futaba 12FG & Taranis Q X7
No, sam sem mnenja da je naša 75W kategorija še najboljši približek stare 400 kategorije, ne dopušča goljufanja in je cenovno "tamala klasa" - kar je tudi namen. V začetkih 75W, ko so še vmes letele 400-tke, le te niso bile na koncu, vem da je celo Rok enkrat nabrisal vso 75W konkurenco s svojo 400 tko in 8cell GP1100.
Kakorkoli, vsakršno spreminjanje pravil glede "tamale klase" v kolikor slovenci pademo po tistih omejitvah ven ali smo z obstoječimi motorji nekonkurenčni, pomeni da nas na Eurocup večine ne bo.
Spreminjanje 75W slovenskih pravil, pa bi bila trenutno taka brca v temo, da nevem kdo bi za to odgovarjal. Kolikor se šušlja, govori in hvali, je kar dosti novih 75W tekmovalcev letos, kar je super
LP!
Jure
Kakorkoli, vsakršno spreminjanje pravil glede "tamale klase" v kolikor slovenci pademo po tistih omejitvah ven ali smo z obstoječimi motorji nekonkurenčni, pomeni da nas na Eurocup večine ne bo.
Spreminjanje 75W slovenskih pravil, pa bi bila trenutno taka brca v temo, da nevem kdo bi za to odgovarjal. Kolikor se šušlja, govori in hvali, je kar dosti novih 75W tekmovalcev letos, kar je super
LP!
Jure
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
75w je zanimiva kategorija in kljub temu, da sem proti stalnemu menjanju pravil mi še vedno ni jasno, za kaj je v pravilih omejena spodnja teža in to na 600g
Mnenja sem namreč, da s tem izločamo mnoge, ki imajo kako "dobro idejo"
npr: klasičen HLG model z malim BKjem ostane v zraku 10 min kadar koli ga vodi relativno vešča rokca teža je pa pol od predpisane
Torej za kaj F5j 75W ne mara inovativnosti????
400 klasa je to bila!!!!!!!!!!!!!!!
škoda.........
Mnenja sem namreč, da s tem izločamo mnoge, ki imajo kako "dobro idejo"
npr: klasičen HLG model z malim BKjem ostane v zraku 10 min kadar koli ga vodi relativno vešča rokca teža je pa pol od predpisane
Torej za kaj F5j 75W ne mara inovativnosti????
400 klasa je to bila!!!!!!!!!!!!!!!
škoda.........
Pustimo debato o kaj in kako s 75w za kako drugo priložnost ... dajmo najprej ugotovit, če obstaja pri nas interes sodelovati v neki splošni "lahki" katergoriji na eurocupu.
Glede na lani videno sem mnenja, da se lahko povprečen pilot s povprečnim modelom uvrsti nadpovprečno , za poseganje po najvišjih mestih pa je potrebno nekaj znanja in izkušenj.
Glede na lani videno sem mnenja, da se lahko povprečen pilot s povprečnim modelom uvrsti nadpovprečno , za poseganje po najvišjih mestih pa je potrebno nekaj znanja in izkušenj.
Treba se bo na hitro zmenit če dovolimo na Eurocupu leteti tudi z pravili ki veljajo v posameznih državah za brezkartačne motorje oz. kombinacijo vseh. Kako to izpeljat mi še ni jasno vprašanje je samo, če hočemo...
Tekme se bližajo in treba bo pripravit scenarij za nadzor te mešane kategorije oz. ta lahke..
Tekme se bližajo in treba bo pripravit scenarij za nadzor te mešane kategorije oz. ta lahke..
-
- Freak
- Prispevkov: 914
- Pridružen: 02 Dec 2004, 23:38
- Kraj: Mlajtinci
Ni mi čisto jasno?rossi napisal/-a:Treba se bo na hitro zmenit če dovolimo na Eurocupu leteti tudi z pravili ki veljajo v posameznih državah za brezkartačne motorje oz. kombinacijo vseh. Kako to izpeljat mi še ni jasno vprašanje je samo, če hočemo...
Tekme se bližajo in treba bo pripravit scenarij za nadzor te mešane kategorije oz. ta lahke..
Ali bodo vsi tekmovali v svojih kategorijah in se bo štela ena kategorija (F5J-400), ali pa bodo tekmovali skupaj, rezultat pa bi štel za posamezno podgrupo (F5J-75, F5J-SVK, F5J-HUN)?
Borut, stvar je enostavna. S speed 400, kot je definiran v pravilih, ne leti praktično nihče več. Iz česar izhaja vprašanje, če se vsi strinjamo s tem, da v "nekoč je bila 400" kategoriji letijo vsi skupaj, z modeli po lokalnih pravilih (eco, 75w, outrunner).
Nekako sem pričakoval bolj polemično razpravo
Predvsem me zanimajo mnenja bivših in bodočih tekmovalcev v 75w, še najbolj pa tistih, ki želijo letos z nami na eurocup tekme.
Nekako sem pričakoval bolj polemično razpravo
Predvsem me zanimajo mnenja bivših in bodočih tekmovalcev v 75w, še najbolj pa tistih, ki želijo letos z nami na eurocup tekme.
-
- Freak
- Prispevkov: 914
- Pridružen: 02 Dec 2004, 23:38
- Kraj: Mlajtinci
Prvi stavek mi je jasen. Ko nekaj med seboj ženimo, pa stvar ni čisto enostavna. 3 mesece do tekmovanja nam morajo biti 100 % znani vsi vhodni podatki, ki jih bodo imeli Slovaki in Madžari:pegasus napisal/-a:Borut, stvar je enostavna. S speed 400, kot je definiran v pravilih, ne leti praktično nihče več. Iz česar izhaja vprašanje, če se vsi strinjamo s tem, da v "nekoč je bila 400" kategoriji letijo vsi skupaj, z modeli po lokalnih pravilih (eco, 75w, outrunner).
Nekako sem pričakoval bolj polemično razpravo
Predvsem me zanimajo mnenja bivših in bodočih tekmovalcev v 75w, še najbolj pa tistih, ki želijo letos z nami na eurocup tekme.
SLO: 75 W, 600g
SVK: ___W, ___g
HUN: ___W, ___g
Če ostali to veste, je v redu, jaz ne vem. O 75W pa ....
Nekako 18 mesecev nazaj sem se odločil, da v temah F5J ne bom več sodeloval, danes pa, ko berem tole temo, nisem več zdržal;
človek enostavno sprešuje: "Ali ima kdo kaj proti, če bodo na isti tekmi skupaj tekmovali "naši 75W" modeli in "outruner" modeli, ki jih letijo čehi, madžari in slovaki? To sprašuje predvsem tekmovalce, ki bodo potencialno leteli na teh 3 tekmah ali pa vsaj tekmovalce, ki so kdajkoli leteli 75W in na kratko opiše kakšni modeli letijo v "outruner" kategoriji.
IMHO
Konstruktivni odgovori bi bili:
1. S tem se ne morem strinjati
2. Do take tekme nimam nobenih zadržkov
3. Predlagam, da našim modelom, ki so 100g težji od "oturuner" modelov za tekme Eurocupa odstranimo omejitev 75W in lahko na model vsak natakne kakršenkoli propeler.
.
.
.
Vsekakor pa je primerno, da vsakdo svoj prispevek vsaj še enkrat prebere in presodi ali sodi k dani temi ali ne in šele nato pritisne Pošlji
človek enostavno sprešuje: "Ali ima kdo kaj proti, če bodo na isti tekmi skupaj tekmovali "naši 75W" modeli in "outruner" modeli, ki jih letijo čehi, madžari in slovaki? To sprašuje predvsem tekmovalce, ki bodo potencialno leteli na teh 3 tekmah ali pa vsaj tekmovalce, ki so kdajkoli leteli 75W in na kratko opiše kakšni modeli letijo v "outruner" kategoriji.
IMHO
Konstruktivni odgovori bi bili:
1. S tem se ne morem strinjati
2. Do take tekme nimam nobenih zadržkov
3. Predlagam, da našim modelom, ki so 100g težji od "oturuner" modelov za tekme Eurocupa odstranimo omejitev 75W in lahko na model vsak natakne kakršenkoli propeler.
.
.
.
Vsekakor pa je primerno, da vsakdo svoj prispevek vsaj še enkrat prebere in presodi ali sodi k dani temi ali ne in šele nato pritisne Pošlji
-
- Freak
- Prispevkov: 914
- Pridružen: 02 Dec 2004, 23:38
- Kraj: Mlajtinci
Ko med seboj mešamo različne zvrsti, to nikakor ne more biti na uradni tekmi. In to naj bi bilo na Eurocupu? Za to mora biti organizirana tekma posebej, v začetku neuradno. Na tej tekmi naj bi vsak predlagatelj predstavil svojo idejo.
Mi z našim vzorcem 75 z nekaj tekmovalci na domači tekmi ne moremo pokazati ne vem kaj posebnega. Lahko je vsakemu izmeriti pred tekmo in mu povedati, da malo zmanjša ali doda. Ko pa je več tekmovalcev, pa marsikaj ni več tako enostavno. Vsak naš resen tekmovalec bi moral biti opremljen z obratomerjem. Koliko je takšnih? Stehtal bi npr. lahko doma. Ko ga sodnik izmeri in je izven predpisanega, mu lahko samo da rdeči karton.
O poštenosti nebi veliko pisal. Ko pride do pritožbe, kako pa bo nekdo komu dokazoval? Nihče nikomur. Domov bodo odšli z dolgimi nosovi in na naslednjih tekmah se bo pokazalo ali smo na pravi poti. Ali, kot piše zgoraj, kdo bo za to odgovarjal? Lahko povem, da nihče.
Mi z našim vzorcem 75 z nekaj tekmovalci na domači tekmi ne moremo pokazati ne vem kaj posebnega. Lahko je vsakemu izmeriti pred tekmo in mu povedati, da malo zmanjša ali doda. Ko pa je več tekmovalcev, pa marsikaj ni več tako enostavno. Vsak naš resen tekmovalec bi moral biti opremljen z obratomerjem. Koliko je takšnih? Stehtal bi npr. lahko doma. Ko ga sodnik izmeri in je izven predpisanega, mu lahko samo da rdeči karton.
O poštenosti nebi veliko pisal. Ko pride do pritožbe, kako pa bo nekdo komu dokazoval? Nihče nikomur. Domov bodo odšli z dolgimi nosovi in na naslednjih tekmah se bo pokazalo ali smo na pravi poti. Ali, kot piše zgoraj, kdo bo za to odgovarjal? Lahko povem, da nihče.
Rok: easy does it
Borut: točno to je vprašanje. Okoliščine so malce drugačne; namreč če letimo po pravilih, ni dovolj tekmovalcev niti za eno skupino, zato je predlog, da dajmo probat mal "po balkansko" in vse skupaj dati v isti lonec. Kaj veš, mogoče bo pa jed izvrstna.
Torej iz sedaj videnega lahko razberem dva glasova proti. Še kako mnenje tekmovalcev?
Borut: točno to je vprašanje. Okoliščine so malce drugačne; namreč če letimo po pravilih, ni dovolj tekmovalcev niti za eno skupino, zato je predlog, da dajmo probat mal "po balkansko" in vse skupaj dati v isti lonec. Kaj veš, mogoče bo pa jed izvrstna.
Torej iz sedaj videnega lahko razberem dva glasova proti. Še kako mnenje tekmovalcev?
Prebral na slovaškem forumu:
LInk: http://f5jfun.com/e107/e107_plugins/for ... php?1316.0Dear All,
Borut has a right, we have to find out the way in the small category.
I can inform you that Hungarian modellers accepted the Slovakian rules for 2009 as an alternative of F5J400.
This means, that Czech-Slovakian-Hungarian modellers have a similar rules. To be able to develop I suggest to organize in EUROCUP 2009 3 categories.
1. F5J
2. F5J400
3. F5J400-Open: for F5J75/SLO, F5J400outrunner/SVK/HUN/CZ and F5Jeco/CRO
One competitor can take part only one small category in 2. or in 3.
There could be a possibility to try the different categories and nobody need to fly in categoy 3 at home and category 2 in EUROCUP.
I think there will be a lot of competitor in cat 3 and few in cat 2.
We will organise an EUROCUP competition for F5J400 if there will be more than 10 competitors.
After the 3 EUROCUP rounds we could agree the new international rule instead of F5J400 in September in Kiskunfélegyháza.
Please discuss this in your country.
Best regards,
László
-
- Freak
- Prispevkov: 914
- Pridružen: 02 Dec 2004, 23:38
- Kraj: Mlajtinci
Mitja, zadeva je stara in je posledica Laszlojevega razmišljanja po tem, ko sem pisal njemu, Juraju, Israelu, Ivici, Danielu davno nazaj in smo želeli organizirati Euro weekend tekmo. Prve podatke o sodelovanju smo želeli dobiti od tujcev, saj nam je domača scena dobro poznana. Na podlagi odgovora smo tekmo odpovedali. Vem pa, da si ti med bolje obveščenimi.
Jure, ne drži, da sem popolnoma proti mešani grupi. Tudi, če želimo »probat mal po balkansko«, moramo imeti čisto vsi, ki se odločamo, razčiščene pojme in vrednosti. Zato sem vprašal po podatkih, ki sem jih zapisal na prejšnji strani. Pred dokončno odločitvijo vseh zainteresiranih pa podatki morajo biti dani uradno na videlo in primerljivi.
Trdim pa, da je pristop k 75 popolnoma napačen. Moč me niti malo ne moti. Po mojem predpisani motor, število celic, itd., ne sme biti večje od dogovorjenih vrednostih. Tekma mora biti enostavna za organizacijo, transparentna, brez sumov kogarkoli, ki je na tekmi in enostavna za razrešitev vseh zapletov. Laboratorijev za določitev določenih motorjev v kategorijo o kateri govorimo, imamo po Sloveniji na pretek. Pa tudi strokovnjakov ne manjka. Lahko, da je kaj boljšega, zaenkrat mislim, da smo na nepravi poti.
Jure, ne drži, da sem popolnoma proti mešani grupi. Tudi, če želimo »probat mal po balkansko«, moramo imeti čisto vsi, ki se odločamo, razčiščene pojme in vrednosti. Zato sem vprašal po podatkih, ki sem jih zapisal na prejšnji strani. Pred dokončno odločitvijo vseh zainteresiranih pa podatki morajo biti dani uradno na videlo in primerljivi.
Trdim pa, da je pristop k 75 popolnoma napačen. Moč me niti malo ne moti. Po mojem predpisani motor, število celic, itd., ne sme biti večje od dogovorjenih vrednostih. Tekma mora biti enostavna za organizacijo, transparentna, brez sumov kogarkoli, ki je na tekmi in enostavna za razrešitev vseh zapletov. Laboratorijev za določitev določenih motorjev v kategorijo o kateri govorimo, imamo po Sloveniji na pretek. Pa tudi strokovnjakov ne manjka. Lahko, da je kaj boljšega, zaenkrat mislim, da smo na nepravi poti.
Žalostno je fantje to kar počnete, zelo žalostno...
Pol modelarskega sveta se Vam smeji kako tavate in bluzite vsaka 2 tedna v temi, odkar ste pokopali kategorijo "400" ter si izmislili "čušpajz" kategorijo 75W... Vsak bi svojo juho kuhal in dokler je tako ne boste nič dosegli. Bojim se, da bo tam leta 2011 ali 2012 ko spet pogledam na forum pod temo F5J še vedno aktualna tematika "Pravilnik za malo F5J kategorijo".
Če želite kaj doseči, je potrebno v vsaki državi tekmovalki ustanoviti komisijo, ki zastopa in podaja predloge ter potem te komisije skupaj enkrat za vselej izglasujejo enoten pravilnik, ki bo veljal za vse države.
Pol modelarskega sveta se Vam smeji kako tavate in bluzite vsaka 2 tedna v temi, odkar ste pokopali kategorijo "400" ter si izmislili "čušpajz" kategorijo 75W... Vsak bi svojo juho kuhal in dokler je tako ne boste nič dosegli. Bojim se, da bo tam leta 2011 ali 2012 ko spet pogledam na forum pod temo F5J še vedno aktualna tematika "Pravilnik za malo F5J kategorijo".
Če želite kaj doseči, je potrebno v vsaki državi tekmovalki ustanoviti komisijo, ki zastopa in podaja predloge ter potem te komisije skupaj enkrat za vselej izglasujejo enoten pravilnik, ki bo veljal za vse države.
Moje kratko mišljenje. Leti se skupaj 75W in outrunner kategorija. Zmagal bo tako ali tako tisti, ki ve jadrat. Ko se bo enkrat skupaj letelo, pa se bodo pogoni tako ali tako izenačili, ker nihče noče imeti najslabšega pogona in si bo zamenjal pogon, če bo preslab. Pa bo na koncu ostala samo ena kategorija.
Brezveze je komplicirat za 20 ljudi, ki to leti. Če jih ločimo v 2 kategoriji nismo nič naredili. Pustite jim leteti skupaj in problem je rešen. Moramo se zavedati, da je to hoby in se gre za zabavo.
Kako sem srečen, da raje grem na F3A tekmo in se ne rabim zajebavat s tem. Tam obstaja sport kategorija in se leti z skoraj vsemi akrobati ki obstajajo.
Brezveze je komplicirat za 20 ljudi, ki to leti. Če jih ločimo v 2 kategoriji nismo nič naredili. Pustite jim leteti skupaj in problem je rešen. Moramo se zavedati, da je to hoby in se gre za zabavo.
Kako sem srečen, da raje grem na F3A tekmo in se ne rabim zajebavat s tem. Tam obstaja sport kategorija in se leti z skoraj vsemi akrobati ki obstajajo.
Futaba 12FG & Taranis Q X7
Ne se s tem obremenjevati KDO in KOLIKO, trditev je itak v prenesem pomenu, ampak svojo energijo raje usmerite v sprejetje enotnih pravil enkrat za vselej... Prepričan sem da Vas itak še zdaj 95% forumskih modelarjev, ki sodeluje v temi "F5J mala modelarska filozofija" ne ve kaj želi in kaj bi bilo najbolje, zato tudi že 2-3 leti ni prepričljivih argumentov za definiranje pravil tej kategoriji.MC GAYVER napisal/-a: Glede na to, da ima vsaka država "svoja" pravila okoli ta male kategorije me zanima kje si našel pol modelarskega sveta ?
Razumem štlic lepo, da si nam povedal, ampak demoklačija je vseeno fina stval.
Brez heca se mi vse skupaj sploh ne zdi tako hudo, da bi se iz kogar koli lahko norčevali. Vsaj trezni ne, šank scena pa nas modelarjev itak večinoma ne zanima.
Po moje sploh nič ni narobe, če vsak pove svoje mnenje. Huje bi bilo, če bi upoštevali vsako mnenje in na srečo ga ne. Prepričan sem, da za upad ali naraščanje števila tekmovalcev ni krivo kresanje mnenj.
Gola resnica je, da nas je vsega skupaj malo več, kot imate vi Zagrebčanov (Brez gastarbajtarjev je že to vprašljivo.), poleg tega nas je dodobra zadela kapitalistično pridobitniška scena in vse manj je časa. Kdor je tak gospod, da si lahko privošči sodelovanje v F5J sceni bo zaradi noblese težil k F5J modelom in večina vsaj podzavestno zviška gleda na ta malo F5J, čeprav bi znala biti zanimivejša od F5J.
Brez heca se mi vse skupaj sploh ne zdi tako hudo, da bi se iz kogar koli lahko norčevali. Vsaj trezni ne, šank scena pa nas modelarjev itak večinoma ne zanima.
Po moje sploh nič ni narobe, če vsak pove svoje mnenje. Huje bi bilo, če bi upoštevali vsako mnenje in na srečo ga ne. Prepričan sem, da za upad ali naraščanje števila tekmovalcev ni krivo kresanje mnenj.
Gola resnica je, da nas je vsega skupaj malo več, kot imate vi Zagrebčanov (Brez gastarbajtarjev je že to vprašljivo.), poleg tega nas je dodobra zadela kapitalistično pridobitniška scena in vse manj je časa. Kdor je tak gospod, da si lahko privošči sodelovanje v F5J sceni bo zaradi noblese težil k F5J modelom in večina vsaj podzavestno zviška gleda na ta malo F5J, čeprav bi znala biti zanimivejša od F5J.
lp
Sašo
Sašo
Ivica, hvala, da si malo razpihal žrjavico, da se začnejo mnenja kresat
Kot si lahko opazil, se dogaja natančno to. V tej temi se zbirajo mnenja okrog "nekoč je bila 400" kategorije na letošnjem eurocupu, ki se bodo predstavila ostalim zainteresiranim in na podlagi katerih se bo sprejela končna odločitev.belovic napisal/-a:Če želite kaj doseči, je potrebno v vsaki državi tekmovalki ustanoviti komisijo, ki zastopa in podaja predloge ter potem te komisije skupaj enkrat za vselej izglasujejo enoten pravilnik, ki bo veljal za vse države.
@ Raktivec
To, kar pišeš se dogaja z mano. Če si že vzamem čas za F5J, ne vem, zakaj to ne bi bila močna klasa.
Mladine, ki naj bi bila glavnina "tamale" klase pa enostavno ni dovolj. Žal to ni toliko povezano s financami kot pa z organizacijskimi težavami, npr. organizacijo prevoza ipd. za tekmovanja.
Preričan sem, da po naših slovenskih travnikih leta malo morje Telstarjev in podobnih F5J sposobnih modelov.
Tukaj lahko predvsem mi starejši prispevamo svoj delež in spodbujamo mladino, da sodeluje tudi na tekmah.
Upam, da bo Vrečer kmalu uspešen z VARIO logerjem, kjer bo omejena hitrost dviganja. Mogoče nam bo to pomagalo pri manjši klasi, da bi jo poenotili.
Predpisana velikost motorja je sicer OK, a če le sebe pogledam, iztiskam iz svojega 130g motorja okoli 1,3 kW, verjetno bi lahko šlo še več.
Torej, tisti, ki se bo upalj bolj stisniti motor, tisti bo ali hitrejši ali pa bo imel skurjen motor. Lahko se nam celo zgodi, da bodo določeni tekmovalci menjavali motorje bolj pogosto, kot so se menjavali v časih "400-tke".
Omejevanje na 2S lipote je podobna zgodba. Kdo si bo najbolj upal stisniti celice. 30, 40, 50, 80C. Kje je meja? Koliko ciklov morajo celice zdržati?
Ena možnost bi npr. bila, da regler omejimo na npr. 20A (za mene bi bil že napis na reglerju dovolj), napetost na 2S, motor je pa povsem nepomemben. Lahko je inrunner, outrunner, kV600 ali pa kV4800.
Lp,
Silvester
To, kar pišeš se dogaja z mano. Če si že vzamem čas za F5J, ne vem, zakaj to ne bi bila močna klasa.
Mladine, ki naj bi bila glavnina "tamale" klase pa enostavno ni dovolj. Žal to ni toliko povezano s financami kot pa z organizacijskimi težavami, npr. organizacijo prevoza ipd. za tekmovanja.
Preričan sem, da po naših slovenskih travnikih leta malo morje Telstarjev in podobnih F5J sposobnih modelov.
Tukaj lahko predvsem mi starejši prispevamo svoj delež in spodbujamo mladino, da sodeluje tudi na tekmah.
Upam, da bo Vrečer kmalu uspešen z VARIO logerjem, kjer bo omejena hitrost dviganja. Mogoče nam bo to pomagalo pri manjši klasi, da bi jo poenotili.
Predpisana velikost motorja je sicer OK, a če le sebe pogledam, iztiskam iz svojega 130g motorja okoli 1,3 kW, verjetno bi lahko šlo še več.
Torej, tisti, ki se bo upalj bolj stisniti motor, tisti bo ali hitrejši ali pa bo imel skurjen motor. Lahko se nam celo zgodi, da bodo določeni tekmovalci menjavali motorje bolj pogosto, kot so se menjavali v časih "400-tke".
Omejevanje na 2S lipote je podobna zgodba. Kdo si bo najbolj upal stisniti celice. 30, 40, 50, 80C. Kje je meja? Koliko ciklov morajo celice zdržati?
Ena možnost bi npr. bila, da regler omejimo na npr. 20A (za mene bi bil že napis na reglerju dovolj), napetost na 2S, motor je pa povsem nepomemben. Lahko je inrunner, outrunner, kV600 ali pa kV4800.
Lp,
Silvester
Shadow-E
Xplorer
MX22
Xplorer
MX22
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 176
- Pridružen: 30 Maj 2006, 14:16
F5J 75
V trenutku, ko se je "delala" naša 75w kategorija, je bila ideja, da se je treba znebiti speed400 in NiMh akujev.
Hkrati pa naj bi klasiki z starim pogonom ne bili preveč v minusu.
Če se bo "Euro scena" zmenila za enoten standard bo to super in morda bo klasa kdaj zaživela tudi širše.
Ne zdi se mi bistveno ali je ta kategorija omejena z pogoni, obrati ali morda celo kmalu z višino štarta.
V danem trenutku se nam je zdela varianta z proplelerji in obrati najbolj fer, ni pa nujno da je to edina rešitev.
Naj bi to bili enostavni, dostopni avioni, odločalo pa naj bi letenje.
Všeč mi je tudi CRO Eco klasa, je enostavna in poceni, a vseeno je speed 400 malo "Out".
Najbolje je važno, da je fer, poceni, enostavno in dostopno.
Torej zakaj pa ne nova klasa, če bo za vse zanimiva?
Aleš
Hkrati pa naj bi klasiki z starim pogonom ne bili preveč v minusu.
Če se bo "Euro scena" zmenila za enoten standard bo to super in morda bo klasa kdaj zaživela tudi širše.
Ne zdi se mi bistveno ali je ta kategorija omejena z pogoni, obrati ali morda celo kmalu z višino štarta.
V danem trenutku se nam je zdela varianta z proplelerji in obrati najbolj fer, ni pa nujno da je to edina rešitev.
Naj bi to bili enostavni, dostopni avioni, odločalo pa naj bi letenje.
Všeč mi je tudi CRO Eco klasa, je enostavna in poceni, a vseeno je speed 400 malo "Out".
Najbolje je važno, da je fer, poceni, enostavno in dostopno.
Torej zakaj pa ne nova klasa, če bo za vse zanimiva?
Aleš