Mystery E (F5J unlimited)
Mystery E (F5J unlimited)
Končno je 5.aprila 2008, poletel še en Elektro Mystery
Podatki:
Krila: 2540mm
Trup: 1350mm
Teža: ne povem
-CARBON EDITION
-motor Extreme flight TORQUE series (brushless outrunner)
-propeler Aeronaut CAM carbon 13X8"
-regler HOBBYWING GUARD 40A UBEC 3A/5V
-servo 2x hitec HS-82MG (višina, smer)
-servo 2x hitec HS-65MG (eleroni)
-servo 2x Futaba S3150 MG digital (flapi)
-sprejemnik Graupner R16scan Syn
-LIPO flightpower EVO25 3700mAh s 11.1V
Definitivno model leti noro dobr (bo kaj več povedal testni pilot MihaH), jaz se ga po moram še navaditi.
Ob tej priložnosti se pa zahvaljujem v prvi vrsti
Mihatu H. , Matjažu in Dušanu za pomoč, nasvete, izbiri in nastavitvi.
Pa še nekaj fotk prvega leta. Ostale in kratek film še sledi...........
Podatki:
Krila: 2540mm
Trup: 1350mm
Teža: ne povem
-CARBON EDITION
-motor Extreme flight TORQUE series (brushless outrunner)
-propeler Aeronaut CAM carbon 13X8"
-regler HOBBYWING GUARD 40A UBEC 3A/5V
-servo 2x hitec HS-82MG (višina, smer)
-servo 2x hitec HS-65MG (eleroni)
-servo 2x Futaba S3150 MG digital (flapi)
-sprejemnik Graupner R16scan Syn
-LIPO flightpower EVO25 3700mAh s 11.1V
Definitivno model leti noro dobr (bo kaj več povedal testni pilot MihaH), jaz se ga po moram še navaditi.
Ob tej priložnosti se pa zahvaljujem v prvi vrsti
Mihatu H. , Matjažu in Dušanu za pomoč, nasvete, izbiri in nastavitvi.
Pa še nekaj fotk prvega leta. Ostale in kratek film še sledi...........
- Priponke
-
- test_040_net.jpg (13.78 KiB) Pogledano 9075 krat
-
- test_012_net.jpg (4.35 KiB) Pogledano 9075 krat
-
- test_005_net.jpg (24.64 KiB) Pogledano 9075 krat
Zadnjič spremenil ANŽE M., dne 08 Apr 2008, 16:31, skupaj popravljeno 1 krat.
Mitja; opažanja pač!
Morda je polavtomatska serija modela. Naravnost ga vodiš, v zavoj gre pa kar sam?
Verjamem, da je z ustrezno natrimanim modelom lepo termično jadrat in ni kakih problemov, toda:
- ne verjamem, da ga ob brisancu ne vleče iz smeri.
- ne verjamem, da je z njim brez izdatnih popravkov smeri mogoče izdelat lep luping večjega primera.
- tudi "vertikala" (ob ustreznem pogonu) verjetno ne bi bila ravno vertikala.
V kolikor je namenjen izrecno termičnemu letenju lepo, v nasprotnem bi vsaj jaz na vsak način nekako spravil rep v linijo z krilom ali šel k prodajalcu po drug trup brez napake. Tudi, če bi ga imel le za termično letenje bi na model z velikimi črkami napisal kdo ga mi je prodal, da vsak vidi kje prodajajo taka letala.
p.s.
Drugače mi je model všeč in vsaj za moje pojme ravno prav velik za F5J, seveda ob ustreznem pogonu in ne mešanici 3700 mAh akuja ter outrunerja.
Morda je polavtomatska serija modela. Naravnost ga vodiš, v zavoj gre pa kar sam?
Verjamem, da je z ustrezno natrimanim modelom lepo termično jadrat in ni kakih problemov, toda:
- ne verjamem, da ga ob brisancu ne vleče iz smeri.
- ne verjamem, da je z njim brez izdatnih popravkov smeri mogoče izdelat lep luping večjega primera.
- tudi "vertikala" (ob ustreznem pogonu) verjetno ne bi bila ravno vertikala.
V kolikor je namenjen izrecno termičnemu letenju lepo, v nasprotnem bi vsaj jaz na vsak način nekako spravil rep v linijo z krilom ali šel k prodajalcu po drug trup brez napake. Tudi, če bi ga imel le za termično letenje bi na model z velikimi črkami napisal kdo ga mi je prodal, da vsak vidi kje prodajajo taka letala.
p.s.
Drugače mi je model všeč in vsaj za moje pojme ravno prav velik za F5J, seveda ob ustreznem pogonu in ne mešanici 3700 mAh akuja ter outrunerja.
lp
Sašo
Sašo
- AIRGHANADA
- Freak
- Prispevkov: 976
- Pridružen: 30 Nov 2006, 22:41
- Kraj: Marburg
- Kontakt:
Matjaž hvala!
Moram se oglasiti in res hecno kakšni komentarji,.........
....................vse postrani, razlike, kaj model vse zmore, kako leti, kombinacija opreme,sumljiv tloris.....itd.
Je res da bi lahko bil pogon boljši, oprema bi lahko bila kakršna koli pri tej ponudbi danes res ni problem, ampak ni bistvo to kako je draga bistvo kaj ponuja za to kar želim,potrebujem in sem pripravljen plačati.
Namen posta sploh ni bil v tem ampak v nečem drugem. Pravi že vedo kaj imam v mislih..................
Najboljši komentar vseh je res pravi BISTVO JE OČEM NEVIDNO....kdor hoče videti mora gledati s srcem.........
Ultralajt, vsaka čast res dober komentar na mestu
Lep dan vsem!!!
Anže
Moram se oglasiti in res hecno kakšni komentarji,.........
....................vse postrani, razlike, kaj model vse zmore, kako leti, kombinacija opreme,sumljiv tloris.....itd.
Je res da bi lahko bil pogon boljši, oprema bi lahko bila kakršna koli pri tej ponudbi danes res ni problem, ampak ni bistvo to kako je draga bistvo kaj ponuja za to kar želim,potrebujem in sem pripravljen plačati.
Namen posta sploh ni bil v tem ampak v nečem drugem. Pravi že vedo kaj imam v mislih..................
Najboljši komentar vseh je res pravi BISTVO JE OČEM NEVIDNO....kdor hoče videti mora gledati s srcem.........
Ultralajt, vsaka čast res dober komentar na mestu
Lep dan vsem!!!
Anže
ANŽE M. napisal/-a:
vse postrani
Je res da bi lahko bil pogon boljši,
1.) Če je pa res vse poševno.
Rep niti čelno, niti z tlorisa ni poravnan z krilom.
2.) Okrog pogona se mi zdi čudna kombinacija outrunerja in velikih 3700 akujev. Navadno se za tak motor uporabi manjši aku in z tem privarčuje pri ojrotih, če se že pri masi ne da. Sodeč po 40A reglerju bi bili že 1800 ali 2000 mAh akuji polna mera.
Anže, oprosti, če so te moje opazke prizadele, ker to nikakor ni bil moj namen! Modelu se že iz zasnove vidi, da mora kar dobro leteti in ker so mi takšna letala všeč, sem si dobro ogledal slike. Žal sem na njih opazil nekaj, kar v realnem svetu sploh ne bi smelo zapustiti tovarniške hale, vsaj za ceno višjo od cene materiala ne. Ta šlamparija me je milo rečeno začudila in sem se oglasil, pa četudi to kaki eminenci ni všeč.
p.s.
Izdelal sem precej modelov in nekaj med njimi jih je imelo podobno zvite trupe. Lepo počasi so vsa dobro letela, toda prav vsi so imeli ob brisancih ali hudih dviganjih tendenco zavijanja iz smeri. Iz tega sklepam, da je tudi pri tem modelu podobno.
Menim, da te moje izkušnje niso prav nič smešne, temveč povsem realne. Smešno je morda to, da sem se sploh oglasil, čeprav ne verjamem, da sem govoril neresnico.
lp
Sašo
Sašo
Kot je napisal raktivec....ANŽE M. napisal/-a:Matjaž hvala!
Moram se oglasiti in res hecno kakšni komentarji,.........
....................vse postrani, razlike, kaj model vse zmore, kako leti, kombinacija opreme,sumljiv tloris.....itd.
Je res da bi lahko bil pogon boljši, oprema bi lahko bila kakršna koli pri tej ponudbi danes res ni problem, ampak ni bistvo to kako je draga bistvo kaj ponuja za to kar želim,potrebujem in sem pripravljen plačati.
Namen posta sploh ni bil v tem ampak v nečem drugem. Pravi že vedo kaj imam v mislih..................
Najboljši komentar vseh je res pravi BISTVO JE OČEM NEVIDNO....kdor hoče videti mora gledati s srcem.........
Ultralajt, vsaka čast res dober komentar na mestu
Lep dan vsem!!!
Anže
Če dobro pogledaš, je tvoj trup proti repu dejansko zategnjen v eno stran, pa ne za kak mm , ampak očitno (BISTVO TE DEBATE JE OČEM VIDNO, SAMO OČI ODPRI IN DOBRO POGLEJ).
Ponavadi sem pri svojih S4B raketoplanih nagnil višinca, da je lepše krožil, brez pretiranega premika smernega krmila. Glede na to, da gre tukaj za RC model, pa tega sploh ne bi smelo biti. Če bi model gradil sam doma, pa bi se ti to zgodilo, pač je... ga, šola za drugič. Glede na to, da gre pa tukaj za kupljen model ( raje ne pogledam, koliko stane model, ker bom dobil občutek manjvrednosti), si pa dobil dobro škrt robo. Največ je tukaj kriv proizvajalec, ki je slabo opravil svoje delo (verjetno zvit kalup in slaba kontrola končnega izdelka). Na tvojem mestu bi zadevo reklamiral tam kjer si kupil (imena ne bom navajal, da ne bi komu delal reklame), če bodo fer, ti bodo zadevo zamenjali brez težav in še dodal kako malenkost zraven, samo da si ne naredijo slabe reklame.
To je moje skromno mnenje, če ga pač nočeš sprejeti, pač tvoj problem. Mislim, da ti tukaj skušamo samo pomagati, od tebe pa je odvisno, če hočeš pomoč sprejet.
Ultralajt sem opazil ja, vendar kljub vsemu mi je bil ta delček besedila zelo primeren v kontekstu. Vseeno dobro je. Brez zamere prosim.
No fantje ne sploh nisem prizadet glede komentarjev ravno nasprotno. Zato je pa forum, da se pokomentirajo stvari pa kot pravi Krist pomaga z nasveti.
Samo tipično "slovensko" se mi je zdelo ...........
Lp
Anze
No fantje ne sploh nisem prizadet glede komentarjev ravno nasprotno. Zato je pa forum, da se pokomentirajo stvari pa kot pravi Krist pomaga z nasveti.
Samo tipično "slovensko" se mi je zdelo ...........
Lp
Anze
Zdravo
tudi sam sem se odločil za nakup tega modela. Po raziskavi ponudbe sem ugotovil da se model skriva pod različnimi imeni, tako da sem se na koncu odločil za varianto : http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=56648
Želel bi odpreti diskusijo glede servotov. Po daljšem premoru se namreč vračam v modelarstvo zato ne poznam nabolje zadnjih trendov na področju servotov,....
ANŽE je napisal seznam uporabljene opreme, jaz pa sem napravil pregledenico o kateri bi želel dobiti kakšen komentar. Moja izbira je Rumeni stolpec, ANŽETOVA pa je pod Varianta II. Seveda ni moj namen debatirati o tem kdo se je kje narobe odločil vendar le konstruktivna debata z argumenti.
Skratka želim dobiti informacijo ali bi pri moji kombinaciji model lahko uporabljal za f5j unlimited in za pobočno letenje (brisanci ipd.) Ali sem mogoče kje pretiraval s kvaliteto servotov in ali je mogoče še kakšna cenejša oz. boljša varianta.
Mogoče bi povdaril samo še to, da je višinc tipa "Pendl"
Še nekaj o modelu : http://www.aufwind-magazin.de/redaktion ... index.html
V nadaljevanju pa bi želel dobiti kakšen nasvet glede pogona. Moj cilj ni vgraditi pogon za 20 m/s ampak normalen dvig modela tako da bi bil v kategorij f5j unlimited nekje na spodnji meji med konkurenčnimi pogoni.
p.s. Pri pogonu ne bi preveč razsipaval zato iščem optimum med težo / ceno / razpoložljivim prostorom v trupu.
Vsem ki sem jih gnjavil za nakup rabljanega f3j modela se opravičujem, ker sem se na koncu odločil za nakup novega modela vključno s servoti. Mislim, da imam tako v rokah zadeve v katere sem lahko "siguren" pri rabljenih f3j modelah pa nikoli ne veš (brutalno zabijanje modelov v zemljo mi nekako na potegne )
tudi sam sem se odločil za nakup tega modela. Po raziskavi ponudbe sem ugotovil da se model skriva pod različnimi imeni, tako da sem se na koncu odločil za varianto : http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=56648
Želel bi odpreti diskusijo glede servotov. Po daljšem premoru se namreč vračam v modelarstvo zato ne poznam nabolje zadnjih trendov na področju servotov,....
ANŽE je napisal seznam uporabljene opreme, jaz pa sem napravil pregledenico o kateri bi želel dobiti kakšen komentar. Moja izbira je Rumeni stolpec, ANŽETOVA pa je pod Varianta II. Seveda ni moj namen debatirati o tem kdo se je kje narobe odločil vendar le konstruktivna debata z argumenti.
Skratka želim dobiti informacijo ali bi pri moji kombinaciji model lahko uporabljal za f5j unlimited in za pobočno letenje (brisanci ipd.) Ali sem mogoče kje pretiraval s kvaliteto servotov in ali je mogoče še kakšna cenejša oz. boljša varianta.
Mogoče bi povdaril samo še to, da je višinc tipa "Pendl"
Še nekaj o modelu : http://www.aufwind-magazin.de/redaktion ... index.html
V nadaljevanju pa bi želel dobiti kakšen nasvet glede pogona. Moj cilj ni vgraditi pogon za 20 m/s ampak normalen dvig modela tako da bi bil v kategorij f5j unlimited nekje na spodnji meji med konkurenčnimi pogoni.
p.s. Pri pogonu ne bi preveč razsipaval zato iščem optimum med težo / ceno / razpoložljivim prostorom v trupu.
Vsem ki sem jih gnjavil za nakup rabljanega f3j modela se opravičujem, ker sem se na koncu odločil za nakup novega modela vključno s servoti. Mislim, da imam tako v rokah zadeve v katere sem lahko "siguren" pri rabljenih f3j modelah pa nikoli ne veš (brutalno zabijanje modelov v zemljo mi nekako na potegne )
- Priponke
-
- Alex-XXL-Servo.png (51.54 KiB) Pogledano 5568 krat
Predlagam ti pogon:
- 5s 1800 30C ali 2000 30C aku
- regler YGE 80
- motor Mega 16/25/2 ali Typhon 2W25
- reduktor Kontronik KPG 27 ali 25 z razmerjem 5,2:1
- 13x11.
Servoti?
V kolikor gredo flapi in eleroni mehko bi jaz vzel Dymond D60, za smer enako, za višino pa npr Hitec B85MG.
Dymondi bodo zagotovo dovolj močni, če boš uporabil takšno prestavo, da bodo imela krilca ravno prav hoda ob polnem hodu servov.
Ploščatih Hitecov 125 in 5125 se raje izogni, takoj dobijo zračnost. Tudi moje Futabe S3150 že imajo po le nekaj poletih nekaj zračnosti.
Glede navora servov se ti ni treba posebno utrujat, model je premajhen in ne zmore hitrosti za neke super navore.
http://www.dynamic-soaring.de/bauberichte.htm
Klikni link pod skico pri 3. Rudermomente in boš prišel do enostavnega kalkulatorja navora.
Končna masa tako opremljenega modela bi morala biti nekje okrog 1,85 kg, dviganje z priporočenim propom pa okrog 20 m/s, kar je ravno spodnja meja za F5J. Za boljše dviganje natakneš prop 14x12 in zadeva bo prav posrečena.
Lahko se odločiš tudi za 6s1800 aku in ostaneš pri 13x11 propu, tudi to lepo dviga.
- 5s 1800 30C ali 2000 30C aku
- regler YGE 80
- motor Mega 16/25/2 ali Typhon 2W25
- reduktor Kontronik KPG 27 ali 25 z razmerjem 5,2:1
- 13x11.
Servoti?
V kolikor gredo flapi in eleroni mehko bi jaz vzel Dymond D60, za smer enako, za višino pa npr Hitec B85MG.
Dymondi bodo zagotovo dovolj močni, če boš uporabil takšno prestavo, da bodo imela krilca ravno prav hoda ob polnem hodu servov.
Ploščatih Hitecov 125 in 5125 se raje izogni, takoj dobijo zračnost. Tudi moje Futabe S3150 že imajo po le nekaj poletih nekaj zračnosti.
Glede navora servov se ti ni treba posebno utrujat, model je premajhen in ne zmore hitrosti za neke super navore.
http://www.dynamic-soaring.de/bauberichte.htm
Klikni link pod skico pri 3. Rudermomente in boš prišel do enostavnega kalkulatorja navora.
Končna masa tako opremljenega modela bi morala biti nekje okrog 1,85 kg, dviganje z priporočenim propom pa okrog 20 m/s, kar je ravno spodnja meja za F5J. Za boljše dviganje natakneš prop 14x12 in zadeva bo prav posrečena.
Lahko se odločiš tudi za 6s1800 aku in ostaneš pri 13x11 propu, tudi to lepo dviga.
lp
Sašo
Sašo
Pri meni sem ob 16-25-4 megici v nosu moral uporabit več kot pol kile nicd celic, da je težišče štimalo. Tako da ne preveč šparat z maso v nosu ... Pa tudi glede na razpoložljiv prostor kaj drugega kot 3s po širini ne boš spravil notri, tako da vzemi 2 paketa in ju zveži zaporedno.
Servoti pa ... S3150 je presenetljivo trpežna reč. Pri nas se jih dobi ceneje, kot imaš napisano v tabeli
Servoti pa ... S3150 je presenetljivo trpežna reč. Pri nas se jih dobi ceneje, kot imaš napisano v tabeli
Servoti se dobijo pri Mibotu..
http://mibomodeli.si/trgovina/index.php ... ts_id=3108
http://mibomodeli.si/trgovina/index.php ... ts_id=3108
izdelaj, probaj, izdelaj boljše
Končno sem tudi jaz dobil model, le da se drugače imenuje. http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=56648
- Zelo kvalitetna izdelava
- Prostor v trupu nad pričakovanji
- višinski stabilizator vzporedno s krili
skratka izredno sem zadovoljen, glede na to da ga v živo prej nisem videl.
Je pa res dober filing, ko stakneš novo krilo v bajonet in se pokadi ven karbonski prah .
- Zelo kvalitetna izdelava
- Prostor v trupu nad pričakovanji
- višinski stabilizator vzporedno s krili
skratka izredno sem zadovoljen, glede na to da ga v živo prej nisem videl.
Je pa res dober filing, ko stakneš novo krilo v bajonet in se pokadi ven karbonski prah .
- Priponke
-
- 01-DSC01191.jpg (45.77 KiB) Pogledano 5398 krat
Zadnjič spremenil A. Kovač, dne 19 Jun 2008, 20:45, skupaj popravljeno 1 krat.
A.Kovac, čestitke. Super model. Bos vidu kako bo letel. Noro ti povem. Jaz sem res zadovoljen kljub temu da imam model z napako, ustrezno je 'striman' pa je. Glede na to da sem ga zelo ugodno dobil se nimam kaj za pritoževat.
Želim ti da ga čim prej sestaviš in se kdaj pridružiš pri letenju.
Lp
Anže
Želim ti da ga čim prej sestaviš in se kdaj pridružiš pri letenju.
Lp
Anže