Vision sport V-plus 07/08
Vision sport V-plus 07/08
Prvi v Slo. predstavljam Vision-a sport V-plus. Nov model ima V-rep in je elektroficiran. Sledi beseda v sliki...
- Priponke
-
- servo loke vlepimo (z 5min epoxijem in malo dodatka "mikrobalonsov"), ko imamo odprtinev v krilu za ročke že izgotovljene
- PB020273_1.JPG (101.54 KiB) Pogledano 5358 krat
-
- pri spočetju živjenja pride tudi do genskih napak, morebitne rane zakrpamo s termo-skrčljivo cevko
- PB010270_1.JPG (75.33 KiB) Pogledano 5358 krat
-
- seveda sem najprej preveril elektrifikacijsko črevesje... in lote uspešno hospitaliziral
- PB010262_1.JPG (110.93 KiB) Pogledano 5358 krat
Zadnjič spremenil damjane, dne 06 Nov 2007, 11:53, skupaj popravljeno 1 krat.
part 2... pri leplenju konektorjev dodamo k 5min epoxiju malo polnila "mikrobalonsov"
- Priponke
-
- nato je sledil postopek odvzemanja nosu, zarišemo konturo, predhodno pa šablono obrusimo, da nam paše na nos
- PB020291_1.JPG (83.26 KiB) Pogledano 5352 krat
-
- potem jih vlepimo, odvečno lepilo pa obrišemo
- PB020284_1.JPG (85.2 KiB) Pogledano 5352 krat
-
- nato konektorje in krilo ustrezno zaščitimo z zaščitnim selotejpom
- PB020278_1.JPG (66.09 KiB) Pogledano 5352 krat
Zadnjič spremenil damjane, dne 06 Nov 2007, 22:33, skupaj popravljeno 2 krat.
part 3...
- Priponke
-
- vgradimo dymond 60 servote, povezave pa odrežemo na mero in zalepimo vilčke z 5min epoxijem
- PB030313_1.JPG (124.16 KiB) Pogledano 5354 krat
-
- odprtino izrežemo 15mm od zadnjega roba krila, v dolžino 40mm - pridemo točno do avio-šper-karbon ojačitve
- PB030300_1.JPG (77.67 KiB) Pogledano 5354 krat
-
- potem je sledilo vleplenje mizice za V-rep
- PB030296_1.JPG (94.51 KiB) Pogledano 5354 krat
part 4... za leplenje nosilca motorja in ležišča za celice, uporabimo mešanico 5min epoxija in drobnih steklenih kosmičev
- Priponke
-
- nosilec za motor vlepimo nekje 1-2mm v notranjost, da ga ob robu zalijemo, prav tako so skriti vijaki
- PB050345_1.JPG (76.15 KiB) Pogledano 5346 krat
-
- aviošper na fino obrusimo in polakiramo z sekundnim lepilom, da nam oprejemalni trak za ležišče bolje prime
- PB050341_1.JPG (98.11 KiB) Pogledano 5346 krat
-
- ko imamo odmerjeno težišče modela, vlepimo še ležišče za LiPo celice (iz 3mm balze in 0.6mm avio-špera)
- PB050324_1.JPG (94.83 KiB) Pogledano 5346 krat
Zadnjič spremenil damjane, dne 06 Nov 2007, 11:56, skupaj popravljeno 2 krat.
part 5... rep zalepimo z močnim selotejpom ojačan s tkanino, se zelo dobro prileže krivuljam in zelo dobro drži
- Priponke
-
- uuu, kaka fukiš perspektiva
- PB050365_1.JPG (91.79 KiB) Pogledano 5347 krat
-
- ...
- PB050362_1.JPG (69.57 KiB) Pogledano 5347 krat
-
- v rep vlepimo ~15g balasta, drugače ob konfiduraciji z LiPo celicami pozabimo na primerno težišče
- PB050361_1.JPG (66.11 KiB) Pogledano 5347 krat
Zadnjič spremenil damjane, dne 06 Nov 2007, 11:58, skupaj popravljeno 2 krat.
- MIBO
- Trgovina
- Prispevkov: 3098
- Pridružen: 22 Jan 2003, 01:00
- Kraj: Tržaška c. 87b, 1370 Logatec
- Kontakt:
damjane napisal/-a:Baje, da je tako kot piše - "Vision sport V-plus"
Pozdravljeni,
s ponosnemim lastnikom smo se dogovorili vnaprej o njegovih željah. Pravzaprav je to res model "hibrid", saj je ima od Vision Plus uške, ostalo je od Vision Sport V modela.
Vsekakor dajemo pri nakupu takih in podobnih modelov poudarek željam stranke.
Dušanu želimo obilo užitkov, Damjanu pa pohvale!
Pozdravljeni vsi skupaj,
Damjan je že napisal nekaj o noviem Vision-u, ki smo ga sestavili prejšnje dni. V prihodnjih dneh bomo še dodali nekaj slikic in tehničnih podatkov.
Tukaj osnovni:
- VISION Sport V z plus uškami (močna izvedba)
- razpetina kril : 3505 mm
- motor : KONTRONIK FUN 480-47
- regulator : KONTRONIK Jazz 80-6-18
- servo : 2x FUTABA S-3155, 2x FUTABA S-3150, 2x- Diamond D-60
- sprejemnik: MPX RX-7-SYNTH DS IPD
Vzletna teža je 2380 gramov, pogon pa napaja KOKAM 3S 2400 H5.
Zaradi obilo dela v firmi nimam dovolj časa za odgovore na morebitna vprašanja, tako, da bomo odgovorili z zamudo.
Lep modelarski pozdrav,
Dušan
Damjan je že napisal nekaj o noviem Vision-u, ki smo ga sestavili prejšnje dni. V prihodnjih dneh bomo še dodali nekaj slikic in tehničnih podatkov.
Tukaj osnovni:
- VISION Sport V z plus uškami (močna izvedba)
- razpetina kril : 3505 mm
- motor : KONTRONIK FUN 480-47
- regulator : KONTRONIK Jazz 80-6-18
- servo : 2x FUTABA S-3155, 2x FUTABA S-3150, 2x- Diamond D-60
- sprejemnik: MPX RX-7-SYNTH DS IPD
Vzletna teža je 2380 gramov, pogon pa napaja KOKAM 3S 2400 H5.
Zaradi obilo dela v firmi nimam dovolj časa za odgovore na morebitna vprašanja, tako, da bomo odgovorili z zamudo.
Lep modelarski pozdrav,
Dušan
- Priponke
-
- Srečni lastnik, to sem jaz (he, he)
- DSC02503.JPG (117.56 KiB) Pogledano 5020 krat
Pozdravljeni
Sicer izgotovitev oz. vgradnja servotov ni zahtevna, malo več ažurnosti in "improvizacije" je potrebno pri vgradnji servotov za rep, ki so po nasvetih in beljenju glav, pristali na zadnjem robu centroplana. Na srečo mi je šlo tako skozi, da sem prišel z izrezano odprtino tik do glavne ojačitve matice za pritrditev krila. Ta sistem se je pri izgradnji in lovlenju težiša izkazal za zelo dobro. Med drugim je v prednjem delu kabine ogromno prostora za vstavitev celic.
Upam da kritiziranje ni preveč, saj je namen foruma izmenjavanje mnenj in informacij.
Kritiziral bi nosilec motorja. Zakaj se ne dobi v kompletu dveh nosilcev. Enega z enim fijem izvrtanih pritrdilnih lukenj za motor, drugega pa z drugim. Konec koncov pri taki ceni kompleta, to ne bi predstavljalo niti male spremembe stroškov, kupci pa bi imeli še več nasmeškov med sestavlanjem. Se mi zdi, da bi bilo dosti bolje, ko bi bil tak nosilec samo zatočkan, izvrtane luknje pa bi bile luknja za os, pa morbit ali pa tudi ne, enih 6 manjših lukenj ob strani, za hlajenje, katere bi si vsak prilagodil po svojih željah.
Tako pa je cel nosilec navrtan ko precedilka in močno oslabljen - sam sem naret po trotl ziher MIL standardu Verjetno je tudi ta dovolj močan in ok...
Tudi priključni kablčki (med krilom in trupom) niso bili zaspajkani za čisto petko. Ne gre se samo za izgled, pač pa eden od signalnih kablčkov je bil zelo slabo zaspajkan (5x bi ga zmajal in bi odpadel, pozabil sem poslikati, še preden sem kablčke saniral). Za tako ceno priključnega kabla bi človek pričakoval malo več natančnosti in vrhunsko zaspajkan konektor. Prav tako je imel eden izmed signalnih kabčkov zarezano izloacijo (sem poslikal), morbit je prišlo do poškodbe med transportom v delavnico, ne vem... Vselej pa razumem, saj smo vsi ljudje in motiti se, je človeško.
Potem bi kritiziral še eno stvar, namreč ena izmed ušk ne paše čisto v "nulo" na centroplan. Verjetno ni druge rešitve kot 24urna smola in mikrobalonsi, prav tako se eden izmed repa ne prilega v nulo - zopet 24urna smola in mikrobalonsi? Tu pa bi bolj težko rekel "motiti se, je človeško"... ali pa smo naleteli na ponedeljkov model
Drugače pa bi pohvalil celotno izdelavo modela. Trup in krila so dobro narejena, glede na to, da se to plansira na trg v večjih serijah, je res - sedi odlično, pet.
Da ne bo pomote... model mi je zelo všeč in zelo lepo narejen, bi pa se tudi sam odločil za nakup takega modela, če...
Seveda želim Dušanu obilo užitkov in varno letenje... letenje s tem bo zopet nova izkušnja in domnevam, kot noč in dan peresno-lahkemu Visionu, ki ga poseduje že nekaj časa.
Hvala vsem & LP
Damjan
Sicer izgotovitev oz. vgradnja servotov ni zahtevna, malo več ažurnosti in "improvizacije" je potrebno pri vgradnji servotov za rep, ki so po nasvetih in beljenju glav, pristali na zadnjem robu centroplana. Na srečo mi je šlo tako skozi, da sem prišel z izrezano odprtino tik do glavne ojačitve matice za pritrditev krila. Ta sistem se je pri izgradnji in lovlenju težiša izkazal za zelo dobro. Med drugim je v prednjem delu kabine ogromno prostora za vstavitev celic.
Upam da kritiziranje ni preveč, saj je namen foruma izmenjavanje mnenj in informacij.
Kritiziral bi nosilec motorja. Zakaj se ne dobi v kompletu dveh nosilcev. Enega z enim fijem izvrtanih pritrdilnih lukenj za motor, drugega pa z drugim. Konec koncov pri taki ceni kompleta, to ne bi predstavljalo niti male spremembe stroškov, kupci pa bi imeli še več nasmeškov med sestavlanjem. Se mi zdi, da bi bilo dosti bolje, ko bi bil tak nosilec samo zatočkan, izvrtane luknje pa bi bile luknja za os, pa morbit ali pa tudi ne, enih 6 manjših lukenj ob strani, za hlajenje, katere bi si vsak prilagodil po svojih željah.
Tako pa je cel nosilec navrtan ko precedilka in močno oslabljen - sam sem naret po trotl ziher MIL standardu Verjetno je tudi ta dovolj močan in ok...
Tudi priključni kablčki (med krilom in trupom) niso bili zaspajkani za čisto petko. Ne gre se samo za izgled, pač pa eden od signalnih kablčkov je bil zelo slabo zaspajkan (5x bi ga zmajal in bi odpadel, pozabil sem poslikati, še preden sem kablčke saniral). Za tako ceno priključnega kabla bi človek pričakoval malo več natančnosti in vrhunsko zaspajkan konektor. Prav tako je imel eden izmed signalnih kabčkov zarezano izloacijo (sem poslikal), morbit je prišlo do poškodbe med transportom v delavnico, ne vem... Vselej pa razumem, saj smo vsi ljudje in motiti se, je človeško.
Potem bi kritiziral še eno stvar, namreč ena izmed ušk ne paše čisto v "nulo" na centroplan. Verjetno ni druge rešitve kot 24urna smola in mikrobalonsi, prav tako se eden izmed repa ne prilega v nulo - zopet 24urna smola in mikrobalonsi? Tu pa bi bolj težko rekel "motiti se, je človeško"... ali pa smo naleteli na ponedeljkov model
Drugače pa bi pohvalil celotno izdelavo modela. Trup in krila so dobro narejena, glede na to, da se to plansira na trg v večjih serijah, je res - sedi odlično, pet.
Da ne bo pomote... model mi je zelo všeč in zelo lepo narejen, bi pa se tudi sam odločil za nakup takega modela, če...
Seveda želim Dušanu obilo užitkov in varno letenje... letenje s tem bo zopet nova izkušnja in domnevam, kot noč in dan peresno-lahkemu Visionu, ki ga poseduje že nekaj časa.
Hvala vsem & LP
Damjan
En teden pred tekmo, sem začel "krpati". Nov trup in jasno rep (deljiv). Še ni ravno "plus", ampak bo do tekme.
Pogon je bil vzet iz predala (FAI10+popravljen J/H F5F125), včerajšnji krst je zaustavil en C271, ki je po krešu izdihnil, jaz pa nisem preveril.
Masa je 2400 g.
Pogon je bil vzet iz predala (FAI10+popravljen J/H F5F125), včerajšnji krst je zaustavil en C271, ki je po krešu izdihnil, jaz pa nisem preveril.
Masa je 2400 g.
- Priponke
-
- IMG_1064.jpg (99.16 KiB) Pogledano 4345 krat
-
- C271 za rep.
- IMG_1063.jpg (75.78 KiB) Pogledano 4345 krat
-
- 4 mm jeklo v 4/6 mm karbo cevki. Potrebno zaradi težišča...
- IMG_1059.jpg (33.09 KiB) Pogledano 4345 krat
www.lipo.si