Supra za 2008
- tone vidensek
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2126
- Pridružen: 21 Nov 2005, 20:04
Supra za 2008
Takole nekako izgleda šibkotočna inštalacija za Supro.Zadeti tisto luknjo na dolžini krila 600mm pa je kar ratalo.Gre nekako takole:debelina14mm,dolžina 600mm,pa paziti moraš,da ne pogleda sveder prej ven na planku.
Ker na ZS nekateri sprašujejo glede pogona,bo kar najbolje da Seba pove kakšen poceni prenos za "sindikalno ceno"
Ker na ZS nekateri sprašujejo glede pogona,bo kar najbolje da Seba pove kakšen poceni prenos za "sindikalno ceno"
- Priponke
-
- IMG_2076.jpg (63.46 KiB) Pogledano 7269 krat
-
- IMG_2075.jpg (43.75 KiB) Pogledano 7269 krat
Od Art Hobby-a obstajata dva modela IBIS-E 3M z težo praznega modela 925g in pa HIGH ASPECT-E 3.1M z 820 g! Z elektrifikacijo po moje ne presežeta 1,7 kg!raktivec napisal/-a:@mr.hype;
Žal se motiš, kajti tako lahkega ARF modela v trgovini ne boš dobil.
Všprašanje pa je cena, ki znaša pri nas okol 340 €
- tone vidensek
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2126
- Pridružen: 21 Nov 2005, 20:04
Supra za 2008
Dragi komotkoviči-bistvo modelarstva je "DELO" ki ga ta mlada generacija ni povohala in obšla z denarjem staršev,stricev in tet.Sliko te generacije sem zasledil,ko pri modelarskem krožku osnovnošolci niso znali prav obrniti nož za rezanje balse,z mobilcem pa so znali vse.Taki naj začnejo abecedo pri Ultralajtu!
Re: Supra za 2008
tone vidensek napisal/-a:Dragi komotkoviči-bistvo modelarstva je "DELO" ki ga ta mlada generacija ni povohala in obšla z denarjem staršev,stricev in tet.Sliko te generacije sem zasledil,ko pri modelarskem krožku osnovnošolci niso znali prav obrniti nož za rezanje balse,z mobilcem pa so znali vse.Taki naj začnejo abecedo pri Ultralajtu!
Tole si pa malo mimo....
Osnovnošolci so od prvega pa do devetega razreda. Iz lastnih izkušenj vem, da je lahko otrok v petem razredu bolj sposoben, kot otrok v devetem (na modelarskem področju). Za tako stanje so (smo, ste) pa v večini primerov krivi starši. Vsak modelar pa mora tako ali drugače skozi učenje modelarskih veščin.
Da ne zaidem iz teme: verjetno bi ti bilo lažje, če bi Sebo že pred plankanjem naredil utore za kabelčke.
L.p.
SUPRA
Roba je prispela...delo se nadaljuje drug teden...
- Priponke
-
- Pogon, ki si ga je zamislil Seba stane skupaj z celicami 100EUR...
- DSC03803.JPG (95.34 KiB) Pogledano 7491 krat
-
- 5 kompletov supre
- DSC03806.JPG (88.01 KiB) Pogledano 7491 krat
Naj povem še to, da ima ta pogon skupaj z celicami maso 360g.
Če pa dobite FlyPower 2170 pa še za 50g manj.
To pa pomeni da se lahko špilam z težo modela (dodatne ojačitve, malo več lepote -beri barve....) in se bom moral hudičevo potrudit da ga spravim nad 1600g. . Še to, motor in regler dobite za 69€ pri sosedih-za ta denar se pa ne splača na Kitajsko hodit
Če pa dobite FlyPower 2170 pa še za 50g manj.
To pa pomeni da se lahko špilam z težo modela (dodatne ojačitve, malo več lepote -beri barve....) in se bom moral hudičevo potrudit da ga spravim nad 1600g. . Še to, motor in regler dobite za 69€ pri sosedih-za ta denar se pa ne splača na Kitajsko hodit
@kos
Off topic:
V odstotkih res, toda realno morajo vsi malce bolj delat za svoj kruhek.
Pred kratkim so takrat vodilni Nemci na modelarsko robo pokasirali svojo znano "high tech" šticungo, na katero so trgovci nabili podoben odstotek kot sedaj na kitajčka...
Spletna trgovina tudi v modelarstvu dela svoje in mislim, da tisti ki sanja o "2,5" faktorju joka preteklikove solze.
Off topic:
V odstotkih res, toda realno morajo vsi malce bolj delat za svoj kruhek.
Pred kratkim so takrat vodilni Nemci na modelarsko robo pokasirali svojo znano "high tech" šticungo, na katero so trgovci nabili podoben odstotek kot sedaj na kitajčka...
Spletna trgovina tudi v modelarstvu dela svoje in mislim, da tisti ki sanja o "2,5" faktorju joka preteklikove solze.
lp
Sašo
Sašo
Kje pa. V bistvu mora biti čim lažji, ker nagvihtat ga ni problem.raktivec napisal/-a:@rossi;
Misliš, da 1,6 kg ne bo premalo za tak velik model?
Če se vrnemo malo nazaj so bili v tistih časih moderni debeli profili. Zakaj? Niso potrebovali flapov in raznih faz letenja, če je malo bolj pihalo si model obtežil in mirno letel naprej. Sicer si imel malo več težav pri centriranju stuba ampak se takrat ni noben kaj bistveno sikiru. Kljub temu da je bil model težek (primer tvoja Elipsa), je letel super. Piloti so imeli zlate roke in pri marsikateremu to sploh nisi upazu.
Potem so pa prišli drugi časi. Prodornost modela je postala bistvena, sploh pri F3B modelih. (celoten razvoj je bil namenjen za panogo F3B, F3J je samo hibrid izpeljan iz te panoge. Prvo SP F3B 1977, F3J 1998)
Zaradi različnih disciplin oz. faz letenja pri F3B pa so modeli postali bolj prodorni ravno zaradi profila. Svoje je tu dodal še oddajnik ki je omogočal takšno in drugačno mixanje vsega mogočega kar se miga na krilih.
Trend teh tekmovalni letal gre v zmajnševanju debelina profila, ker model lahko še vedno nagvihtaš. So pa tudi težave, predvsem dobiti dovolj veliko trdnost, togost.......
Se povsem strinjam, toda ob taki mali krilni obremenitvi nimaš veliko zaloge v energiji in vsaka napaka v izdelavi ali letenju se mnogo huje pozna kot pri dobrodušnežih izpred desetletij.
Če si krila natančno obrusil (v kar ne dvomim) bodo ta letala verjetno res zelo konkurenčna.
p.s.
Malce pametovanja.
Krilo in krilca bi bilo kljub majhni masi dobro zapreti z balsovo letvico že med vakumiranjem. Tako bi uporabnik le še odrezal krilce in imel že "tovarniško" torzijsko zaprte dele. To seveda pomaga pri torzijskih obremenitvah, predvsem pa je priročno pri prekrivanju modela z folijo, ali še bolje z japonskim papirjem, saj v dobršni meri preprečuje zvijanje krilc in obenem daje trdne, ravne površine za lepljenje šarnirjev.
Če si krila natančno obrusil (v kar ne dvomim) bodo ta letala verjetno res zelo konkurenčna.
p.s.
Malce pametovanja.
Krilo in krilca bi bilo kljub majhni masi dobro zapreti z balsovo letvico že med vakumiranjem. Tako bi uporabnik le še odrezal krilce in imel že "tovarniško" torzijsko zaprte dele. To seveda pomaga pri torzijskih obremenitvah, predvsem pa je priročno pri prekrivanju modela z folijo, ali še bolje z japonskim papirjem, saj v dobršni meri preprečuje zvijanje krilc in obenem daje trdne, ravne površine za lepljenje šarnirjev.
lp
Sašo
Sašo
- tone vidensek
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2126
- Pridružen: 21 Nov 2005, 20:04
Supra za 2008
Obiskal me je šef projekta Supra 2008 in ni bil v vsem zadovoljen,češ da sem svojeglav,pa še nekaj nasvetov sem fasu.Pa kaj čem zmeraj sem nekaj delal po svoje.No nazadnje pa še slikica z šminkirano Supro.Opomba:krilo je zapičeno v zemljo in položaj mirno Sebe
- Priponke
-
- IMG_2140.jpg (99.64 KiB) Pogledano 7793 krat
- tone vidensek
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2126
- Pridružen: 21 Nov 2005, 20:04
Supra za 2008
Svetla stran obiska pa je bila vrečka servotov po sindikalni ceni.
- Priponke
-
- IMG_2154.jpg (46.37 KiB) Pogledano 7631 krat