Supra za 2008
Ko se prvič srečava ti bom pokazal krilo in boš sam videl kje je zrak in to po manj kot 50 poletih.
p.s.
Z jadralci niti ne letim pretirano hitro, a pikiranje z 300 m vseeno prenesejo vsi preživeli modeli razen lahke F5J ellipse. Ko v naši luknji zakuha, zakuha konkretno in kmalu postane dolgočasno, pa ga malce nažgemo in me pošteno razjezi, če mi nekaj zafrfota zaradi kosa, ki glede na specifično maso stane nekajkrat več kot najboljši Rols Royce.
p.s.
Z jadralci niti ne letim pretirano hitro, a pikiranje z 300 m vseeno prenesejo vsi preživeli modeli razen lahke F5J ellipse. Ko v naši luknji zakuha, zakuha konkretno in kmalu postane dolgočasno, pa ga malce nažgemo in me pošteno razjezi, če mi nekaj zafrfota zaradi kosa, ki glede na specifično maso stane nekajkrat več kot najboljši Rols Royce.
lp
Sašo
Sašo
D60 vs 3150
Tortura
Ko je šla Enigma pod zemljo so se D60 spremenili v prah oziroma repnega servota nisem nikoli našel... 3150 pa so služili BP še v treh naslednjih modelih.
Letenje
Za pylon do 1.5 m je D60 OK, ker 3150 notri ne gre. Med letenjem ni bilo nikoli vidnih večjih razlik, čeprav sem D60 uporabljal samo do 1.75 m za elerone in višino.
Novejši F3J imajo razpetine do ~3.8 m in tam tlačit D60 je nesmiselno. F3J pristanki so trdi in D60 bi se "polamal". MG prenosi dobijo določeno mero zraka, vendar ni nikoli kritično.
LP
Miha
Tortura
Ko je šla Enigma pod zemljo so se D60 spremenili v prah oziroma repnega servota nisem nikoli našel... 3150 pa so služili BP še v treh naslednjih modelih.
Letenje
Za pylon do 1.5 m je D60 OK, ker 3150 notri ne gre. Med letenjem ni bilo nikoli vidnih večjih razlik, čeprav sem D60 uporabljal samo do 1.75 m za elerone in višino.
Novejši F3J imajo razpetine do ~3.8 m in tam tlačit D60 je nesmiselno. F3J pristanki so trdi in D60 bi se "polamal". MG prenosi dobijo določeno mero zraka, vendar ni nikoli kritično.
LP
Miha
www.lipo.si
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04
In končno danes je poletela tudi moja Supra, čaka me še nekaj dela s trimanjem a zaenkrat leti super
Motor je 2W25, Hyperion-a sem sicer uspel spravit notri a je motor drgnil ob žice... prostora je ob 6S celicah res malo, kontroler mora sedeti na baterijah ker drugje preprosto ni prostora. Sprejemnik je za servomotorji čisto v repnem delu trupa.
Upam da bo jutri bolj mirno vreme za kakšno bolj obsežno trimanje in pripopam tudi kakšno fotko.
Motor je 2W25, Hyperion-a sem sicer uspel spravit notri a je motor drgnil ob žice... prostora je ob 6S celicah res malo, kontroler mora sedeti na baterijah ker drugje preprosto ni prostora. Sprejemnik je za servomotorji čisto v repnem delu trupa.
Upam da bo jutri bolj mirno vreme za kakšno bolj obsežno trimanje in pripopam tudi kakšno fotko.
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
Teaser pic je opravil svoje
A sem moral še dve toni ploščic stovorit, preden sem prišel do poimenovanja "fotič" vrednega fotiča in pritisnit par slik...
Pa poglejmo: uški tehtata 196g, centroplan pa 566g, kar skupaj navrže slabo kilo. Izdelava je vrhunska, finiš pa tak, da si moram nabavit bele rokavičke, da ne bom s svojimi mastnimi parklji svinjal po krilu
A sem moral še dve toni ploščic stovorit, preden sem prišel do poimenovanja "fotič" vrednega fotiča in pritisnit par slik...
Pa poglejmo: uški tehtata 196g, centroplan pa 566g, kar skupaj navrže slabo kilo. Izdelava je vrhunska, finiš pa tak, da si moram nabavit bele rokavičke, da ne bom s svojimi mastnimi parklji svinjal po krilu
- Priponke
-
- Zaključek
- IMG_2042a.JPG (215.7 KiB) Pogledano 10153 krat
-
- Vmes ne bi vtaknil niti lista papija :)
- IMG_2040a.JPG (149.55 KiB) Pogledano 10153 krat
-
- Tko to zgleda ...
- IMG_2038a.JPG (104.54 KiB) Pogledano 10153 krat
Zadnjič spremenil pegasus, dne 19 Jun 2009, 23:38, skupaj popravljeno 1 krat.