F5J 75W
F5J 75W
Pozdravljeni!
Tema je odprta z namenom, da se v njej podajo raznorazne informacije glede kategorije, omejitev, modelov primernih za to kategorijo in priporočila glede pogonov vsem modelarjem, ki imajo željo začeti v tej kategoriji in ne vedo s čim začeti, da bi bili popolnoma konkurenčni ostalim.
Prosil bi le za malo resnosti kar se tiče vseh, ki boste pisali v tej temi. Zaželjeno je pisanje vseh tekmovalcev v tej kategoriji in vseh ki so tekmovali v tej kategoriji, seveda le konstruktivni posti s čimveč uporabnih podatkov!
----------------------------------------------------------------------------------------------
Začel bi torej najraje z videom.
F5J-75W Class (klikni tukaj)
LP!
Jure
Tema je odprta z namenom, da se v njej podajo raznorazne informacije glede kategorije, omejitev, modelov primernih za to kategorijo in priporočila glede pogonov vsem modelarjem, ki imajo željo začeti v tej kategoriji in ne vedo s čim začeti, da bi bili popolnoma konkurenčni ostalim.
Prosil bi le za malo resnosti kar se tiče vseh, ki boste pisali v tej temi. Zaželjeno je pisanje vseh tekmovalcev v tej kategoriji in vseh ki so tekmovali v tej kategoriji, seveda le konstruktivni posti s čimveč uporabnih podatkov!
----------------------------------------------------------------------------------------------
Začel bi torej najraje z videom.
F5J-75W Class (klikni tukaj)
LP!
Jure
Zadnjič spremenil JKSniper, dne 25 Sep 2007, 19:15, skupaj popravljeno 1 krat.
Pa še nekaj meni znanih ARF modelov, za tiste, ki nimamo toliko časa in znanja, da bi naredili konkurenčen model.
Na naših tekmah precej znan Sensor od Rive. Veliko je tudi modifikacij tega modela, kot je FLAP, predelan trup itd.
več informacij na:
SENSOR - RIVA MODELS
P.S.: Trenutno se med malimi oglasi skriva nekaj primernih Sensorjev direktno za na tekmo.
P.S.: Ko bom dovolj daleč in ko bo čas, bom odprl svojo temo o Sensor-ju, kjer bom poročal katira elektronika in pogon paše brez večjih muk v model in dal slike z detajli glede vgradnje opreme.
LP!
Jure
Na naših tekmah precej znan Sensor od Rive. Veliko je tudi modifikacij tega modela, kot je FLAP, predelan trup itd.
več informacij na:
SENSOR - RIVA MODELS
P.S.: Trenutno se med malimi oglasi skriva nekaj primernih Sensorjev direktno za na tekmo.
P.S.: Ko bom dovolj daleč in ko bo čas, bom odprl svojo temo o Sensor-ju, kjer bom poročal katira elektronika in pogon paše brez večjih muk v model in dal slike z detajli glede vgradnje opreme.
LP!
Jure
- Priponke
-
- sensorQ.jpg (96.71 KiB) Pogledano 14309 krat
-
- sensorQprist.jpg (45.65 KiB) Pogledano 14309 krat
-
- sensorQmet.jpg (46.67 KiB) Pogledano 14309 krat
To, da je sensor res dober ARF model za tekmovanja v 75W potrjujemo na današnji tekmi v Krškem.
1. Jure Korber (fly-q V-rep trup, Sensor krila)
2. Rok Korber (Sensor Q)
3. Mitja Žerdoner (Sensor + flap)
P.S.: Ko bom našel čas, bom dal podroben opis opreme, ki paše v Sensorja in kako jo najlažje vgraditi. Nato pa še razkril nastavitve hodov in težišče.
LP!
Jure
1. Jure Korber (fly-q V-rep trup, Sensor krila)
2. Rok Korber (Sensor Q)
3. Mitja Žerdoner (Sensor + flap)
P.S.: Ko bom našel čas, bom dal podroben opis opreme, ki paše v Sensorja in kako jo najlažje vgraditi. Nato pa še razkril nastavitve hodov in težišče.
LP!
Jure
Drugi primeren ARF model je FLY-Q ki ga prodaja (zaenkrat še) MIBO. Žal je na voljo le z velikim trupom ki je po oceni nekje 5-10g težji in doprinese malo več upora, kar pa se nebi smelo pri teh hitrostih poznati.
malo več informacij glede tehničnih podatkov tukajle:
FLY Q
Kakorkoli, potebna je previdnost pri izdelavi in lovljenje teže okoli 600gr do max. 630gr z običajnimi krili za popolno konkurenčnost v 75W kategoriji. Krila pa so primerna tudi za AKRO in PADINSKO letenje, polek tega so dovolj prodorna in trdna za v še tako hud veter, ki je tu in tam po tekmah. (V takih razmerah so ta krila še veliko boljša od Sensorjevih).
Tudi za ta model bom razkril vse podatke in opremo ki paše v njega, vendar ko bo čas!
LP!
Jure
malo več informacij glede tehničnih podatkov tukajle:
FLY Q
Kakorkoli, potebna je previdnost pri izdelavi in lovljenje teže okoli 600gr do max. 630gr z običajnimi krili za popolno konkurenčnost v 75W kategoriji. Krila pa so primerna tudi za AKRO in PADINSKO letenje, polek tega so dovolj prodorna in trdna za v še tako hud veter, ki je tu in tam po tekmah. (V takih razmerah so ta krila še veliko boljša od Sensorjevih).
Tudi za ta model bom razkril vse podatke in opremo ki paše v njega, vendar ko bo čas!
LP!
Jure
Zanimiv ARF model zna biti tudi kakšen od Art-Hobbyja.
ART HOBBY
ELECTRO GLIDERS -> CATALOG -> - Andromeda 2m ali Sky EV 2m.
Sicer se ti modeli pri nas na tekmovanjih še ne pojavljajo, v tujini pa se veliko z njimi leti in osvajajo tudi dobre rezultate! Sploh pa so zanimivi za nas, ker jih ima na zalogi MIBO.
viewtopic.php?t=15228&highlight=art+hobby
Upam da si bo kdo upal zadevo umislit (po podatkih sodeč je super avion) in nam razkrit kakšna oprema paše v model in kako zadeva leti.
LP!
Jure
ART HOBBY
ELECTRO GLIDERS -> CATALOG -> - Andromeda 2m ali Sky EV 2m.
Sicer se ti modeli pri nas na tekmovanjih še ne pojavljajo, v tujini pa se veliko z njimi leti in osvajajo tudi dobre rezultate! Sploh pa so zanimivi za nas, ker jih ima na zalogi MIBO.
viewtopic.php?t=15228&highlight=art+hobby
Upam da si bo kdo upal zadevo umislit (po podatkih sodeč je super avion) in nam razkrit kakšna oprema paše v model in kako zadeva leti.
LP!
Jure
Takole, glede ARF modelov sem zaključil, ne poznam nobenega več, sigurno pa jih obstaja še celi kup, ki bi bili primerni. Če ima kdo kakšno vprašnje če je katiri model primeren naj le vpraša (tudi preko ZS lahko!).
Kot že veste je omejena masa. Minimalna masa PRIPRAVLJENEGA MODELA NA ŠTART je 600 gramov, zaradi napake tehtnice in poenostavljenega merjenja na terenu (veter... ) pa je dovoljeno odstopanje +/- 1g.
Druga omejitev ki je tudi zelo pomembna pa je moč motorja. S tem namreč omejimo prav tako da nebi prišli predaleč od motorja 400 (ki je še vedno konkurenčen! ) in da je izenačenost čimvečja!
Dovoljena elisa je le Aeronaut Cam Carbon, najvišji dovoljeni obrati pri posemezni elisi pa znašajo:
Zaradi tega, ker dajo sveži li-poti na začetku za par sekund od sebe več, ko znaša omejitev in nato padejo celo 100-200 obratov pod omejitev, smo dovolili odstopanje od max. dovoljenih obratov +/- 100 obratov, kar pa je hkrati tudi napaka obratomerja.
V kratkem bom napisal tudi nekaj priporočenih pogonov, ki se trenutno uporabljajo, različnih proizvajalcev (in s tem različnih cenovnih razredov) in ki so ob danih elisah znotraj omejitev. Naj omenim še to, da je včasih stala 400-tka + regler + akku + prenos + prop enako ali celo VEČ kot stane 75W brushless + regler + 3s li-po + prop !!!
Lepo pozdravljeni!
Jure
Kot že veste je omejena masa. Minimalna masa PRIPRAVLJENEGA MODELA NA ŠTART je 600 gramov, zaradi napake tehtnice in poenostavljenega merjenja na terenu (veter... ) pa je dovoljeno odstopanje +/- 1g.
Druga omejitev ki je tudi zelo pomembna pa je moč motorja. S tem namreč omejimo prav tako da nebi prišli predaleč od motorja 400 (ki je še vedno konkurenčen! ) in da je izenačenost čimvečja!
Dovoljena elisa je le Aeronaut Cam Carbon, najvišji dovoljeni obrati pri posemezni elisi pa znašajo:
Zaradi tega, ker dajo sveži li-poti na začetku za par sekund od sebe več, ko znaša omejitev in nato padejo celo 100-200 obratov pod omejitev, smo dovolili odstopanje od max. dovoljenih obratov +/- 100 obratov, kar pa je hkrati tudi napaka obratomerja.
V kratkem bom napisal tudi nekaj priporočenih pogonov, ki se trenutno uporabljajo, različnih proizvajalcev (in s tem različnih cenovnih razredov) in ki so ob danih elisah znotraj omejitev. Naj omenim še to, da je včasih stala 400-tka + regler + akku + prenos + prop enako ali celo VEČ kot stane 75W brushless + regler + 3s li-po + prop !!!
Lepo pozdravljeni!
Jure
Here you can see both new fuselages for old Sensor model (longer front is suitable for bigger propeller - max. diameter 15").JKSniper napisal/-a:... Sensor od Rive. Veliko je tudi modifikacij tega modela, kot je FLAP, predelan trup itd.
UP side => fuselage for SENSOR-Q, DOWN side => ligt fuselage for Sensor XL (or Bolero).
Palo
- Priponke
-
- SENfuses.jpg (38.26 KiB) Pogledano 13964 krat
V samogradnji se da izdelat vsaj enako dobre modele kot je ta o katerem teče nit prispevka.
Ta sensor je v bistvu povsem klasičen model, izdelan po metodi izpred 30 in več let, ki je slučajno ravno prav velik in težak, da pade v 75W pravilo. Vsaj jaz na njem ne vidim popolnoma nobene izjemne karakteristike po kateri bi izstopal.
Ta sensor je v bistvu povsem klasičen model, izdelan po metodi izpred 30 in več let, ki je slučajno ravno prav velik in težak, da pade v 75W pravilo. Vsaj jaz na njem ne vidim popolnoma nobene izjemne karakteristike po kateri bi izstopal.
lp
Sašo
Sašo
Reaktivec, se popolnoma strinjam, da se da izdelati SUPER model, primeren za 75W, zato sem tudi s pomočjo drugih zbral nekaj načrtov.
Kakorkoli, omenit je treba, da smo jasno zelo zelo veseli raznoraznih samogradenj, vendar kot že rečeno, za vsakega je potrebno najdit nekaj primernega, glede finančnih sposobnosti in časovnih zmožnosti, da ne pridem do znanja, potrebnega za izgradnjo!
Za vse, ki imajo znanje in čas, da izdelajo kaj po svojih merah ali celo kaj modificirajo , najdete kar nekaj lepih načrtov tule:
viewtopic.php?t=22053
LP!
Jure
Kakorkoli, omenit je treba, da smo jasno zelo zelo veseli raznoraznih samogradenj, vendar kot že rečeno, za vsakega je potrebno najdit nekaj primernega, glede finančnih sposobnosti in časovnih zmožnosti, da ne pridem do znanja, potrebnega za izgradnjo!
Za vse, ki imajo znanje in čas, da izdelajo kaj po svojih merah ali celo kaj modificirajo , najdete kar nekaj lepih načrtov tule:
viewtopic.php?t=22053
LP!
Jure
Četrti ARF model Billis češkega proizvajalca www.topmodelcz.cz , ki ga prinas prodaja Stopar.
Pa še tehnični podatki modela...
- razpon kril 1970mm
- dolžina 1155mm
- profil krila MH 32 mod.
- površina kril 35,8 dm2
- krilna obremenitev 21 - 23,7 g/dm2
Kolega ima v modelu naslednji setup...
- motor hacker STyle Brushless Outrunner 20-26M
- regulator Turnigy Basic 25A v3.1
- celice LM Loong max 1300 3s 15C
- 4Ă— servo HXT 900 9G
- prop 9Ă—5
Model se da dobiti ARF ali pa ARC
Cena ARF je 120€, cena ARC pa 100€ kar je več kot ugodno za takšen model.
model v preletu..
pristanek..
Pa še slika modela in pilota
LP Tadej
Pa še tehnični podatki modela...
- razpon kril 1970mm
- dolžina 1155mm
- profil krila MH 32 mod.
- površina kril 35,8 dm2
- krilna obremenitev 21 - 23,7 g/dm2
Kolega ima v modelu naslednji setup...
- motor hacker STyle Brushless Outrunner 20-26M
- regulator Turnigy Basic 25A v3.1
- celice LM Loong max 1300 3s 15C
- 4Ă— servo HXT 900 9G
- prop 9Ă—5
Model se da dobiti ARF ali pa ARC
Cena ARF je 120€, cena ARC pa 100€ kar je več kot ugodno za takšen model.
model v preletu..
pristanek..
Pa še slika modela in pilota
LP Tadej
izdelaj, probaj, izdelaj boljše
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
Pa ker sem zadnje čase nekaj opletal z jezikom vam pokažem, da mislim resno .
Model sicer ni (ne bo) ARF, ampak bo moja mala igračka za 75W .
Projekt "RUDOLF" je še v razvojni fazi, ko pa bo dovolj daleč odprem temo v primerni rubriki.
Model sicer ni (ne bo) ARF, ampak bo moja mala igračka za 75W .
Projekt "RUDOLF" je še v razvojni fazi, ko pa bo dovolj daleč odprem temo v primerni rubriki.
- Priponke
-
- x_3.jpg (36 KiB) Pogledano 8279 krat
-
- x_2.jpg (50.12 KiB) Pogledano 8279 krat
-
- x_2.jpg.jpg (34.41 KiB) Pogledano 8279 krat
plp, Matej
Čisto slučajno sem naletel na tega:
Se mi zdi kar hud.
Samo 2,33m razpona...in pade v klaso 75W.... ali višje, če vgradite močnejši motor in težjo baterijo.
Link: http://www.rivamodels.sk/PPP/F5magNEW/f5mag125.html
Se mi zdi kar hud.
Samo 2,33m razpona...in pade v klaso 75W.... ali višje, če vgradite močnejši motor in težjo baterijo.
Link: http://www.rivamodels.sk/PPP/F5magNEW/f5mag125.html
Meni pa deluje NOR... no, tudi tisti ki nedeljiva 2.33m krila transportira okoli (
DvojskrutkovĂ© uchytenie nedelenĂ©ho krĂdla)
Če še kdo ne ve za Sniperja;
viewtopic.php?t=25684&start=0
LP!
DvojskrutkovĂ© uchytenie nedelenĂ©ho krĂdla)
Če še kdo ne ve za Sniperja;
viewtopic.php?t=25684&start=0
LP!
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
Glede na izkušnje z njihovimi modeli, bi vzel raje V rep. Klasični so namreč malo težki zadaj, in bi te to morda hecalo pri iskanju idealnega težišča. Morda se ti splača tudi ozreti po astri, malo večji sestri, ampak mislim, da bo Siesta boljša odločitev glede na izbrani profil krila. Lahko pa se ozreš do sniper-ja. Po mojem najboljša izbira ta trenutek na trgu, je pa res, da ga je treba doma skup dat. Za karkoli se boš že odločil, te bomo veseli na tekmah, kjer boš resnično lahko izvedel vse iz prve roke.
lp, Matej
lp, Matej
plp, Matej
zdravo!
kot vidim kupujes siesto!
naj povem da sem imel blissa! ( se mi zdi da isti proizvajalec) in skoraj da isti model samo da siesta ma flap! jes bi ti bolj priprocal kaksen model od rive models! (sensor ,bolero) ! kajti ta model katerega sem jest mel je bil dokaj hiter!mel sem v rep . drugace fian model vendar bi ti bolj priporocal model od rive ! saj je ze vse skoraj koncano rep gor dan samo visnskega z vijakom das gor krila prekrita fain v nulco ! trup fain ! pa se preprost za letet je! ker ima vsaj malo vec loma! ( moje mnenje)
kot vidim kupujes siesto!
naj povem da sem imel blissa! ( se mi zdi da isti proizvajalec) in skoraj da isti model samo da siesta ma flap! jes bi ti bolj priprocal kaksen model od rive models! (sensor ,bolero) ! kajti ta model katerega sem jest mel je bil dokaj hiter!mel sem v rep . drugace fian model vendar bi ti bolj priporocal model od rive ! saj je ze vse skoraj koncano rep gor dan samo visnskega z vijakom das gor krila prekrita fain v nulco ! trup fain ! pa se preprost za letet je! ker ima vsaj malo vec loma! ( moje mnenje)
Hej!matej rozman napisal/-a:Glede na izkušnje z njihovimi modeli, bi vzel raje V rep. Klasični so namreč malo težki zadaj, in bi te to morda hecalo pri iskanju idealnega težišča. Morda se ti splača tudi ozreti po astri, malo večji sestri, ampak mislim, da bo Siesta boljša odločitev glede na izbrani profil krila. Lahko pa se ozreš do sniper-ja. Po mojem najboljša izbira ta trenutek na trgu, je pa res, da ga je treba doma skup dat. Za karkoli se boš že odločil, te bomo veseli na tekmah, kjer boš resnično lahko izvedel vse iz prve roke.
lp, Matej
Hvala za odgovor. Z prijateljem resno razmišljava o tem, da se vam pridruživa. Odločam se za ARF varijanto, saj mi primanjkuje časa za sestavljanje.
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-