BV-400

Debata o izredno popularnih tekmovalnih jadralnih modelih z elektropogonom (F5J-400, 7 in Unlimited)

Moderatorji: Pisaneli, rossi

Uporabniški avatar
belovic
Profesor
Prispevkov: 1396
Pridružen: 16 Nov 2004, 00:06

Re: BV-400

Odgovor Napisal/-a belovic »

še nekaj detajlov kako sem si zamislil rasporediti komponente v trupu. Glede na to, da sem imel do predpisane mase 350gr. kar nekaj maneverskega prostora sem si omislil 1000mAh pogonski akumulator, ki bo omogočal veliko autonomnost. :mahaj:
Praktičen preizkus sledi v prihodnjih dneh...
Priponke
5gr. digitalni servoti s kovinskimi zobniki na mizi lepo dobro opravljajo svoje delo.. upam da bo tako tudi na terenu ;)
5gr. digitalni servoti s kovinskimi zobniki na mizi lepo dobro opravljajo svoje delo.. upam da bo tako tudi na terenu ;)
10.jpg (55.33 KiB) Pogledano 6289 krat
lepa aerodinamika
lepa aerodinamika
131.jpg (22.14 KiB) Pogledano 6289 krat
sestavljen "poslednji mohikanec"
sestavljen "poslednji mohikanec"
141.jpg (29.11 KiB) Pogledano 6289 krat
Uporabniški avatar
belovic
Profesor
Prispevkov: 1396
Pridružen: 16 Nov 2004, 00:06

Re: BV-400

Odgovor Napisal/-a belovic »

Medtem je bilo opravljenih tudi nekaj preizkusnih poletov, sam model pa leti po pričakovanjih. Nekaj mi nagaja nihajni horizontalni stabilizator vendar vzrok za težave nisem in nisem uspel odkriti. Povezava je povsem toga, servo centrira zelo dobro a kljub temu ne uspem modela natrimati tako, da bi letel povsem horizontalno - vedno je bilo potrebno nekaj trimov korekcije, kar se še dodatno stopnjuje ob povišanju hitrosti modela :-k
Iz tega razloga sem se odločil zamenjati rep modela in narediti klasičen V-rep v karbon/balza tehniki (kar je bilo sicer mišljeno že v začetni fazi, a je bila želja po čim hitrejšem preizkusu prevelika). S tem repom računam tudi, da bo model še nekoliko bolj agilen... preizkus sledi v kratkem :mahaj:
Priponke
94610970_527245924639472_5852393562188021760_n.jpg
94610970_527245924639472_5852393562188021760_n.jpg (46.19 KiB) Pogledano 5187 krat
Odgovori

Vrni se na F5J