Čuki in F3J - IZ F5J V F3J
Čuki in F3J - IZ F5J V F3J
Letos smo se trije Čukci odločili preizkusit v F3J sceni in se bomo, kar se da redno udeleževali domačih tekem, prav tako pa tudi Evrotur tekem v tujini. Trenutno smo v fazi priprav modelov. Beno je že kupil svojega Sormastra, midva z Marjanom pa se bova preizkusila z Mibovim Visionom stiro-abahi, če bo vse po sreči se bo v mojem "orožarskem" arzenalu pojavil še en GFK Vision, ki bo namenjen za tekme, "tastar" Vision pa za treninge in rezervo.
Vitle se bojo začele gradit tudi v kratkem, tako, da računamo biti do konca februarja leteči.
Tolk zaenkrat. Več, ko se bo kej naredilo
Vitle se bojo začele gradit tudi v kratkem, tako, da računamo biti do konca februarja leteči.
Tolk zaenkrat. Več, ko se bo kej naredilo
Zadnjič spremenil CINX, dne 04 Mar 2006, 19:53, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Čuki in F3J
Niko, 1 ali najvec 2 modela za "resno" tekmovalno sezono je premalo.. govorim ti iz izkusenj, da nebi ostal prehitro na tlehChinks napisal/-a:Letos smo se trije Čukci odločili preizkusit v F3J sceni in se bomo, kar se da redno udeleževali domačih tekem, prav tako pa tudi Evrotur tekem v tujini. Trenutno smo v fazi priprav modelov. Beno je že kupil svojega Sormastra, midva z Marjanom pa se bova preizkusila z Mibovim Visionom stiro-abahi, če bo vse po sreči se bo v mojem "orožarskem" arzenalu pojavil še en GFK Vision, ki bo namenjen za tekme, "tastar" Vision pa za treninge in rezervo.
Vitle se bojo začele gradit tudi v kratkem, tako, da računamo biti do konca februarja leteči.
Tolk zaenkrat. Več, ko se bo kej naredilo
Ivica verjamem ti, ampak nekje je treba začet, sceno je treba prvo malo potipat preden se bomo lotili pravega dela. Sam še nisem imel nobenega takega modela in bo treba še marsikaj preprobat, preden bojo stvari v glavi vsaj približno nastavljene
P.S.: Bi pa prosil vse, ki STE, ali pa ŠE tekmujete v F3J, se pravi na podlagi lastnih izkušenj, da nam pomagate z nasveti, ko se bo pojavilo kakšno vprašanje. HVALA!
P.S.: Bi pa prosil vse, ki STE, ali pa ŠE tekmujete v F3J, se pravi na podlagi lastnih izkušenj, da nam pomagate z nasveti, ko se bo pojavilo kakšno vprašanje. HVALA!
To pa bo nekaj. Kdaj pa bodo treningi v vašem klubu?? A se bom lahko mal prslinu da bom še jaz kakšno novo izkušnjo pobral od njega??
Belovič pravi dva modela za sezono- res je- , ampak se da tudi z malce pazljivosti odleteti celo sezono z enim modelom pa tudi kakšen dober rezultat pokasirat. Najbolj je kritičen štart, kjer je na nekaj metrih skupaj kar nekaj modelov in vsi na enkrat štartajo, tako da se takrat zbije največ modelov.
Glede treningov pa upam trditi da si bomo kranjčani vzeli kakšen dan frej in se odpeljali v Ajdovščino trenirat, ker je tam prva tekma v sezoni. Ko bo tam tekma bo v večini Slovenije še sneg, tako da vprašanje koliko boste lahko do takrat treniral. Če ste Čuki zato gremo lahko skupaj.
Če boste hodili na domače tekme ali v tujino si morate obvezno urediti tudi zavarovanje proti tretji osebi (če povzročiš škodo tretji osebi z modelam) Najbolje je da se pozanimaš pri Triglavu. Slišal sem da se da zavarovati tudi v Nemčiji, ampak je to malo bosa, ker ne veš potek če se bo kaj zgodilo na koga se moraš obrniti, ali se boš vozil v Nemčijo in opravljal zadeve...Po mojem je najbolje Triglav. Zmenite se v klubu da vas je vsaj deset pa boste imeli tudi popust.
Činks, poklič me da se enkrat že domeniva glede najinega sestanka v moji delavnici in ogledu vitle.
Še to: ponavadi v Ajdovščini piha burja, tako da se že na prvi tekmi polomi kakšen model, in nas je potem iz tekme v tekmo manj.
Fantje ne obupat, pa gremo novim podvigom naproti !! Hura za ČUKE!!!
Belovič pravi dva modela za sezono- res je- , ampak se da tudi z malce pazljivosti odleteti celo sezono z enim modelom pa tudi kakšen dober rezultat pokasirat. Najbolj je kritičen štart, kjer je na nekaj metrih skupaj kar nekaj modelov in vsi na enkrat štartajo, tako da se takrat zbije največ modelov.
Glede treningov pa upam trditi da si bomo kranjčani vzeli kakšen dan frej in se odpeljali v Ajdovščino trenirat, ker je tam prva tekma v sezoni. Ko bo tam tekma bo v večini Slovenije še sneg, tako da vprašanje koliko boste lahko do takrat treniral. Če ste Čuki zato gremo lahko skupaj.
Če boste hodili na domače tekme ali v tujino si morate obvezno urediti tudi zavarovanje proti tretji osebi (če povzročiš škodo tretji osebi z modelam) Najbolje je da se pozanimaš pri Triglavu. Slišal sem da se da zavarovati tudi v Nemčiji, ampak je to malo bosa, ker ne veš potek če se bo kaj zgodilo na koga se moraš obrniti, ali se boš vozil v Nemčijo in opravljal zadeve...Po mojem je najbolje Triglav. Zmenite se v klubu da vas je vsaj deset pa boste imeli tudi popust.
Činks, poklič me da se enkrat že domeniva glede najinega sestanka v moji delavnici in ogledu vitle.
Še to: ponavadi v Ajdovščini piha burja, tako da se že na prvi tekmi polomi kakšen model, in nas je potem iz tekme v tekmo manj.
Fantje ne obupat, pa gremo novim podvigom naproti !! Hura za ČUKE!!!
- Priponke
-
- Parabolic-domače
- S3600038.jpg (40.26 KiB) Pogledano 7230 krat
-
- Escape-Jaro Miller
- S3600035.jpg (50.07 KiB) Pogledano 7229 krat
-
- Rižnerjov Primož
- S3600025.jpg (31.67 KiB) Pogledano 7228 krat
Majstr;
Čeprav se ne odzoveš na mojo ponudbo o tekmi za rundo, ti moram dat v enem delu tvojega pisanja prav. Nisem še vozil v F3J (Tudi ne bom), vendar sem prepričan, da se da z enim modelom zmagovat več sezon skupaj. Slovenjegraški tandem Glavič-Kamnik je pokasiral eno desetletje zmag praktično z dvema modeloma. Glavičev je imel ob njegovi zadnji lovoriki celih 53 g/dm2 zaradi večkratnih popravil.
Čeprav se ne odzoveš na mojo ponudbo o tekmi za rundo, ti moram dat v enem delu tvojega pisanja prav. Nisem še vozil v F3J (Tudi ne bom), vendar sem prepričan, da se da z enim modelom zmagovat več sezon skupaj. Slovenjegraški tandem Glavič-Kamnik je pokasiral eno desetletje zmag praktično z dvema modeloma. Glavičev je imel ob njegovi zadnji lovoriki celih 53 g/dm2 zaradi večkratnih popravil.
lp
Sašo
Sašo
raktivec napisal/-a:Majstr;
Čeprav se ne odzoveš na mojo ponudbo o tekmi za rundo, ti moram dat v enem delu tvojega pisanja prav. Nisem še vozil v F3J (Tudi ne bom), vendar sem prepričan, da se da z enim modelom zmagovat več sezon skupaj. Slovenjegraški tandem Glavič-Kamnik je pokasiral eno desetletje zmag praktično z dvema modeloma. Glavičev je imel ob njegovi zadnji lovoriki celih 53 g/dm2 zaradi večkratnih popravil.
Se bova že nekje srečala pa potekmovala. Če te ne bo na F3J te tekme verjetno ne bo, ker divja liga F5J mene ne zanima.
Počak da sneg odleze. Štrik, lojtra pa motorka pa je itak obvezna oprema za tiste, k pristajajo na drevesu. Sicer morm pa jest še avijon sanirat: desni flap ima za milimeter preveč odklona od levega pri polnem bremzanju. Se pozna sploh takrat ko morš fejst bremzat iz ful brzine na minimum pred pristankam, zato kar mal še preglej svojega Soarmastra če vse štima, preden boš naredu prvi štart.
LP! Flori
LP! Flori
Bravo Niko V rep si pa dobr pofarbu če bojo še krila take bo pa res hud model.Danes se je sneg že začel topiti zato malo pohit.Učeraj sem bil pri Žnidarju in sem mu povedal za našo novo ekipo in je rekel, da smo dobrodošli na tekmi v Lescah.Pokazal pa mi je tudi eden njegov nov projekt,več o tem pa po telefonu.
benđo
Ce boste imel kaksno lustno kelnarco pa kej za popit s sabo pridem "prostovoljno" dezurat.Poštar napisal/-a:Ja fantje moj soermaster že komej čaka da gre u luft mene je pa kr mal strah saj ni bil prau pocen.Zato Krančani povejte kdaj greste letet pa štrike sabo uzemte da ga bomo iz drevesa dobil
LP Gorazd
PS strik pa plezalna oprema je stalno v avtu.
PPS vec kot en razstezaj se ne grem (beri cena raste)
Ma bomo pripeljali klubsko kelnarco Sam en problem je če jo pripeljemo, bomo rabil še eno gajbo za njo Mal je kosmata ampak bokavka napisal/-a: Ce boste imel kaksno lustno kelnarco pa kej za popit s sabo pridem "prostovoljno" dezurat.
LP Gorazd
PS strik pa plezalna oprema je stalno v avtu.
PPS vec kot en razstezaj se ne grem (beri cena raste)
Dones smo mal zidali, kot rečeno se prva tekma naglo približuje Upam, da se je bom udeležil lenoba je naredila svoje
No centroplan je skoraj pripravljen za prekrivanje z folijo! Kabli, glavni priključek, ALU distančnika in servoloka, vse je na mestu
Jutri se lotim ušk
No centroplan je skoraj pripravljen za prekrivanje z folijo! Kabli, glavni priključek, ALU distančnika in servoloka, vse je na mestu
Jutri se lotim ušk
- Priponke
-
- Spodnja stran krila! Multipleksov priključek je vlepljen prav tako oba servoloka.
- 2.JPG (21.03 KiB) Pogledano 4104 krat
-
- Servolok! Kabl je že speljan in pripravljen na spojitev z servomehanizmom!!
- 1.JPG (21.1 KiB) Pogledano 4104 krat
Zadnjič spremenil CINX, dne 04 Mar 2006, 20:05, skupaj popravljeno 1 krat.