Čuki in F3J - IZ F5J V F3J
Ma je blo prou vrei'
Sm pa razočaran nad mojo novo MPX evo ke ma pokvarjeno štoparco.
Jest peglam se matram, švicam štoparca pa men kao 5:00.
Ma pa tud Činks isto pokvarjeno ke ma ist problem, tko da je zgleda serijska napaka.
Sm pa razočaran nad mojo novo MPX evo ke ma pokvarjeno štoparco.
Jest peglam se matram, švicam štoparca pa men kao 5:00.
Ma pa tud Činks isto pokvarjeno ke ma ist problem, tko da je zgleda serijska napaka.
Primož PETERNEL
Never underestimate the power of stupid people in very large groups
Never underestimate the power of stupid people in very large groups
Gorenja vas
Bilo je res super. Bomo zadevo še ponovili.
lp
BK
lp
BK
Porabili smo 22Ah. Koliko štartov smo naredili ne vem. Lahko pa se malo poigram z računom:
moč 3kW napetost 12v => tok 250A
čas vleka 10s => 250*10/(60*60)=0,7Ah
Verjetno vitla ne dela z 3kW ampak verjetno manj npr z 1,5kW
Iz tega se sklepa da je en vlek cca 0.35Ah
Ocena števila štartov je 22/0.35=62 startov.
Bili smo trije in vozili 3,5h. Vsak bi pri tem naredil po 20 štartov. Vsak štart bi potem moral biti na 3,5 minute.
Iz tega sledi da je verjetno vsak štartal med 10 in 20 krat.
lp
Bojan
moč 3kW napetost 12v => tok 250A
čas vleka 10s => 250*10/(60*60)=0,7Ah
Verjetno vitla ne dela z 3kW ampak verjetno manj npr z 1,5kW
Iz tega se sklepa da je en vlek cca 0.35Ah
Ocena števila štartov je 22/0.35=62 startov.
Bili smo trije in vozili 3,5h. Vsak bi pri tem naredil po 20 štartov. Vsak štart bi potem moral biti na 3,5 minute.
Iz tega sledi da je verjetno vsak štartal med 10 in 20 krat.
lp
Bojan
bk napisal/-a:
moč 3kW napetost 12v => tok 250A
čas vleka 10s => 250*10/(60*60)=0,7Ah
Verjetno vitla ne dela z 3kW ampak verjetno manj npr z 1,5kW
Iz tega se sklepa da je en vlek cca 0.35Ah
Iz tega sledi da je verjetno vsak štartal med 10 in 20 krat.
lp
Bojan
Po moji oceni smo naredili okoli deset do dvanajst štartov, vsaj jez! Prvi štart sva šla z Dragotom hkrati gor, dol sem šel malo za njim in vem, da je reku, da je bil v zraku 35 minut. Eno tako dviganje sva z Juniorjom še pojahala samo, da sva zaradi treninga preletov in iskanja novih dviganj prišla dol po petnajstih minutah.
Drugače je Junior imel čase okoli 5 minut kot je napisal, bili pa so tudi abvidi, ko sem pršu dol po treh minutah.
Drugič bomo morali razpet točno 150m laksa v eno stran in malo bolj pozorno spremljat čase letenja, da vidmo kje smo, včeraj ga je bilo okoli 100m.
Včeraj se nam je prvič ponudila priložnost, da smo se vsi Čukci z trenerjem zbrali v popolni zasedbi
Trening se je začel ob petih in trajal do teme Kot ponavadi se vedno najde kak zamudnik in to je bil sam trener Roli. Lep uzor ni kaj
Modeli so na srečo ostali vsi celi saj je kar dvakrat prišlo, do skoraj usodne napake pri štartu
Pa dejmo par slikc
Trening se je začel ob petih in trajal do teme Kot ponavadi se vedno najde kak zamudnik in to je bil sam trener Roli. Lep uzor ni kaj
Modeli so na srečo ostali vsi celi saj je kar dvakrat prišlo, do skoraj usodne napake pri štartu
Pa dejmo par slikc
- Priponke
-
- No pol je pa še on nas po F3J-aško spravil v zrak!!!
- 3.JPG (57 KiB) Pogledano 3568 krat
-
- Dokler ni zmolu je kr pošteno švicu!!!
- 2.JPG (63.52 KiB) Pogledano 3568 krat
-
- Trenerja smo krstili po Čukovsko!!
- 1.JPG (53.92 KiB) Pogledano 3568 krat
Dons sva z Benotom spet mal letala pogoji pa naravnost fenomenalni. Beno je pobrav zadevo po ponesrečenem štartu iz kakih 40 do 50m in zadevico spravil v stratosfero Verjetno se je obrestoval tudi nasvet Majstra, da naj prestavi težišče. Sormaster sedaj resnično leti odlično, no ja, rokca, rokca.
Tudi sam sem se poigral z težiščem na svojem Visionu, ga premaknil za kakih 5mm nazaj in morem rečt, da se pozna Po prvih dveh štartih, ko sem probal spravit letalce v zrak sam in mi ni ravno uspelo, mi ga je Beno zagnal in zadeva je šla takoj po prački v višine. Trenerala sva pelete, tako kot nam je naročil Kovč in za ves trening je bil dovolj samo en štart. Po dolgem času sem spet pobiral v višini marjetic in spet se je ježila koža
Očitno bo potrebno še marsikatero podrobnost na naših mašincah poštimat in izbolšat, da bo letelo tako, kot naj bi.
Nauk dneva? Brez mamine juhce se NEDA letet
Tudi sam sem se poigral z težiščem na svojem Visionu, ga premaknil za kakih 5mm nazaj in morem rečt, da se pozna Po prvih dveh štartih, ko sem probal spravit letalce v zrak sam in mi ni ravno uspelo, mi ga je Beno zagnal in zadeva je šla takoj po prački v višine. Trenerala sva pelete, tako kot nam je naročil Kovč in za ves trening je bil dovolj samo en štart. Po dolgem času sem spet pobiral v višini marjetic in spet se je ježila koža
Očitno bo potrebno še marsikatero podrobnost na naših mašincah poštimat in izbolšat, da bo letelo tako, kot naj bi.
Nauk dneva? Brez mamine juhce se NEDA letet
Ma smo dons treniral ku nori. Na programu je bil ti."BlitzF3J", prideš dvakrat na roko vržeš in greš.
Ni kej lep izlet.
PS:Se opravičujem, ker je objava le interno razumljiva.
Ni kej lep izlet.
Dons bi prav prišlaNova pridobitev Čuk tema bo kmalu gotova
PS:Se opravičujem, ker je objava le interno razumljiva.
Primož PETERNEL
Never underestimate the power of stupid people in very large groups
Never underestimate the power of stupid people in very large groups
Đunijor napisal/-a:Ma smo dons treniral ku nori. Na programu je bil ti."BlitzF3J", prideš dvakrat na roko vržeš in greš.
Ni kej lep izlet.Dons bi prav prišlaNova pridobitev Čuk tema bo kmalu gotova
PS:Se opravičujem, ker je objava le interno razumljiva.
Ä�unior men si ga trikrat vrgu, da ne bo pomote Škoda, da ga nisem še jez teb. A veš kako dobr sem spal dons zarad tega, človk se po takileh podvigih sprosti, da je kej
No ja, važen, da se mamo v Čuk TIMU radi in da se razumemo
Bo pa vitla dons zasigurn fertik, tko da ti ga več ne bo treba na roke dvakrat lohk si jo prideš sposodit, če boš priden
No v sobota je prva tekma katere se bomo udeleži. Ker zadnjič nisem moral konkretno sprobat Pikeca, je bilo na brzino potrebno narest še kar nekaj stvari, da je vitla v tapravem stanju. Z Ä�uniorjom sedaj lahko brezkrbi trenerava in nama ni več potrebno metat na roke
Kot sem že napisal, se je na štartarju pokazalo, da ga bo potrebno obnovit, narest sem moral še škripec, nožno pedalo, vse povezave,.... Važno da je uspelo.
No Pikec Ultralight verzija - vse kar lahko napišem po telih šestih štartih SUPER JE Zelo dobr leti. Bo pa treba vsaj še peteset štartov narest da se ga bomo navadli kot je treba. Spet se ponavlja lanska zgodba, ko sem imel modele porihtane dan ali dva pred tekmo in sem hodu neuleten na tekme
Še par slikc z komentarji ali pa tudi ne
Kot sem že napisal, se je na štartarju pokazalo, da ga bo potrebno obnovit, narest sem moral še škripec, nožno pedalo, vse povezave,.... Važno da je uspelo.
No Pikec Ultralight verzija - vse kar lahko napišem po telih šestih štartih SUPER JE Zelo dobr leti. Bo pa treba vsaj še peteset štartov narest da se ga bomo navadli kot je treba. Spet se ponavlja lanska zgodba, ko sem imel modele porihtane dan ali dva pred tekmo in sem hodu neuleten na tekme
Še par slikc z komentarji ali pa tudi ne
- Priponke
-
- Z Äuniorjom sva letela učenec učitelj. Je glih eno nulco pobirov pa mi je pokazal kako se to dela.
- 2.JPG (30.33 KiB) Pogledano 4457 krat
-
- Tegale smo danes spravli v zrak, prej je bil last Primoža Rižnerja. Primož model je uredu ti pa zamerim, ker si mi reku, da je glih fajen ULETEN!!!! Men se zdi da ni!!!
- 1.JPG (76.3 KiB) Pogledano 4457 krat
-
- Teško, zelo teško pričakovana pridobitev, katera se je zaenkrat zelo dobro obnesla!!!
- 5.JPG (88.39 KiB) Pogledano 4457 krat
Zadnjič spremenil CINX, dne 07 Sep 2006, 21:32, skupaj popravljeno 2 krat.