Vision plus-V 2010

Visokozmogljivi tekmovalni modeli jadralnih letal

Moderatorji: Pisanelirossi

Odgovori
Uporabniški avatar
rossi
Freak
Prispevkov: 951
Pridružen: 08 Dec 2004, 07:42

Vision plus-V 2010

Odgovor Napisal/-a rossi » 19 Jan 2010, 14:20

Sonce je pokukalo iz oblakov in prve priprave na sezono 2010 so v polnem teku. Po lanski sezoni, ki je bila zame prva tekmovalna in nadvse uspešna sem se odloču, da za letos spremenim floto.
MIBO je v svoj hanger zopet postavil F3J model Vision. Glede na to da se je ogromno pisalo o tem modelu tako dobre oz. slabe stvari bom rekel samo to da pustimo zgodovino, kajti novi Vision Plus-V je nov mejnik za tiste pilote, ki želijo da pilot popolnoma izkoristi vse lastnosti modela v vseh vremenskih pogojih.

Podatki:
Razpon: 3505 mm
Dolžina: 1618 mm
Teža : od 1900g- 2400g (odvisno od izvedbe in balasta)
Profil: MT-25750-L (pod 8%)
Površina krill: 68,8dm2
Površina repa 7,9 dm2
Profil repa SD8025

Model na sliki: centroplan full-carbon (Textreme), uške carbon D-box.

teža po delih:
Uška leva 258g
Uška desna 258g
Centroplan 569g
V-rep & bajoneti 73g
Trup s kjuko 316g
Bajoneti krila 48g

Skupaj 1522g

Oprema:

servo S3150 4x 72g
servo HS 65 2x 14g
Baterije 4xAA ENELOP 2000mAh 107g
Sprejemnik RX 7 synth IPD 20g
Kabli, konektorji, povezave... 150g
Utež za CG cca.100g

Skupaj 463g

Teža modela cca. 1985g
Priponke
DSCF4318-1.JPG
DSCF4318-1.JPG (54.97 KiB) Pogledano 4836 krat
DSCF4313-1.JPG
DSCF4313-1.JPG (66.75 KiB) Pogledano 4836 krat
DSCF4308-1.JPG
DSCF4308-1.JPG (67.14 KiB) Pogledano 4836 krat
Zadnjič spremenil rossi, dne 19 Jan 2010, 14:39, skupaj popravljeno 1 krat.

Uporabniški avatar
rossi
Freak
Prispevkov: 951
Pridružen: 08 Dec 2004, 07:42

Odgovor Napisal/-a rossi » 19 Jan 2010, 14:25

...končna izdelava modela in montaža sklopov res pika na i..
Priponke
DSCF4312-1.JPG
DSCF4312-1.JPG (42.6 KiB) Pogledano 4825 krat
DSCF4310-1.JPG
DSCF4310-1.JPG (65.16 KiB) Pogledano 4825 krat
DSCF4309-1.JPG
DSCF4309-1.JPG (77.45 KiB) Pogledano 4825 krat

Uporabniški avatar
rossi
Freak
Prispevkov: 951
Pridružen: 08 Dec 2004, 07:42

Odgovor Napisal/-a rossi » 19 Jan 2010, 14:32

še mal slikic ....
Priponke
DSCF4316-1.JPG
DSCF4316-1.JPG (88.53 KiB) Pogledano 4811 krat
DSCF4315-1.JPG
DSCF4315-1.JPG (82.28 KiB) Pogledano 4811 krat
DSCF4314-1.JPG
DSCF4314-1.JPG (62.13 KiB) Pogledano 4811 krat

Uporabniški avatar
Matjaž_Černivc
Profesor
Prispevkov: 1259
Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04

Odgovor Napisal/-a Matjaž_Černivc » 19 Jan 2010, 17:32

Pozdravljeni,

...všečen odmik od "pike style" dizajna...

Želim veliko uspehov!

lp

Uporabniški avatar
klementercon
Profesor
Prispevkov: 1394
Pridružen: 08 Nov 2008, 12:14
Kraj: Sezana Milano
Kontakt:

f3j

Odgovor Napisal/-a klementercon » 19 Jan 2010, 17:35

Čudovit F3J model :o =D>

tudi ja ti želim veliko uspehov!

bike-2007
Tekmovalec
Prispevkov: 306
Pridružen: 04 Jul 2007, 12:09
Kraj: Kjer piha...

Odgovor Napisal/-a bike-2007 » 24 Jan 2010, 22:28

Vision rulzzzz :) :) :)

Bomo videl, če bo ta "Nov" Vision premagal ta "starga"...:)
Mislš da ja?...težka bo! :D

lp
Priponke
IMGP8949.JPG
IMGP8949.JPG (253.42 KiB) Pogledano 4477 krat
Sanje so vse!

Uporabniški avatar
rossi
Freak
Prispevkov: 951
Pridružen: 08 Dec 2004, 07:42

Odgovor Napisal/-a rossi » 09 Feb 2010, 18:23

Kot kaže sonca nikakor ne bomo dočakal... no ja bo pač treba še en mal potrpet. Zato sem pa med tem času dokončal izdelavo Visiona Standard in Vision Light.
Vision Standard, ki je bil predstavljen zadnjikrat je sedaj popolnoma opemljen in teža modela po sklopih je naslednja:

-Uška leva 295g
-Uška desna 295g
-Centroplan 660g
-Trup kpl z V repom 600g
-Bajoneti 50g

Skupaj 1900g

Vision Standard ima vgrajeno tudi mizico za balast, ki se enostavno privijači z M5 imbus vijakom. Vstavite lahko palico premera od 10 do 14mm dolžine cca.490mm. Tako lahko dodatno povečate maso modela tudi za 500g.

Vision Light ima centroplan carbon D-box (unidirectional), uške steklo in nosilec ojačan s karbonom. Eleroni na uškah so iz karbona (textreme), flapi na centoplanu steklo.
Popolnoma opremljen model ima težo po sklopih:

-Uška leva 260g
-Uška desna 260g
-Centroplan 620
-Trup kpl z V repom 550g
-Bajoneti 50g

Skupaj 1740g

Ker so vsi sklopi modela praktično popolnoma dovršeni je končna montaža prava poslastica tudi za tiste z malo manj spretno roko. Celoten model pripravljenega za let sem dokončal v dobrih 4 urah!!!
Priponke
balast3.JPG
..in kr dobr je ratal..
balast3.JPG (62.71 KiB) Pogledano 4162 krat
balast2.JPG
balast2.JPG (76.43 KiB) Pogledano 4162 krat
balast1.JPG
..tu sem mel pa jest prste zraven..
balast1.JPG (58.17 KiB) Pogledano 4162 krat

Uporabniški avatar
rossi
Freak
Prispevkov: 951
Pridružen: 08 Dec 2004, 07:42

Odgovor Napisal/-a rossi » 09 Feb 2010, 18:30

..in po končni montaži servotov in ostale drobnarije ostane neverjetno veliko prostora. Vem da je to pri nekaterih modelih zelo, zelo stisjeno #-o
Priponke
ele & jotica.JPG
Tudi elektro trup bo navoljo. Prostora dovolj tako za motorje velikosti 500 oz outrunerja premera 45mm..več na strani F5J..
ele & jotica.JPG (75.79 KiB) Pogledano 4149 krat
rep1.JPG
rep1.JPG (79.24 KiB) Pogledano 4149 krat
montaža1.JPG
montaža1.JPG (84.83 KiB) Pogledano 4149 krat

Uporabniški avatar
CINX
Profesor
Prispevkov: 1212
Pridružen: 16 Nov 2004, 08:33
Kraj: Poljane nad Šk. Loko
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a CINX » 30 Maj 2010, 22:02

:lol:
Priponke
3.JPG
Tale pa še čaka!
3.JPG (50.73 KiB) Pogledano 3600 krat
vision plus.jpg
vision plus.jpg (48.83 KiB) Pogledano 2668 krat
Zadnjič spremenil CINX, dne 14 Okt 2010, 18:32, skupaj popravljeno 1 krat.

Uporabniški avatar
F3J JURE
Tekmovalec
Prispevkov: 222
Pridružen: 10 Jan 2007, 21:18
Kraj: Planina pri Ajdovščini

a

Odgovor Napisal/-a F3J JURE » 30 Maj 2010, 22:04

Pozdravljen nazaj činks
Zadnjič spremenil F3J JURE, dne 31 Maj 2010, 19:08, skupaj popravljeno 2 krat.

Uporabniški avatar
CINX
Profesor
Prispevkov: 1212
Pridružen: 16 Nov 2004, 08:33
Kraj: Poljane nad Šk. Loko
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a CINX » 31 Maj 2010, 07:04

F3J JURE napisal/-a:Pozdravljen nazaj činku.Veliko lepih letov z vision


Prej kot veš sem vozil avijone proizvajalca NAN models vendar mi tam ni bilo všeč, da si vedno rabil dva različna modela prej Shedov Experience, sedaj dva različna Explorerja mislim na razpetino kril. Cena pri njih je za moje pojme bistveno previsoka (mislim na Explorerja). Lahko bi vzel spet Shedowa (ki je sicer odličen model) in pa Experienca, vendar to ni to.
Problem so bili še rezervni deli, ko sem kaj razbil nikoli nisem dobil barve kot je bila naročena, poslali so mi kar je bilo pač na zalogi.

Pri Visionu Plus se mi dopade, da imaš en model, ki je izredno prodoren, tako, z različno težo modelov z lahkoto dobim kar želim, kar pri drugih proizvajalcih ni mogoče. V Mibo modeli znajo prisluhnit tvojim željam, z Bogotom sva se kar parkrat slišala po telefonu in premlela zadeve in drugi model je prišel točno tak, kot sem ga naročil. Čakam pa še tretji model, ki bo izdelan čisto po naročilu.
Kot je že Rossi napisal je model izdelan vrhunsko in dodelan mnogo bolj kot pri drugih proizvajalcih, kar prihrani kakšno urico pri montaži.
Prednost Visiona Plus vidim še v tem, da imamo rezervne dele pri roki.

Ko bom iz travnika pa napišem še kaj o samem letenju :lol:

Uporabniški avatar
F3J JURE
Tekmovalec
Prispevkov: 222
Pridružen: 10 Jan 2007, 21:18
Kraj: Planina pri Ajdovščini

Odgovor Napisal/-a F3J JURE » 01 Jun 2010, 14:53

Evo se moja dva Visiona Plusa
Slika

Odgovori

Vrni se na