Ideje, kako napraviti vitlo
Najprej pohvale za izvedbo elektronike...
Tudi kolega dela vitlo podobne velikosti (3kW motor) in ima menda "mehanski" del bolj ali manj ze končan, razmišlja pa še o elektroniki...
Tudi kolega dela vitlo podobne velikosti (3kW motor) in ima menda "mehanski" del bolj ali manj ze končan, razmišlja pa še o elektroniki...
To še bolj ugibam...a ni pri F3j modelih (ki so recimo pri nas nekakšen sinonim za "vitlanje") sila vleka precej višje? (npr. dva "hrusta" vlečeta preko škripca model, se pravi da je sila na vrvici vsaj 100kg, če ne še precej več?)grega napisal/-a:Pri 200 A (trenutna zmogljivost) motor razvije moment 7Nm, kar pri osi navijanja laksa premera 4 cm pomeni 350N potega - torej 35 kg.
Točno tako! Po FAI pravilniku bi mogli na uradnih tekmah ki štejejo za DP vleči na roke, ampak zaradi pomanjkanja pomočnikov (šleparjev) in smo bili po dogovoru vsi enotnega mnenja da se izvedejo vse F3J tekme na vitlo, vključno z DP. Naša mednarodna tekma ki bo septembra na Letališču v Lescah pa se vleče preko škripca z dvema hrustoma na roke.
Dons sem si vzel čas in pošvasal stojalo na katero bo pritrjena vitla Treba ga bo še dat pocinkat, očistit štarter in ga na novo pobarvat, narest vodilo za laks, verjetno bom naredu še dodatno oporo za štarter, da ne bo pri zagonu prihajalo do zvijanja, posledično pa do lufta.
Evo fotke!
Evo fotke!
- Priponke
-
- 3.JPG (53.79 KiB) Pogledano 4271 krat
-
- 2.JPG (45.31 KiB) Pogledano 4271 krat
-
- 1.JPG (51.6 KiB) Pogledano 4271 krat
Zadnjič spremenil CINX, dne 28 Avg 2006, 15:34, skupaj popravljeno 1 krat.
No evo vitla je skompleterana in danes tudi prvič preizkušena.
Včeraj sem moral dat obnoviti štarter in sedaj res dela kot nov. Vitla nima praktično nobenega upora in je zelo dobro uležajena, kar se še posebaj pozna takrat ko je treba nazaj povleči laks. Boben se ne zaganja ampak se lepo enakomerno vrti. Moč štarterja je 1,4 kW in se mi zdi glede na preprobane vitle ravno prava, sprobal sem jih namreč šest. Tudi patent, ki sem ga kopiral od Venture mkII za zablokeranje vitle se je zaenkrat super obnesu.
Lahko rečem, če bo vse tako delovalo kot je danes, bom kar zadovoljen!!! Brez nesreče pri zvijanju laksa na koncu, ko me je padalo tako užgalo po nogi, da se mi konkretno pozna obroček, je kar utisnjen pod koleno, podpludba, da je kej!!!
Še par slikc!
Včeraj sem moral dat obnoviti štarter in sedaj res dela kot nov. Vitla nima praktično nobenega upora in je zelo dobro uležajena, kar se še posebaj pozna takrat ko je treba nazaj povleči laks. Boben se ne zaganja ampak se lepo enakomerno vrti. Moč štarterja je 1,4 kW in se mi zdi glede na preprobane vitle ravno prava, sprobal sem jih namreč šest. Tudi patent, ki sem ga kopiral od Venture mkII za zablokeranje vitle se je zaenkrat super obnesu.
Lahko rečem, če bo vse tako delovalo kot je danes, bom kar zadovoljen!!! Brez nesreče pri zvijanju laksa na koncu, ko me je padalo tako užgalo po nogi, da se mi konkretno pozna obroček, je kar utisnjen pod koleno, podpludba, da je kej!!!
Še par slikc!
- Priponke
-
- 2.JPG (91.03 KiB) Pogledano 3991 krat
-
- 1.JPG (98.86 KiB) Pogledano 3991 krat
-
- 3.JPG (88.39 KiB) Pogledano 3986 krat