Xplorer XL in XXL
Nisem mel logerja šit Bi bilo marsikaj za videt.
Ampak pogoji danes so bili itak brez komentarja. Naredu sem 16 štartov, večinoma v tamalim in tavelkim vižnom. Tudi če si hotu scurnat ni šlo tko enostavn. V glavnem
Tudi novo pečeni f3jaš je danes doživel krstni let z vitlo. Silvester se počasi navaja na novo poglavje v f3j, to so štarti. Ni kej mal straha ampak je šlo ne.....
Ampak pogoji danes so bili itak brez komentarja. Naredu sem 16 štartov, večinoma v tamalim in tavelkim vižnom. Tudi če si hotu scurnat ni šlo tko enostavn. V glavnem
Tudi novo pečeni f3jaš je danes doživel krstni let z vitlo. Silvester se počasi navaja na novo poglavje v f3j, to so štarti. Ni kej mal straha ampak je šlo ne.....
Načeloma je isto kot pri 3,5m X-u.
Če povzamem P. je to okoli 112mm, čeprav sem sam ugotovil, da mi bolj odgovarja težišče v območju med 108 in 110mm od sprednjega roba.
Preizkusi, pa boš videl kaj ti odgovarja...
Pri meni je bilo ravno toliko svinca v nosu, da bi lahko letel s petimi ceclicami. Glede na to, da imam štiri AA celice, pa sem moral dodati (če me spomin ne vara) okoli 25-35g svinca...
Lp
Če povzamem P. je to okoli 112mm, čeprav sem sam ugotovil, da mi bolj odgovarja težišče v območju med 108 in 110mm od sprednjega roba.
Preizkusi, pa boš videl kaj ti odgovarja...
Pri meni je bilo ravno toliko svinca v nosu, da bi lahko letel s petimi ceclicami. Glede na to, da imam štiri AA celice, pa sem moral dodati (če me spomin ne vara) okoli 25-35g svinca...
Lp
Shadow-E
Xplorer
MX22
Xplorer
MX22
- pan hlastek
- Razpravljalec
- Prispevkov: 102
- Pridružen: 26 Dec 2006, 18:47
- Kraj: Slov. Konjice
Ker se približuje začetek nove sezone sem se za 3 dni zaprl v sobo in zrihtal 2 Xplorerja. Enega 3.5 metra fuul karbon z nosilcem v "karbonskem štumfu", ki ga bom imel za vetrovno vreme in enega 3.80 za mirno vreme z fuul karbon centroplanom in steklenimi uškami z dvojnim karbonom v eleronih.
Oba modela imata tudi dodatna rebra zraven odprtin za servote, ki povezujejo zgornjo in spodnjo oplato in s tem preprečujejo da bi prišlo do fluttra zaradi upogibanja oplat.
Modeli pridejo z že privijačeno kljukico in vlepljeno mizico za servote in nosilcem za balast- vse narejeno iz kalupa, tako da je dodatne teže in dela minimalno.
No pa še nekaj slik sestavljanja...
Najprej sem se lotil kabince
Kable in konektorje sem sestavljal sam. Servotom v krilih sem odrezal kable in jih uporabil pri kablih v trupu. Servote za flape sem prilotal direktno na kable iz konektorja, na servote za elerone pa sem prilotal podaljške tako da je mogoča povezava s centroplanom! Kable sem najprej pomeril :
Slika kablov za trup med lotanjem:
Oba modela imata tudi dodatna rebra zraven odprtin za servote, ki povezujejo zgornjo in spodnjo oplato in s tem preprečujejo da bi prišlo do fluttra zaradi upogibanja oplat.
Modeli pridejo z že privijačeno kljukico in vlepljeno mizico za servote in nosilcem za balast- vse narejeno iz kalupa, tako da je dodatne teže in dela minimalno.
No pa še nekaj slik sestavljanja...
Najprej sem se lotil kabince
Kable in konektorje sem sestavljal sam. Servotom v krilih sem odrezal kable in jih uporabil pri kablih v trupu. Servote za flape sem prilotal direktno na kable iz konektorja, na servote za elerone pa sem prilotal podaljške tako da je mogoča povezava s centroplanom! Kable sem najprej pomeril :
Slika kablov za trup med lotanjem:
There is no need to be Perfect, you just have to have a Vision!!
- pan hlastek
- Razpravljalec
- Prispevkov: 102
- Pridružen: 26 Dec 2006, 18:47
- Kraj: Slov. Konjice
V obeh modelih sem za vse komande uporabil futabine digitalne servote S3150. Za oba modela torej 12 komadov... xxx€
Najprej sem se lotil dokončanja povezav v trupu. Izvrtal sem luknje in privil servota za smer in višino. Bovden za smer je jeklena cev, za višino pa polna jeklena žica. Odločil sem se za povezavo preko "puš" tako da je še vedno mogoča fina nastavitev nevtralnih položajev. Da bi zmanjšal zračnost med povezavami sem vilčke fiksiral z maticami M2. Na sami smeri je potrebno pobrusiti mikrobalon, tako da je omogočen dovolj velik hod smeri.
Slika servotov v trupu:
Nadaljeval sem z centroplanom- obrusil sem prostor kamor pride prilepljen servo in z dvokomponentnim lepilom vlepil servolocke. Pred tem sem obrusil flape in privil ročice na flapih. Enako sem naredil tudi na eleronih.
Povezave med flapi/eleroni in servoti sem že dobil zraven, na njih sem samo privil vilčke in jih zalotal da sem zmanjšal zračnost.
Slika prilotanega servota, in vlepljenega nosilca za servo:
Slika povezave med eleronom in servotom:
Najprej sem se lotil dokončanja povezav v trupu. Izvrtal sem luknje in privil servota za smer in višino. Bovden za smer je jeklena cev, za višino pa polna jeklena žica. Odločil sem se za povezavo preko "puš" tako da je še vedno mogoča fina nastavitev nevtralnih položajev. Da bi zmanjšal zračnost med povezavami sem vilčke fiksiral z maticami M2. Na sami smeri je potrebno pobrusiti mikrobalon, tako da je omogočen dovolj velik hod smeri.
Slika servotov v trupu:
Nadaljeval sem z centroplanom- obrusil sem prostor kamor pride prilepljen servo in z dvokomponentnim lepilom vlepil servolocke. Pred tem sem obrusil flape in privil ročice na flapih. Enako sem naredil tudi na eleronih.
Povezave med flapi/eleroni in servoti sem že dobil zraven, na njih sem samo privil vilčke in jih zalotal da sem zmanjšal zračnost.
Slika prilotanega servota, in vlepljenega nosilca za servo:
Slika povezave med eleronom in servotom:
There is no need to be Perfect, you just have to have a Vision!!
- pan hlastek
- Razpravljalec
- Prispevkov: 102
- Pridružen: 26 Dec 2006, 18:47
- Kraj: Slov. Konjice
Za konec pa sem izdelal pokrovčke za servote. Ker sta to že mislim da 5 in 6 f3j model ki sem ju sestavil sem se res potrudil pri finishu in izdelal "šalčke" ki res pašejo v nulo
Slikca natančnega merjenja in zarisovanja
No takole je pa izpadlo:
No to je glede gradnje, za konec pa dizajn Xplorerja 3.80 na zgornji strani:
in Xplorerja 3.5 na spodnji strani krila:
Slikca natančnega merjenja in zarisovanja
No takole je pa izpadlo:
No to je glede gradnje, za konec pa dizajn Xplorerja 3.80 na zgornji strani:
in Xplorerja 3.5 na spodnji strani krila:
There is no need to be Perfect, you just have to have a Vision!!
Alo!
Imam 2 kritike na uporabo materiala katere uporabljaš pri izdelavi modela:
- za spajkanje kablov ne uporabljaj cinola! Na tržišču imaš kopico kvalitetnega cina, ki ti nadomesti cinol. Cinol se uporablja tam kjer je spajklivost slaba, kar pa sigurno ne velja za žice, ki si jih zaspajkal!
- za lepljenje izključno uporabljaj samo 24-h letalski epoksi (5min epoxi je v modelarstvu neuporaben sploh v takem rangu modelov kot jih imaš ti isto velja za cianokol)
LP! Flori
Imam 2 kritike na uporabo materiala katere uporabljaš pri izdelavi modela:
- za spajkanje kablov ne uporabljaj cinola! Na tržišču imaš kopico kvalitetnega cina, ki ti nadomesti cinol. Cinol se uporablja tam kjer je spajklivost slaba, kar pa sigurno ne velja za žice, ki si jih zaspajkal!
- za lepljenje izključno uporabljaj samo 24-h letalski epoksi (5min epoxi je v modelarstvu neuporaben sploh v takem rangu modelov kot jih imaš ti isto velja za cianokol)
LP! Flori
Xplorer
prišli su tudi najni Xplorerji nan models.
EXTREM. LAHKI Narejeni v nulo.
nekaj za pukusino ostalo se pride:P
EXTREM. LAHKI Narejeni v nulo.
nekaj za pukusino ostalo se pride:P
Posnetek prvega štarta:
http://www.youtube.com/watch?v=yJXZIhps ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=yJXZIhps ... r_embedded
Primož je začel z gradnjo drugega avijona (za povrstjo) za Evropsko prvenstvo Bovec 2011. Ena slikica za pokušino in za pašo oči, kaj več slikovnega materiala pa na domačem linku.
- Priponke
-
- DSCN4018_resize.JPG (142.12 KiB) Pogledano 5985 krat
Xplorer 3500
Testni leti so končani, če koga zanima me lahko kontaktira na ZS.