Kakšni RX akumulatorji

Visokozmogljivi tekmovalni modeli jadralnih letal

Moderatorji: Pisanelirossi

Odgovori
Uporabniški avatar
ZZ-Top
Tekmovalec
Prispevkov: 331
Pridružen: 19 Nov 2004, 13:08
Kraj: Kamnik

Kakšni RX akumulatorji

Odgovor Napisal/-a ZZ-Top » 16 Dec 2004, 19:05

Zanima me, ali bi na F3J letalu s 6 HS-85 zadostovale 1100 mAh celice?

Uporabniški avatar
MC GAYVER
Profesor
Prispevkov: 1973
Pridružen: 12 Dec 2002, 01:00
Kraj: lj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a MC GAYVER » 16 Dec 2004, 19:43

Na uro z 6timi servo motorčki na hribu je bila poraba cca 100 mili

ni panike :D

Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9132
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah » 16 Dec 2004, 19:47

No, evo, Rok, sem ti rekel, da lahko daš tudi KAN 350, pa mi nisi verjel ;)
www.lipo.si
https://www.youtube.com/user/RCracingSLO
http://www.multigp.com/chapters/view/DMA-Modra-Ptica-Multi-GP-2016

Uporabniški avatar
ZZ-Top
Tekmovalec
Prispevkov: 331
Pridružen: 19 Nov 2004, 13:08
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a ZZ-Top » 16 Dec 2004, 19:55

A pol lahko dam gor KAN650 pa brez skrbi letim do 3 ure? :oops:

Uporabniški avatar
MC GAYVER
Profesor
Prispevkov: 1973
Pridružen: 12 Dec 2002, 01:00
Kraj: lj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a MC GAYVER » 16 Dec 2004, 20:04

:D načeloma da vndar : j jadralca je vedno potrbno dodajati svinec v nos in sam se zelo nagibam k temu da raje zlotam kake večje celice v kako čudno obliko (da jih spravim not) in ustrezno manj svinca

Daj veš greš na hrib in od viška toka nič ne boli glava #-o

Da ne pozabim pri izboru baterij za jadrat se nagibam k staremu dobremu NICDju zaradi praznjenja na koncu (počasni servi te opozorijo) pri NIMH je pa kat off

bavmir
Razpravljalec
Prispevkov: 65
Pridružen: 01 Dec 2004, 20:56

Sprejemniški akumulatorji

Odgovor Napisal/-a bavmir » 16 Nov 2006, 09:37

NiCd so edine primerne za sprejemniške akumulatorje če želimo leteti pri nižjih temperaturah. NiMH pri zelo nizkih temperaturah namreč pogosto nenadoma odpovejo.

Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9132
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah » 16 Nov 2006, 10:07

Nimh imaš zavite v peno, jih dofilaš na terenu (pogreješ) in greš letet. Ni panike, prakticira nemška F3J ekipa, ki leti v vsakem vremenu (skoraj res dobesedno).
www.lipo.si
https://www.youtube.com/user/RCracingSLO
http://www.multigp.com/chapters/view/DMA-Modra-Ptica-Multi-GP-2016

bavmir
Razpravljalec
Prispevkov: 65
Pridružen: 01 Dec 2004, 20:56

Odgovor Napisal/-a bavmir » 16 Nov 2006, 13:49

Se strinjam, vendar je to potrebno zares upoštevati. Pri -10 C dobimo iz NiMH le 50%, iz NiCd pa 70%. Zato je potrebno baterije polniti pred letom, jih greti med dlanmi, preverjati napetost med posameznimi štarti.(vir RCM&E november 2006).

sasos
Freak
Prispevkov: 712
Pridružen: 19 Sep 2003, 02:21
Kraj: Postojna
Kontakt:

Re: Kakšni RX akumulatorji

Odgovor Napisal/-a sasos » 16 Nov 2006, 20:11

ZZ-Top napisal/-a:Zanima me, ali bi na F3J letalu s 6 HS-85 zadostovale 1100 mAh celice?
Sicer ne vem, kako lahko na hribu porabiš 100 mili na uro... Oz. vem... nikoli ne premakneš krmila :) (poraba v mirovanju je cca. 80 mA)

Kakorkoli že, v F3J modelu sem imel že 650mAh akuje, pa so zadostovali za cca. 40 minut + rezerva.

Odgovori

Vrni se na