Vitle

Visokozmogljivi tekmovalni modeli jadralnih letal

Moderatorji: Pisaneli, rossi

Uporabniški avatar
rock
Freak
Prispevkov: 596
Pridružen: 28 Avg 2001, 01:00
Kraj: Celje
Kontakt:

Vitle

Odgovor Napisal/-a rock »

Zelo na kratko VITLE.

V F3B brez nje ne gre. Zgodovina je naredila, da se F3J leti brez njene pomoči, pa vendar je v tem času spet nekaj brez česar tudi F3J ne more.

Zato menim, da je še kako potrebna tudi ena tema samo o vitlah.

Pot, kako priti do vitle je popolnoma enaka, kot do modela.

Lahko jo preprosto kupimo, lahko pa jo izdelamo sami.

Poskusimo s skupnimi močmi oblikovati pravo VITLA infa stran.

Zelo bi bil dobrodošel kakšen prispevek doma izdelanega vitla.

lp, rok
Uporabniški avatar
rock
Freak
Prispevkov: 596
Pridružen: 28 Avg 2001, 01:00
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a rock »

In nekaj uporabnega na RC Goups...
ltalia
Začetnik
Prispevkov: 25
Pridružen: 04 Nov 2003, 23:48
Kraj: Mlajtinci

Odgovor Napisal/-a ltalia »

Še moja vitla, seveda v samogradnji:
Priponke
Vitla684.jpg
Vitla684.jpg (51.3 KiB) Pogledano 16373 krat
Vitla681.jpg
Vitla681.jpg (46.23 KiB) Pogledano 16373 krat
Vitla672.jpg
Vitla672.jpg (47.46 KiB) Pogledano 16373 krat
Uporabniški avatar
no_name
Profesor
Prispevkov: 1134
Pridružen: 18 Nov 2004, 13:25
Kraj: Lesce
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a no_name »

=D> pohvala za vitlo =D>

Od česa si vzel motor, ter seveda kako ga vleče; model namreč :lol:
Babooni so ponovno med nami !
ltalia
Začetnik
Prispevkov: 25
Pridružen: 04 Nov 2003, 23:48
Kraj: Mlajtinci

Odgovor Napisal/-a ltalia »

Prej bi se zahvalil Danku Prproviću in Ivici Beloviću. Motor je starter od Golfa - diesel. Imam pa 500 m laksa, akumulator, ki je preslab in mu pomagam s svojim avtomobilom (akumulatorjem).

LP Borut
Uporabniški avatar
CINX
Profesor
Prispevkov: 1212
Pridružen: 16 Nov 2004, 08:33
Kraj: Poljane nad Šk. Loko
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a CINX »

V kratkem bom dal izdelat vitlo Venture Mk II. Če je še kdo zaintereseran za to vitlo in bi jo rad imel za solidno ceno, me lahko rufne na telefon.: 040/893-033. Več kot nas bo bolj ugodno bo drejanje!!!! Imam tudi že okvirno ceno za en komplet, tako, da tisti, ki je resen me lahko pokliče!!!!
Uporabniški avatar
tornado
Dr. Modelar
Prispevkov: 2463
Pridružen: 17 Jan 2003, 01:00
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a tornado »

Samo v razmislek in informacijo.

Ko sem iskal ''pošten'' šterter za zagon motorja na čolnu sem slučajno naletel na štarter motorja Kawasaki (mislim, da je bil 1200ccm). Po velikosti mi je ustrezal, problem je bil edino v tem, da jaz rabim trenutni ''ruker'' in zagon. Ta štarter pa je imel ''počasen-zvezni'' zagon. V polne obrate je potegnil komaj po 3-4 sek.
Mislim, da bi tak štarter bil pripraven za vleko različnih letal.
Uporabniški avatar
Poštar
Začetnik
Prispevkov: 39
Pridružen: 21 Jan 2006, 16:00
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a Poštar »

No končno sem tudi jast izdelal eno vitlo in upam da bo delovalo.
Pričakujem kakšen komentar dober ali slab vsak bo dobrodošel.
Priponke
PICT0017.JPG
PICT0017.JPG (53.26 KiB) Pogledano 15311 krat
benđo
Uporabniški avatar
ZZ-Top
Tekmovalec
Prispevkov: 331
Pridružen: 19 Nov 2004, 13:08
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a ZZ-Top »

=D> =D> =D>
Uporabniški avatar
Poštar
Začetnik
Prispevkov: 39
Pridružen: 21 Jan 2006, 16:00
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a Poštar »

Danes je vitla sprobana in ugotovil sem da je brez napake samo močnejši akomulator moram dati ker je 40 premalo.Po 15 štartih je počepnu.
benđo
Uporabniški avatar
jurehb
Tekmovalec
Prispevkov: 423
Pridružen: 01 Sep 2004, 10:08

Odgovor Napisal/-a jurehb »

Vprašanje:

Iz katerega materijala so postruženi elementi vitle Venture Mk II? Verjetno mora biti kaj bolj konkretnega kot aluminij?
Najlaži ti je če kupš!
Uporabniški avatar
CINX
Profesor
Prispevkov: 1212
Pridružen: 16 Nov 2004, 08:33
Kraj: Poljane nad Šk. Loko
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a CINX »

Moja "bivša" sedaj jo uporablja Marko Južnič je bila izdelana iz aluminija, postelje in podstavek pa sem izdelal iz jekla.

Jure bi te pa upozoril, da vzameš pravi štarter moči 1,1kW, saj se je že začelo govoriti o neskladnosti vitel z pravilnikom v Slovenski F3J sceni. Zna se namreč zgodit, da, ko nekdo več nebo med boljšimi, da bo dal pritožbo čez vse vitle, ki niso v skladu z Slo pravilnikom. Posledice, ki bi temu ugovoru sledile po tekmi so znane. Pomembno je še kašen premer bobna imaš. Škoda bi bilo namreč kasneje popravljat in predelovati vitlo.

Ja očitno je konkurenca res huda :lol: :lol: :lol:
Uporabniški avatar
jurehb
Tekmovalec
Prispevkov: 423
Pridružen: 01 Sep 2004, 10:08

Odgovor Napisal/-a jurehb »

Kje pa se da dobiti slovenski pravilnik F3J?
Najlaži ti je če kupš!
Uporabniški avatar
sly
Tekmovalec
Prispevkov: 380
Pridružen: 03 Jan 2005, 14:10
Kraj: Krško

Odgovor Napisal/-a sly »

Vsa pravila so objavljena na FAI-u.

Tudi pri nas velja VSE povsem enako, z razliko, da je dovoljena uporaba električnih vitel na domačih tekmah.

Napoveduje se, da bodo v kratkem dovoljena le F3B vitla, ki imajo moč omejeno na 1,1kW -> motor cca 1,1kW + upor = prava upornost -> prava moč sistema.

Pravi motor lahko kupiš pri Iskra avtoelektriki ali pa ga z nekaj sreče najdeš na odpadu.

Lp,

Silvester
Shadow-E
Xplorer

MX22
Uporabniški avatar
kristjangriljc
Tekmovalec
Prispevkov: 330
Pridružen: 10 Sep 2009, 17:20
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a kristjangriljc »

Zakaj se pa ta vitla uporablja?
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

kristjangriljc napisal/-a:Zakaj se pa ta vitla uporablja?
Če ti model zgrmi dol po pobočju v hosto, da ga potem lahko nazaj ven potegneš. Tudi traktorji za v gozd imajo nekaj podobnega...

:lol: :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=WkW6QuYL ... re=related


Mitja
Uporabniški avatar
CINX
Profesor
Prispevkov: 1212
Pridružen: 16 Nov 2004, 08:33
Kraj: Poljane nad Šk. Loko
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a CINX »

Drugače se pa premočne, motorje da umerit tudi z "UPOROM", kako in na kakšen način se to da narest pa nej kakšen elektičar. Je pa baje zelo enostavno. :lol:
Uporabniški avatar
rossi
Freak
Prispevkov: 951
Pridružen: 08 Dec 2004, 07:42

Odgovor Napisal/-a rossi »

Vinča točno 1,099kW :oops: :P
Priponke
DSCF4549.JPG
DSCF4549.JPG (110.66 KiB) Pogledano 11069 krat
DSCF4551.JPG
DSCF4551.JPG (108 KiB) Pogledano 11069 krat
DSCF4548.JPG
DSCF4548.JPG (107.53 KiB) Pogledano 11069 krat
Uporabniški avatar
rossi
Freak
Prispevkov: 951
Pridružen: 08 Dec 2004, 07:42

Odgovor Napisal/-a rossi »

za to vinčo mam vse načrte :lol:
Priponke
DSCF4550.JPG
DSCF4550.JPG (106.57 KiB) Pogledano 13066 krat
Uporabniški avatar
Peter Karner
Freak
Prispevkov: 558
Pridružen: 30 Mar 2008, 12:12
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Peter Karner »

Včasih smo v F3B kategoriji uporabljali takšno vitlo.
Priponke
5.jpg
5.jpg (211.95 KiB) Pogledano 12854 krat
Uporabniški avatar
Peter Karner
Freak
Prispevkov: 558
Pridružen: 30 Mar 2008, 12:12
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Peter Karner »

Tudi ta vitla je domače proizvodnje!
Priponke
6.jpg
6.jpg (136.42 KiB) Pogledano 12806 krat
legenda
Tekmovalec
Prispevkov: 285
Pridružen: 21 Nov 2004, 20:53
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a legenda »

Ni težko uspeti. Razumeti zakaj je mnogo težje.
Uporabniški avatar
AnFu
Tekmovalec
Prispevkov: 298
Pridružen: 04 Maj 2007, 14:21
Kraj: Topolšica

Odgovor Napisal/-a AnFu »

Pozdravljeni!

Mene zanima samo ena stvar in sicer krmiljenje motorja. Zanima me kakšno elektroniko potrebujem da to izvedem.

Hvala za odgovore.

LP Andraž
Flying is living...
Odgovori

Vrni se na F3B, F3J in F3F