F3J malenkost drugače (elektrificirano)
F3J malenkost drugače (elektrificirano)
Ne bom izgubljal preveč besed. Ker vitle do sedaj v MB ni noben imel, sem se odločil da svojo jadralno zvezdo elektrificiram. Noter je Hacker B50 13S z prenosi 6:1, lato 18,5x12 (RFM), krmili ga Kontronikov regulator Jazz, za pogon pa skrbijo 3 celice LiPO Kokam 3200mAh. Model penja zadovoljivo. Ni sicer nek tekmovalni "F5J" model, je pa odličen za popoldansko letenje in lovljenje termike. Model ima razpon 3,7m in je težak 3,5kg vendar leti kljub temu zelo počasi, termiko se pa da pomotati tudi na zelo ozko! Propadanje je res minimalno, kar so dokazali današnji pogoji oz. bolje rečeno ne-pogoji. Skratka odličen model za sprostitev. Tu res ne rabiš biti na trnih. To je moj drugi polet z njim, pa sem brez problema na videu odpeljal že par osnovnih akrobacij kakih 10 - 15m nad zemlji. Sem pa čisto pozabil na rolo....katastrofa !
No...poglejte si.....Video pove več kot pa 1000 mojih nakladaških besed!
Jan P.
P.S.
Hvala P-chanu za upload!
No...poglejte si.....Video pove več kot pa 1000 mojih nakladaških besed!
Jan P.
P.S.
Hvala P-chanu za upload!
- Priponke
-
- DSC03331.jpg (76.5 KiB) Pogledano 5536 krat
Verjetno te zanima tema težišče
Druga polovica lupinga oziroma kako model "gre" v drugi del figure nakazuje na težišče spredaj
Ravno tako pa premet preko krila (raversman) "padec" modela in pa "nihanje" pri tej figuri, prav tako kažeta na preveč spredaj težišče
Res pa je da nekaterim taka postavitev težišča odgovarja kar konec koncev ni nič narobe samo figure so nekaj "prizadete"
Moje mnenje je, da bi se pri tem modelu, kolikor sem ga videl, splačalo nekoliko poexperimentirat z postavitvijo težišča in vsaj tako mi deluje bi mu ustrezalo težišče malček bolj nazaj.
Druga polovica lupinga oziroma kako model "gre" v drugi del figure nakazuje na težišče spredaj
Ravno tako pa premet preko krila (raversman) "padec" modela in pa "nihanje" pri tej figuri, prav tako kažeta na preveč spredaj težišče
Res pa je da nekaterim taka postavitev težišča odgovarja kar konec koncev ni nič narobe samo figure so nekaj "prizadete"
Moje mnenje je, da bi se pri tem modelu, kolikor sem ga videl, splačalo nekoliko poexperimentirat z postavitvijo težišča in vsaj tako mi deluje bi mu ustrezalo težišče malček bolj nazaj.
Pegasus
Hvala! Se vidimo prihodnjo sezono. Mogoče bo takrat že 4s
Milan
Kar se tiče težišča sem popolnoma odprt za nove ideje, mnenja in predloge. Težišče je nastavljeno točno na točko, ki jo predlaga gospod HQ (Helmut Quabeck) na TEJ strani. Naj povdarim, da je on pravzaprav konstruktor tega modela. Se pravi. Težišče na 89mm je praktično težišče, čeprav nekoliko odstopa od izračunanega.
Model še NE leti kot bi mogel, to sem opazil tudi sam, vendar mi je logika govorila, da je težišče preveč ZADAJ Zakaj? Model ob manjših hitrostih zelo opleta z repom (ni kriv diferencial eleronov, ker se dogaja tudi ko nič ne premikam). Je pa res, da ena opazka pravi nasprotno - namreč, pri večjih hitrostih ga je potrebno kar prilično držati navzdol, ker drugače kar hitro zavije v looping. Se pravi okrog težišča se bom še malce poigral. Malenkost bolj spredi kot je sedaj je že bilo, vednar je bilo še slabše, tako da ostane le še bolj nazaj!
Mitja
Hvala.... ne bom več, ne skrbi. To je bilo le za na video, da se najde kakšen kot si ti in me spametuje Konec koncev ne bi bilo fajn, če bi tik pred prijemom imel motor kakšen preblisk
Hvala! Se vidimo prihodnjo sezono. Mogoče bo takrat že 4s
Milan
Kar se tiče težišča sem popolnoma odprt za nove ideje, mnenja in predloge. Težišče je nastavljeno točno na točko, ki jo predlaga gospod HQ (Helmut Quabeck) na TEJ strani. Naj povdarim, da je on pravzaprav konstruktor tega modela. Se pravi. Težišče na 89mm je praktično težišče, čeprav nekoliko odstopa od izračunanega.
Model še NE leti kot bi mogel, to sem opazil tudi sam, vendar mi je logika govorila, da je težišče preveč ZADAJ Zakaj? Model ob manjših hitrostih zelo opleta z repom (ni kriv diferencial eleronov, ker se dogaja tudi ko nič ne premikam). Je pa res, da ena opazka pravi nasprotno - namreč, pri večjih hitrostih ga je potrebno kar prilično držati navzdol, ker drugače kar hitro zavije v looping. Se pravi okrog težišča se bom še malce poigral. Malenkost bolj spredi kot je sedaj je že bilo, vednar je bilo še slabše, tako da ostane le še bolj nazaj!
Kaj me je izdalo? Akrobacije res niso lepe, še posebaj ne premet čez krilo, vendar ni bilo več "zosa" da bi ponovil! Malo bonusa dobim tudi, ker sem ga letel šele drugič (se pravi ima za sabo 3h letenja).MC GAYVER napisal/-a:Luštkan model
Jan pozna se ti da si zadnje čase letel samo manjše modele
Mitja
Hvala.... ne bom več, ne skrbi. To je bilo le za na video, da se najde kakšen kot si ti in me spametuje Konec koncev ne bi bilo fajn, če bi tik pred prijemom imel motor kakšen preblisk
Rečimo, da zaupam svoji sprejemniški in oddajniški tehnologiji! Za 1x še ni bilo problemov. Ko pa bojo, potem se bomo pa menli drugače!Damac napisal/-a:Mene bi bol skrbelo, da se moped slucajno ne zalaufa... Nikoli ne ves...Samo pristanek v roko...to pa raje ne delaj , ker ti bo enkrat padel z roke nazaj na rep! To bi bilo škoda.
LP
Damjan