Ko padeš v F3J
Fantje kaj kej dogaja? Je kej novega v arzenalu za naslednjo sezono???
Jez sem dones malo popravljal ranice na obeh modelih, se bo treba počasi pripravit na naslednjo sezono Čakam še na enega novega Shedowa katerega naj bi dobil do konca januarja, Xperience pa gre drug teden v nedeljo na ponk, tko, da bo do novega leta fertik, drobovina zanj je nared in pripravljena
Jez sem dones malo popravljal ranice na obeh modelih, se bo treba počasi pripravit na naslednjo sezono Čakam še na enega novega Shedowa katerega naj bi dobil do konca januarja, Xperience pa gre drug teden v nedeljo na ponk, tko, da bo do novega leta fertik, drobovina zanj je nared in pripravljena
He, he Metod to bi rad videl sicer pa se približuje prva tekma tam se bo videlo, kolko je kdo napredoval in kdo je odkrito pisal na forum
V Poljanah je danes pihala, kar močna burja Ä�unior je letel z 1900g teškim Lobotom jez pa z 2100g teškim shedowom in vse kar je bilo pet do deset zavojev v nulci in počasno curjenje. Razrukano pa tako, da ni blo za nikamor. Je pa tako, da za dober trening več pomenijo trije lepo izvedeni zavoji v katastrofalnih razmerah, kot pa ura specijalnih zavojev v solidnih ali dobrih razmerah Poljanske razmere so bile vedno poznane za izredno zahtevne in so zamoje razmišlanje idealne za treneranje jadranja.
V Poljanah je danes pihala, kar močna burja Ä�unior je letel z 1900g teškim Lobotom jez pa z 2100g teškim shedowom in vse kar je bilo pet do deset zavojev v nulci in počasno curjenje. Razrukano pa tako, da ni blo za nikamor. Je pa tako, da za dober trening več pomenijo trije lepo izvedeni zavoji v katastrofalnih razmerah, kot pa ura specijalnih zavojev v solidnih ali dobrih razmerah Poljanske razmere so bile vedno poznane za izredno zahtevne in so zamoje razmišlanje idealne za treneranje jadranja.
ALO!
Činko saj nevem, če bi brez primoževe pomoči pojadru 10 minut ampak je bilo . 2 štarta katera mi je pomagal primož sta bila oba naad 9 min, Kere sem pa jadru sam pa je bilo 4 min. pa tja do 5 min. včasih je pa bil samo en zavoj in dol! Lahk pa prideš kdaj v Slovensko Bistrico na trening pa bomo skupaj jadral.
lp Metod
P.S. Komi čakam da sestavim še drugega pajka, ker xpirience ne leti tako lepo. Pol bo pa še 5 min. več ! joke
Činko saj nevem, če bi brez primoževe pomoči pojadru 10 minut ampak je bilo . 2 štarta katera mi je pomagal primož sta bila oba naad 9 min, Kere sem pa jadru sam pa je bilo 4 min. pa tja do 5 min. včasih je pa bil samo en zavoj in dol! Lahk pa prideš kdaj v Slovensko Bistrico na trening pa bomo skupaj jadral.
lp Metod
P.S. Komi čakam da sestavim še drugega pajka, ker xpirience ne leti tako lepo. Pol bo pa še 5 min. več ! joke
Ja Xperience je izredno zahteven avijon in potrebno je veliko treninga, da se ga navadiš. Ko sem v Kranju pred tekmo naredil prvi štart sem bil nad njim naravnost navdušen saj sem po ponesrečenem štartu takoj ujel eno pozitivno nulco in začel vrtet. Tekmo sem kasneje do konca odpeljal z Shedowom, saj se ni bilo smisla učit na tekmi.meda napisal/-a: P.S. Komi čakam da sestavim še drugega pajka, ker xpirience ne leti tako lepo. Pol bo pa še 5 min. več ! joke
Na prvem treningu z njim pa je to navdušenje splahnelo in iz štarta v štart se mi je zdel bolj problematičen. Vse kar sem se naučil z drugimi modeli, pri tem modelu ni veljalo. Kolkr se spomnem tud Prhavc ni pohazal pretiranega navdušenja nad njim, ko sem mu ga dal za pelat.
V novembru in decembru sem šu mislim, da trikrat z njim na polje pa sem ga pri nikakvih pogojih, ko je držalo samo pri tleh na višini kakih 30 do 40m začel privajat in se ga je dalo vrtet na omenjeni višini brez problema tud več minut. Z tem modelom je potrebno pri slabih in dobrih pogojih resnično delat in ga niti za sekundo nesmeš pustit brez kontrole, tale tvoja teža 1800g je verjetno poezija za takele pogoje moja sta kar 200g težja.
Pajkec sicer v določenih pogojih leti podobno se mi je pa zdelo, da je za letenje še najmanj zahteven od vseh treh modelov katere sem vozil in sodijo v zame isto kategorijo F3J modelov, to pa so bili Vision, Xperience in že omenjen model.
Vision katerega si kupil od mene mi nekako ni ležal, verjetno bi bilo precej drugače, če bi imel težo okoli 1750 do 1800g in krilo nebi bilo stiro abahi. Ta teža bi bila po mojem mišlenju odlična za ta model in se ga sigurno nebi branil, v kombinaciji z podalšanimi uškami pa sploh. No da bi pa kupil ta model bi pa moralo bit uštimano še kaj drugega kot sam model, o tem pa nebi na forumu.
Trenutno sta moja edina leteča modela precej daleč od tistega, kar naj bi bilo za na tekmo, pa ne samo modela, tud jez sem nekako nazadoval z letenjem in če bom hotel letos spravit vsaj približno tako sezono skup, kot lansko leto, bo potrebno pošteno zavihat rokave in zrihtat te dva modela in kasneje še preostala dva. Teorija kako in kaj, da bo od štarta do pristanka vse štimalo je kar jasna, vem kaj bo še treba vse narest in kje sem grešil v lanskem letu, samo čas si bo treba vzet in strimat modele
-
- Freak
- Prispevkov: 914
- Pridružen: 02 Dec 2004, 23:38
- Kraj: Mlajtinci
Kljub temu, da sva s Chinsom neslavno končala na tem forumu, pa sem včeraj na letnem občnem zboru posebej povdaril, da je prav on najzaslužnejši , da Metod in Mitja ob pomoči očeta Damjana obiskujeta treninge v Slovenski Bistrici. Poleg zgoraj omenjenih posebej hvala, v imenu kluba, še trenerju Primožu!
Veseli smo, da se je to zgodilo. Seveda pa so se nam prikazale nove skrbi, ki jih bomo poskušali spremljati in tudi finančno podpreti skupaj z našimi sponzorji.
Veseli smo, da se je to zgodilo. Seveda pa so se nam prikazale nove skrbi, ki jih bomo poskušali spremljati in tudi finančno podpreti skupaj z našimi sponzorji.
No ja Borut Fantom je treba pomagat, če imajo veselje. Še posebaj, če sto tako zagnani kot Metod in Mitja. Metod se je že pokazal v pravi luči in kaže, da je velik potencijal v F3J sceni, Mitja še ni bil na nobeni od tekem vendar mislim, da, če bosta fanta še naprej tako zagnana, nam ostalim tekmovalcem že v kratkem tanka poje. Trener je pa tud taprav tko, da bo že letos vroče
Glede foruma in neslavno pa: Tako je, če se dva goreča privrženca zaljubita v isto zadevo zagovarjata pa različne interese. Je pa v politiki vedno tako, da je treba osebne stvari ločit od politike, pa ni nobene zamere, kar pa, sem prepričan je v najinem primeru ni bilo.
Vaš klub je zamene dokazal, da znate in zmorete organizerat najboljše tekme pri nas, jih popestrit z raznimi programi, zato, se tekmovaci vedno radi vračajo. Tud sam se veselim F3J tekme v vaši režiji, tako, da če ne prej se vidimo na tekmi!!!!
Glede foruma in neslavno pa: Tako je, če se dva goreča privrženca zaljubita v isto zadevo zagovarjata pa različne interese. Je pa v politiki vedno tako, da je treba osebne stvari ločit od politike, pa ni nobene zamere, kar pa, sem prepričan je v najinem primeru ni bilo.
Vaš klub je zamene dokazal, da znate in zmorete organizerat najboljše tekme pri nas, jih popestrit z raznimi programi, zato, se tekmovaci vedno radi vračajo. Tud sam se veselim F3J tekme v vaši režiji, tako, da če ne prej se vidimo na tekmi!!!!
Jure v soboto sem bil v Sežani in je res pihalo, kot pri norcih. Na avtocesti mi je kombi dobesedno prestavlo dvakrat iz enega pasa na drug pas. Tko, da verjamem, da nič ne letate. Lahko se dobimo v Poljanah in naredimo kakšen štart, če sta z očetom za.F3J JURE napisal/-a:F3J sezona se počasi odpira mi pa nič ne letimo ker mamo burjo vsak vikend drgač pa sem od oktobra 1 letel
Pršu je še Shadow! Izgleda pa takole
Nikolaj iz podjetja NAN MODELS - Bolgarija je spet izdelal vrhunski model
http://www.nanmodels.com/
Nikolaj iz podjetja NAN MODELS - Bolgarija je spet izdelal vrhunski model
http://www.nanmodels.com/
- Priponke
-
- shedow spodaj.JPG (50.97 KiB) Pogledano 5200 krat
-
- shedow zgoraj.JPG (49.03 KiB) Pogledano 5200 krat
-
- tkole bo zgledu sestavljen na sliki Experience v iztih barvah. Shedowa je v stanovanju problem sestavit
- 1.JPG (55.57 KiB) Pogledano 5193 krat
Zadnjič spremenil CINX, dne 25 Feb 2008, 20:29, skupaj popravljeno 3 krat.
F3J JURE napisal/-a:Lep shadow mi smo pa včirej po dolgem času leteli jaz in Marko Lemut.Blo je megleno sam se je dalo lepo dvignit
Jure res je lep. Prejle sm se odloču kupt še enega Mejl za naročilo sem že poslal. Da bojo vsi v istih barvah. Ko bodo pa tile tanovi izdelani bo pa tastar Shedow verjetno iskal nov dom.
Jez sem imel včeraj delovno nedeljo in to eno celodnevno montažo se ni nič letelo. Kaj pravi Marko, bo letos tekmoval???
Metod jez sem tud letu Pa je blo kr fajn dokler ni Shedow rikverc začel letet, je pihal ko pr norcih. Termika pa huda, problem je bil samo z odnašanjem, preveč je odnašalo in je bil problem se nazaj prpeljat, skratka zelo zanimivi pogoji. Prletiš v balon, parkrat zakrožiš mine recimo minuta in si že 150 metrov višje, odnese te pa za 300 - 400 metrov in problem je pridt nazaj. Ko pa le nekako prlezeš si pa zopet na izhodiščni višini. Hudo vetrovno, razrukano, vmes pa na kakšne tri kvatre kakšen balon, katerega se je dalo izkoristit.
Ker se je letenje hitro končalo pa smo malo zidal. Shedow je dubu prednost pred Experioncom. Narejeno imam mizico v trupu, servoti in povezave so že na mestu. Evo da vas malo porajcam. Včeraj sem zračunal še približno končno težo modela okoli 1870g +-20g
Pa še tri slikce za lahkonoč
Ker se je letenje hitro končalo pa smo malo zidal. Shedow je dubu prednost pred Experioncom. Narejeno imam mizico v trupu, servoti in povezave so že na mestu. Evo da vas malo porajcam. Včeraj sem zračunal še približno končno težo modela okoli 1870g +-20g
Pa še tri slikce za lahkonoč
- Priponke
-
- 3.JPG (50.42 KiB) Pogledano 6481 krat
-
- 2.JPG (40.65 KiB) Pogledano 6481 krat
-
- 1.JPG (56.16 KiB) Pogledano 6481 krat
Krasni pogoji za letenje v Poljanski dolini. Dva štarta pa domov. S seboj sem peljal še tanovega pomočnika, se je kr izkazal, še mal pa ga zamenjam z Prhavcom ŠALA
- Priponke
-
- Tanovi SHADOW teža okli 1870g, kr malo prelahak
- zoja1.JPG (51.51 KiB) Pogledano 6180 krat
-
- Pol pa gre do vitle
- zoja3.JPG (54.97 KiB) Pogledano 6180 krat
-
- Tapru je treba uglihat laks, hitr se navadjo takile tamali
- zoja2.JPG (53.96 KiB) Pogledano 6180 krat
Zadnjič spremenil CINX, dne 20 Apr 2008, 13:33, skupaj popravljeno 1 krat.
Živjo!
Činko sem slišal kaj se ti je vse zgodilo v Lodi , vendar ne obupat :d , tudi jaz sem bil na eni tekmi pa mam že model pokrpan
Ampak vseeno grem spet letet
Z mano pa je treniral tudi Tadej Miholič tekmovalec v f5j , pri treningu pa je pomagal Tomaž Solar.
LP Mitja
Činko sem slišal kaj se ti je vse zgodilo v Lodi , vendar ne obupat :d , tudi jaz sem bil na eni tekmi pa mam že model pokrpan
Ampak vseeno grem spet letet
Z mano pa je treniral tudi Tadej Miholič tekmovalec v f5j , pri treningu pa je pomagal Tomaž Solar.
LP Mitja
- Priponke
-
- treneng.JPG (85.85 KiB) Pogledano 5907 krat
LP MITJA H.
Mitja Chinks obupa samo za trenutek, pol pa spije dva tri pere pa trezno premisli in spet je Chinks ta stari Chinks
Dons je sveti Nikolaj pr naši hiši nosil. Za darilo pa je prinesel enega novega Shedowa ful carbon in pa še delov za komlet avijon, tiste dele k sm jih razbu, ampak res za komplet avijon Dve jotici in to novi Jutr porihtam, čez teden sprobam Osjek se bliža
Dons je sveti Nikolaj pr naši hiši nosil. Za darilo pa je prinesel enega novega Shedowa ful carbon in pa še delov za komlet avijon, tiste dele k sm jih razbu, ampak res za komplet avijon Dve jotici in to novi Jutr porihtam, čez teden sprobam Osjek se bliža
Po dalšem času lahko spet malo napišem v tejle temi. Dve nedelji zapored letenje z joticami in še v sredo sem letel z Xperiencom. Poljanska dolina preseneča. Danes odlični pogoji enkrat sem vrtel stub, kar z devetimi plonk ceglci, 5 kanj in 4 sive čaple. Prizor, da se reče. Škoda, da ni bilo nobenega zraven, da bi to pofotku. Štartaš, popneš, akro program pa iz podna nazaj in to bi lahko ponavljal v nedogled, res zakon. Prejšno nedeljo je bilo še hujš. Imel sem praktično čisto novega Shedowa, saj sem ga zaradi nesreče v Lodiju pol zamenjal in odtakrat nisem letel z Jotico nobenkrat. Na 100m laksa sem naredu štart, odletu uro in petnajst minut z šestimi pobiranji in šu domov. Kot rečeno Poljanska dolina preseneča. V takih pogojih še nisem letu, res super. O moji avijaciji pa: Shedow je odličen takšnega aeroplana še nisem imel, Xperience mi pa še dela probleme na štartu, ampak tud to bo kmalu odpravljeno.