Vortex
Moderator: samo3d
Kovačeva kobila je vedno bosa pravi en slovenski pregovor in upam da veste na kaj sem ciljal Ampak nič več Končno mi je ratalo naredit tudi krilo za sebe Če smo dozdaj mislili da je D-box krilo togo, potem je to beton, teža pa niti ni bistveno večja (cca 6g).
Jutri pa še trup in repke poknemo v kalupe Vikend pa je rezerviran za sestavljanje:)
Jutri pa še trup in repke poknemo v kalupe Vikend pa je rezerviran za sestavljanje:)
- Priponke
-
- 2011-07-07 18.55.45.jpg (223.52 KiB) Pogledano 5493 krat
-
- 2011-07-07 18.54.21.jpg (158.21 KiB) Pogledano 5493 krat
-
- 2011-07-07 18.53.50.jpg (220.56 KiB) Pogledano 5493 krat
- modelarcina
- Profesor
- Prispevkov: 1038
- Pridružen: 18 Jan 2006, 13:30
- Kraj: kamnik
Just the way i like it Čeprav sem si želel malo drugačno varijanto, ki bi imela na koncu en del karbona ven izrezan, ampak nisem našel prave linijeTa je pa mal bolj črn kot ostali...
Tako CNC "mašinco" na kateri smo mi delali, bi tudi jaz imel doma Ampak pride malo manjša, dalo pa se bo tudi aluminij frezatLepo, lepo. Ko bi še jaz mel CNC doma ufff... Aaaaa bi se dalo dobit kakšnega?
Vortexa se da vedno dobit
HvalaHeh, samo en mali cnc rabiš in ti tole ven pade, ja.
Drugače pa fantastične mašince, kape dol.
Ta je težak 142g, je pa bil problem pri vakumiranju karbona za spodnjo polovico krila, ker je vreča nekje spuščala in ni dobro spita, tako da bi se še dalo pridobit kakšnih 5 gramovTo je kolko ?
Končno sem blizu svojemu Vortexun Potrebno je naredi še samo povezave do aleronov in sem leteč
Tu so tri izbrane slike, več pa jih najdete na Vortex FaceBook strani
Tu so tri izbrane slike, več pa jih najdete na Vortex FaceBook strani
- Priponke
-
- 2011-07-11 21.36.01.jpg (138.65 KiB) Pogledano 6426 krat
-
- 2011-07-11 21.30.18.jpg (170.89 KiB) Pogledano 6426 krat
-
- 2011-07-11 21.27.39.jpg (202.14 KiB) Pogledano 6426 krat
Opravičilo warwicku.warwick napisal/-a:Končno sem blizu svojemu Vortexun Potrebno je naredi še samo povezave do aleronov in sem leteč
Vortex se je srečal z drogom za vetrno vrečo.
Fantje so me nahecali, da gremo do letališča, ko tam od daleč vidimo eno čudno letalo. Gre navpično v zrak, trije sodčki, na tla. Tako se ponavlja.
Potem nam prijazen fant razloži vse o F3K, avtomatskih modelih itd. Vidi se, da fant obvlada. Potem se mu opravičimo za izgubljen čas in predlagamo, da nadaljuje. Warwick ga zabriše, pikira, poravna, preden se je z očmi obrnil za modelom, zahrešči. Drog je bil pol metra previsok.
Če ne bi motili treninga, bi bil model še cel. Warwick, oprosti.
Ker sem bil vceraj na obisku pri kolegu v okolici Ptuja sva del popoldneva izkoristila za obisk pri Denisu in si ogledala ta projekt se v zivo. Tiste kose obdelanega aluminija je veselje pogledat..."hard core" za tiste, ki so kdaj pacali s smolo. Glede na to, da projekt se sploh ni "dozorel" in so izdelki ze zdaj zelo, zelo dobri, mislim, da bo/je to se en uspesen slovenski SAL model. Denis in klapa....kapo dol!
Imel sem priloznost parkrat zabrisati vortexa in tudi odleteti nekaj minut. Ker nisem navajen pultne komande in dolgih rock nisem imel najboljsega obcutka v palcu ampak vseeno sem brez problema letel in celo pobral par balonckov, ker je model res zelo prijazen za letenje. Kljub temu pa se tudi precej suvereno zapelje v veter. Isto so itak ze napisali fantje sami. Obcutek pri metu je tudi dober in model lepo odleti iz roke ceprav sem bol navajen "togosti" salonita. V bistvu tega obcutka niti ne znam dobro razloziti. Verjetno bo drugace z novimi repi, ki jih obljublja Denis. Mogoce pa je kriva samo razlika v tezi (testni model je menda imel okrog 300g).
Sicer nisem najbol kompetenten (nisem tekmovalec in predvsem letos tudi ne "visokometlec" ) za neka huda ocenjevanja sem pa ze letel par razlicnih SALov in to je to, kar se tice mojih obcutkov. Sicer bol navijam za krila s sredico predvsem zaradi poskodb, ki so ponavadi rezultat kakih traparij in kolobocij pri transportu in menda bo tudi to opcija. V glavnem...meni zelo vsecen in pohleven avijon, ki pa verjetno zmore tudi precej vec v rokah pravih mojstrov.
Me ma, da bi...pisal bozicku...naj letos pohiti
Se enkrat hvala Denisu za zanimivo modelarsko popoldne.
Imel sem priloznost parkrat zabrisati vortexa in tudi odleteti nekaj minut. Ker nisem navajen pultne komande in dolgih rock nisem imel najboljsega obcutka v palcu ampak vseeno sem brez problema letel in celo pobral par balonckov, ker je model res zelo prijazen za letenje. Kljub temu pa se tudi precej suvereno zapelje v veter. Isto so itak ze napisali fantje sami. Obcutek pri metu je tudi dober in model lepo odleti iz roke ceprav sem bol navajen "togosti" salonita. V bistvu tega obcutka niti ne znam dobro razloziti. Verjetno bo drugace z novimi repi, ki jih obljublja Denis. Mogoce pa je kriva samo razlika v tezi (testni model je menda imel okrog 300g).
Sicer nisem najbol kompetenten (nisem tekmovalec in predvsem letos tudi ne "visokometlec" ) za neka huda ocenjevanja sem pa ze letel par razlicnih SALov in to je to, kar se tice mojih obcutkov. Sicer bol navijam za krila s sredico predvsem zaradi poskodb, ki so ponavadi rezultat kakih traparij in kolobocij pri transportu in menda bo tudi to opcija. V glavnem...meni zelo vsecen in pohleven avijon, ki pa verjetno zmore tudi precej vec v rokah pravih mojstrov.
Me ma, da bi...pisal bozicku...naj letos pohiti
Se enkrat hvala Denisu za zanimivo modelarsko popoldne.
- Priponke
-
- zadnji del slovenske SAL evolucije...FF2 in salonit (na tleh), vortex (v zraku), manjka se apus ;)
- IMG_3402_small.JPG (140.93 KiB) Pogledano 5594 krat
I didn't know it was impossible when i did it!
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
- mitjazgajner
- Tekmovalec
- Prispevkov: 355
- Pridružen: 12 Dec 2006, 21:16
- Kraj: lenart
Končno imam čas da odgovorim
V bistvu niste nič krivi tako da se ne rabite opravičevat:) Zadnje čase smo veliko testirali razne velikosti repov, nastavitve na avijonu, jaz sem pa rekel, da moram še stestirat, če Vortex preživi trk z drogom veterne klobase pri polni hitrosti In odgovo je NE No v bistvu trupu in repom ni blo nič, krilo pa je totalka... Bom prilepil sliko ko uspem poslikatOpravičilo warwicku.
Vortex se je srečal z drogom za vetrno vrečo.
Fantje so me nahecali, da gremo do letališča, ko tam od daleč vidimo eno čudno letalo. Gre navpično v zrak, trije sodčki, na tla. Tako se ponavlja.
Potem nam prijazen fant razloži vse o F3K, avtomatskih modelih itd. Vidi se, da fant obvlada. Potem se mu opravičimo za izgubljen čas in predlagamo, da nadaljuje. Warwick ga zabriše, pikira, poravna, preden se je z očmi obrnil za modelom, zahrešči. Drog je bil pol metra previsok.
Če ne bi motili treninga, bi bil model še cel. Warwick, oprosti.
Ni zakaj:) Me je veselilo, da sem spoznal modelarska kolega iz foruma tudi v živoKer sem bil vceraj na obisku pri kolegu v okolici Ptuja sva del popoldneva izkoristila za obisk pri Denisu in si ogledala ta projekt se v zivo. Tiste kose obdelanega aluminija je veselje pogledat..."hard core" za tiste, ki so kdaj pacali s smolo. Glede na to, da projekt se sploh ni "dozorel" in so izdelki ze zdaj zelo, zelo dobri, mislim, da bo/je to se en uspesen slovenski SAL model. Denis in klapa....kapo dol! Applause
Imel sem priloznost parkrat zabrisati vortexa in tudi odleteti nekaj minut. Ker nisem navajen pultne komande in dolgih rock nisem imel najboljsega obcutka v palcu ampak vseeno sem brez problema letel in celo pobral par balonckov, ker je model res zelo prijazen za letenje. Kljub temu pa se tudi precej suvereno zapelje v veter. Isto so itak ze napisali fantje sami. Obcutek pri metu je tudi dober in model lepo odleti iz roke ceprav sem bol navajen "togosti" salonita. V bistvu tega obcutka niti ne znam dobro razloziti. Verjetno bo drugace z novimi repi, ki jih obljublja Denis. Mogoce pa je kriva samo razlika v tezi (testni model je menda imel okrog 300g).
Sicer nisem najbol kompetenten (nisem tekmovalec in predvsem letos tudi ne "visokometlec" ) za neka huda ocenjevanja sem pa ze letel par razlicnih SALov in to je to, kar se tice mojih obcutkov. Sicer bol navijam za krila s sredico predvsem zaradi poskodb, ki so ponavadi rezultat kakih traparij in kolobocij pri transportu in menda bo tudi to opcija. V glavnem...meni zelo vsecen in pohleven avijon, ki pa verjetno zmore tudi precej vec v rokah pravih mojstrov.
Me ma, da bi...pisal bozicku...naj letos pohiti
Se enkrat hvala Denisu za zanimivo modelarsko popoldne.
Že pri prvih metih sva z Vladom pojadrala, tako da bil res lep dan za letenje, mogoče na začetku malo vetrovno ampak nič motečega:) Bi pa dodal nekaj, k temu kar je vlado rekel glede pultnih komand... ko daš nekomu, ki je navajen letet z "budilko", v roke pultno napravo (tudi obratno), je stvar neverjetno smešna Na kakšne vse načine ljudje "držijo" ali napravo Mogoče če se da komu na stran 24 od te teme pogledat, boste videli o čem govorim (grega drži uro ko da bi marsovce lovil, aleš pa kot da je edini prst na roki kazalec )
Drugače pa smo najmljašega modelarja navdušili nad sal načinom metanja in nam je na koncu pokazal kako on zabriše svoje letalo
- Priponke
-
- 2011-07-16 18.41.40.jpg (279.1 KiB) Pogledano 5288 krat
-
- 2011-07-16 18.41.31.jpg (233.44 KiB) Pogledano 5288 krat
Ta repek je bil samo ena majna pozornost Je pa nekaj posebnega, ker je bil prvi kos Vortexa ki je bil pobarvanHvala za lepo darilo za rd… lp.mitja
Drugače pa sem danes narisal nove repke v skladu s testiranji ki smo jih opravili v nedeljo(več o tem k naslednjih postih) Sem naredil primerjave s starimi repi, da boste imeli malo občutek za kaj gre
- Priponke
-
- 4_Vortex_horizontal_tail_molds.png (72.8 KiB) Pogledano 6958 krat
-
- 2_Vortex_redesign_of_horizontal_tail_1.png (204.62 KiB) Pogledano 6958 krat
-
- 1_Vortex_redesign_of_horizontal_tail_2.png (262.13 KiB) Pogledano 6958 krat
Skopirano iz Facebooka za primerjavo ker se na slikah verjento ne vidi najbolje:)
NEW Tails:
Vertical tai areal: 1.89 dm2
Vertical tail airfoil: HT23
Horizontal tail area:1.94 dm2
Horizontal tail airfoil: HT13
OLD Tails:
Vertical tai areal: 2.09 dm2
Vertical tail airfoil: HT23
Horizontal tail area:2.30 dm2
Horizontal tail airfoil: HT22
NEW Tails:
Vertical tai areal: 1.89 dm2
Vertical tail airfoil: HT23
Horizontal tail area:1.94 dm2
Horizontal tail airfoil: HT13
OLD Tails:
Vertical tai areal: 2.09 dm2
Vertical tail airfoil: HT23
Horizontal tail area:2.30 dm2
Horizontal tail airfoil: HT22
- Priponke
-
- 7_Vortex_vertical_tail_molds.png (123.39 KiB) Pogledano 6941 krat
-
- 6_Vortex_redesign_of_vertical_tail_2.png (286.05 KiB) Pogledano 6941 krat
-
- 5_Vortex_redesign_of_vertical_tail_1.png (297.28 KiB) Pogledano 6941 krat
To je to...warwick napisal/-a: Drugače pa smo najmljašega modelarja navdušili nad sal načinom metanja in nam je na koncu pokazal kako on zabriše svoje letalo
ps: kako je z novimi repi?
- Priponke
-
- ...."ko bom velik bom mel zelenega" ;)
- IMG_3400_small.JPG (94.08 KiB) Pogledano 6531 krat
-
- IMG_3401_small.JPG (247.56 KiB) Pogledano 6531 krat
I didn't know it was impossible when i did it!
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com