F3K CONTEST Mollram 1.5.2005

Modeli jadralnih letal z metom iz roke

Moderator: samo3d

Odgovori
Uporabniški avatar
belovic
Profesor
Prispevkov: 1255
Pridružen: 16 Nov 2004, 00:06
Kraj: CRO/SLO
Kontakt:

F3K CONTEST Mollram 1.5.2005

Odgovor Napisal/-a belovic » 02 Maj 2005, 21:47

slike na:
http://flyfreak-hr.org/gallery/Mollram_050501

in kaj je novega na sceni #-o #-o #-o

Slika
satjasti trup :o

Slika
Zachova krila iz rohacella :o

Slika
prerez krila [-X

Slika
full karbon [-o<

Slika
rep XYZNJ #-o

na svidenje, ivica

Uporabniški avatar
MC GAYVER
Profesor
Prispevkov: 1973
Pridružen: 12 Dec 2002, 01:00
Kraj: lj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a MC GAYVER » 03 Maj 2005, 08:14

:jumpjump: :jumpjump: :jumpjump: :jumpjump:

Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13454
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt » 03 Maj 2005, 08:27

Se mi zdi da so tole sami neki ekstremisti :D

Vzamejo najboljše metariale, potem pa šparaja na njih, tako da se potem zadeva vseeno zlomi :D

Krilo mi je zelo všeč....kot pomanjšana različica "pravega" krila. Na prelomu (ne na prerezu) se prav lepo vidi kako je narejena struktura. :o :o

Zanimiva (a grda za moje oči) je postavitev višinskega repa pod smernega. Ne vem, kaj se s tem doseže. Bi pa bilo zanimivo videti detajl pogona repa na levi strani slike, ki je očitno pendel. :o

Honeycomb v kokpitu, pa se mi zdi da je le malenkost pretiravanja...res da luft v satovju ne tehta nič, ampak oplata trupa je zato debelejša, kar poveča čelni presek modela, kar zagotovo kvari performanse pri hitrem letu pri metu.

Vsekakor hvala Ivica za link do slik, ki so zanimive, ter v glavi sprožajo mnoga vprašanja, razmišljanja in rojevajo nove ideje, zamisli, ter najpomembneje..željo, imeti čimprej nekaj takega (mislim... SAL model) :D :D :D

LP Mitja

Uporabniški avatar
rock
Freak
Prispevkov: 596
Pridružen: 28 Avg 2001, 01:00
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a rock » 03 Maj 2005, 08:51

Ultralajt napisal/-a:najpomembneje..željo, imeti čimprej nekaj takega (mislim... SAL model) :D :D :D
:jumpjump: :jumpjump: :jumpjump: :jumpjump: :jumpjump:

Uporabniški avatar
Bošti
Tekmovalec
Prispevkov: 214
Pridružen: 15 Nov 2004, 23:25
Kraj: Pokoše, na sončni strani Pohorja
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Bošti » 03 Maj 2005, 10:45

Ivica napisal/-a:in kaj je novega na sceni
Ivica, a imamo razloge za strah? #-o
Lp,b

Uporabniški avatar
belovic
Profesor
Prispevkov: 1255
Pridružen: 16 Nov 2004, 00:06
Kraj: CRO/SLO
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a belovic » 03 Maj 2005, 12:40

Bošti napisal/-a: Ivica, a imamo razloge za strah? #-o
Lp,b
niti ne... :lol: :o rokca se vedno ostaja...

Mitja, kar se pa tice preseka trupa, je to nekaksen trend in ni videti da bi kaj vplivalo na lastnosti pri metu...upajo pa, da pridobijo kaksen cm2 koristne povrsine :roll: :roll: :roll: in zaradi nizkega ovalnega preseka povecajo trdnost (manjsa moznost loma pri metu...) meni osebno je zelo vsec in tudi v nasem timu je nastalo nekaj podobnega :wink:

Uporabniški avatar
Bošti
Tekmovalec
Prispevkov: 214
Pridružen: 15 Nov 2004, 23:25
Kraj: Pokoše, na sončni strani Pohorja
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Bošti » 03 Maj 2005, 15:45

Opazil sem Aspirina, a lahko kaj pokomentiraš ( štartno višino, prodornost, pobiranje nulic...)
Lp,B

Uporabniški avatar
belovic
Profesor
Prispevkov: 1255
Pridružen: 16 Nov 2004, 00:06
Kraj: CRO/SLO
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a belovic » 03 Maj 2005, 22:48

nazalost ti lahko pomagam samo s skico...nisem ga se videl leteti :-? :-? :-?
Priponke
aspirin_2d.pdf
(71 KiB) Prenešeno 184 krat

Uporabniški avatar
belovic
Profesor
Prispevkov: 1255
Pridružen: 16 Nov 2004, 00:06
Kraj: CRO/SLO
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a belovic » 14 Maj 2005, 00:36

Bošti napisal/-a:Opazil sem Aspirina, a lahko kaj pokomentiraš ( štartno višino, prodornost, pobiranje nulic...)
Lp,B
mogoce se ena slikica... 8)
Priponke
aspirin1.jpg
aspirin1.jpg (39.7 KiB) Pogledano 2786 krat

Uporabniški avatar
Bošti
Tekmovalec
Prispevkov: 214
Pridružen: 15 Nov 2004, 23:25
Kraj: Pokoše, na sončni strani Pohorja
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Bošti » 14 Maj 2005, 08:57

Hvala, Ivica
Model bratov Herrig poznam zgolj iz literature. Predstavljan je bil kot model, pri katerem so uporabili ogromno teoretičnega znanja iz aerodinamike in tehnike. Zanimalo me je, koliko je model v resnici dober. Uporabili so kar nekaj rešitev, ki v DLG sceni vzbujajo zanimanje že dolgo. Za pogon flaperonov uporabljajo t.i. notranji pogon (znan iz F5B); v nemščini je vse opisano tukaj
http://www.agm-penig.de/Tech.htm#iqa
Prav tako imajo na svojih modelih repne površine napravljene v kalupu, kar se je do sedaj izkazalo za pretežko, vsaj na teh dolžinah trupov, ki jih uporablja večina.
Ajaja, bo treba počakat, da se vidimo v živo.
Lp, Boštjan
Priponke
Anlenkungen.jpg
notranji pogon
Anlenkungen.jpg (3.89 KiB) Pogledano 2764 krat

Uporabniški avatar
belovic
Profesor
Prispevkov: 1255
Pridružen: 16 Nov 2004, 00:06
Kraj: CRO/SLO
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a belovic » 14 Maj 2005, 13:51

ali drugace povedano ''RDS'' system...
se bolj detaljno o tem, kako ga narediti v domaci delavnici:

http://homepage.ntlworld.com/goddo/T%20 ... et-Ups.htm

pa veselo na delo :wink:

Odgovori

Vrni se na