Stran 1 od 1

10. International German Championship Class F3K 2009

Objavljeno: 20 Maj 2009, 23:00
Napisal/-a samo3d
Pa smo jo dočakali. Največjo in najmočnejšo F3K tekmo na svetu. Prijavljenih je 130 pilotov, med njimi tudi 5 slovencev
Andrej, Alen, Aleš, Rok in Samo ob 5. zjutraj pičimo v Dresden.

Srečno pot

Objavljeno: 21 Maj 2009, 08:51
Napisal/-a aspirin1
In naj se vam povrne ves trud v vsem

Objavljeno: 24 Maj 2009, 18:39
Napisal/-a belovic
Zmagovalca v juniorski konkurenci sta:
1. Nikola Francic
2. Dino Slatki

Oba iz kluba AK Rudolf Fizir - Ludbreg...

Objavljeno: 24 Maj 2009, 21:52
Napisal/-a Damac
Bravo bravo!!

Evo se vsi rezultati:

Redni del:
http://www.modellflug-tu-dresden.de/fil ... /GW_10.pdf

FlyOff:
http://www.modellflug-tu-dresden.de/fil ... FO_GWJ.pdf

Bravo Samciju za TOP 30!!

Objavljeno: 25 Maj 2009, 10:45
Napisal/-a razkent
belovic napisal/-a:Zmagovalca v juniorski konkurenci sta:
1. Nikola Francic
2. Dino Slatki

Oba iz kluba AK Rudolf Fizir - Ludbreg...
?

Objavljeno: 25 Maj 2009, 10:46
Napisal/-a razkent
Škoda, ker ni na seznamu še modelov, s katerimi so tekmovalci leteli.

Objavljeno: 25 Maj 2009, 11:08
Napisal/-a Damac
Seznam tekmovalcev v FlyOffu in njihovi modeli

Herrig, Martin - SALpeter
Ekman, Jonas - Sirius
Breijer, Bas - Twister
Aanen, Peter - Twister
Hammarskiöld, Mattias - Sirius
Mittelbach, Ralph - Basdscho
Vogler, Henrik - SALpeter
Wood, Matthew - SALpeter
Mebus, Christoph - SALpeter
Börder, Roland - SALpeter
Kleinert, Jens - SALpeter
Herrig, Stephan - SALpeter

Povzeto iz: http://www.rcgroups.com/forums/showthre ... st12311631

LP
Damjan

Objavljeno: 25 Maj 2009, 12:30
Napisal/-a belovic
razkent napisal/-a:
belovic napisal/-a:Zmagovalca v juniorski konkurenci sta:
1. Nikola Francic
2. Dino Slatki

Oba iz kluba AK Rudolf Fizir - Ludbreg...
?
Post je bil objavljen na temelju sms-a prejetega iz Nemčije. Počakajmo, da se fantje zbudijo in nam porocajo kaj se je gor dejansko dogajalo... :wink:

Objavljeno: 25 Maj 2009, 19:46
Napisal/-a belovic
Mimi je lepo na HR forumu razlozil:
"Nastala je mala strka oko Fly offa za juniore, Nijemci
osim juniora do 18 godina imaju i juniore do godine 23 (omladinci) i na kraju su usprkos drugačiji najavi samo
3 "omladinaca" letjeli Fly-off, tako da su u juniorskom poretku do 18 g. Nixa i Dino osvojili prva dva mjesta."


Torej Nemci imajo poleg juniorjev do 18 let kjer sta zmagala Nixa in Dino tudi juniorje (mladince) do 23. leta in le ti trije "mladinci" so leteli Fly off.

Objavljeno: 25 Maj 2009, 21:45
Napisal/-a razkent
=D>

DMM

Objavljeno: 26 Maj 2009, 09:50
Napisal/-a keskopesko
Malo za ogrevanje slikce:

še par slik

Objavljeno: 26 Maj 2009, 09:55
Napisal/-a keskopesko
Še par slikic:

Kako je bilo

Objavljeno: 27 Maj 2009, 08:37
Napisal/-a keskopesko
Zelo lepo je opisal situacijo na tekmi DHorvatič na:

http://www.aeromodelarstvo.net/Forum/fo ... 13&start=1

Še moja zgodba:

Ob 4h zjutraj v četrtek iz Kamnika, 5h Celje (fantje točni :)), 6h Maribor in 18h Nardt. Vožnja fajn, malo sesuti, samo en Stau cca 1uro.
Plac letališče z drevesi na kakih 200m, ravnina, v okolici en kup veternic, veter je tu doma ;) Vsi so že tu.
Zmečemo modele skupaj in malo vržemo. Raje ne gledam okoli, vsi mečejo zelo visoko... Rock in Andrej nista ravno srečna z modeli, Rock sestavi lanskega za vsak slučaj, Samo pa Merjasca za veter.
Petek. Spimo v Adomu in šotorih, ponoči dežuje, zjutraj slabo vreme.
Napoved je da bo po 13h nehalo deževati in res počasi začnemo tekmo. Konkurenca huda, vsi najboljši na svetu so tu, med modeli ni kakih presenečenj, morda Barnesov Zone obeta. Pogoji so prve runde zelo, zelo selektivni. Pomeni 12 jih vrže, eden ali dva ostaneta gor, ostali slabo. Moraš biti zelo dober ali srečen. Smo že razočarani, ne trenutke povsem nemočni.
Sobota. Sonce a veter. Ne vem, cca 5-6 m/s. Težko zahtevno letenje, močna termika a tudi močna požiranja. Marsikdo sede ven, avioni pa letijo tudi do meje vidljivosti visoko in daleč z vetrom. Napake so pogoste, met pa je izredno pomemben. Rezultati: nismo zadovoljni, kakšen kanček sreče bi prišel prav, v takem vremenu doma ne gremo letet in izkušnje manjkajo. Po 8 rundah sledi ornk večerja in dixiland muzika.
Nedelja. Pogoji sanjski, nič vetra, naredi se termika. Če je interval pravi ni težko in rezultat je blizu 1000.
Po dveh rundah sledi FlyOff in pubec Mebus nažge vse. Malo sreče, drugačna odločitev, met ko Bedanec in zmaga je tu. Odločilo je 3minutna luknja-slabši interval.
Sedemo v Adom in v ponedeljek ob 6h sem v Kamniku.
Bodo še ostali dodali kak vtis. Avioni celi, Samo in Šalči enega pokopala :(
Sledi trening meta in letenje v težkih pogojih.

Kmalu tekme v Noršincih, Ptuju in Zaprešiču. Sezona je na višku.

Aleš

Objavljeno: 27 Maj 2009, 16:20
Napisal/-a rock
10. German open 2009, kruto srečanje s pričakovanji in realnostjo

Pričakovanja
Najmočnejša F3K tekma na svetu in boj z najboljšimi v enakovrednih pogojih. Kar nekaj F3K sezon in izkušenj je že za mano in ravno tako je končno tudi tehnika enakovredna. Zadnje štiri sezone sem bil prisoten na Nemškem odprtem prvenstvu in tako vedno v stiku z napredkom. Zimo in začetek sezone sem prvič uspel posvetiti samo modelarstvu. Modeli so bili zgodaj pripravljeni in tudi štiri tekme sem odpeljal pred glavno tekmo sezone. Še nikoli v zadnjih štirih letih nisem odšel v Nemčijo tako samozavestno. Zdaj je vse na svojem mestu in grem po tako želeni »fly off«.

Nekaj dni pred tekmo
Kljub zgodaj v letu je bilo še dovolj časa. Še za to, da sem tekmo komaj čakal in neprestano mislil na njo. Še preveč. V zadnjih dneh pred tekmo mi ni šlo iz glave, da je na nekaterih modelih nekaj narobe z višinskimi krmili oziroma s smernimi krmili. Predvsem na tekmi v Lestanu nekaj ni bilo tako kot mora biti. Še danes ne vem kaj, vendar sem čutil, slišal in videl. Da me v Nemčiji ja nebi kaj presenetilo sem šel v zadnjih dneh pred tekmo na vseh letošnjih modelih zamenjati pull-pull povezavo na smerno in višinsko krmilo. Ves zadovoljen s spremembami sem šel nato še dan pred odhodom na temo vse skupaj s kolegi testirati. En, dva, tri in naslednji meti vse OK. Seveda se takoj dam sprovocirat in že letimo s kolegi »all up last down«. Prvi met vse OK v drugem pa že »škrc«. In odlimal se mi je štift za met. Še sreča, da en dan pred tekmo, si rečem in vzamem drugi model. Gremo gasa naprej in spet sledi »škrc« in odlimam še drugi štift za met. Ostanem hladen vsaj en dan prej se mi je zgodilo. Se bo že posušilo do tekem. Sicer nepričakovano pa vendar zadnji večer pred tekmo brez večjih težav preživim v delavnici in vse skupaj popravim.

Dan odhoda
Kako lepo je bilo ob 5 zjutraj videti nasmejane obraze vseh kolegov, ki so bili res točno ob 5 v Celju. Družba je noro dobra. In vožnja do Nardta (Dresden) mine še hitreje kot vožnja do Ljubljane. Družba je tako dobra, da se še noro »napumpamo » kako dobri smo in kako smo letos dobro pripravljeni, tako mi kot tehnika.
Ob 18 uri smo na letališču, kjer že vsi veselo letijo. Prav dobro je videti toliko modelov na enkrat v zraku. Res je potrebno biti previden, da se ne zaletiš s kom vendar je v zraku prostora dovolj za prav vse. Modele sestavimo še prej kot postavimo šotore oziroma postavimo stole. Ena, dva tri in že letimo. Malo sem zadržan zaradi polepljenih »štiftov«. Pa vendar zrak je potrebno malo pregledati.
Nekaj zadržanih startov in nato met na full. Oblije me hladen tuš. Naj hladnejši tuš vseh F3K sezon. Na modelu je flatrala smer. Nekaj s čemer nikoli nisem imel teža. In še huje. Dva dni nazaj sem storil vse, da se kaj takega nebi zgodilo. In se je. Še en met in spet en. In vedno flater na smeri. Kaj čem model na stran in poskus z drugim. Nekaj zadržanih metov in nato na full. Oblije me še hladnejši tuš. Flater na višini. Še en met in še en met. Vedno flater na višini. Na obeh modelih so pomiki krmil brez zračnosti, če poskusim na roke. In vendar flater. Še huje mi je pri srcu, ker štiri tekme pred glavno tekmo sezone ni bilo težav. Ves obupam si komaj priznam, da sta dva modela še pred tekmo neuporabna. Še huje mi je, ker gre za oba ekstrema. En je narejen tako da je primeren za močan veter, drugi za brez veterje in šibko termiko. Ostal sem brez prave volje do letenja. In niti nisem dobro preizkusil tretji model, kaj šele lanski model. Šele po prespani noči sem se sprijaznil, da bom tekmo začel z lanskim modelom.

Petek, prvi tekmovalni dan
Pričakalo nas je oblačno jutro. Ostal sem zgodaj, da sem šel testirat še lanski model s katerim letos nisem letel več kot 15minut. Občutek je bil dober in kmalu sem splaval iz obupa. Stara sekira oziroma dobesedno prvi leteči SALonit ni razočaral. Kmalu je začelo deževati in s kolegi smo odšli na zajtrk pod glavni šotor. Ob devetih še brifing in kljub dežju sem padel v »racing mode«. Komaj sem čakal začetek, vendar dež ni in ni ponehal. Ravno tako se je tudi organizator ni vedel prav nič Nemško. Počasi in brez reda in črne pike na njihov račun so se začele nabirati.

Ob krajši prekinitvi dežja smo začeli s tekmo. Ni kazalo, da bo težko. Pa vendar hudič je imel mlade. Samo je začel prvi izmed nas. Zaradi napačne odločitve kam odleteti po metu je grdo pokvaril rezultati in še huje. Šved je prav vse v turnusu pošteno nabil. Že prvi task in dobili smo lekcijo kaj bodo počeli najboljši.
Takoj za odletenim prvim taskom je ponovno začelo deževati. On 14:30 se je dokončno zlilo in pričela se je prava tekma. Bilo je po dežju. Bilo je brez vetra in vse je puhtelo. Pogoji katere poznamo in začeli smo samozavestno. Zaradi enostavnih pogojev sem prvi task odletel brez napak in samozavest je bila na vrhuncu. Za ostale ne vem točno, kako so se počutili po prvem tasku vendar zagotovo lahko povem, da je še Andrej doživel hladen tuš. Model s katerim je bilo do tekme prav vse OK je v prvem turnusu začel flatrati na smeri. Še en revež, ki je prekmalu postal pečen.
Prvi dan smo zaključili s do polovice odpeljanimi štirimi turnosi. Rezultati so bili povprečni, vendar še vedno ni bilo razloga za obup. Še vse je bilo možno.

Sobota, drugi tekmovalni dan
Pričakalo nas je sončno jutro, brez oblačkov z rahlim vetrom. Vetrom, ki se je nato iz ure v uro stopnjeval. Tudi zaradi izredno močne termike. Nekaj izkušenj pa že imamo in seveda smo vsi napolnili modele že v štartu.
Ha, hudič je spet imel mlade vendar čisto drugačne narave. Osebno me je task dviganje po 15 sekund spravil dobesedno v čisto nepričakovan obup. Kar precej je pihalo vendar termika bi morala biti močna. Pa vendar se v danih pogojih enostavni nisem znašel. Komaj sem spravim skupaj 60 sekund. Med tem, ko so najbolši spravili skupaj 1:45 minut. Tako slabo še res nikoli nisem odletel.
V naslednjih taskih sem bolj ali manj odletel po svojih najboljših močeh pa vendar ni bilo dovolj za 1000ke. Še ko je vse kazalo, da sem napolnim maxa sem pa sedel slab meter pred linijo. Počasi sem si le moral začeti priznati, da enostavno ne znam tako dobro kot najboljši. It ti najboljši so res bili razred višje.
Kmalu sem se z vsem sprijaznil in se bolj kot tekmi začel posvečati opazovanju kaj najboljši pravzaprav počnejo. Izkušnja je bila dih jemajoča. Vsi mečejo visoko. Ne samo visoko. Izredno visoko. Preletijo dvakrat večje območje in si s tem dvakrat povečajo možnost zadeti dviganje. Da pa ni vse tako enostavno, to kar počnejo je čisti riziko. Kar nekajkrat se zgodi, da se znajdejo na točki brez povratka, pa vendar tu ne odnehajo. Suče nulco, dokler ta ne potegne. In nenazadnje iz tiste točke brez povratka se zna ne glede na moč vetra vrniti v polje. Pravo mojstrstvo, ki sem ga še najbolj občudoval prav pri Martin Herrigu. Vsak povratek v močnem vetru je bil pod 100% kontrolo.
Soboto smo zaključili s do polovice odletenim osmim turnusem. Za zaključek sobote je sledila še skupna večerja z vsemi tekmovalci in spremljevalci. Postregli so nam z obilico dobre hrane, piva in nenazadnje s čisto pravim koncertom Dresden Big Banda.

Nedelja, tretji tekmovalni dan
Nedelja nam je postregla s sončnim vremenom in zmernim vetrom. Glede na prva dva dni s prav enostavnim vremenom. Na žalost smo odleteli še samo en turnus in polovico, ki nam je ostala še od sobote. Na nek način še ena črna pika organizatorja. Kajti časa je bilo dovolj še vsaj za enega celega. V enem turnusu ni bilo nobenih presenečenj več in vsi smo čakali še samo na fly off.
V fly off juniorjev se ne bom spuščal. Potekal je samo med tremi tekmovalci in je vse skupaj izgledalo, kar malo smešno. V Nemčiji imajo juniorje do 18 leta in starejše juniorje do 23 leta. V fly off so dali samo tiste od 18 do 23 let. Pa nebi nič motilo, če bi se svi med sabo udarli.
Okoli 14 ure v termičnem maksimumu so pričeli še s poslastico dneva fly offom najboljših. Vreme je bilo odlično. Močna termika in rahel veter. Vse skupaj je kazalo na to da bo fly off odločil task 5x 2minute. Kajti le tukaj odloča spretnost pilota, da čim manj časa izgubi na tleh. Druga dva taska sta bila »all up last down« in pa zadnji let max 5 minut, delovni čas 10minut. Taska, ki jih ni problem odleteti z maxom, če govorimo da se je letelo v času termičnega maximuma.
Prav zanimivo je bilo videti kako se med seboj udarijo najboljši. Še bolj zanimivo, da tudi oni delajo napake. Ko sem za prvi task mislil, da bodo vsi naredili 2 minuti je že tukaj bila selekcija. Pa vendar so bile razlike še vedno zelo male. Sledil je drugi task. Prvi skupni štar. Ne spomnim se točno, vendar menim, da so vsi napolnili. Sledila je priprava na drugi štart. In glej ga zlomka. Še ena cvetka organizatorja. Ponavljala se je že skozi vse dni. Uradna ura je večkrat zmrznila. Sledila je kar dolga prekinitev in prav nič ne dvomim, da je katerega od tekmovalcev vrgla iz tira. Če ne druga vsaj pogoji so se zamenjali. Med premorom je potegnil veter. Sledil je drugi skupni start. Start, ki je dejansko odločil tekmo. Samo en tekmovalec je vrgel v drugo smer. To je bil Mebus. Na drugi strani polja so vsi tonili, le on je na svoji strani imel dobro nulo. Seveda so kmalo to vsi opazili vendar je bilo že prepozno. Preleteli so vso polje, takoj v Mebusevo dviganje vendar pravega priklopa na dviganje ni bilo več. Prišli so prenizko. Mebus je odletel maxa večina ostalih pa je pristala že več kot minuto pred njim. Tekma je bila praktično odločena, ker zadnji taska je bil v danih pogojih tako enostaven da najboljši praktično ne morejo zamočit. Mebus je odletel brez napake in si prislužil naslov Nemškega državnega prvaka. Če sem čisto odkrit, ga nimam ravno najbolje zapisanega, kot človeka samo ta naslov si je v danih pogojih pošteno prislužil.

Sledila je podelitev in pot domov. Kljub rahlemu razočaranju in spoznanju, da bo za vrh še vedno potrebno marsikaj na trenirat se sama vožnja ni vlekla. V odlični družbi, ki jo z našo ekipo na srečo imam se prav vsak poraz z lahkoto preboli. In že sem poln energije za nove tekme, ki sledijo po enomesečni pavzi.


O samem letenju najboljših sem že govoril in se ne bom ponavljal. Verjetno pa marsikaterega zanima kaj je s samo tehniko.
Glede na to, da zadnja leta podrobno spremljam F3K sceno po vsem svetu, bi lahko rekel nič novega. SALpeter je še vedno najbolj želen. Letijo ga najboljši in ti brez napak. Iz njega znajo potegniti vse in na trenutke izgleda prav superiorno letalo.
Ralf in kolegi letijo svojega Basdschota oziroma Wasdschota. Model je v Ralfovih rokah pravi stroj.
Nizozemski Twister je ravno tako v pravih rokah nepremagljivi stroj. Alex, ki ga dela sam rad pove, da je model narejen za veter in težke pogoje. Nekaj bo res na tem.
Švedski Sirius je ravno tako model, ki je bil narejen z mislijo na težke pogoje. V rokah Švedov deluje zelo samozavestno in brez napak. Osebno mi model ni prav nič všeč in še narejen kot izdelek zidarjev in ne modelarjev. Pa vendar potrjuje pravilo, da izgled ni vse. Gre res za dober model. Sploh trdoživost je po moje njegova izredna vrlina. Ko vidiš kako to mečejo wikingi…. Hudo.
Letos popularni Steigeisen se je popolnoma izgubil v senci najboljših. Ne gre za slab model vendar se res pozna v katerih rokah je model. Podobno je z vsemi ostalimi modeli, kot na primer SALonit, FW4 in ostali.
Za konec ne smem pozabiti še čisto novi ameriški model Zone. Imeli smo možnost videti prvi prototi. Gre za optimiziranega Super Gee II, ki je v Philovih rokah na trenutke deloval zelo suvereno in je več kot očitno požel moje občudovanje. Vakumirano krilo, ki v Philovih rokah ni prav nič zaostajalo za SALpetrom. Phil ga je metal v višine najboljših in nato ravno tako preletel ogromno območje in zelo suvereno vrtel dviganja.

Malo daljše poročilo, vendar mi je bilo veliko lažje opisati, kot osebno izkušnjo in ne čisto enostavno poročilo. Upam, da vam bo popestrilo večer.

Lp, rok

Objavljeno: 27 Maj 2009, 18:39
Napisal/-a Damac
Bravo! =D> =D> =D> Super porocilo!!

Objavljeno: 27 Maj 2009, 19:43
Napisal/-a razkent
Očitno severnjaki vse leto trenirajo v razmerah, v katerih ne bi nihče s SALom letel za svoj užitek, prav z mislijo na nemško tekmo.
Bog jim požegni.

Objavljeno: 27 Maj 2009, 20:14
Napisal/-a Intruder
Čestitke našim borcem. Vsekakor smetana slovenske scene!

P.S.
Me že ma, da bi ga..... :D Hmmmm...nekaj odlitega karbona leži doma... a da bi? :D

Objavljeno: 28 Maj 2009, 00:25
Napisal/-a belovic
Rock, izreden članek... =D>