Pozdravljeni!
Pred kratkim sem kupil SAL model FF3 proto.
Zanima me kakšni morajo biti odkloni ter posamezne faze letenja (pri štartu v jadranju,...). Model je težek približno 310g. Upam da je to v redu teža.
Tehniko metanja še izpopolnjujem. Trenutno ga vržem nekje na 15m.
LP Andraž
SAL FF3 Proto
Moderator: samo3d
Nastavitve
Od prodajalca bi moral iz prve roke izvedeti kakšne nastavitve je imel on!!!To je prvo.Drugo treba je na travnik in poizkušati kajti za vsak model so nastavitve drugačne in že vreme-veter-lahko vpliva na korekturo obstoječih nastavitev.Torej...
Ker imajo vsi današnji SAL modeli korenine v Drelinem modelu SuperGee, pojdi na stran od tega modela, ter za prvo nastavitev uporabi napotke, ki veljajo za SG. Potem pa na travniku med poizkušanjem nastavi na odklone in nastavitve, ki ti bodo najbolj ustrezale.
Link SuperGee: http://www.charlesriverrc.org/articles/ ... rGeeII.htm
smerno krmilo levo/desno 26°
višinsko krmilo gor 26°, dol 16°
krilce gor 20°, dol 10°.
speed.....krilce (funkcija flaperon) gor2°
normal.....krilce (funkcija flaperon) 0°
jadranje....krilce (funkcija flaperon) dol 3°
zaviranje (pristanek itd..) ....krilce (funkcija flaperon) dol 40°
snap flap..... miksanje flapa pri dodajanju komande višine.... nekaterio to imajo, drugim ne paše.
Leva ročka za gaz...miksanje flapov...nekateri imajo radi, drugi ne.
Mitja
Link SuperGee: http://www.charlesriverrc.org/articles/ ... rGeeII.htm
smerno krmilo levo/desno 26°
višinsko krmilo gor 26°, dol 16°
krilce gor 20°, dol 10°.
speed.....krilce (funkcija flaperon) gor2°
normal.....krilce (funkcija flaperon) 0°
jadranje....krilce (funkcija flaperon) dol 3°
zaviranje (pristanek itd..) ....krilce (funkcija flaperon) dol 40°
snap flap..... miksanje flapa pri dodajanju komande višine.... nekaterio to imajo, drugim ne paše.
Leva ročka za gaz...miksanje flapov...nekateri imajo radi, drugi ne.
Mitja
Hvala za odgovore.
Kolega od katerega sem kupil SAL-a je že pozabil kako je imel narejene odklone amapk zaenkrat sem jih naštudiral.
Višina- 10mm gor/dol
Smer-15mm levo/desno
Nagib-10mm gor/dol
Bremza: alieroni-kolikor grejo dol+ višina dol 2mm
Nisem še naštudiral faze za štart ter za jadranje.
Me pa jezi sam SAL-a vržem samo na ca. 15m , nekatiri so pa točno tega baje metali na ca. 50m je pa res da je sedaj težek 315g prej naj bi bil pa 290g . Vendar se mi ne zdi da bi bilo to vzrok da ga vržem toliko manj.
Ko sem gledal posnetke metanja na internetu ga jaz vržem zeloo podobno vendar še vseeno ne vem zakaj ga ne vržem višje .
Vseeno pa bi vas "majstre" prosil če mi razložite pravilno tehniko metanja ali vsaj prilepite kak link do odgovora na vprašanje. Sem iskal vendar brez uspeha.
LP Andraž
Kolega od katerega sem kupil SAL-a je že pozabil kako je imel narejene odklone amapk zaenkrat sem jih naštudiral.
Višina- 10mm gor/dol
Smer-15mm levo/desno
Nagib-10mm gor/dol
Bremza: alieroni-kolikor grejo dol+ višina dol 2mm
Nisem še naštudiral faze za štart ter za jadranje.
Me pa jezi sam SAL-a vržem samo na ca. 15m , nekatiri so pa točno tega baje metali na ca. 50m je pa res da je sedaj težek 315g prej naj bi bil pa 290g . Vendar se mi ne zdi da bi bilo to vzrok da ga vržem toliko manj.
Ko sem gledal posnetke metanja na internetu ga jaz vržem zeloo podobno vendar še vseeno ne vem zakaj ga ne vržem višje .
Vseeno pa bi vas "majstre" prosil če mi razložite pravilno tehniko metanja ali vsaj prilepite kak link do odgovora na vprašanje. Sem iskal vendar brez uspeha.
LP Andraž
Zdravo,
glede na to, da sem kar nekaj casa letel z FF-3 Proto modelom ti priporocam, da da imas za start flaperone poravnene (nic gor, nic dol). Z to nastavitvijo, tudi isces termiko. Ko si v termiki lahko spusis flap za kasna 2-3mm.
FF3 proto ima precej tanek profil zato ga je potrebno peljati bolj dinamicno (ne ga ustavljat v zraku)...
LP
Damjan
glede na to, da sem kar nekaj casa letel z FF-3 Proto modelom ti priporocam, da da imas za start flaperone poravnene (nic gor, nic dol). Z to nastavitvijo, tudi isces termiko. Ko si v termiki lahko spusis flap za kasna 2-3mm.
FF3 proto ima precej tanek profil zato ga je potrebno peljati bolj dinamicno (ne ga ustavljat v zraku)...
LP
Damjan
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
Za štart naj bodo nagibi/flapi poravnani s profilom, 2mm dol za normal, jadranje 4 mm dol. To so izhodišča, fine nastavitve pa po občutku.AnFu napisal/-a:Hvala za odgovore.
Kolega od katerega sem kupil SAL-a je že pozabil kako je imel narejene odklone amapk zaenkrat sem jih naštudiral.
Višina- 10mm gor/dol
Smer-15mm levo/desno
Nagib-10mm gor/dol
Bremza: alieroni-kolikor grejo dol+ višina dol 2mm
Nisem še naštudiral faze za štart ter za jadranje.
Me pa jezi sam SAL-a vržem samo na ca. 15m , nekatiri so pa točno tega baje metali na ca. 50m je pa res da je sedaj težek 315g prej naj bi bil pa 290g . Vendar se mi ne zdi da bi bilo to vzrok da ga vržem toliko manj.
Ko sem gledal posnetke metanja na internetu ga jaz vržem zeloo podobno vendar še vseeno ne vem zakaj ga ne vržem višje .
Vseeno pa bi vas "majstre" prosil če mi razložite pravilno tehniko metanja ali vsaj prilepite kak link do odgovora na vprašanje. Sem iskal vendar brez uspeha.
LP Andraž
Višina pride z vajo, vajo, vajo.... ni vse v mišicah...
mislim da smo vsi začeli z 15m....
Z večjo težo pa lahko prideš samo višje, nižje nebi smel, boš pa prej na tleh, to pa mogoče
lp, Matej
plp, Matej