SuperGee

Modeli jadralnih letal z metom iz roke

Moderator: samo3d

Odgovori
Uporabniški avatar
Pisaneli
Dr. Modelar
Prispevkov: 3509
Pridružen: 13 Sep 2006, 20:47
Kraj: Žiče-Slov. Konjice

Re: SuperGee

Odgovor Napisal/-a Pisaneli »

Dobro si zrihtal, čestitke. =D>
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
razkent
Freak
Prispevkov: 909
Pridružen: 21 Mar 2006, 19:11
Kraj: Ljubljana

Re: SuperGee

Odgovor Napisal/-a razkent »

ludwe napisal/-a:Danes je končno po vseh zapletih prišel na zrak.Ker je kar precej pihalo sem ga samo malo metal .Za štift še nisem prijel ker moram najprej še malo na hlg potrenirat.Potrimat sem ga moral malo navzgor kakšen mm,po smeri ter nagibu zaenkrat nič.Po prvem metu se mi je kar zasmejalo,ker je zadevca kar švignila gor.Nekaj malega sem tudi pojadral.Skratka super.

@ modelarčina zdravo!
Tudi tebi hvala za trup in sredice ter pomoč pri gradnji.V načrtu vidim ,da bi moral nastavit pri štartu krilca navzgor in višino tudi,sam sem nastavil krilca na gor višino pa na dol tako ,da tukaj šee vedno ostaja dvom kaj je prav.Se kar malo bojim ,da bo šel v luping če nastavim tako kot je v načrtu.Ali pa je mogoče pri izmezu na štift drugače.Pod kakšnim kotom pa se meče na štift?
Grem pa zdaj še mal na youtube pokukat :D
LPR
Čakam da ti kakšen profi odgovori pa nič od njih.
Moje izkušnje - za štart flaperoni poravnani (-2° po načrtu, kar pomeni spodnja površina naravnost) in višina malenkost na dol (ne preveč, da ga ne boš nabil v tla). Kot izmeta je po moje okrog 30-40°.
ludwe
Freak
Prispevkov: 840
Pridružen: 16 Mar 2008, 14:37
Kraj: CERKNICA

Re: SuperGee

Odgovor Napisal/-a ludwe »

He,he profiji mečejo pa nimajo cajta,ali pa jih roke bolijo pa ne morejo pisat. :D
Jah bom še malo testiral ter nastavljal pa ni hudič ,da mi ne rata.Je kar jeba ker če zaje..m bo hitro konc luštnega.
Hvala
LPR
Zakaj nimamo nikoli dovolj časa da bi zadevo dobro naredili prvič, vedno pa dovolj časa da jo naredimo še enkrat.
Uporabniški avatar
warwick
Tekmovalec
Prispevkov: 361
Pridružen: 02 Apr 2005, 16:44
Kraj: Ptuj
Kontakt:

Re: SuperGee

Odgovor Napisal/-a warwick »

Tote profesionalce bi jaz tudi rad spoznal da mi kako finto pokažejo :)

Skratka vedno začneš HLG met, tudi ko boš mel že vse matrimano, saj se pri transportu hitro kaj polomi in ni nujno da opaziš... Tisti prizor ko gledaš v zrak kje boš videl avijon, medtem ko si ga parkiral ene 130km/h v zemljo ni ravno blesteč, tako da vedno naprej iz roke. Predvsem preveri pred metom višino, brez vsega ostalega še gre.

Trimanje vedno začneš v normal fazi. Po nekaj metih iz roke, ko je avijon antriman, lahko začneš nežno metat kar v normal fazi. Če ti avijon gre rahlo v luping pri metu in pri letenju naravnost leti "lepo" potem, lahko daš v speed fazo kar med letenjem (po navodilih v minus/navzgor, ponavadi do cca 2mm) in vidiš kaj se ti zgodi. Če začne pod res blagim kotom proti zemlji potem potem načeloma pri metu neboš imel težav da bi šel avijon po metu v zemljo, mogoče boš moral narediti kakšne male korekcije, seveda začneš spet nežno metat :) Če ti v speed fazi pri normalnem letu slučajno dvigne nos pa ga natrimaj dol, čeprav osebno nisem še nikoli letel avijona ki bi mi v normal letel naravnost v speed pa bi dvignil nos... Na kot leta letala pri metu lahko vplivaš tudi z nežnim dvigovanje/spuščanjem flaperonov okolih teh 2mm navzgor. Ne pretiravat :)

Kot meta bo odvisn tudi od načina metanja ter težišča, če ga boš imel preveč naprej bo avijon silil v luping, preveč nazaj pa proti zemlji, tako da pazi, če boš spreminjal težišče se ti bodo trimi za faze tudi spreminjali. Priporočam ti, da se vseeno malo igraš s težiščem, da najdeš kaj ti paše... za mirno vreme lahko greš bolj nazaj, da ti bolje pokaže termiko, za veter pa naprej. Pri načinu metanja imamo načeloma dva izrazita sloga, metanje v horizont:

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=W85 ... =endscreen

in metanje navzgor:
http://www.youtube.com/watch?v=DNYtMpDHc5w

pa še ekstemno gor: http://www.youtube.com/watch?v=iNMmT5Y ... g&index=40 -> tak je recimo preveč gor :)

In pa seveda vse možne različice nekje vmes :)

Pri obeh bo avijon drugače nastavljen, predvsem kompenzacije so tu pomembne. Fajn je če imaš na RV napravi tudi stikalo ki samo skoči v prvtono lego na katerega si sprogramiraš "trenutno" kompenzacijo. Pri metu v horizont naprogramiraš tako, da gre avijon v luping, sepravi višino navzgor in takoj ko ima letalo željen kot ga spustiš in potem bi naj letalo nadaljevalo let naravnost v smeri. Pri metu navgor pa načeloma hočeš da avijo leti naravnost ali pa nežno gor odvisno kako strmo mečeš. Stikalo se lahko uporabi tudi če se recimo hočeš odpeljat z vetrom, tako ga držiš dlje časa, tako da gre letalo na hrbet in ga potem spustiš ter zarolaš. Uporabno :)

Termik fazo za začetek ene 5mm v plus/dol, pa seveda spet kompenzacija višine navzdol po potrebi. Tu se lahko malo špilaš koliko dol, najlepše je če lahko narediš na drsnik in malo probavaš kdaj še dobro pobira kdaj pa je že bolj zavora kot flap...

Kar se meni zdi ful pomembno je diferencial na flaperonih. Tu ni univerzalne razlage kako nastaviti,ker je odvisno od avijona, razen to da gre flaperon ponavadi več dol kot gor. Koliko procentov ti težko rečem, jaz to nastavim po občutku, da je letalo po nagibo lepo vodljivo in se ne zvrača. Skratka če maš to dobroa nastavljeno je veliko lažje leteti.

Fajn je če uporabljaš tudi kaj ekponencialnega hoda na flaperonih, za pendl tudi na višini. Količina je spet odvisna od vsakega posameznika. Jaz ga imam 80% na flaperonih in 70 % na višini ki je pendl, na smeri nimam nič. Vedno imam maksimalne hode da flaperonih, saj hočem vodljiv avijon tudi ko imam polne zavore, tako da se mi flaperon praktično vrne v nulo, to je pri pristajanju zelo pomembno,

Nekateri si miksajo še smer na flaperone, logika: ko si daleč ne vidiš koliko smeri moraš dat....

Skratka čimveč letet ne pa tak ko profesionalci, ko 14 dni pred tekmo nimajo še niti enega RTF modela :)
ludwe
Freak
Prispevkov: 840
Pridružen: 16 Mar 2008, 14:37
Kraj: CERKNICA

Re: SuperGee

Odgovor Napisal/-a ludwe »

Uf hvala za tako obširno razlago ,zdaj v teoriji vem vse :D ,za prakso pa moara najprej nehat padat dež.
Si pa tako lepo vse spisal,da bom kar sprintal in nesel sabo na travnik :D .Bo pa ta članek sigurno koristil še kakšnemu ,ki bo naletel na enake začetniške težavice.
Hvala še enkrat.
Zakaj nimamo nikoli dovolj časa da bi zadevo dobro naredili prvič, vedno pa dovolj časa da jo naredimo še enkrat.
ludwe
Freak
Prispevkov: 840
Pridružen: 16 Mar 2008, 14:37
Kraj: CERKNICA

Re: SuperGee

Odgovor Napisal/-a ludwe »

Dopoldne ,ko še ni padal dež sem se spet odpravil na polje.Danes se že bolje obnaša ,težišče je točno tam kot v načrtu in je kar ok.Sem se pa tudi opogumil in prijel za krilo ter bolj na izi vrgel.Model lepo vzpenja nisem pa dosegel kakšne hude višine tam cca 10-12 m več sigurno ne.Najbolj sem vesel ker ga ni vleklo ne v luping ne v zemljo le rahlo v levo kar pa pripisujem mojemu neznaju metanja.Aja še to z spuščenimi flaperoni letalo skorajda lebdi.V cca pol pol ure metanja sem porabil 65mah baterije tako ,da sploh ne vem za kaj hudiča sem kupil 2 komada.
Zakaj nimamo nikoli dovolj časa da bi zadevo dobro naredili prvič, vedno pa dovolj časa da jo naredimo še enkrat.
Uporabniški avatar
modelarcina
Profesor
Prispevkov: 1038
Pridružen: 18 Jan 2006, 13:30
Kraj: kamnik

Re: SuperGee

Odgovor Napisal/-a modelarcina »

Čestitam za uspešno zgrajen model =D> ,
drugič ga probaj se malo shujsati,ali pa to lahko postoris ze zdaj?
Kakšni mikro sprejemniki,celice,debelina kablov itd. se kar poznajo in vsak gram steje.. :D .
Verjamem da tudi z 320g leti lepo sploh ce ga mislis furat na padini kot si mi na začetku omenil to sploh ni problem!
Moj je imel na začetku 260g,samo sem potem hitro dodal grame zaradi ne prav lepih "pristankov" :D .

Glede nastavitev pa poslušaj warwick-a :) se posebej se mi zdi pomembna uporaba diferencial-a kot je omenil..



Lp
www.okarbon.eu
ludwe
Freak
Prispevkov: 840
Pridružen: 16 Mar 2008, 14:37
Kraj: CERKNICA

Re: SuperGee

Odgovor Napisal/-a ludwe »

O mentor zdravo!
Ja je blo tako lušno pacat ,da bi se kar še enga lotil.Seveda bi ga zgradil prej saj nebi rabil prebirat obsežnih tem in spraševat okoli.Pa še vakum pumpo in vreče sem naštudiral ,da dela tako kot treba.Ja repi so kar nekaj težki ratali ne vem zakaj ampak drugič se bom potrudil ,da bo bolje.
Na teži bi lahko prišparal:
-Repe sem pozabil obrezat tako so krmilne povšine večje za 1cm(opazil šele ob montaži krmilnih ročic)-tukaj tudi prirastek k teži
-na krilih roving sp,zg tex 1600 (sam sem dal 3200) bi bil čisto zadosti.

Vendar pa z hujšanjem trpi tudi trdnost ,kar je pa kar dobrodošlo pri začetkih saliranja.Za sapce pobirat bo pa super.

Sprejemnik ,lipo,žičke so itak čisto v nosu.Sem pa moral dodati malo svinca čisto v nos ,da sem nastavil težišče.

Ko potegnem pod črto sem zelooo zadovoljen.Veliko sem se navadil to ,da pa leti krasno pa sploh ni za govort :D .
Seveda mi je warwick naredil veliko uslugo saj sem model res zelo hitro nastavil lepo po fazah brez kakršnih koli zapletov.Naj povem ,da sem prvega svojega sala(dex)že pri nastavitvah zabil v lupingu v zemljo. ](*,)
Če bi se dalo gondolo narest pa 1cm daljšo bi bila pa popolna zmaga.
Prav tako nosecone bi bila lahko daljša prav zaradi montaže servotov.-Ta bi se verjetno lažje izdelala daljša kot gondola.
Hvala še enkrat vsem ,ki so sodelovali v tej debati
LPR
Zakaj nimamo nikoli dovolj časa da bi zadevo dobro naredili prvič, vedno pa dovolj časa da jo naredimo še enkrat.
Uporabniški avatar
warwick
Tekmovalec
Prispevkov: 361
Pridružen: 02 Apr 2005, 16:44
Kraj: Ptuj
Kontakt:

Re: SuperGee

Odgovor Napisal/-a warwick »

Uf hvala za tako obširno razlago ,zdaj v teoriji vem vse :D ,za prakso pa moara najprej nehat padat dež.
Si pa tako lepo vse spisal,da bom kar sprintal in nesel sabo na travnik :D .Bo pa ta članek sigurno koristil še kakšnemu ,ki bo naletel na enake začetniške težavice.
Hvala še enkrat.
Ni panike, rade volje pomagam če le znam :)

Glede teže pa je tak, si si pač naredil model za veter :P Lani sem imel 3 Vortexe, 262g, 274g in 285g. Pa mi je recimo 274gramski najbolj vrhunsko letel, kakor hitro je malo pihljalo je bil talahek prelahek in je kar nekaj plužil po nebu:) Za veter pa 285g pa še 45g balasta not, kar je 330g in je bil super za letet tudi v močnem vetru.Na evropskem lani, smo začeli letet že ob kakih 9iz zjutraj in ponavadi ni blo neke termike, kvečjemu kakšne nulce in je Aleš s svojim 250gramskim Vortexom haral :) tak da teža je relativna :) tam okoli 280g je najbolj univerzaln avijon. Iz stališča kupcev pa je ponavadi tak, da bi vsi imeli avijon RTF 110 gramov pa da lahko daš not pol kile balast. logika je v tem, da lahek avijon lahko balastiraš da dobiš težjega ven. obratne ne gre ponavadi...

Zdaj pa ena malo mimo teme:) Zarad zniževanja mase se dogaja marsikaj od lomov kril na metih, počenih palic na trupil ali pa kot lani na Ptujski tekmi, ko je na metu avijonu odletel gobec, avijon pa je priletel pol metra vstran od nekega drugega pilota s polno hitrostjo... Proizvajalci iščemo/iščejo načine kako naredit avijon čim lažji, samo da se eni tega ne znajo lotit na pravi način... en bo očitno moral na tekmi umret da bodo začeli razmišjati o omejitvi minimalne mase na cca 270 gramov ali pa naredili vzletne bokse za vsakega pilota, kot sem predlagal lani na zadnji tekmi in je blo kar nekaj zanimanja za idejo. Samo da se karkoli spremeni pač traja leta. S tem da bi naredili bokse bi hkrati naredil tudi discipline težje (kar so predlagali nemci in švedi), saj nebi imel recimo enega velike boksa kot je zdaj po katerem se šetamo ko kake ovce in noben ne gleda kje je kdo takrat ko vrže. Na evropskem sem tudi sam skoraj dobil avijo v vrat pri polnem metu, manjkalo je kakih 10cm pa bi me direkt po tilniku s koncem krila... Nebi blo zabavno pomoje. Tekmovalce bi naključno razporejali po boksih, ki bi bili veliko manjši kot zdaj, kar bi hkrati tudi otežilo vse discipline-> razne naravne prepreke, drevesa, hiše... bi bili iz enih boksov dosegljivi iz drugih ne, tudi pri pristajanju bi imel večje težave ker moraš pristat v svoj box in ne da letiš do zadnje sekunde, pristaneš pa čisto na drugem koncu boksa kot je zdaj. Ponavadi smo na tekmah vsi na enem koncu, tričetrt boksa pa je praznega in pol si lahko misliš kak to zgleda ko vsi en preko drugega laufajo. Malo tak v razmislek :) Saj nočem nikoga strašit, ker to so izjeme samo iz stališča boljše varnosti bi blo treba neke naredit, ker če samo otežiš naloge, se pol tudi tekmovalnost poveča in folk ni več pazljiv, ker se vsi grebejo za sekunde...
Uporabniški avatar
GregaU
Freak
Prispevkov: 948
Pridružen: 13 Apr 2005, 16:21
Kraj: HALOZE

Re: SuperGee

Odgovor Napisal/-a GregaU »

Ludwe,

Čestitke za pogum, voljo in uspešno SAL-samogradnjo. =D>
Dobre nastavitve modela so pri tej zvrsti tudi zelo pomembne. Zato si vzami čas za ujemanje pravega težišča, kotov ter RC-reglaže. :wink:

Pa čim več ujetih termičnih balončkov z modelom želim. :lol:

LP Grega
ludwe
Freak
Prispevkov: 840
Pridružen: 16 Mar 2008, 14:37
Kraj: CERKNICA

Re: SuperGee

Odgovor Napisal/-a ludwe »

GregaU napisal/-a:Ludwe,

Čestitke za pogum, voljo in uspešno SAL-samogradnjo. =D>
Dobre nastavitve modela so pri tej zvrsti tudi zelo pomembne. Zato si vzami čas za ujemanje pravega težišča, kotov ter RC-reglaže. :wink:

Pa čim več ujetih termičnih balončkov z modelom želim. :lol:

LP Grega
Hvala za čestitke.Bom poizkusil kar najbolje nastavit model.Osnove so ,nadaljeval bom pa lahko ,ko ta sneg zgine. Danes ga je pri nas spet nametalo 10 cm :evil:
Zakaj nimamo nikoli dovolj časa da bi zadevo dobro naredili prvič, vedno pa dovolj časa da jo naredimo še enkrat.
Uporabniški avatar
Zaunkönig
Profesor
Prispevkov: 1473
Pridružen: 20 Feb 2012, 09:51
Kraj: Ljubljana

Re: SuperGee

Odgovor Napisal/-a Zaunkönig »

Kot galeb :D


Slika

Slika

Slika
DS Day - Velika Planina Official Video ... Welcome to the Dark Side

https://youtu.be/OAtj3f9Wsv0
ludwe
Freak
Prispevkov: 840
Pridružen: 16 Mar 2008, 14:37
Kraj: CERKNICA

Re: SuperGee

Odgovor Napisal/-a ludwe »

Hvala za slikovno potrdilo ,da zadeva leti.
Zakaj nimamo nikoli dovolj časa da bi zadevo dobro naredili prvič, vedno pa dovolj časa da jo naredimo še enkrat.
Uporabniški avatar
modelarcina
Profesor
Prispevkov: 1038
Pridružen: 18 Jan 2006, 13:30
Kraj: kamnik

Re: SuperGee

Odgovor Napisal/-a modelarcina »

warwick napisal/-a: Kar se meni zdi ful pomembno je diferencial na flaperonih. Tu ni univerzalne razlage kako nastaviti,ker je odvisno od avijona, razen to da gre flaperon ponavadi več dol kot gor. Koliko procentov ti težko rečem, jaz to nastavim po občutku, da je letalo po nagibo lepo vodljivo in se ne zvrača. Skratka če maš to dobroa nastavljeno je veliko lažje leteti.
Tole lepo vreme mi je dalo motivacije da koncno spet zrihtam supergeeja,ker sem neučakan :) sem sel malo brat tele nastavitve..

Kaj ni diferencial ponavadi tako nastavljen da gre več GOR kot DOL ? :^o :D


lp Simon
www.okarbon.eu
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re: SuperGee

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

modelarcina napisal/-a:
warwick napisal/-a: Kar se meni zdi ful pomembno je diferencial na flaperonih. Tu ni univerzalne razlage kako nastaviti,ker je odvisno od avijona, razen to da gre flaperon ponavadi več dol kot gor. Koliko procentov ti težko rečem, jaz to nastavim po občutku, da je letalo po nagibo lepo vodljivo in se ne zvrača. Skratka če maš to dobroa nastavljeno je veliko lažje leteti.
Tole lepo vreme mi je dalo motivacije da koncno spet zrihtam supergeeja,ker sem neučakan :) sem sel malo brat tele nastavitve..

Kaj ni diferencial ponavadi tako nastavljen da gre več GOR kot DOL ? :^o :D


lp Simon
Warwick je čisto prav napisal, ker ni govoril o krilcu, ampak flaperonu. Ko flaperone porabimo za funkcijo flapov (zakrilc), recimo pri pristajanju v roko, grejo ti veliko bolj dol kot krilce samo kdajkoli dol ali gor.
Uporabniški avatar
warwick
Tekmovalec
Prispevkov: 361
Pridružen: 02 Apr 2005, 16:44
Kraj: Ptuj
Kontakt:

Re: SuperGee

Odgovor Napisal/-a warwick »

Uff ja :) Napaka je, diferencial moraš nastavit tako, da gre flaperon več gor kot dol. Zdaj ne vem katero komando imaš, ponavadi je tako, da imaš zmiksane skupaj flaperone (jaz imam zmiksane skupaj flape, spoiler in alerone; To predvsem zaradi ker hkrati uporabljam na desni ročki bremze, stikalo za faze, v eni fazi pa imam še drsnik) ter višino.Ta diferencial pa narediš samo na aleronih, pri zavorah tega tako ne rabiš (sploh ne vem če se da, oz nima smisla)

Se opravičujem, očitno sem takrat preveč vneto pisal in nisem opazil napake :)
Uporabniški avatar
til14
Razpravljalec
Prispevkov: 90
Pridružen: 15 Apr 2006, 16:31

Re: SuperGee

Odgovor Napisal/-a til14 »

Lep pozdrav,

predstavljam vam svoj pomanjšan SuperGee. Čez krila meri 120cm, skupna teža pa znaša 210g.
Vse skupaj je bilo zvakuumirano že lansko leto a je na sestavljanje čakalo celo leto :-? Z modelom sem izredno zadovoljen in že razmišljam, o gradnji večjega :wink:
Težo bi najverjetneje lahko zmanjšal z manjšo baterijo (trenutno 2s 350mah) ter lažjimi servomotorji (sedaj 9g), žal mi je le da nisem naredil karbonskega nosu (naslednjič...)

Slika

Slika
ludwe
Freak
Prispevkov: 840
Pridružen: 16 Mar 2008, 14:37
Kraj: CERKNICA

Re: SuperGee

Odgovor Napisal/-a ludwe »

Zgleda super:A trup in repi so balza?
Zakaj nimamo nikoli dovolj časa da bi zadevo dobro naredili prvič, vedno pa dovolj časa da jo naredimo še enkrat.
Uporabniški avatar
til14
Razpravljalec
Prispevkov: 90
Pridružen: 15 Apr 2006, 16:31

Re: SuperGee

Odgovor Napisal/-a til14 »

ludwe napisal/-a:Zgleda super:A trup in repi so balza?
Hvala. Trup je iz balze, rep pa iz deprona (vakuumiran) s pull/spring povezavo.
Uporabniški avatar
modelarcina
Profesor
Prispevkov: 1038
Pridružen: 18 Jan 2006, 13:30
Kraj: kamnik

Re: SuperGee

Odgovor Napisal/-a modelarcina »

til14 napisal/-a:Lep pozdrav,

predstavljam vam svoj pomanjšan SuperGee. Čez krila meri 120cm, skupna teža pa znaša 210g.
Vse skupaj je bilo zvakuumirano že lansko leto a je na sestavljanje čakalo celo leto :-? Z modelom sem izredno zadovoljen in že razmišljam, o gradnji večjega :wink:
Težo bi najverjetneje lahko zmanjšal z manjšo baterijo (trenutno 2s 350mah) ter lažjimi servomotorji (sedaj 9g), žal mi je le da nisem naredil karbonskega nosu (naslednjič...)

Super zgleda,sem imel pred leti(skoraj 8let :oops: )zelo podobno zadevo pomoje je bila tudi neka pomansana verzija supergee-ja,idino ni videt da imas ailerone to je pomoje kar škoda ker so v veliko pomoč pri iskanju termike,moj na sliki je imel 320g in 130cm razpona letel je božansko verjetno zato ker sem bil res dobro uleten z njim :D

Slika
Slika

lp Simon
www.okarbon.eu
ludwe
Freak
Prispevkov: 840
Pridružen: 16 Mar 2008, 14:37
Kraj: CERKNICA

Re: SuperGee

Odgovor Napisal/-a ludwe »

AAA sokolje oko.se mi je zdel nekam lahek pa sploh nisem opazil ,da dva servota manjkata :D .Ja če ni krilc kar kakšna nastavitev manjka ampak letet se da z tako težo pa najbz fino.
Zakaj nimamo nikoli dovolj časa da bi zadevo dobro naredili prvič, vedno pa dovolj časa da jo naredimo še enkrat.
Uporabniški avatar
til14
Razpravljalec
Prispevkov: 90
Pridružen: 15 Apr 2006, 16:31

Re: SuperGee

Odgovor Napisal/-a til14 »

evo pa še en video, da boste videli kako leti :)

http://www.youtube.com/watch?v=crtETAsp ... e=youtu.be
GasperS
Začetnik
Prispevkov: 26
Pridružen: 14 Jan 2007, 14:03
Kraj: Vrhnika

Re: SuperGee

Odgovor Napisal/-a GasperS »

Že nekaj časa je v zraku tale SuperGee. Tole je moj prvi sal in zadeva je res super. Model je kar dobro pokrpan tako da tehtnica trenutno pokaže 300g. Krila so reciklirana :) , ostalo sem naredil sam. Po kitajskem višinomeru sodeč gre zadeva v mirnem iz mojih rok trenutno tja do 35 m.
Priponke
IMAG0276.jpg
IMAG0276.jpg (185.42 KiB) Pogledano 10398 krat
ludwe
Freak
Prispevkov: 840
Pridružen: 16 Mar 2008, 14:37
Kraj: CERKNICA

Re: SuperGee

Odgovor Napisal/-a ludwe »

35 m uf men to ne rata,je pa moj lažji z 300 g ga pa lahko mečeš v večjem vetru.
Zakaj nimamo nikoli dovolj časa da bi zadevo dobro naredili prvič, vedno pa dovolj časa da jo naredimo še enkrat.
razkent
Freak
Prispevkov: 909
Pridružen: 21 Mar 2006, 19:11
Kraj: Ljubljana

Re: SuperGee

Odgovor Napisal/-a razkent »

Hehe, če se ne motim, so to krila od moje bivše razbitine.

Me zelo veseli, da spet služijo.
Odgovori

Vrni se na HLG/SAL/DLG modeli