Mibo SPIN
Moderator: samo3d
Lepo ni kaj.... se je končno en našel pa še kako sliko te novosti dal gor
Ko bi šefi vedeli koliko vprašanj so nam že postavili kako je s tem projektom in če je že v prodaji . Bi še človek znal kaj pomagat sam, ko bi mu še en povedal da se bo zadeva spet pridajala pod n številom imen...
Rok ali lahko radovedne obvestiš še o ostalih podatkih modela.
Malo o težah in podobno. O letalnih sposobnostih pa smo že obveščeni, da so OK.
Tole se pa da po netu najti:
http://www.flyfreak-hr.org/phpBB2/viewtopic.php?t=999
http://www.flyfreak-hr.org/phpBB2/viewtopic.php?t=1322
http://model-sailplane.dialog.jp/dlgx-01.html
Se vidimo na kakem travniku
lp, rok
Ko bi šefi vedeli koliko vprašanj so nam že postavili kako je s tem projektom in če je že v prodaji . Bi še človek znal kaj pomagat sam, ko bi mu še en povedal da se bo zadeva spet pridajala pod n številom imen...
Rok ali lahko radovedne obvestiš še o ostalih podatkih modela.
Malo o težah in podobno. O letalnih sposobnostih pa smo že obveščeni, da so OK.
Tole se pa da po netu najti:
http://www.flyfreak-hr.org/phpBB2/viewtopic.php?t=999
http://www.flyfreak-hr.org/phpBB2/viewtopic.php?t=1322
http://model-sailplane.dialog.jp/dlgx-01.html
Se vidimo na kakem travniku
lp, rok
Direkt z vage:
razpon: 1495 mm
dolžina: 1250 mm
profil: AG serija
globina krila: 186 mm
trup: 36 g
palčka (75cm): 16 g
smer: 10 g
višina: 10 g
vprtje višine: <1 g
krilo: 132 g
SKUPAJ: 205 g
Za sprejem bodo skrbele 4 celice KAN 350, za pogon krmil pa 4 Dymond D47. Sprejemnik bo za enkrat Multiplex Piko 4/5.
Rok
razpon: 1495 mm
dolžina: 1250 mm
profil: AG serija
globina krila: 186 mm
trup: 36 g
palčka (75cm): 16 g
smer: 10 g
višina: 10 g
vprtje višine: <1 g
krilo: 132 g
SKUPAJ: 205 g
Za sprejem bodo skrbele 4 celice KAN 350, za pogon krmil pa 4 Dymond D47. Sprejemnik bo za enkrat Multiplex Piko 4/5.
Rok
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04
Tekmovalni SAL modeli stanejo komot okoli 300-400 eurov (glej Fireworks, Aspirin, KiSAL, Turbo itd.). Ali MIBOtov model spada v to kategorijo pa bo pokazal časpa še vprašanje z Gorenjske...na netu sem zasledil ceno krepko čez 300€... Je to realna cena?
Ni pa nič nenavadnega za tekmovalni SAL model plačat takšno ceno!
LP
Damjan
Uf, Rok tale skupna teža je pa kar krepko visoka.... predlagam da jo spraviš na 280g... boš videl kako model sploh ne bo šel več dol in še vedno se bo peljal. Verjemi, veliko modelov podobnih karakterisitk leti na 280 gramih in prav pošteno razturavajo..
Največ težav s težo in s samim težiščem boš odpravil z izdelavo novih repov. Nove vsekakor spravi vsaj na 14-15 gramov.
Za prvič najdi najlažjo balzo, pa zvakumiraj gor zelo ocejeno 25g steklenko. Trdnost bo zadovoljva, masa pa bo prišla okoli 14g.
Boš videl, da bo šel ves svinec, ki ga je v tvojem nosu trenutno kar ogromnih 30g v celoti ven.
Glede vprašanja Matjaža o realnosti cene. Za toliko kolikor se prodaja in če se prodaja potem je že vredno... Verjetno bo trg dal zadnjo besedo in glede na to da je med ugodnimi mu bo brez težav uspelo. Ponuja bitveno več kot predhodnik.
lp, rok
Največ težav s težo in s samim težiščem boš odpravil z izdelavo novih repov. Nove vsekakor spravi vsaj na 14-15 gramov.
Za prvič najdi najlažjo balzo, pa zvakumiraj gor zelo ocejeno 25g steklenko. Trdnost bo zadovoljva, masa pa bo prišla okoli 14g.
Boš videl, da bo šel ves svinec, ki ga je v tvojem nosu trenutno kar ogromnih 30g v celoti ven.
Glede vprašanja Matjaža o realnosti cene. Za toliko kolikor se prodaja in če se prodaja potem je že vredno... Verjetno bo trg dal zadnjo besedo in glede na to da je med ugodnimi mu bo brez težav uspelo. Ponuja bitveno več kot predhodnik.
lp, rok
Zdravo!
Lep model. Le masa je visoka. Kot pravi Rock, okoli 280 gramov bi bil optimum, če pa se spustiš na okoli 300g, bo že super.
Skeptičen sem le okoli sprejemnika. S temi pikoti in karbonom so bili križi in težave. Vsekakor pred prvim poletom opravi prizkus dometa na tleh.
Kako boš rešil anteno? Predlagam, da jo daš v krilo, v špranjo krilca ali jo spustiš takoj za izhodom iz trupa, da prosto visi. Nikar je ne lepi po karbonskem trupu, ker boš imel probleme.
Pa vsekakor poročaj o prvih poletih.
LP Samo
Lep model. Le masa je visoka. Kot pravi Rock, okoli 280 gramov bi bil optimum, če pa se spustiš na okoli 300g, bo že super.
Skeptičen sem le okoli sprejemnika. S temi pikoti in karbonom so bili križi in težave. Vsekakor pred prvim poletom opravi prizkus dometa na tleh.
Kako boš rešil anteno? Predlagam, da jo daš v krilo, v špranjo krilca ali jo spustiš takoj za izhodom iz trupa, da prosto visi. Nikar je ne lepi po karbonskem trupu, ker boš imel probleme.
Pa vsekakor poročaj o prvih poletih.
LP Samo
Kje se dobi Herex po podobni ceni kot balzo?no_name napisal/-a:Zakaj se odločate za balzo?
Npr. Herex pena je bistveno lažja; 70g/dm^3, medtem ko ima najlažja repasta balza ~100g/dm^3.
Ravno tako se jo dobi v različnih debelinah (0.8, 1, 1.2, 1.5 , 2mm debelinah).
Cenovno ni bistvene razlike.
LP Samo
Mogoče niti ni problem razmerje cene balza-herex.
70g/dm3 Herex ima kar precej velike celice. Ko na to lepis še zelo ocejeno steklenko je stična lepilna površina zelo mala. Robovi celic in ocejena steklenka je rezultat enak nič kar se tiče lepljivosti. Po dveh dneh uporabe ti steklenka lepo odstopi od sredice.
Če pa želimo da se nam lepo vse prime, moramo pa malo več epoksija poleg pustit. No, potem smo pa že na enaki teži kot z balzo. Le da sedaj prevaga cena balze v svojo korist.
Pa še ena lastost balze nam šteje v korist. Balza se malo bolj podaja ne pokne takoj ob malo bolj čudnem pristanku ali pakiranju v avto.
Kakorkoli za Herex bi ze nazadnje odločil.
Seveda pa obstaja alternativa balzi, Rohacel. Pa ne kateri koli kar 31g/dm3 ali 51g/dm2. Občutno lažji, dovolj močan le ceno ma hudičevo.
Iz 31gramskega brez problemov dobimo repe (par, smer in višino v velikosti za SAL) 8g.
No da ni vse lepo bom kar odkrito povedal. Repi pridejo dovolj močni za najmočnejše štarte in samo letenje. Samo, ko je pa vprašanje ponesrečenega pristanka ali kak trk pa rep v trenutku popusti. Pa če že imaš srečo in je v zraku in med pristankom vse lepo, ga boš pa v avtu polomil (cviknil) ko se ti bo iz sedeža zapeljal...
Kakorkoli dovolj močne repe za najzahtevnejšo uporabo se da narediti brez večjih problemov v teži 10-12g samo denarnico za rohacel je potrebno odpret. Ali pa se zadovoljit balzinimi 14-15g pa zamežaz pri razliki o teži. Je vsaj v denarnici bolj lepo, kar pa večini največ pomeni.
lp, rok
70g/dm3 Herex ima kar precej velike celice. Ko na to lepis še zelo ocejeno steklenko je stična lepilna površina zelo mala. Robovi celic in ocejena steklenka je rezultat enak nič kar se tiče lepljivosti. Po dveh dneh uporabe ti steklenka lepo odstopi od sredice.
Če pa želimo da se nam lepo vse prime, moramo pa malo več epoksija poleg pustit. No, potem smo pa že na enaki teži kot z balzo. Le da sedaj prevaga cena balze v svojo korist.
Pa še ena lastost balze nam šteje v korist. Balza se malo bolj podaja ne pokne takoj ob malo bolj čudnem pristanku ali pakiranju v avto.
Kakorkoli za Herex bi ze nazadnje odločil.
Seveda pa obstaja alternativa balzi, Rohacel. Pa ne kateri koli kar 31g/dm3 ali 51g/dm2. Občutno lažji, dovolj močan le ceno ma hudičevo.
Iz 31gramskega brez problemov dobimo repe (par, smer in višino v velikosti za SAL) 8g.
No da ni vse lepo bom kar odkrito povedal. Repi pridejo dovolj močni za najmočnejše štarte in samo letenje. Samo, ko je pa vprašanje ponesrečenega pristanka ali kak trk pa rep v trenutku popusti. Pa če že imaš srečo in je v zraku in med pristankom vse lepo, ga boš pa v avtu polomil (cviknil) ko se ti bo iz sedeža zapeljal...
Kakorkoli dovolj močne repe za najzahtevnejšo uporabo se da narediti brez večjih problemov v teži 10-12g samo denarnico za rohacel je potrebno odpret. Ali pa se zadovoljit balzinimi 14-15g pa zamežaz pri razliki o teži. Je vsaj v denarnici bolj lepo, kar pa večini največ pomeni.
lp, rok
Bil sem na dopustu. Model leti, malo ga bo potrebno še potrimat. Predvsem kar se tiče spuščenih flaperonov pri pristajanju. Nekako se model ne obnaša kot sem pričakoval (ne zmanjša hitrosti). To pripisujem dokaj visoki vzletni teži. Tudi pri metih "na full" se flater ne pojavlja. Tudi sam sem bral o tem, je pa bila že tam podana rešitev tega problema. Rep, kakršen je priložen, ima vpetje preveč nazaj (mislim, da na 38%), sam sem ga prestavil na 25% in je stvar v redu.
Sicer model leti odlično, predvsem je izredno odziven po smeri, zenimvo pe je tudi, da mu dokaj visoka teža sploh ne pozna.
Sicer model leti odlično, predvsem je izredno odziven po smeri, zenimvo pe je tudi, da mu dokaj visoka teža sploh ne pozna.
Samo s tem se strinjam.
Novega Spina imam že cca. 3 tedne, vendar sem imel zelo malo časa za letet. Lahko rečem, da leti odlično, je pa po smeri malsnkost manj odziven od prvega. Ima pa eno dobro lastnost. Leti brez dodanega svinca v nosu in danes sem ga dal na tehtnico, ki je pokazala 279g s KAN 350 v nosu. Težišče imam trenutno na 46% (87mm). Bom pozneje poiskušal iti še malo nazaj. Upam, da bo Miha objavil kakšno slikico iz Krtine, kjer sem malo mešal zrak med Krtkotom.
Lp Rok
Novega Spina imam že cca. 3 tedne, vendar sem imel zelo malo časa za letet. Lahko rečem, da leti odlično, je pa po smeri malsnkost manj odziven od prvega. Ima pa eno dobro lastnost. Leti brez dodanega svinca v nosu in danes sem ga dal na tehtnico, ki je pokazala 279g s KAN 350 v nosu. Težišče imam trenutno na 46% (87mm). Bom pozneje poiskušal iti še malo nazaj. Upam, da bo Miha objavil kakšno slikico iz Krtine, kjer sem malo mešal zrak med Krtkotom.
Lp Rok
No, danes preden sem šel leteti z brenčačem sem krstil končno tudi mojega.
Roku najlepša hvala za včerajšnjo pomoč pri vgradnji ročic za elerone in štifta za met.
Masa: 269 g.
Težišče - okoli 50 % globine krila.
Celice so 5 x 110 mAh NiMH (ker sem to imel še iz časa tekem z modeli čolnov in ker se mi dalo basat notri 350tk... lenoba na višku oziroma pričakovanje in nepotrpežljivost na višku!)
Jasno so štarti zelo naravnost in ne gre kaj dosti višje kot 20 m. Ampak! Madona!
Z 269 g tole zegla kot pri norcih. Komaj čakam, da sprobam jutri v Krtini. Naj bo samo malo termike, tole gre v stratosfero za šalo!
Se pa res opazi, da sem iz SALiranja popolnoma ven padel. Cvikam kot pri norcih, da ne bi zličkal krilo pri štartu, če se dotakne tal..
Slike sledijo, samo da svojo rit premaknem za drug abakus.
Roku najlepša hvala za včerajšnjo pomoč pri vgradnji ročic za elerone in štifta za met.
Masa: 269 g.
Težišče - okoli 50 % globine krila.
Celice so 5 x 110 mAh NiMH (ker sem to imel še iz časa tekem z modeli čolnov in ker se mi dalo basat notri 350tk... lenoba na višku oziroma pričakovanje in nepotrpežljivost na višku!)
Jasno so štarti zelo naravnost in ne gre kaj dosti višje kot 20 m. Ampak! Madona!
Z 269 g tole zegla kot pri norcih. Komaj čakam, da sprobam jutri v Krtini. Naj bo samo malo termike, tole gre v stratosfero za šalo!
Se pa res opazi, da sem iz SALiranja popolnoma ven padel. Cvikam kot pri norcih, da ne bi zličkal krilo pri štartu, če se dotakne tal..
Slike sledijo, samo da svojo rit premaknem za drug abakus.
www.lipo.si
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04