VESNA, jadralni model za termiko in pobočnik

Splošna debata o jadralnih modelih, maketah, termičnem jadranju, itd.

Moderatorji: Pisaneli, Zaunkönig

Odgovori
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re: VESNA, jadralni model za pobočni in termični let

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Jp, sedaj je letvica O.K.!
Je že prilepljena na prednji rob krila. Mislim, da si bom moral iz vezane plošče izrezkati ene tri šablone za preverjanje oblike prednje letvice pri dokončni obdelavi.

Za brušenje zgornje konture profila krila sem si naredil eno zakrivljeno brusno ploščico, da bodo krivine lepše speljane.
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re: VESNA, jadralni model za pobočni in termični let

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Apdejt!

Trup že ima zaokrožene robove. Zadaj mu še prilepim mizico za višinski rep, ter smerni stabilizator. Če bo višina slučajno stala postrani, bom pač podložil, oziroma pobrusil mizico.

Sicer pobožna želja, ampak zdi se mi, če bo vreme služilo, bo Vesna poletela prej kot v tednu dni od danes. :jumpjump: :jumpjump: :jumpjump:
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re: VESNA, jadralni model za pobočni in termični let

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Ker je zadnja letvica na krilu sestavljena iz ene plasti aviošpera in ene plasti balze, sem to balzo pravkar nalepil. Ko bo lepilo suho, jo bom pobrusil pod kotom, da se zadaj izide na debelino špera, 1mm. Šper bo zagotovil trd in oster zadnji rob, balza pa bo pomagala držati obliko profila in hkrati služila za likanje folije.

Ko se bo lepilo posušilo, bom zrcalno "prebekslal" zakrivljeno podlogo krila, da bo pripravljena za desno polovico. S to polovico začnem že danes in upam, da bo jutri zjutraj krilo poplankano po torzijskem nosu tudi zgoraj. Če mi uspe, potem bo kompletno krilo jutri popoldne gotovo, kar pomeni, da se le še "pozabavam" z zračnimi zavorami, potem pa sledi oblačenje s folijo.

Zunaj pa taki kumulusi #-o #-o

Slika

Vesna pa še na tleh med rožcami, nedokončana.... "nizek štart"! :lol: :lol:

Slika
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re: VESNA, jadralni model za pobočni in termični let

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Še kake pol ure in bo konstrukcija krila toliko suha (lepilo), da bom lahko poplankal še zgornjo površino, pustil čez noč in jutri (upam) dokončal.
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re: VESNA, jadralni model za pobočni in termični let

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Dobro jutro!

Živel 1. Maj, preznik dela in klicaj!
Delu čast in oblast! [-o< [-o< [-( [-( ](*,) ](*,)
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 01 Maj 2016, 07:15, skupaj popravljeno 1 krat.
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re: VESNA, jadralni model za pobočni in termični let

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Slika
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re: VESNA, jadralni model za pobočni in termični let

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

No, dosti heca, sedaj pa nazaj k DELU!

Krilo se je sušilo na šablonski deski čez noč in sem ga zjutraj vzel ven. Še preden so začele padat prve kaplje dežja, mi je uspelo ukrast par fotografij.

Sedajle bom naložil na photobucket nekaj slik, da jih bom lahko objavljal tu v nadaljnem prikazu gradnje.
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

VESNA, IZDELAVA KRILA

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Izdelava krila!

Najprej sem vzel glavni nosilec krila (pred tem sem ga seveda zlepil iz dveh kosov v celoto) in mu na spodnji rob prilepil karbonsko letvico 3x0,5mm.

Pred lepljenjem sem karbon obrusil z brusnim papirjem, da sem odstranil sijaj, saj tako lepilo veliko bolj prime.
Za lepljenje sem uporabil lepilo, ki prime tako les, kot karbon.

Slika

Na desko sem nalepil selotejp, da sem jo zaščitil pred lepilom. Nosilec sem fiksiral na desko z malimi žebljički. Da je bila karbonska letvica čvrsto stisnjena ob lesen rob nosilca, sem si pomagal z letvico, ki je pomagala po vsej dolžini tiščati oba lepljenca skupaj. Seveda sem uporabil tudi na tej strani žebljičke. Tam, kjer pride prednji rob spodnje krilne oplate, sem na desko fiksiral podložno letvico (balza 5x6mm) da pomaga tiščati oplato k rebrom in prednji topolovi letvic (kasneje pri lepljenju oplat na krilo).

Slika

Slika

Ko je bilo lepilo suho, sem izvlekel žebljičke in "osvobodil" nosilec. Na nekaterih mestih se je rahlo zalepil na selotejp, zato sem mu pomagal z olfa nožkom, da je odstopil. Tudi pomožna letvica se je malenkost držala karbona, zato sem tudi tu polagal da sta šla narazen, z modelarskim nožkom. Seveda je pri tem treba paziti, da niti slučajno ne zarežemo v karbon!

Ker sem pred tem že parkrat sestavil kose krila "na suho", brez lepljenja, mi je sedaj že popolnoma jasen postopek sestave (kdaj in kam gre kakšen kos).

Pripravil sem si oplato iz 1,5mm debele balze. V predelu zračne zavore in potem še v prvem polju med rebri v korenu krila, sem dodal še ustrezno oblikovane kose 1,5mm debele balze. Radij na oplati sem odrezal nekaj mm več, ker bom potem to pobrusil v lepo obliko kasneje. Kot vodilo za brušenje mi bodo zaokroženi deli topolovega špera, ki pride vlepljen na teh mestih med rebrom in krilnim nosilcem.

Slika

Balza v korenskem delu krila:
Slika

Na desko sem pritrdil leseno konstrukcijo, ki zagotavlja pravilno zakrivljenost krila. Ta "zibka" je sestavljena na suho, brez lepljenja, saj jo bo treba za drugo polovico krila preložiti in sestaviti zrcalno:
Slika

Postopek sestavljanja pa gre nekako takole:

1. Na desko in po zakrivljenem delu "zibke" postavimo glavni nosilec in začnemo nanj lepiti rebra. Pri področju zračne zavore, postavimo tudi pomožni nosilec in tudi nanj prilepimo rebra. Ker smo si na desko narisali pravokotne črte glede na nosilec krila, lahko poravnavamo rebra s temi črtami, da imamo pravilno geometrijo. Dokjler lepilo ni suho, so rebra in nosiloec lahko pritrjeni na svojih pozicijah z maskirnim lepilnim trakom. Ko je lepilo suho, odstranimo krilo.

2. Na prednji rob krila nalepimo prednjo letvico. Med sušenjem naj jo k rebrom držijo koščki lepilnega traku.

3. Na montažno desko in gor po "zibki" položimo vnaprej pripravljeno balzovo oplato. Poravnamo linije in na nekaj mestih fiksiramo z maskirnim lepilnim trakom. Na to postavimo ogrodje krila, ter s pisalom zarišemo vsa rebra, nosilce in letvice, da bomo vedeli, kje nanesti lepilo. Na stran postavimo ogrodje krila in po zarisanih linijah nanesemo lepilo. V liniji karbonske letvice nanesemo ustrezno lepilo (za karbon). Sedaj gor previdno postavimo ogrodje krila, ga natančno naravnamo in v tem položaju na nekaj mestih fiksiramo z lepilnim trakom. Potem še obtežimo, da je ogrodje res dobro pritisnjeno ob balzovo oplato. Ko je lepilo suho, odstranimo krilo in pregledamo spoje. Če je kje kakšna zračnost, popravimo zadevo z nekaj sekundnega lepila.

4. iz 1 ali 1,5mm debele balze odrežemo 3 mm širok trak, hga narežemo na slabih 72mm dolhge koščke, ter prilepimo na zgornji del prednje letvice. Ko bo lepilo suho, to balzo odbrusimo v trikotno obliko, kakor nakazujejo rebra. Ta balza bo služila za dobro naleganje zgornje balzove oplate na prednjo letvico, saj se stikata pod kotom. lažje je pobrusiti balzo, kot pa topolov šper. ;)
Pred lepljenjem:
Slika

Zalepljeno:
Slika

Obdelati je treba rob, ki štrli iznad konture profila:
Slika

5. Na zgornji rob stojine nosilca krila prilepimo pasnico iz karbonske letvice 3x0,5mm. Uporabimo ustrezno lepilo, ter z veliko koščki maskirnega lepilnega traku fiksiramo letvico na njeno mesto.
Slika

6. V korenskem delu lahko sedaj ali pa kasnje, tik pred dokončnim prekrivanjem korenskega dela krila z balzo, prilepimo ojačitve na prehodu krilnega bajoneta. "Pokrovček" preprečuje, da bi nam slučajno bajonet ušel med sestavljanjem modela v notranjost krila. K sreči bi nam ušel v prostor zračne zavore, in bi ga lahko dobili ven... :)
Slika
Da ne bomo imeli težav pri speljavanju kabla servomotorja za zračno zavoro, skozi luknje napeljemo vrvico in ji naredimo debel vozel na vsaki strani, da nam ne uide.

6. Pripravimo 1,5mm debelo balzo za zgornjo oplato, med glavnim nosilcem in prednjim robom. Pripravimo si koščke lepilnega traku, s katerim bomo med lepljenjem fiksirali oplato na pravo mesto, da med sušenjem lepila, ta ne bo kam zlezla...
Pripravimo si še "material" za obtežitev oplate. Glede na to, da je oplata precej ukrivljena, se mi zdi,m da bi bile zelo primerne za obtežitev, male vrečke s peskom... No, jaz sem na ravnem delu krila oplato obtežil z mehkimi upogljivimi revijami, na zakrivljenem delu, pa sem dal dve plasti mehurčkaste folij, ter gor naložil manjše predmete, da si vse skupaj tiščali dol. Imel sem srečo, da je tudi na tak primitiven način vse skupaj izpadlo kar v redu.
Slika

7. pripravimo si prednjo letvico iz 6mm debele balze. Širina naj bo 11mm, na zadnjem koncu (cca 30-35cm pri ukrivljenem delu krila) pa jo z obličem iz 11mm znižamo na 7mm.
Potem letvico na tanjšem koncu dobro navlažimo z vodo, počakamo da se voda dobro vpije in jo usločimo v "kalupu", ki ga naredimo s pomočjo kakšne lesene deske, odpadnega trakca topolovega špera in množice žebljičkov, ki držijo zadevo v pravilnem položaju, dokler se balza ne posuši. Za risanje pravilne krivine, sem jaz kot "šablono" uporabil kar ostanek plošče iz katere sem vzel ven zakrivljen del nosilca. Po krivljenju prve letvice sem iopazil, da se je za polovico poravnala, zato sem naredil še eno šablono, tokrat 2x bolj zakrivljeno in še v tej navlažil, upognil in posušil letvico. Tako sem obe letvici, za levo in desno krilo upognil 2x. prvič manj, drugič več. Sušil pa sem nad polno odprtim radiatorjem!

Krivljenje letvice:
Slika

Letvica suha:
Slika

8. Prednji rob krila sedaj pobrusimo gladko z linijo prednje topolove letvice. Najprej sem uporabil modelarski oblič, ko pa sem začutil, da že "ropota" prek rebrc, sem obdelavo dokončal z brusnim papirjem na ravni ploščici. Nato sem letvico zalepil na prednji rob, ter jo fiksiral z veliko koščki lepilnega traku, ter seveda vse skupaj delal na montažni deski z ukrivljenim delom krila pritisnjenim ob "zibko", da ne bi letvica prednjega dela krivilka nekam "po svoje".

Krilo brez obdelanega prednjega roba in pa krilo s prilepljeno prednjo letvico:

Slika

Slika
Na zgornji sliki sem že nekaj poizkušal obdelovati balzo in zarisovati linijo.. 8-[ :oops: , pa bom to delo raje odložil do takrat, ko bo treba obdelati obe polovici krila, da bo vse narejeno istočasno in simetrično!
Moti me tudi špranja med korenskim rebrom in spodnjo oplato.. GRRR... no nič hudega, bom zalil in stisnil...bi se pa temu lahko izognil, če ne bi tako hitel!
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 02 Maj 2016, 10:41, skupaj popravljeno 4 krat.
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re: VESNA, jadralni model za pobočni in termični let

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Obe polovici krila sta dokončno poplankani.
Na koncu krila moram zalepiti še nekaj debelejše balze za krilni zaključek, nato pa se spraviti k obdelavi sprednje letvice.
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re: VESNA, jadralni model za pobočni in termični let

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Obe krilni polovici sta zbrušeni, razen samih balzovih zaključkov v špici. To bom obdelal jutri, danes se mi več ne ljubi.

Jutri me tudi čaka brušenje stične ploskve med krili pri trupu. Sedaj je špranja grda, ker balza ponekod še vedno gleda čez rob korenskega rebra in ni nič pobrušena. Prav tako bom moral rahlo obrusiti luknje v katere pride jeklen bajonet fi 5mm, katerega sem že odžagal na mero in zgladil z vodobrusnim papirjem.

Slika

To je to! Če bi se lepilo sušilo hitreje, bi bilo narejenega še več.
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

VESNA, KRILO

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Nadaljevanje gradnje krila.

Da bi zagotovil dosti močno povezavo zadnje letve iz aviošpera s korenskimi rebri, sem se odločil poplankati zgornji del krila v tem delu z balzo podolgem. Da ba se balza ne bi med rokovanjem upogibala pod prsti, sem v ta predel dal še dvoje podpornih reber.

Slika

Zadnji rob krila sem z zgornje strani potapeciral z 1mm debelo balzo. Pripravil sem si jo še pred začetkom gradnje krila tako, da sem uporabil aviošper letvico, kot šablono za izrez balze.

Slika

Tam kjer prehaja balza prek reber, sem jo s spodnje strani obrusil pod kotom v širini 3mm.

Slika

Slika

Prilepil sem jo na svoje mesto, medtem, ko je bilo krilo položeno na monzažni deski in je lepo sedelo tudi na ukrivljenem delu.
Balzo sem na ravnem odseku obtežil z akumulatorji (res si moram omisliti nekaj bolj mehkega in obliki prilagodljivega..) dokler se lepilo ni posušilo, na zakrivljenem delu pa sem si pomagal s ščipalkami za perilo.

Slika

Slika
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

VESNA, KRILO

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Ko je bilo lepilo suho, sem vzel krilo dol z deske in začel z obdelovanjem profila zadnje letvice, oziroma njene balze.

Najprej sem previdno parkrat potegnil po njej z modelarskim obličem, potem pa dokončal z brusnim papirjem nalepljenim na leseni ploščici.
Da sem lahko kontroliral obliko, sem s svinčnikom po letvici narisal čačke, ki so potem vidno izginjale med obdelavo.

Slika

Slika

Slika

Tukaj se lepo vidi kje je še treba obdelati in kje je že gotovo (spredaj so še vidne čačke, zadaj se že vidi aviošper)
Slika
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

VESNA, KRILO

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Nato sem se lotil prednje letvice!

Vedno se sprašujem, kako je mogoče, da se pri gradnji modelov vedno zanesemo na ročno spretnost, opazovanje in občutek, pri obdelavi prednje letvice na krilu!
Tam se vendar molekule zraka odločajo, kje jo bodo ubrale pod krilom in kje po poti na zgornji strani krila. Od tega je že v veliki meri odvisno, kake lastnosti bo imelo krilo, sploh v režimu blizu največjih vpadnih kotov. Modelarju preostane le to, da se čim bolj posveti obdelavi prednje letvice, da kupi komercialno obdelano letvico (ki pa je običajno za nek drug profil..Clark y ali krneki..), ali pa si profilira letvico na stroju....

Jaz sem izbral neko srednjo pot. Zanašam se na občutek in šablono za kontrolo oblike, ter upam da bo izpadlo okej.

Najprej z modelarskim obličem obdelam letvico tako, da je njena površina nekakšen tangencialni podaljšek oplate.

Slika

Slika

Ko mislim, da je bilo oblanja dovolj, pooblam še zgornji in spodnji rob, nato pa preidem na brusni papir.

Slika

Med brušenjem preverjam obliko nosnega dela profila na treh mestih, vsako s svojo šablono.

Slika

Slika
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 02 Maj 2016, 07:35, skupaj popravljeno 2 krat.
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

VESNA, KRILO

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Na vrhu krila sem prilepil debelejšo balzo, ki jo bom pobrusil v aerodinamično obliko. Pri izdelavi krila, je zelo pomembno, da se potrudimo oblikovati aeroprofil vse do skrajnega konca krila! Če je spredaj samo pobrušeno v navaden radijus, se bo tam zagotovo zelo kitro pokvarilo obtekanje zračnega toka in se bo sprožil preravi zlom vzgona, ki ga bo potegnilo potem še po preostalem delu krila.

Slika
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 02 Maj 2016, 10:45, skupaj popravljeno 1 krat.
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re: VESNA, jadralni model za pobočni in termični let

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Ko vsake toliko preletim tole temo, da popravim kake tipkarske napake, moram povedati, da tole kar berete ni edini način in postopek izdelave lesenega modela. Vsak modelar ima pri izdelavi svojega modela svoje "finte" in prijeme tako, da je tole le prikaz, kako sem se jaz lotil zadeve in pa priporočilo za tiste, ki bodo morda želeli izdelati ta ali kak podoben model, pa jim še ni čisto jasno, kako se lotiti...
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 02 Maj 2016, 08:34, skupaj popravljeno 1 krat.
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

VESNA, KRILO

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Pri zadnjem robu zračne zavore sem mi zdi, da bo potrebovala folija nekaj več naležne površine, pa tudi rob se ne bi smel ukriviti med napenjanjem folije. Zato sem izbral tršo, 2mm debelo balzo in jo nalepil na zadnji rob pomožnega nosilca, potem pa še pobrusil gladko z nosilcem in rebri.

Slika
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re: VESNA, jadralni model za pobočni in termični let

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Pravkar sem šel iz delavnice z modelom v trenutni fazi izdelave, pa dež ni pustil narediti kako spodobno sliko. Bo treba za kaj boljšega počakati na sonce! ;)

Slika

Slika

Slika

Slika

Za enkrat sem z narejenim zelo zadovoljen, me pa malce še skrbijo zračne zavore, če mi bo izdelava in nastavitev kaj nagajala in pa seveda, končna masa modela bo tudi zelo odvisna od tega, koliko svinca bo treba nabasat v nos.

Jutri pa najbrž sledi krojenje in likanje folije, ter še preden pokrijem krilo, moram dokončno razdelati zračne zavore. Kot kaže, bo sredi tedna Vesna pripravljena za prvo letenje. Žal prognoza vremena kaže na dež vse do konca tedna. :cry: Morda se pokaže kakšna primerna ura v četrtek, za soboto in nedeljo pa še ne vem.
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 02 Maj 2016, 14:56, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Re: VESNA, jadralni model za pobočni in termični let

Odgovor Napisal/-a brejker »

"krive uške" izgledajo bombastično!
www.okarbon.eu
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re: VESNA, jadralni model za pobočni in termični let

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

brejker napisal/-a:"krive uške" izgledajo bombastično!
:lol: :lol: Boš videl, ko dodam še centroplan za galebji lom! =P~ :jumpjump:
Uporabniški avatar
Zaunkönig
Profesor
Prispevkov: 1473
Pridružen: 20 Feb 2012, 09:51
Kraj: Ljubljana

Re: VESNA, jadralni model za pobočni in termični let

Odgovor Napisal/-a Zaunkönig »

Flugce so pa res 'špicjalne' ... in prav lepo podobo ima tale model =D>

Izdelava je pa na hudem nivoju ... =P~
DS Day - Velika Planina Official Video ... Welcome to the Dark Side

https://youtu.be/OAtj3f9Wsv0
Uporabniški avatar
Klemen SU27
Freak
Prispevkov: 782
Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac

Re: VESNA, jadralni model za pobočni in termični let

Odgovor Napisal/-a Klemen SU27 »

Pridita z Vesno na srečanje na Strmici konec meseca. To bo lepo videti :wink:
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re: VESNA, jadralni model za pobočni in termični let

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Klemen SU27 napisal/-a:Pridita z Vesno na srečanje na Strmici konec meseca. To bo lepo videti :wink:
Ja, bilo bi fajn.
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Re: VESNA, jadralni model za pobočni in termični let

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Ultralajt napisal/-a:Slika
Absolutno najbolj všečen klasični model te sezone!
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re: VESNA, jadralni model za pobočni in termični let

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Hvala za mnenje o dizajnu, vendar se je sezona šele začela, pa bomo videli, kaj bodo stresli izpod rokava še drugi...

Drugače pa se mi je sedajle ustavilo! Se še vedno ne morem odločiti... rumena=>pomladna, rdeča=>bolj vpadljiva!
Khmm..... :-k :-k 8-[ 8-[

Eno bom vsekakor dol potrgal.... upam, da moje hčere ne bodo zamerile.... O:)

Slika
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re: VESNA, jadralni model za pobočni in termični let

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Update! :lol: :lol:

Slika
:whistle: O:)
Odgovori

Vrni se na Jadralni modeli splošno