LS-8 na elektro pogon
Moderatorji: Pisaneli, Zaunkönig
LS-8 na elektro pogon
Živjo!
Doma se mi po delavnici pomika en trup za LS-8 (mibo), pa sm pomislil, da bi vanj vgradil elektro motor.
V Beli krajini nimamo ravno veliko pobočij za jadrat, zato model že leta sameva na polici
Zanima me kakšen pogon predlagate. Sej sem že enkrat bral nekaj na to temo na forumu, pa zdej ne najdem prave teme.
Razmišlal sem o kakem brezhrtačnem motorju ...
Predvsem me zamima če je že kdo kaj podobnega počel in kako se je stvar obnesla.
Model tehta pribljižno 1.7 KG in ima 2.5 m čez krila.
Model res lepo leti, pa ga je škoda za nabiranje praha ...
Doma se mi po delavnici pomika en trup za LS-8 (mibo), pa sm pomislil, da bi vanj vgradil elektro motor.
V Beli krajini nimamo ravno veliko pobočij za jadrat, zato model že leta sameva na polici
Zanima me kakšen pogon predlagate. Sej sem že enkrat bral nekaj na to temo na forumu, pa zdej ne najdem prave teme.
Razmišlal sem o kakem brezhrtačnem motorju ...
Predvsem me zamima če je že kdo kaj podobnega počel in kako se je stvar obnesla.
Model tehta pribljižno 1.7 KG in ima 2.5 m čez krila.
Model res lepo leti, pa ga je škoda za nabiranje praha ...
Pozdravljen na forumu.
Sicer se bodo kolegi z mano strinjali, da bo model po elektro predelavi jadral bolj kot "kamen", saj že kot tak ni bil namenjen ravninskemu letenju (zelo močna, a tudi težja konstrukcija).
Mogoče vseeno nekaj predlogov:
Zahteve: Zelo lahek in zmogljiv elektropogon
Motor: Brezkrtačni zunanjevrteči mase ~150 g
Krmilnik: 40 A z BEC (switching BEC za male izgube pri večji napajalni napetosti), Primer Jazz 40-6-18.
Vir energije: LiPo 3 do 4S1P do mase ~200 g (vsaj 12C trajno)
Mogoče se da modelu še kaj olajšat, boš recimo prišel na malo več kot 2 kg skupne vzletne mase.
Ko boš začel seštevati stroške takšne elektrifikacije se ne ustrašit.
Sicer se bodo kolegi z mano strinjali, da bo model po elektro predelavi jadral bolj kot "kamen", saj že kot tak ni bil namenjen ravninskemu letenju (zelo močna, a tudi težja konstrukcija).
Mogoče vseeno nekaj predlogov:
Zahteve: Zelo lahek in zmogljiv elektropogon
Motor: Brezkrtačni zunanjevrteči mase ~150 g
Krmilnik: 40 A z BEC (switching BEC za male izgube pri večji napajalni napetosti), Primer Jazz 40-6-18.
Vir energije: LiPo 3 do 4S1P do mase ~200 g (vsaj 12C trajno)
Mogoče se da modelu še kaj olajšat, boš recimo prišel na malo več kot 2 kg skupne vzletne mase.
Ko boš začel seštevati stroške takšne elektrifikacije se ne ustrašit.
www.lipo.si
Re: LS-8 na elektro pogon
Grda idejamarsovcek napisal/-a:Živjo!
Doma se mi po delavnici pomika en trup za LS-8 (mibo), pa sm pomislil, da bi vanj vgradil elektro motor.
.
Maketa ćesa pa bo????
Večkrat bo treba na kak hribModel res lepo leti, pa ga je škoda za nabiranje praha ...
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 117
- Pridružen: 25 Nov 2004, 09:29
- Kraj: KOPER
Saj ni nujno, da LS rabi hrib. En servo v trup več, vlečno kljukco v nos in kolega, ki te pošlepa naravnost v stratosfero.
Se še spomnim, ko je kolega vztrajal pri predelavi Jantarja (po karakteristikah in dimenzijah zelo blizu 2.5m LS-u) v elektro varjanto. Na koncu zadeva ni bila uporabna kot bi si človek želel. Rabil si silaka, ki ti je model katapultiral v zrak z vso močjo, hitrosti so bile za tak model daleč prevelike, pri pristajanju pa si rabil stezo dolgo skoraj kot za pravega ali pa kratko kot za helikopter saj si ga kaj hitro prevlekel.
LP Robert H.
Se še spomnim, ko je kolega vztrajal pri predelavi Jantarja (po karakteristikah in dimenzijah zelo blizu 2.5m LS-u) v elektro varjanto. Na koncu zadeva ni bila uporabna kot bi si človek želel. Rabil si silaka, ki ti je model katapultiral v zrak z vso močjo, hitrosti so bile za tak model daleč prevelike, pri pristajanju pa si rabil stezo dolgo skoraj kot za pravega ali pa kratko kot za helikopter saj si ga kaj hitro prevlekel.
LP Robert H.
No ja ne vem kolk se ti splača dajat notr pogon na štrom, raj upoštevaj predlog in si naredi šlep kljuko. Pr ns sta trenutno 2 ls-a in obadva šlepamo z pilatus porterjem, ki ima gor 10ccm motor in gre supr
Šlepar jih potegne do stratosfere pol pa sam akro cona do podna pa jovo na novo Ti rečem ne rabš nobenga hriba al pa štroma de spravš model gor
Slike: www.trziskimodelarji.tk
lp ziga
Šlepar jih potegne do stratosfere pol pa sam akro cona do podna pa jovo na novo Ti rečem ne rabš nobenga hriba al pa štroma de spravš model gor
Slike: www.trziskimodelarji.tk
lp ziga
Re: LS-8 na elektro pogon
[quote="marsovcek"]Živjo!
Doma se mi po delavnici pomika en trup za LS-8 (mibo), pa sm pomislil, da bi vanj vgradil elektro motor.
V Beli krajini nimamo ravno veliko pobočij za jadrat, zato model že leta sameva na polici Men se mota hrib Gače kjer je smučišče po glavi. Ne vem ali je že kdo probal gor letat??
Doma se mi po delavnici pomika en trup za LS-8 (mibo), pa sm pomislil, da bi vanj vgradil elektro motor.
V Beli krajini nimamo ravno veliko pobočij za jadrat, zato model že leta sameva na polici Men se mota hrib Gače kjer je smučišče po glavi. Ne vem ali je že kdo probal gor letat??
Uh, nism pričakoval tako hitrega odziva ....
Parkrat smo ga že pošlepali v zrak in morem reč da je zelo lepo letel. Glede šlepanja je tako, da si zmeraj od nekoga odvisen. Jast bi pa rad nekaj takega, kar pred hišo vržem v zrak, odletim kako uro, pa pospravim.
Tudi na gačah smo že bli, pa nikakor ni htelo prav pihat. Sej s kakšnim manjšim modelom bi morda še šlo ... Ko se enkrat spraviš letet vidiš da gor sploh ni tolko prostora.
Je pa ta elektrifikacija res draga. Bom malo prekalkuliral, pol se pa odločim.
Hvala vsem za predloge,
marsovcek
Parkrat smo ga že pošlepali v zrak in morem reč da je zelo lepo letel. Glede šlepanja je tako, da si zmeraj od nekoga odvisen. Jast bi pa rad nekaj takega, kar pred hišo vržem v zrak, odletim kako uro, pa pospravim.
Tudi na gačah smo že bli, pa nikakor ni htelo prav pihat. Sej s kakšnim manjšim modelom bi morda še šlo ... Ko se enkrat spraviš letet vidiš da gor sploh ni tolko prostora.
Je pa ta elektrifikacija res draga. Bom malo prekalkuliral, pol se pa odločim.
Hvala vsem za predloge,
marsovcek
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 117
- Pridružen: 25 Nov 2004, 09:29
- Kraj: KOPER
[quote="marsovcek"]
... Glede šlepanja je tako, da si zmeraj od nekoga odvisen...
Ta odvisnost se ponavadi obrestuje z dobro družbo, glede na tvoje želje (Jast bi pa rad nekaj takega, kar pred hišo vržem v zrak, odletim kako uro, pa pospravim) pa obstaje cel kup več kot primernih modelov, omejitev je le globina tvojega žepa, žal pa LS ne sodi mednje.
LP Robert H.
... Glede šlepanja je tako, da si zmeraj od nekoga odvisen...
Ta odvisnost se ponavadi obrestuje z dobro družbo, glede na tvoje želje (Jast bi pa rad nekaj takega, kar pred hišo vržem v zrak, odletim kako uro, pa pospravim) pa obstaje cel kup več kot primernih modelov, omejitev je le globina tvojega žepa, žal pa LS ne sodi mednje.
LP Robert H.
Jaz pa razumem željo po neodvisnosti, zato sem tudi vse jadralčke ki sem jih imel, imel elektrificirane.
Kar se pa dobre družbe tiče pa takole. Letim zelo veliko in če ne smučam, ali nisem na kaki dirki, ali ne grem kam skupaj z ženo ali ne počnem kaj skupaj z otroci, ali če ne delam, skoraj ves ostali prosti čas izkoristim za letenje. Letet grem, ker si to lahko privoščim, tudi med "malo podaljšano" malico, če je vreme in mi je do tega, ali ko me pri delu kaj znervira, da si spucam glavo. "Dobra družba" pa takrat nima časa in ko ima čas dobra družba ga morda jaz ne bom imel, kajti delam na takem delovnem mestu, da se mi ob sedmih zjutraj ni treba "štemplati", za malico se mi ni treba odjaviti, nikoli pa tudi ne vem, ali sem ob osmih zvečer sigurno zaključil delovni dan, ali pa se bo ob pol devetih morda na vratih pojavil nekdo, ki bo rabil moje usluge.
Zato letim tako veliko, kar mi je v veselje, samo zaradi, neodvisnosti.
Kar se pa dobre družbe tiče pa takole. Letim zelo veliko in če ne smučam, ali nisem na kaki dirki, ali ne grem kam skupaj z ženo ali ne počnem kaj skupaj z otroci, ali če ne delam, skoraj ves ostali prosti čas izkoristim za letenje. Letet grem, ker si to lahko privoščim, tudi med "malo podaljšano" malico, če je vreme in mi je do tega, ali ko me pri delu kaj znervira, da si spucam glavo. "Dobra družba" pa takrat nima časa in ko ima čas dobra družba ga morda jaz ne bom imel, kajti delam na takem delovnem mestu, da se mi ob sedmih zjutraj ni treba "štemplati", za malico se mi ni treba odjaviti, nikoli pa tudi ne vem, ali sem ob osmih zvečer sigurno zaključil delovni dan, ali pa se bo ob pol devetih morda na vratih pojavil nekdo, ki bo rabil moje usluge.
Zato letim tako veliko, kar mi je v veselje, samo zaradi, neodvisnosti.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 117
- Pridružen: 25 Nov 2004, 09:29
- Kraj: KOPER
Morda res ne sodi sem notr (se bo že moderator odločil pa pobrisal če bo treba), pa vseeno.
Pa smo res različni. Meni je pa dolgčas samemu preganjat model po zraku. Do 1/2 urce na padini ob dobrih pogojih še zdržim, vse ostalo je preveč. Res pa je tudi, da imam ob prvih letih z novim modelom rad mir prav tako ko hočem kaj novega natrenirat. Najraje pa s kolegi uskladim dneve in ure za letenje. Drži pa tudi, da nas (vse bolj) čas pritiska in je prostega časa vedno manj čeglih eni pravijo, da imaš časa toliko, kolikor si ga vzameš. Kaj pa vem?
LP Robert H.
Pa smo res različni. Meni je pa dolgčas samemu preganjat model po zraku. Do 1/2 urce na padini ob dobrih pogojih še zdržim, vse ostalo je preveč. Res pa je tudi, da imam ob prvih letih z novim modelom rad mir prav tako ko hočem kaj novega natrenirat. Najraje pa s kolegi uskladim dneve in ure za letenje. Drži pa tudi, da nas (vse bolj) čas pritiska in je prostega časa vedno manj čeglih eni pravijo, da imaš časa toliko, kolikor si ga vzameš. Kaj pa vem?
LP Robert H.
Mislim, da bi z motorizacijo LS-a dosegel na žalost le dvoje:
1. bistveno pokvaril letalne sposobnosti tega sicer odličnega modela
in
2. Oskrunil zelo lep model.
Raje si omisli model, ki je namenjen temu, kar hočeš od njega, pa boš prišel čez lažje, morda celo ceneje. Pa še LS bo ostal "cel"... Morda preveč čustveno razmišljam, vendar dati na maketo en nagravžen propreler se mi zdi velika škoda...
1. bistveno pokvaril letalne sposobnosti tega sicer odličnega modela
in
2. Oskrunil zelo lep model.
Raje si omisli model, ki je namenjen temu, kar hočeš od njega, pa boš prišel čez lažje, morda celo ceneje. Pa še LS bo ostal "cel"... Morda preveč čustveno razmišljam, vendar dati na maketo en nagravžen propreler se mi zdi velika škoda...
Modelarstvo je najlepši šport!