GPS eurocup
Moderatorji: Pisaneli, Zaunkönig
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
GPS eurocup
Z kolegom Urošem sva nekaj časa nazaj poizkusila tale hec na dirki v Italiji. In ker sva oba prišla nazaj domov polna dobrih vtisov in izkušenj in seveda z željo povedati kaj o tem hecu še širši publiki, sem odprl tole temo.
Sicer pa tekmovanje poteka z maketami jadralnih letal in pomočjo GPS tehnologije. Samo tekmovanje je meni osebno daleč najbolj zanimivo od vsega kar sem imel priložnost poizkusiti, saj ni samo jadranje na čas, ampak dejansko letenje okoli doličenih točk v obliki trikotnika v obsegu 2400m in še nekaj drobiža. To pomeni, da se ne moreš enostavno peljati za vremenom, ampak moraš "usput" še naštepati čim več krogov.
Kot zanimivost izpostavim rundo, ki velja kot "speed round", oziroma po naše piči kolikor gre . V tem turnusu moraš končati en trikotnik z največjo možno povprečno hitrostjo.
In seveda, da ni vse tako preprosto, kot se sliši, mora biti štartna višina pod 500 metrov nad štartom, hitrost pa pod 120 km/h.
Tekmovanje samo je narejeno izredno preprosto in pa zelo pošteno, kar pomeni brez tehničnih prednosti v štartih ipd. Vsi imajo enake izhodiščne položaje, torej je bolj ali manj vse prepuščeno tekmovalcu in njegovemu modelu.
Tehnika:
Že sam naziv tekmovanja pove kje pes taco moli, v konkretnem primeru v vgrajenem GPS sprejemniku, ki potem preko radijske zveze pošilja koordinate k modelarju na dlančnik z inštalirano programsko opremo Skynavigator. Ta programska oprema je edina uradna ta trenutek in brez nje se ne da tekmovati. Modelarjev žep udari z malo čez 60 evrov, odvisno od tečaja švicarski frank-euro. Je pa reč sila zabavna in uporabna tudi pri nastavitvi modela, tako da dejansko ni denar proč vržen. Kot dodatek, na tekmovanju nihče ne komplicira, če ekipa dveh tekmovalcev uporablja en sistem.
Kdor že uporablja komponente od RC-electronics, bo prehod na ta hec zelo enostaven, seveda pa obstaja še kup druge opreme, ki deluje po enakem principu....
Sicer pa koga zanima kaj več, kar naj udari tukaj, bom z veseljem odgovoril na morebitna vprašanja, zaenkrat pa pripenjam aktualen pravilnik, po katerem se tekmuje.
Če koga zanima poizkusiti, naj me na kakšnem srečanju pocuka za rokav, kdor ima opremo od RC-electronics, logger pro #3 in pa GPS sprejemnik ne bo nobenega problema, samo nastavimo kanal in že špila, v nasprotem primeru pa BP inštaliramo mojo opremo v model za probo.
lp, Matej
Sicer pa tekmovanje poteka z maketami jadralnih letal in pomočjo GPS tehnologije. Samo tekmovanje je meni osebno daleč najbolj zanimivo od vsega kar sem imel priložnost poizkusiti, saj ni samo jadranje na čas, ampak dejansko letenje okoli doličenih točk v obliki trikotnika v obsegu 2400m in še nekaj drobiža. To pomeni, da se ne moreš enostavno peljati za vremenom, ampak moraš "usput" še naštepati čim več krogov.
Kot zanimivost izpostavim rundo, ki velja kot "speed round", oziroma po naše piči kolikor gre . V tem turnusu moraš končati en trikotnik z največjo možno povprečno hitrostjo.
In seveda, da ni vse tako preprosto, kot se sliši, mora biti štartna višina pod 500 metrov nad štartom, hitrost pa pod 120 km/h.
Tekmovanje samo je narejeno izredno preprosto in pa zelo pošteno, kar pomeni brez tehničnih prednosti v štartih ipd. Vsi imajo enake izhodiščne položaje, torej je bolj ali manj vse prepuščeno tekmovalcu in njegovemu modelu.
Tehnika:
Že sam naziv tekmovanja pove kje pes taco moli, v konkretnem primeru v vgrajenem GPS sprejemniku, ki potem preko radijske zveze pošilja koordinate k modelarju na dlančnik z inštalirano programsko opremo Skynavigator. Ta programska oprema je edina uradna ta trenutek in brez nje se ne da tekmovati. Modelarjev žep udari z malo čez 60 evrov, odvisno od tečaja švicarski frank-euro. Je pa reč sila zabavna in uporabna tudi pri nastavitvi modela, tako da dejansko ni denar proč vržen. Kot dodatek, na tekmovanju nihče ne komplicira, če ekipa dveh tekmovalcev uporablja en sistem.
Kdor že uporablja komponente od RC-electronics, bo prehod na ta hec zelo enostaven, seveda pa obstaja še kup druge opreme, ki deluje po enakem principu....
Sicer pa koga zanima kaj več, kar naj udari tukaj, bom z veseljem odgovoril na morebitna vprašanja, zaenkrat pa pripenjam aktualen pravilnik, po katerem se tekmuje.
Če koga zanima poizkusiti, naj me na kakšnem srečanju pocuka za rokav, kdor ima opremo od RC-electronics, logger pro #3 in pa GPS sprejemnik ne bo nobenega problema, samo nastavimo kanal in že špila, v nasprotem primeru pa BP inštaliramo mojo opremo v model za probo.
lp, Matej
- Priponke
-
- Pkte-Reg-RCS-GPS-2009-SLO.pdf
- (219.37 KiB) Prenešeno 219 krat
-
- Rules-RCS-GPS-Standard-V3.32-final-Slo.pdf
- (141.42 KiB) Prenešeno 246 krat
plp, Matej
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
Srečno in zdravo 2012!
Nič, nova sezona je pred nami, in mislim, da je skrajni čas, da se zopet malo oglasim in vas povabim v svojo (našo) družbo.
Najprej bom začel z nekaj malo novosti, GPS eurocup se je v letošnjem letu pridružil Contest Eurotouru, več na povezavi: http://www.contest-modellsport.de/html/ ... angle.html
In pa še mogoče bolj pomembno, prihaja prvo tekmovanje tudi v Slovenijo in sicer v Ptuj, ki bo 21.-22.4. Tako bodo Ptujsko nebo v teh dneh krasili modeli iz vse Evrope. Slišimo dobre novice iz Češke, Italije, Švice in celo Poljske , seveda brez nas tudi ne bo šlo kajne .
Vse ostalo, pravila ipd ostajajo enaka, torej še vedno so v igri (pol)makete jadralnih letal v merilu 1:3, ki jih z pomočjo vlečnih modelov povlečejo na višino 500m in nato se gremo gdo naruka več trikotnikov v obsegu 2,4km.
Mogoče nekaj malega novosti pri opremi, kot veste, smo do sedaj uporabljali dlančnike za navigacijo, in ker smo bili kar vsi tekmovalci nekako nezadovoljni z delovanjem dlančnikov, so nam prisluhnili pri http://www.rc-electronics.org/, ki so ustvarili nov sistem, ki vsebuje seveda njihov nepogrešljiv vario, ki je v tej verziji še bistveno izboljšan, še več, dovoljuje priklop kompenzatorja, ki meri tlačno razliko oziroma na nek način hitrost modela in to komponento nato kompenzira.....ma če povem po domače, od sedaj naprej kadar boste potegnili nase, ne piska več, razen če ste seveda v dviganju. Prav tako ni več lažnih signalov, centriranje termičnih vzgornikov je mnogo hitrejša in bolj natančna....in seveda, poleg vsega vsebuje še program, ki omogoča tekmovanje v GPS disciplini. Skratka, kdor bi rad izvedel več, obrnite se sem, name ali na rc-electronics za vse odgovore, ki vas žuljijo.
Veliko je bilo slišati o modelih, zato mogoče beseda ali dve okoli tega.
Najprej naj povem, da je merilo 1:3 zgornja omejitev, ali če povem drugače, tekmujete lahko z modelom v merilu 1:5, 1:4,...torej manjši modeli pridejo v poštev, večji pa žal ne.
Ali potrebujete Arcusa ali Antaresa ali kaj podobnega v najvišjem cenovnem razredu?
Jaz bi rekel da ne, razen če vas žene volja po zmagi. Jaz osebno bom verjetno še prvo polovico sezone letel z starim dobrim Ventus-om, čeprav imam že novo orožje doma, ki se je mimogrede pri snovanju spogledovalo tudi z GPS tekmovanjem, ampak vseeno, bolje leteti z modelom ki ga poznam, mi je domač in se zabavati, kljub temu da vem, da sem z njim precej hendikepiran proti na začetku omenjenemu paru. Zagotovim vam lahko samo eno, kakršen koli model že imate, povem vam, da se boste v tekmovanju v tem formatu zabavali kot še nikoli in naučili mnogo novega, tudi o modelu s katerim letite.
Še mogoče beseda ali dve o samogradnji, kdor gradi model sam, velikost je vsekakor prednost, kajti kdor bolje vidi, bolje pelje
Pri izbiri profilov se obrnite na sveto trojico Quabeck, Habe, Pflug. Vsi omenjeni trije vam bodo z veseljem ponudili brezplačno pomoč in vam izračunali kakšne profile uporabiti oziroma vam ponudili nekaj iz svojega asortimana, ali celo ustvarili nov profil za vaš model. Tukaj moram izpostaviti Dirk Pflug-a, ki načeloma niti nima zbirke profilov, ampak jih kar izračuna glede na vaše podatke, zahteve in njegove izkušnje, ki so mimogrede zelo bogate. Če pa se odločite sami izbirati profil, iščite ukrivljenost med 1,5 in 2%, ter debelinami od 8-12%, pač čim manj, kolikor vam pač gradnja dopušča. Če izbirate med enosedom ali dvosednom, se raje odločite za slednjega, prednosti je več, manjši čelni upor trupa, večje globine kril, večji model in posledično večja vidljivost, boljše stabilnosti po vseh oseh....vitkost tukaj ne igra nobene vloge, verjeli ali ne, prinaša toliko malo, da "odprtega razreda" pravzaprav nihče ne uporablja (nimbus, asw22,....)
Naj še povem, dva tekmovalca (ekipa navigator-pilot) lahko uporabljata isti model kot tudi GPS opremo. Tako si bom tudi jaz letošnjo sezono delil svojega ventusa z Andrejem, ki se je odločil, da se bo zabaval z nami. In ja prav ste prebrali, zabaval, ne tekmoval .
Še letošnji termini:
17.03.12 Eglisau SUI
31. 03.-01.04.12 Nervesa ITA
21.-22.04.12 Ptuj SLO
05.05.12 Arbon SUI
8.-9.06.12 MĂĽswangen SUI
23.-24.06.12 Untermettingen GER
14.-15.07.12 Znojmo CZE
25.-26.08.12 Hronov CZE
01.09.12 Wittenwil SUI
06.-07.10.12 Tortosa ESP
Z rdečo so označena tekmovanja na katera bom šel tudi sam (upam vsaj), tako da tam lahko računate bodisi na pomoč pri tehniki ali pač samo z izkušnjami...., z rumeno pa sem označil Španijo, katera je pa zaenkrat še samo želja?
Mogoče še tole, pri meni se še vedno nahajata dva dlančnika z programsko opremo in sta vedno na razpolago . Saj poznate tisti pregovor, beseda ni konj,.....
Uffff, dost, sploh ne vem več kaj in zakaj sem napisal, če vam kaj ni jasno, prašte, z veseljem odgovorim.
lp, Matej
Nič, nova sezona je pred nami, in mislim, da je skrajni čas, da se zopet malo oglasim in vas povabim v svojo (našo) družbo.
Najprej bom začel z nekaj malo novosti, GPS eurocup se je v letošnjem letu pridružil Contest Eurotouru, več na povezavi: http://www.contest-modellsport.de/html/ ... angle.html
In pa še mogoče bolj pomembno, prihaja prvo tekmovanje tudi v Slovenijo in sicer v Ptuj, ki bo 21.-22.4. Tako bodo Ptujsko nebo v teh dneh krasili modeli iz vse Evrope. Slišimo dobre novice iz Češke, Italije, Švice in celo Poljske , seveda brez nas tudi ne bo šlo kajne .
Vse ostalo, pravila ipd ostajajo enaka, torej še vedno so v igri (pol)makete jadralnih letal v merilu 1:3, ki jih z pomočjo vlečnih modelov povlečejo na višino 500m in nato se gremo gdo naruka več trikotnikov v obsegu 2,4km.
Mogoče nekaj malega novosti pri opremi, kot veste, smo do sedaj uporabljali dlančnike za navigacijo, in ker smo bili kar vsi tekmovalci nekako nezadovoljni z delovanjem dlančnikov, so nam prisluhnili pri http://www.rc-electronics.org/, ki so ustvarili nov sistem, ki vsebuje seveda njihov nepogrešljiv vario, ki je v tej verziji še bistveno izboljšan, še več, dovoljuje priklop kompenzatorja, ki meri tlačno razliko oziroma na nek način hitrost modela in to komponento nato kompenzira.....ma če povem po domače, od sedaj naprej kadar boste potegnili nase, ne piska več, razen če ste seveda v dviganju. Prav tako ni več lažnih signalov, centriranje termičnih vzgornikov je mnogo hitrejša in bolj natančna....in seveda, poleg vsega vsebuje še program, ki omogoča tekmovanje v GPS disciplini. Skratka, kdor bi rad izvedel več, obrnite se sem, name ali na rc-electronics za vse odgovore, ki vas žuljijo.
Veliko je bilo slišati o modelih, zato mogoče beseda ali dve okoli tega.
Najprej naj povem, da je merilo 1:3 zgornja omejitev, ali če povem drugače, tekmujete lahko z modelom v merilu 1:5, 1:4,...torej manjši modeli pridejo v poštev, večji pa žal ne.
Ali potrebujete Arcusa ali Antaresa ali kaj podobnega v najvišjem cenovnem razredu?
Jaz bi rekel da ne, razen če vas žene volja po zmagi. Jaz osebno bom verjetno še prvo polovico sezone letel z starim dobrim Ventus-om, čeprav imam že novo orožje doma, ki se je mimogrede pri snovanju spogledovalo tudi z GPS tekmovanjem, ampak vseeno, bolje leteti z modelom ki ga poznam, mi je domač in se zabavati, kljub temu da vem, da sem z njim precej hendikepiran proti na začetku omenjenemu paru. Zagotovim vam lahko samo eno, kakršen koli model že imate, povem vam, da se boste v tekmovanju v tem formatu zabavali kot še nikoli in naučili mnogo novega, tudi o modelu s katerim letite.
Še mogoče beseda ali dve o samogradnji, kdor gradi model sam, velikost je vsekakor prednost, kajti kdor bolje vidi, bolje pelje
Pri izbiri profilov se obrnite na sveto trojico Quabeck, Habe, Pflug. Vsi omenjeni trije vam bodo z veseljem ponudili brezplačno pomoč in vam izračunali kakšne profile uporabiti oziroma vam ponudili nekaj iz svojega asortimana, ali celo ustvarili nov profil za vaš model. Tukaj moram izpostaviti Dirk Pflug-a, ki načeloma niti nima zbirke profilov, ampak jih kar izračuna glede na vaše podatke, zahteve in njegove izkušnje, ki so mimogrede zelo bogate. Če pa se odločite sami izbirati profil, iščite ukrivljenost med 1,5 in 2%, ter debelinami od 8-12%, pač čim manj, kolikor vam pač gradnja dopušča. Če izbirate med enosedom ali dvosednom, se raje odločite za slednjega, prednosti je več, manjši čelni upor trupa, večje globine kril, večji model in posledično večja vidljivost, boljše stabilnosti po vseh oseh....vitkost tukaj ne igra nobene vloge, verjeli ali ne, prinaša toliko malo, da "odprtega razreda" pravzaprav nihče ne uporablja (nimbus, asw22,....)
Naj še povem, dva tekmovalca (ekipa navigator-pilot) lahko uporabljata isti model kot tudi GPS opremo. Tako si bom tudi jaz letošnjo sezono delil svojega ventusa z Andrejem, ki se je odločil, da se bo zabaval z nami. In ja prav ste prebrali, zabaval, ne tekmoval .
Še letošnji termini:
17.03.12 Eglisau SUI
31. 03.-01.04.12 Nervesa ITA
21.-22.04.12 Ptuj SLO
05.05.12 Arbon SUI
8.-9.06.12 MĂĽswangen SUI
23.-24.06.12 Untermettingen GER
14.-15.07.12 Znojmo CZE
25.-26.08.12 Hronov CZE
01.09.12 Wittenwil SUI
06.-07.10.12 Tortosa ESP
Z rdečo so označena tekmovanja na katera bom šel tudi sam (upam vsaj), tako da tam lahko računate bodisi na pomoč pri tehniki ali pač samo z izkušnjami...., z rumeno pa sem označil Španijo, katera je pa zaenkrat še samo želja?
Mogoče še tole, pri meni se še vedno nahajata dva dlančnika z programsko opremo in sta vedno na razpolago . Saj poznate tisti pregovor, beseda ni konj,.....
Uffff, dost, sploh ne vem več kaj in zakaj sem napisal, če vam kaj ni jasno, prašte, z veseljem odgovorim.
lp, Matej
plp, Matej
matej rozman napisal/-a:vitkost tukaj ne igra nobene vloge, verjeli ali ne, prinaša toliko malo, da "odprtega razreda" pravzaprav nihče ne uporablja (nimbus, asw22,....)
Ta je najbolj zanimiva! Ves čas sumim in gruntam, da razni vinglets, srpi in podobne pogruntavščine na jadralnih modelih bolj škodijo kot koristijo, potem pa z takimi naspediranimi težkoatleti potrdijo te sume. Prav lepo se počutim ob tem.
Dvosed = globje (in zato tanjši profil) krilo= "večji" model= manj upora=uspeh
Kaj pa kaj starejšega recimo 15 m razreda? Šlampasti Vuk in predvsem Jantar recimo, imata pravo "modelarsko" krilo.
lp
Sašo
Sašo
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
Ja, očitno kar drži kajne, mogoče še zelo zanimiv podatek, da so tudi pri tavelkih bratih šli z razponom v odprtem razredu na 23m
Mimogrede, v pravilniku je zapisano, da morajo modeli imeti optično enake zaključke kril kot izvirniki, to pomeni, da se splača tudi z vingleti poigrati.
Če so pravilno konstruirani, nam dajo pri najboljšem drsnem razmerju tudi do 3% zraven, kar pomeni recimo da povečajo najboljše drsno razmerje iz 30 na 31, kar ni zanemarljivo, seveda pa pri višjih hitrostih delajo samo zgago in bi bilo bolje, da jih sploh nebi bilo. Pač dvorezen meč kot pri vsem ostalem v življenju
Mimogrede, v priponki še vabilo na domačo dirko
lp, Matej
Mimogrede, v pravilniku je zapisano, da morajo modeli imeti optično enake zaključke kril kot izvirniki, to pomeni, da se splača tudi z vingleti poigrati.
Če so pravilno konstruirani, nam dajo pri najboljšem drsnem razmerju tudi do 3% zraven, kar pomeni recimo da povečajo najboljše drsno razmerje iz 30 na 31, kar ni zanemarljivo, seveda pa pri višjih hitrostih delajo samo zgago in bi bilo bolje, da jih sploh nebi bilo. Pač dvorezen meč kot pri vsem ostalem v življenju
Mimogrede, v priponki še vabilo na domačo dirko
lp, Matej
- Priponke
-
- Ptuj GPS 2012SLO.pdf
- (899.51 KiB) Prenešeno 179 krat
plp, Matej
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
Vabljeni na obisk: http://www.rc-electronics.org/index.php?link=home
Dodano nekaj malega tehnike
Lep dan, Matej
Dodano nekaj malega tehnike
Lep dan, Matej
plp, Matej
Pri iskanju primerne konfiguracije je najbrž eden od pokazateljev ali je model bolj ali manj primeren, tudi razmerje med površino največjega preseka trupa in površino krila. Manjši ko je ta faktor, manjši ja pribitek upora zaradi trupa.matej rozman napisal/-a:...
Če izbirate med enosedom ali dvosednom, se raje odločite za slednjega, prednosti je več, ..
(dvosedi imajo ta faktor ugodnejši od enosedov, se pa najde tudi kaka izjema, tam, kjer je kokpit jadralca res ozek...
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
FAI licenca ni protrebna, ker kategorija ni v okrilju FAI.Bošti napisal/-a:A je potrebno imet FAI licenco za ta tekmovanja?
Lp, Boštjan
In kolikor sem razumel v pogovoru z vodilnimi, jih zaenkrat tudi ne zanima. Pravijo da so ta samo nepotrebni stroški.
Vsa pravila in tehnologijo pa vodi ekipa iz švice in vse spremembe, ki se zgodijo bodisi v pravilniku, bodisi v tehnologiji, gredo skozi njihovo zelo gosto sito.
Morda kot zanimivost, nova enota ki jo proizvaja RC-electronics je bila na testiranju pri ekipi 5 mesecev in po številnih popravkih in prilagajanjih so jo šele potrdili kot uradno in dali proizvajalcu ključ za potrjevanje rezultatov.
Je pa treba enkrat videti, oziroma poizkusiti to tekmo, poteka resnično kot švicarska ura, natančno in hitro in najbolj zanimivo je da se vse to zgodi z pomočjo 3-5.parov človeških rok in oči, tekmovalec pa pravzaprav skoraj ne ve da je na tekmovanju.
Lep dan, Matej
plp, Matej
pozdrav
servus zanimam se malo za to disciplino in me zanima kaj menite o tem nakupu ali če mi lahko kdo od vas pomaga z kakšnim linkom za nakup letala z veseljem se vam bom pridružil
link http://www.ebay.de/itm/tgl6000-3-fs-Ven ... 680wt_1139
link http://www.ebay.de/itm/tgl6000-3-fs-Ven ... 680wt_1139
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
Re: pozdrav
Pozdravljen,SVIZEC napisal/-a:servus zanimam se malo za to disciplino in me zanima kaj menite o tem nakupu ali če mi lahko kdo od vas pomaga z kakšnim linkom za nakup letala z veseljem se vam bom pridružil
link http://www.ebay.de/itm/tgl6000-3-fs-Ven ... 680wt_1139
Po mojem ne deluje slabo, čeprav ne upam dati roke v ogenj, ker modela ne poznam. Mene samo malo zmoti teža, če drži podatek za 13.500g, potem bo dobro, ampak samo z 6m, z 5m razponom bo pretežek. Namreč, krilna obremenitev se ne računa na model s katerim letiš, ampak je preračunana po faktorju glede na izvirnik-glej pravila, in to za Ventusa znaša cca.14 kg za C verzije in cca 12 kg za A in B verzije ki so grajene v merilu 1:3. Mimogrede, največja dovoljena obremenitev znaša 115g/dm2
Mogoče se ni slabo ozreti še po Paritechovemu naboru, imajo bolj ali manj svežega ASG 29, ki je sicer pri slabih 3k EUR, ali pa morda:
http://www.paritech.de/modellbau/dg303e ... echnik.php
DG 303 acro, sem videl enega leteti (domačega) in se mi zdi, da bi se znal prav dobro peljati. Ampak, zopet, pozor na težo, paritech ne slovi ravno po najlažjih modelih.
Mimogrede, upam, da tistega DG-ja srečam na kakšni dirki
In ne me narobe razumeti, teža je vsekakor prijatelj, ampak v okvirih pravil
Mogoče še naredimo malo reklame za domačega proizvajalca, Mibo iz Logatca proizvaja Ventus 2c(x), v merilu 1:3,33 in z 5,5m, morda tudi ni za spregledati.
lp, Matej
plp, Matej
GPS eurocup
Pozdravljeni,
na spletni strani Opensoaring si lahko preberete članek o GPS Euro cupu...
http://www.opensoaring.com/NaKrilih/Pog ... roGPS.html
Lp Uroš
na spletni strani Opensoaring si lahko preberete članek o GPS Euro cupu...
http://www.opensoaring.com/NaKrilih/Pog ... roGPS.html
Lp Uroš