MIBO TWIX
Moderatorji: Pisaneli, Zaunkönig
MIBO TWIX
Ne spomnim se, da bi kje videl test in mnenje o Mibovem Twixu....na slikah je videti, da je Mc Gayver že enega vsul. Drugače pa zgleda zelo obetaven model za rekreativno letenje. Ali imate z njim že kaj več izkušenj. Podatki so bolj skopi: 250 cm, profil HQ/W-2,5/9, teža pod 2 kg....
Se mi zdi da bi znali ti podatki še koga zanimat
LP,
Aleš
Se mi zdi da bi znali ti podatki še koga zanimat
LP,
Aleš
Se tudi ne moreš spomnit ker ni bilo nikjer nič napisanega
TWIX a sem letel cca 2 uri pred nesrečo od tega 1,5 ure v "močnih" pogojih in cca pol ure v pogojih ko so HLGji komaj leteli ali pa ne
Po tem času si upam trdit, da gre za zelo dober (letalno) model, ki ga je potrebno imet v asortimanu, če letimo na pobočjih
V šibkih pogojih me je presenetil kajti težave so imeli modelčki, ki so tehtali 15% njegove mase .Twix pa je kar držal ali pobiral nulco, ko je pa kje kaj zadišalo po dvigu pa malček ukrivit profil in res šok, kot bi pritisnil gumb na liftu in izbral vsaj drugo nadstropje. Z lahkoto sem prilezel tja ker tisti dan ni bilo modela . V primeru prevleka reagira dovolj počasi tako, da ni kak bav bav izguba parih (3-5) metrov višine je edina "kazen" za prekomerjenje vlečenje ročice za višino.
V "močnih" pogojih jasno ni z letenjem nikakršnih težav model leti kot ga postavimo, všečno mi je bilo reagiranje na kakršno koli komando hodi so bili nastavljeni kot priporoča proizvajalec. Ker so bili pogoji res kičasti je bilo jasno polno akrobatike in pa tiščanja model spravi skupaj kar resno hitrost pri tem nima nikakršnih anomalij in leti kot pri normalni hitrosti Pred nesrečo sem tudi 4X pristajal v kar razgibanig pogojih zmiksan buterfly opravi svoje model je z smerjo popolnoma vodljiv z eleroni pa nekoliko len vendar je pristanek neproblematičen
Torej model me je navdušil res sva malo skupaj letela vendar je pokazal da im v sebi to kar pričakujem od tovrstnega modela zato bo najverjetneje v moji floti TWIX zopet dobil mesto ki ga še kako zasluži
TWIX a sem letel cca 2 uri pred nesrečo od tega 1,5 ure v "močnih" pogojih in cca pol ure v pogojih ko so HLGji komaj leteli ali pa ne
Po tem času si upam trdit, da gre za zelo dober (letalno) model, ki ga je potrebno imet v asortimanu, če letimo na pobočjih
V šibkih pogojih me je presenetil kajti težave so imeli modelčki, ki so tehtali 15% njegove mase .Twix pa je kar držal ali pobiral nulco, ko je pa kje kaj zadišalo po dvigu pa malček ukrivit profil in res šok, kot bi pritisnil gumb na liftu in izbral vsaj drugo nadstropje. Z lahkoto sem prilezel tja ker tisti dan ni bilo modela . V primeru prevleka reagira dovolj počasi tako, da ni kak bav bav izguba parih (3-5) metrov višine je edina "kazen" za prekomerjenje vlečenje ročice za višino.
V "močnih" pogojih jasno ni z letenjem nikakršnih težav model leti kot ga postavimo, všečno mi je bilo reagiranje na kakršno koli komando hodi so bili nastavljeni kot priporoča proizvajalec. Ker so bili pogoji res kičasti je bilo jasno polno akrobatike in pa tiščanja model spravi skupaj kar resno hitrost pri tem nima nikakršnih anomalij in leti kot pri normalni hitrosti Pred nesrečo sem tudi 4X pristajal v kar razgibanig pogojih zmiksan buterfly opravi svoje model je z smerjo popolnoma vodljiv z eleroni pa nekoliko len vendar je pristanek neproblematičen
Torej model me je navdušil res sva malo skupaj letela vendar je pokazal da im v sebi to kar pričakujem od tovrstnega modela zato bo najverjetneje v moji floti TWIX zopet dobil mesto ki ga še kako zasluži
Kroko, a misliš, da bi še kakšen model približno takole obdelali????
Aja, da vemo o čem se govori:http://www.albamodel.com/glider/off_sca ... index.html
(ne brat kitajščine, samo slike poglejte )
Aja, da vemo o čem se govori:http://www.albamodel.com/glider/off_sca ... index.html
(ne brat kitajščine, samo slike poglejte )