Ker sem se par dni nazaj malo spozabil ob cirkularki mam sedaj kakšen teden časa za miselno modelarjenje...
Ob prebiranju novih pravil ugotovim da bo sedaj dvomotorec v precejšnji prednosti (največ rezalne površine) dva propelerja + šmirgl...
že par let nazaj sem se lotil projekta ki ga nameravam letos dokončati in testirati v bitki:)
poganjala bosta 2 motorja MAGNUM GP .15
he 219 (uhu)
Moderator: Big A
he 219 (uhu)
- Priponke
-
- tak je bil taprav
- he-219 pomanjšan.gif (23.23 KiB) Pogledano 1701 krat
-
- barvna shema bo nekako takole...
- heinkel pomanjšan.jpg (24.21 KiB) Pogledano 1701 krat
Zadnjič spremenil nace.m, dne 26 Feb 2014, 13:59, skupaj popravljeno 1 krat.
No guts no glory!
Re: he 219 (uhu)
Do sedaj je narejen trup, ki je stirodur prekrit z papirjem...
krilo je abachi stiropor...
gondole bodo iz stiroporja in papirja z lesenimi ojačitvami...
repne površine bodo iz stirodurja z papirjem in lesenimi ojačitvami...
PS: že komaj čakam da slišim sozvočje motorjev v nizkem preletu
krilo je abachi stiropor...
gondole bodo iz stiroporja in papirja z lesenimi ojačitvami...
repne površine bodo iz stirodurja z papirjem in lesenimi ojačitvami...
PS: že komaj čakam da slišim sozvočje motorjev v nizkem preletu
- Priponke
-
- he 219.jpg (125.85 KiB) Pogledano 1697 krat
-
- v primerjavi z ki43 je pravi orjak:)
- orjak.jpg (129.76 KiB) Pogledano 1697 krat
No guts no glory!
Re: he 219 (uhu)
Čestitke, Nace! Lepa mrcina.
Kako računaš, da boš končal z maso?
Kako računaš, da boš končal z maso?
Re: he 219 (uhu)
Če mi bo material naklonjen bo masa tam okoli 1500g ,
sicer bi rad prišel nižje,
če bo v zraku pretežak bom naredil novo krilo iz stirodurja in papirja:)
sicer bi rad prišel nižje,
če bo v zraku pretežak bom naredil novo krilo iz stirodurja in papirja:)
No guts no glory!
Re: he 219 (uhu)
Mipo: kako je točno z koti motorjev???
v glavi imam neka 2 in 4 stopinje, samo ne vem kateri kam...
v glavi imam neka 2 in 4 stopinje, samo ne vem kateri kam...
No guts no glory!
Re: he 219 (uhu)
Moja podobna zgodba se je končala na 2kg.
Koti stojijo pa tako: levi motor 4°v levo, desni 2°desno. Ker imajo krila washout, ki narašča skozi celotni razpetino, je kot motornih gondol -1° in to je kar kot motorja navzdol.
Za bolj stabilno letenje lahko motorje postaviš še bolj navzven (10 - 15°). Izgled je malce okrnjen, zanesljivost ob izpadu pa bisveno večja.
Koti stojijo pa tako: levi motor 4°v levo, desni 2°desno. Ker imajo krila washout, ki narašča skozi celotni razpetino, je kot motornih gondol -1° in to je kar kot motorja navzdol.
Za bolj stabilno letenje lahko motorje postaviš še bolj navzven (10 - 15°). Izgled je malce okrnjen, zanesljivost ob izpadu pa bisveno večja.
Re: he 219 (uhu)
Hvala za odgovor!
Sicer pa mislim kote motorjev postaviti kar na minimalne stopinje, ker se mi zdi da ob večjih kotih mora biti tudi izkoristek manjši, in ob izpadu takoj uhašati še drugi motor, saj si z dvomotorcem brez enega motorja itak ˝sitting duck˝
Sicer pa mislim kote motorjev postaviti kar na minimalne stopinje, ker se mi zdi da ob večjih kotih mora biti tudi izkoristek manjši, in ob izpadu takoj uhašati še drugi motor, saj si z dvomotorcem brez enega motorja itak ˝sitting duck˝
No guts no glory!
Re: he 219 (uhu)
Ojla Nace
Moja zgodba je bila ME 410,lahko ga je bilo izdelati,ker je škatlaste oblike ampak sem končal na 1700g ,motorje sem dal os la 15 vendar nisem odstranil dušilcev iz avspuha ipd zato se je zadeva bolj vlekla,kod letela,za valjak sem porabil skoraj celo sceno letalne zone.
Ampak nisem vrgel koruze v puško in sem montiral os fp 21(samo za doma,ne tekmo-) potem pa je norelo valjalo skratka trgalo,da sploh ne omenim zvoka.
Moj predlog čim manša teža kar očitno veš porihtaj motore,da bodo dali maksimum in še nekaj naredi smernik,ker ko crkne eden motor si oplel pa če imaš še tako porihtane kote motorja.
V tujini sem videl dvomotorce na delu noro ti rečem ampak včasih se je pokazalo eden motor eden problem dva motorja dva problema tukaj moraš res v nulo porihtat.
L.p.Vlado
Moja zgodba je bila ME 410,lahko ga je bilo izdelati,ker je škatlaste oblike ampak sem končal na 1700g ,motorje sem dal os la 15 vendar nisem odstranil dušilcev iz avspuha ipd zato se je zadeva bolj vlekla,kod letela,za valjak sem porabil skoraj celo sceno letalne zone.
Ampak nisem vrgel koruze v puško in sem montiral os fp 21(samo za doma,ne tekmo-) potem pa je norelo valjalo skratka trgalo,da sploh ne omenim zvoka.
Moj predlog čim manša teža kar očitno veš porihtaj motore,da bodo dali maksimum in še nekaj naredi smernik,ker ko crkne eden motor si oplel pa če imaš še tako porihtane kote motorja.
V tujini sem videl dvomotorce na delu noro ti rečem ampak včasih se je pokazalo eden motor eden problem dva motorja dva problema tukaj moraš res v nulo porihtat.
L.p.Vlado
hunter