Volitve 2013
Moderator: Big A
Volitve 2013
Pozdravljeni,
Tudi letos, tako kot vsako leto, imamo volitve. Treba jih je umestiti v situacijo, v kateri se nahaja ACES organizacija.
Predvsem me moti, da že nekaj let čakamo na nov statut, v katerem bojo zajete tudi novonastale kategorije (WWI, EPA itd).
Posledica je, da kategorije WWI in EPA (in še nekaj drugih, ki jih prakticirajo po Evropi), niso uradno priznane kategorije. Zato velik del tekmovalcev, ki tekmujejo v teh nepriznanih kategorijah, nimajo volilne pravice.
Odkar smo 'uzakonili' IRC (international rule committee), se o spremembah tekmoalnih pravil običajno glasuje v IRC in ne z glasovanjem med vsemi aktivnimi tekmovalci..
Volitve (glasovanje) 2013 so zato razdeljene na tri skupine:
1. glasovanje glede sprememb tekmovalnega pravilnika. V kasnejših prilogah je a) seznam vseh predlogov, b) glasovanje in obrazložitev IRC Slovenije o predlogih sprememb pravil, c) rezultat glasovanja o spremembah
2. mednarodne personalne volitve
3. nacionalne personalne volitve
Obrazložitve sledijo....
Andrej
Tudi letos, tako kot vsako leto, imamo volitve. Treba jih je umestiti v situacijo, v kateri se nahaja ACES organizacija.
Predvsem me moti, da že nekaj let čakamo na nov statut, v katerem bojo zajete tudi novonastale kategorije (WWI, EPA itd).
Posledica je, da kategorije WWI in EPA (in še nekaj drugih, ki jih prakticirajo po Evropi), niso uradno priznane kategorije. Zato velik del tekmovalcev, ki tekmujejo v teh nepriznanih kategorijah, nimajo volilne pravice.
Odkar smo 'uzakonili' IRC (international rule committee), se o spremembah tekmoalnih pravil običajno glasuje v IRC in ne z glasovanjem med vsemi aktivnimi tekmovalci..
Volitve (glasovanje) 2013 so zato razdeljene na tri skupine:
1. glasovanje glede sprememb tekmovalnega pravilnika. V kasnejših prilogah je a) seznam vseh predlogov, b) glasovanje in obrazložitev IRC Slovenije o predlogih sprememb pravil, c) rezultat glasovanja o spremembah
2. mednarodne personalne volitve
3. nacionalne personalne volitve
Obrazložitve sledijo....
Andrej
Volitve 2013 - glasovanje glede sprememb tekmovalnih pravil
Rainer je 24.11. poslal najprej časovni plan glede volitev v 15 korakih (glej priloga 1).
Zraven je dodal še:
- seznam kandidatov za mednarodne volitve
- predlog točk za nacinalne vilitve
(glej priloga 2)
..in seznam predlogov za spremembo tekmovalnega pravilnika za glasovanje v okviru IRC (glej priloga 3)..
Zraven je dodal še:
- seznam kandidatov za mednarodne volitve
- predlog točk za nacinalne vilitve
(glej priloga 2)
..in seznam predlogov za spremembo tekmovalnega pravilnika za glasovanje v okviru IRC (glej priloga 3)..
- Priponke
-
- Volitve 2013 - priloga 1.xls
- (17 KiB) Prenešeno 64 krat
-
- Volitve 2013 - priloga 2 - personalne volitve.doc
- (28.5 KiB) Prenešeno 103 krat
-
- Volitve 2013 - priloga 3 predlog sprememb pravilnika.xls
- (471 KiB) Prenešeno 76 krat
Rezultat glasovanja IRC glede predlogov sprememb pravilnika.
Kot IRC Slovenije, sem Rainerju, dne 15.decembra 2013, poslal svoje sklepe:
Hello,
Here are IRC vote results of Slovenia 2013 ..
ID 001 Against - explanation: repaired model must be inspected by arranging group. Since pilot is totally responsible for the damage against third person and until now old practice works fine, I don't see any need for such change.
ID 002 In favor - explanation: streamer catcher limitation to max 297mm makes models more equal in the air. Maybe some smaller models will return on the scene again.
ID 023 Against - explanation: no steamer catching devices will make the game more boring.
ID 003 Against - explanation: there is no need to make more strict rules on measurements. If someone wants to make model more scale accurate - no one will protest. The model may be produced in molds in super scale, but we should allow to make models with simple technology and traditional materials like blue foam, brown paper or balsa.. we should allow this, even if models don't look super scale.
ID 004 Against - explanation: engine power is efficiently limited with prop size and RPMs. No need for additional limitations.
ID 005 Against - explanation: engine power is efficiently limited with prop size and RPMs. No need for additional limitations.
ID 024 Against - explanation: No need for change of limitations. .15 engines works fine below 17.000 rpms. Including blue head Magnum.
ID 007 Against - explanation: No need for change of limitations. .21 engines works fine with 9X4 prop. Weak engines works fine with more nitro.
ID 006 Against - explanation: the same as ID 007.
ID 008 Against - explanation: old limitations works fine.
ID 009 Against - explanation: old limitations works fine.
ID 010 Against - explanation: old limitations works fine.
ID 012 Against - explanation: old limitations works fine.
ID 011 Against - explanation: old limitations works fine.
ID 013 Against - explanation: old rule works fine. I guess this proposal wasn't checked on national level yet. I am skeptical on measurements after finals, since I know that many models are lost in finals..
ID 014 Against - explanation: old rules works fine. If model/engine runs too fast, the arranging group can make a decision with current rules too.
ID 015 Against - explanation: old rules works fine.
ID 018 Against - no explanation
ID 016 Against - explanation: old rules works fine.
ID 023 Against - explanation: pilot is totally responsible for his equipment and the damage caused by his model. Electronical stabilization is not advantage in air combat.
IRC Slovenia
Skupne rezultate vseh članov IRC sem dobil včeraj in jih dajem v prilogi. Rezultati se bojo prenesli v pravila v letu 2014 in 2015.
Priloženi so originalni dokumenti v .pdf obliki.
Iz napisanega se vidi, da se je v glavnem glasovalo 'Proti', je pa kar nekaj sprememb glede motorjev, posebej elektro pogona in nekaj manj pomembnih malenkosti.
Še najbolj bo v letu 2014 vidna spremeba v tem, da bomo lahko na krila lepili brusni papir le v dolžini max. 297mm, merjeno od korena krila... večji modeli bojo zaradi tega imeli manjšo prednost proti manjšim.
lp
Hello,
Here are IRC vote results of Slovenia 2013 ..
ID 001 Against - explanation: repaired model must be inspected by arranging group. Since pilot is totally responsible for the damage against third person and until now old practice works fine, I don't see any need for such change.
ID 002 In favor - explanation: streamer catcher limitation to max 297mm makes models more equal in the air. Maybe some smaller models will return on the scene again.
ID 023 Against - explanation: no steamer catching devices will make the game more boring.
ID 003 Against - explanation: there is no need to make more strict rules on measurements. If someone wants to make model more scale accurate - no one will protest. The model may be produced in molds in super scale, but we should allow to make models with simple technology and traditional materials like blue foam, brown paper or balsa.. we should allow this, even if models don't look super scale.
ID 004 Against - explanation: engine power is efficiently limited with prop size and RPMs. No need for additional limitations.
ID 005 Against - explanation: engine power is efficiently limited with prop size and RPMs. No need for additional limitations.
ID 024 Against - explanation: No need for change of limitations. .15 engines works fine below 17.000 rpms. Including blue head Magnum.
ID 007 Against - explanation: No need for change of limitations. .21 engines works fine with 9X4 prop. Weak engines works fine with more nitro.
ID 006 Against - explanation: the same as ID 007.
ID 008 Against - explanation: old limitations works fine.
ID 009 Against - explanation: old limitations works fine.
ID 010 Against - explanation: old limitations works fine.
ID 012 Against - explanation: old limitations works fine.
ID 011 Against - explanation: old limitations works fine.
ID 013 Against - explanation: old rule works fine. I guess this proposal wasn't checked on national level yet. I am skeptical on measurements after finals, since I know that many models are lost in finals..
ID 014 Against - explanation: old rules works fine. If model/engine runs too fast, the arranging group can make a decision with current rules too.
ID 015 Against - explanation: old rules works fine.
ID 018 Against - no explanation
ID 016 Against - explanation: old rules works fine.
ID 023 Against - explanation: pilot is totally responsible for his equipment and the damage caused by his model. Electronical stabilization is not advantage in air combat.
IRC Slovenia
Skupne rezultate vseh članov IRC sem dobil včeraj in jih dajem v prilogi. Rezultati se bojo prenesli v pravila v letu 2014 in 2015.
Priloženi so originalni dokumenti v .pdf obliki.
Iz napisanega se vidi, da se je v glavnem glasovalo 'Proti', je pa kar nekaj sprememb glede motorjev, posebej elektro pogona in nekaj manj pomembnih malenkosti.
Še najbolj bo v letu 2014 vidna spremeba v tem, da bomo lahko na krila lepili brusni papir le v dolžini max. 297mm, merjeno od korena krila... večji modeli bojo zaradi tega imeli manjšo prednost proti manjšim.
lp
- Priponke
-
- Volitve 2013 - priiloga 4 - rezultat glasovanja IRC za pravila.pdf
- (131.77 KiB) Prenešeno 105 krat
Rezultati personalnih volitev 2013
Kot že rečeno, me moti, da veliko tekmovalcev nima volilne pravice, ker pač na tekmujejo v WWII.
Posebej je moteče zato, ker so na seznamu volitev tudi funkcionarji za kategorijo WWI in EPA (ki jih lahko volijo le aktivni piloti WWII).
A kaj hočemo..
Tako sem včeraj dobil rezultate personalnih volitev https://mail.google.com/mail/ca/u/0/?ui ... &safe=1&zw
V tabeli ni podatkov slovenskih volitev.
Ker je danes skrajni rok za pošiljane rezultatov, sem podatke danes v imenu ACES Slovenije poslal Rainerju. Rok s tem ni zamujen..
Prosim, če ima kdo kakšen drugačen predlog, ga naj čimprej sporoči, ker časa ni veliko. Pripombe se bo upštevalo v največji možni meri.
I'm sending you the results of personal vote of ACES Slovenia 2013..
Results of personal voting 2013 - ACES Slovenia
International vote:
IC WWII actual: Rainer Handt
A: Rainer Handt 2 votes
IC WWI actual: Gert König
A: Gert König 15 votes
B: Rainer Handt
C: own candidate
National vote:
1. NC WWII
A: Simon Ogrinec 15 votes
1. NC WWI
A: Miha Sodja 15 votes
NC EPA - no candidate
HAC Slovenia - no candidate
Active pilots of ACES Slovenia 2012- 2013
Data from Co_Ra database:
WWII - 24 pilots
WWI - 12 pilots
EPA - 24 pilots
38 pilots in all categories
I regret that a lot of pilots do not have electoral rights, since WWI and EPA are not official ACES categories and pilots can't make a vote - even we can see WWI and EPA officers on the vote lists.. This is very unreasonable.
15 Slovenian pilots have made a vote 2013. They all flew WWII in Slovenian Cup 2012-2013:
Andraž Korošec (Slovenia)
,Andrej Pervinsek (Slovenia)
,Crt Marsic (Slovenia)
,Jernej Rajšelj (Slovenia)
,Matevz Murovec (Slovenia)
,Miha Sodja (Slovenia)
,Nace Mihelic (Slovenia)
,Sandi Žužinjak (Slovenia)
,Simon Ogrinec (Slovenia)
,Sreco (Felix) Znidarcic (Slovenia)
,Tinkara Požar (Slovenia)
,Tomaz Starin (Slovenia)
,Tomaz Svoljsak (Slovenia)
,Tomaž Požar (Slovenia)
,Vid Gladovic (Slovenia)
The voting was made via phone calls between 27. and 28. December..
PS: I am sending results in the name of 1st NC Slovenia, Simon Ogrinec.
Best regards
Andrej Pervinsek
IRC ACES Slovenia
Posebej je moteče zato, ker so na seznamu volitev tudi funkcionarji za kategorijo WWI in EPA (ki jih lahko volijo le aktivni piloti WWII).
A kaj hočemo..
Tako sem včeraj dobil rezultate personalnih volitev https://mail.google.com/mail/ca/u/0/?ui ... &safe=1&zw
V tabeli ni podatkov slovenskih volitev.
Ker je danes skrajni rok za pošiljane rezultatov, sem podatke danes v imenu ACES Slovenije poslal Rainerju. Rok s tem ni zamujen..
Prosim, če ima kdo kakšen drugačen predlog, ga naj čimprej sporoči, ker časa ni veliko. Pripombe se bo upštevalo v največji možni meri.
I'm sending you the results of personal vote of ACES Slovenia 2013..
Results of personal voting 2013 - ACES Slovenia
International vote:
IC WWII actual: Rainer Handt
A: Rainer Handt 2 votes
IC WWI actual: Gert König
A: Gert König 15 votes
B: Rainer Handt
C: own candidate
National vote:
1. NC WWII
A: Simon Ogrinec 15 votes
1. NC WWI
A: Miha Sodja 15 votes
NC EPA - no candidate
HAC Slovenia - no candidate
Active pilots of ACES Slovenia 2012- 2013
Data from Co_Ra database:
WWII - 24 pilots
WWI - 12 pilots
EPA - 24 pilots
38 pilots in all categories
I regret that a lot of pilots do not have electoral rights, since WWI and EPA are not official ACES categories and pilots can't make a vote - even we can see WWI and EPA officers on the vote lists.. This is very unreasonable.
15 Slovenian pilots have made a vote 2013. They all flew WWII in Slovenian Cup 2012-2013:
Andraž Korošec (Slovenia)
,Andrej Pervinsek (Slovenia)
,Crt Marsic (Slovenia)
,Jernej Rajšelj (Slovenia)
,Matevz Murovec (Slovenia)
,Miha Sodja (Slovenia)
,Nace Mihelic (Slovenia)
,Sandi Žužinjak (Slovenia)
,Simon Ogrinec (Slovenia)
,Sreco (Felix) Znidarcic (Slovenia)
,Tinkara Požar (Slovenia)
,Tomaz Starin (Slovenia)
,Tomaz Svoljsak (Slovenia)
,Tomaž Požar (Slovenia)
,Vid Gladovic (Slovenia)
The voting was made via phone calls between 27. and 28. December..
PS: I am sending results in the name of 1st NC Slovenia, Simon Ogrinec.
Best regards
Andrej Pervinsek
IRC ACES Slovenia
Re: Volitve 2013
Pozdravljeni,
dobili smo rezultate glasovanja 2013.
Rezultat glasovanja med IRC je nov pravilnik za WWII v priponki št 3. Spremembe so vpisane z modro barvo, zelene pa so komentar...
Personalne volitve pa so zbrane v priponki št.2. 1 IC za WWI in WWII je Rainer Handt, HAC 2013 pa Therse Lundell Švedska.
Za nadaljevanje dejavnosti v letu 2014 je treb še pripraviti:
1. nova tekmovalna pravila WWII v slovenščini
2. nova tekmovalna pravila za EPA v slovenščini
3. tekmovalna pravila za WWI v slovenščini
3. tekmovalni koledar 2014
dobili smo rezultate glasovanja 2013.
Rezultat glasovanja med IRC je nov pravilnik za WWII v priponki št 3. Spremembe so vpisane z modro barvo, zelene pa so komentar...
Personalne volitve pa so zbrane v priponki št.2. 1 IC za WWI in WWII je Rainer Handt, HAC 2013 pa Therse Lundell Švedska.
Za nadaljevanje dejavnosti v letu 2014 je treb še pripraviti:
1. nova tekmovalna pravila WWII v slovenščini
2. nova tekmovalna pravila za EPA v slovenščini
3. tekmovalna pravila za WWI v slovenščini
3. tekmovalni koledar 2014
- Priponke
-
- ACES Voting letter IRC result 2013-12-30.doc
- (587.5 KiB) Prenešeno 81 krat
-
- ACES Voting letter personal result 2013-12-30.doc
- (591 KiB) Prenešeno 77 krat
-
- ACES_int_WWII Rules_2014 draft 2013-12-29.doc
- (864 KiB) Prenešeno 102 krat
-
- ACES int voting 2013-12-30.xls
- (162 KiB) Prenešeno 72 krat
-
- ACES NC Liste 2013-12-30.xls
- (155 KiB) Prenešeno 62 krat
Re: Volitve 2013
Ker mi gre ob branju novega pravila za ˝stream catcherje˝ na jok, me zanima kdo je od naših pilotov sploh glasoval za kaj takega, saj tisti ki jih poznam definitivno niso za in jas tudi ne...
no vseeno to ne bo spremenilo dominantnosti 4ccm avionov...
no vseeno to ne bo spremenilo dominantnosti 4ccm avionov...
No guts no glory!
Re: Volitve 2013
Po statutu ACES se je leta 2006 se o spremembah pravil glasuje takole:nace.m napisal/-a:Ker mi gre ob branju novega pravila za ˝stream catcherje˝ na jok, me zanima kdo je od naših pilotov sploh glasoval za kaj takega, saj tisti ki jih poznam definitivno niso za in jas tudi ne...
no vseeno to ne bo spremenilo dominantnosti 4ccm avionov...
Postopek spremebe je dvofazen in traja 3-4 leta...
-Prvo leto se stvari odvijajo v okviru ene države. Predlog spremembe je treba sprobati in potem z glasovanjem v okviru ene države izglasovati med aktivnimi tekmovalci. Če je predlog izglasovan na nivoju države, napreduje kot predlog na nivo celotne mednarodne organizacije.
-Drugo leto se o predlogih, ki so napredovali na mednarodni nivo, glasuje še enkrat. V običajni proceduri sta previdena dva načina: A) glasovanje v IRC (International Rule Committee), kjer odločajo predstavniki držav in B) glasovanje vseh aktivnih članov organizacije.
- Tretje leto se spremembe vnesejo v pravilnik in pričnejo uporabljati. Izjema so stiste spremembe, ki vplivajo na performance modelov. Za njih velja enoletni zamik.
- V četrtem letu se prično uporabljati spremembe, ki vplivajo na performance modelov. To so omeijitve dimenzij, mase, prostornine motorjev, vrtljajev, dimenzij propelorjev ...
Nace, v primeru, ki ga omenjaš, je šlo za manj pomembno spremembo, o kateri je bilo izglasovano v okviru IRC (preberi poročilo) in je postala veljavna v letu 2014 (ker ne vpliva na performanse modela).
Se strinjam, da bodo tudi v bodoče dominantni 4 ccm avioni, ampak dominantnost bo nekaj manjša..
lp
Re: Volitve 2013
Stvar se mi zdi zelo problematična saj je bolj preprosto če se stream catcherje dovoli po celem krilu, saj je zadeva enaka za vse, sedaj pa si predstavljam da bo šlo precej časa v razmišljanje kako to pravilo zaobiti in bo v prednosti tisti ki bo našel bolj ustrezno rešitev, da se trak vseeno pretrga, pravilom pa bo zadostil, saj recimo nikjer ne piše da se nam proces barvanja ne sme ponesrečiti ravno na sprednjem robu krila, ali pa smo ga ravno tam malo nerodno odložili itd...
Sicer se mi pa do vseh ostalih pilotov ki niso predstavniki držav takšno pravilo zdi nekako nepravično, saj če niti nimaš možnosti glasovati je malo čudno.
Čeprav to ne vpliva na ˝performans˝modela je ravno to najpomembnejši sestavni del naše igre, saj vsi vemo kako bi bilo če streamcatcherjev nebi bilo, potem lahko začnemo ocenjevati modele, postavljati talne cilje in tako dalje...
Bojim se da ww2 postaja s tem korak bližje penzionerski WW1, naslednje sledi ukinitev streamcatcherjev in recimo sum proprelerja za 4ccm na 13 s katerim recimo serijski OS ali WEBRA sploh nista legalna saj se vrtita preveč in smo tam...
Mogoče najbolje da bi klaso 4ccm ukinili in bi se potem tako vsem željeni majhni modeli le vrnili na sceno
Sicer se mi pa do vseh ostalih pilotov ki niso predstavniki držav takšno pravilo zdi nekako nepravično, saj če niti nimaš možnosti glasovati je malo čudno.
Čeprav to ne vpliva na ˝performans˝modela je ravno to najpomembnejši sestavni del naše igre, saj vsi vemo kako bi bilo če streamcatcherjev nebi bilo, potem lahko začnemo ocenjevati modele, postavljati talne cilje in tako dalje...
Bojim se da ww2 postaja s tem korak bližje penzionerski WW1, naslednje sledi ukinitev streamcatcherjev in recimo sum proprelerja za 4ccm na 13 s katerim recimo serijski OS ali WEBRA sploh nista legalna saj se vrtita preveč in smo tam...
Mogoče najbolje da bi klaso 4ccm ukinili in bi se potem tako vsem željeni majhni modeli le vrnili na sceno
No guts no glory!
Re: Volitve 2013
Pa še to, tale excell se mi zdi malo konfuzen, kako je z streamcatcherji na repnih površinah???
No guts no glory!
Re: Volitve 2013
Nace, v ACES odločanje funkcionira s pomočjo glasovanja in večine glasov, manjšina pa se potem podredi. Če tega ni, potem so prepiri in temu ni mogoče reči demokracija. Odločitev o indirektnih volitvah s predstavniki držav v IRC je bila izglasovana leta 2000 in vpisana v statut leta 2006 (če se prav spomnim) na podlagi glasovanja med vsemi tekmovalci v Evropi. Podrobnosti o načinu glasovanja najdeš v statutu ACES organzacije http://www.aircombat.eu/rules.htm Temu je namenjeno kompletno poglavje 1.3. veljavnega statuta.nace.m napisal/-a:Stvar se mi zdi zelo problematična saj je bolj preprosto če se stream catcherje dovoli po celem krilu, saj je zadeva enaka za vse, sedaj pa si predstavljam da bo šlo precej časa v razmišljanje kako to pravilo zaobiti in bo v prednosti tisti ki bo našel bolj ustrezno rešitev, da se trak vseeno pretrga, pravilom pa bo zadostil, saj recimo nikjer ne piše da se nam proces barvanja ne sme ponesrečiti ravno na sprednjem robu krila, ali pa smo ga ravno tam malo nerodno odložili itd...
Sicer se mi pa do vseh ostalih pilotov ki niso predstavniki držav takšno pravilo zdi nekako nepravično, saj če niti nimaš možnosti glasovati je malo čudno.
Čeprav to ne vpliva na ˝performans˝modela je ravno to najpomembnejši sestavni del naše igre, saj vsi vemo kako bi bilo če streamcatcherjev nebi bilo, potem lahko začnemo ocenjevati modele, postavljati talne cilje in tako dalje...
Bojim se da ww2 postaja s tem korak bližje penzionerski WW1, naslednje sledi ukinitev streamcatcherjev in recimo sum proprelerja za 4ccm na 13 s katerim recimo serijski OS ali WEBRA sploh nista legalna saj se vrtita preveč in smo tam...
Mogoče najbolje da bi klaso 4ccm ukinili in bi se potem tako vsem željeni majhni modeli le vrnili na sceno
Obstaja tudi možnost uporabe člena 1.3.3., po katerem se lahko posamezna nacija odloči, da na njenem teritoriju veljajo drugačna pravila. O tem se odloča z izrednim glasovanjem na nacionalnem nivoju. To smo pred leti že imeli, ko je Slovenija prakticirala kombat po starih pravilih, ki so bila drugačna od mednarodnih. Seveda je potem vedno vprašanje sodelovanja na tujih tekmah in gostovanja tujcev pri nas.
Vem, da imamo piloti različne stile letenja in različne modele (hvalabogu). Ampak z leti so modeli vedno težji in hitrejši... kinetična energija pa raste. Se spomnim sezone 1998 in 1999, ko sem dve sezoni uporabljal dva spitfireja. In sta zdržala.
Danes so to le sanje. Modeli zdržijo veliko manj ker so trki zaradi večjih hitrosti in mase, usodnejši. Zato, ne ti o penzionerjih.. Vem, da bi rad haral kot ščuka med krapi v ribniku Ampak pomisli: kakšna ščuka bi šele bil, če bi zmagoval s slabšim modelom na sceni
Re: Volitve 2013
kakšna ščuka bi šele bil, če bi zmagoval s slabšim modelom na sceni
The Rose Squardon / Aircombat Slovenija
Re: Volitve 2013
Če so pa kinetične energije težava, čemu je recimo omejena najmanjša masa modela tako visoko??? In čemu je potem dovoljeno leteti z 1,5kg letalom???
Andrej, dobro veš da moj namen ni biti hitrejši od ostalih, sam vedno prisegam na okretnost!!!
O spitfireju iz leta 2000 zgodbe me pa ne zanimajo saj to sedaj tudi ni nič takega, sam sem recimo letos naredil osebni rekord, 12zaporednih voženj, brez kontakta z drugim letalom, med tem sem pa rezal okoli 20trakov, tako da te trki so v combatu zelo releativna zadeva.
Sicer pa to sanjarjenje o več let starih modelih podkrepi mojo teorijo o želji po spremembah na ww1.
Ne da se mi niti več pregovarjat, pravila so enaka za vse kakršna so in bomo kot ponavadi spore predelali v zraku...
Andrej, dobro veš da moj namen ni biti hitrejši od ostalih, sam vedno prisegam na okretnost!!!
O spitfireju iz leta 2000 zgodbe me pa ne zanimajo saj to sedaj tudi ni nič takega, sam sem recimo letos naredil osebni rekord, 12zaporednih voženj, brez kontakta z drugim letalom, med tem sem pa rezal okoli 20trakov, tako da te trki so v combatu zelo releativna zadeva.
Sicer pa to sanjarjenje o več let starih modelih podkrepi mojo teorijo o želji po spremembah na ww1.
Ne da se mi niti več pregovarjat, pravila so enaka za vse kakršna so in bomo kot ponavadi spore predelali v zraku...
No guts no glory!
Re: Volitve 2013
Nace, ne zamerit, ker sem se malo pohecal. Tudi meni nekaj stvari v novih pravilih ni všeč.
Ampak ni problema. Kot praviš: pravila veljajo za vse enako. Bitke se dobijo v zraku in ne na tleh.
Ampak ni problema. Kot praviš: pravila veljajo za vse enako. Bitke se dobijo v zraku in ne na tleh.
- modelarcina
- Profesor
- Prispevkov: 1038
- Pridružen: 18 Jan 2006, 13:30
- Kraj: kamnik
Re: Volitve 2013
Izogib boja mogoče?Se spomnim sezone 1998 in 1999, ko sem dve sezoni uporabljal dva spitfireja. In sta zdržala.
Kar se meni zdi sporno glede streamcatcherjou je to da bo upadlo 50% stevilo rezov ,kar pomeni manj zanimivo tekmno vsaj zame ampak mislim da je vsak dosezen rez "zadovoljstvo" combat pilota.
Po mojih občutkih bi bil steamcatcher dolg vsaj toliko da ima npr me109 celoten prvi rob "oborožen",mi je pa jasno da je zaradi enstavnosti merjenja tko kot je..
Me res zanima kako se bo tole obnesl v praksi,ampak mislim da bo letos res treba ciljat rep jaa tailBANGers
Lp Simon
www.okarbon.eu
Re: Volitve 2013
Meni se zdi novo pravilo malo pretirano omejeno, čeprav sam namen nekoliko zmanjšati prednost 4ccm letal nikakor ni napačen. Sigurno bo število rezov manjše kar pa ni nujno manj zanimivo. Za vsak rez se bo treba še bolj potruditi. Predvidevam da omejitev oddaljenosti streamcatcherjev od trupa velja tudi na repih tako bodo krila enakovredna, veliki repi in boljša okretnost pa ševedno v prednosti.
Najbolj sem nov pravilnik občutil ko sem praskal streamcatcherje z letal ki so preživela lansko sezono in potrgal še veliko papirja s kril ob tem ker ni šlo zlahka.
Najbolj sem nov pravilnik občutil ko sem praskal streamcatcherje z letal ki so preživela lansko sezono in potrgal še veliko papirja s kril ob tem ker ni šlo zlahka.
Flying Bastard Aircombat squadron
Re: Volitve 2013
Predlog za krajše šmergle je dala Nemčija, podprli pa sta ga Rusija in Češka. Kot je bilo napisano v obrazložitvi:
Nemci so krajše šmirgle uporabljali že v lanski sezoni. Če se pogleda v Co_Re, se točke (=število rezov)pri Nemcih opazno ne razlikujejo od drugih držav.
Vsekaskor pa so modeli z različnim razponom kril bolj izenačeni.
Me109 ima razpon kril 9,9 m, pol krila pri merilu 1:12 pa cca 340mm. Se pravi, da bo Me109 imel cca 43mm konice krila brez šmergla.
Nemci so krajše šmirgle uporabljali že v lanski sezoni. Če se pogleda v Co_Re, se točke (=število rezov)pri Nemcih opazno ne razlikujejo od drugih držav.
Vsekaskor pa so modeli z različnim razponom kril bolj izenačeni.
Me109 ima razpon kril 9,9 m, pol krila pri merilu 1:12 pa cca 340mm. Se pravi, da bo Me109 imel cca 43mm konice krila brez šmergla.
Re: Volitve 2013
modelarcina napisal/-a: Izogib boja mogoče?
En video iz tistih časov http://aircombat.hosted.modelarji.com/9 ... ka-int.avi
Re: Volitve 2013
tole slikco sem našel iz ˝tistih časov˝ zgleda da se je res manj razbijalo:)
hehe combat je pač combat, zato ga imamo radi
hehe combat je pač combat, zato ga imamo radi
- Priponke
-
- Crngrob junij 2002 800x600.jpg (113.68 KiB) Pogledano 3108 krat
No guts no glory!
Re: Volitve 2013
Ja, tudi včasih je pokalo, ampak manj kot sedaj. Nace, zgornja slikca je bila narejena leta 2003 ali kasneje, ker je na sliki 'švicar'. Prvi so nastali marca 2003.
Moj prvi kombat avijon je bil spitfire, narejen leta 1998. Je bil moj edini model v letu 1998 in dobršen del leta 1999.
Potem sem ga dal Tomažu in on se je z njim udeleževal tekem najmanj leto dni. To je bil njegov edini model na EAG 99 v Ripi na Švedskem. Potem ga je dal naprej Srečotu, ki je z njim letel v letu 2000 in delno tudi v 2001.
Lahko rečem, da je bil ta avijon 'lepilo' s katerim smo napravili eskadriljo Čuki.
Danes kaj takega ni več mogoče..
Moj prvi kombat avijon je bil spitfire, narejen leta 1998. Je bil moj edini model v letu 1998 in dobršen del leta 1999.
Potem sem ga dal Tomažu in on se je z njim udeleževal tekem najmanj leto dni. To je bil njegov edini model na EAG 99 v Ripi na Švedskem. Potem ga je dal naprej Srečotu, ki je z njim letel v letu 2000 in delno tudi v 2001.
Lahko rečem, da je bil ta avijon 'lepilo' s katerim smo napravili eskadriljo Čuki.
Danes kaj takega ni več mogoče..
- Priponke
-
- 08190002.jpg (460.38 KiB) Pogledano 3093 krat