Mig 7

Bojevanja z modeli letal

Moderator: Big A

Odgovori
Uporabniški avatar
Big A
Dr. Modelar
Prispevkov: 2065
Pridružen: 17 Nov 2003, 09:11
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Mig 7

Odgovor Napisal/-a Big A »

O migu-7 se ve zelo malo.
Lovec za velike višine, Mig-7, pravzaprav ni obstajal, saj ga nikoli niso serijsko izdelovali. Vzrok je v tem, da nikoli ni prišlo do resne grožnje napadov na velikih višinah, zato tudi ni bilo potrebe po višinskem lovcu.
So pa za vsak slučaj izdelali nekaj prototipov, da bi bili pripravljeni. če bi nastopila potreba.

Za osnovo so vzeli lovca mig-3 in ga opremili za opravljanje nalog na velikih višinah - podaljšana krila za letenje v redkem zraku, z ustreznimi turbopolnilniki opremljen motor, kabina pod pritiskom....
Nastali so prototipi
I-220 'A' http://www.ctrl-c.liu.se/misc/RAM/i-220.html
I-221 '2A' http://www.ctrl-c.liu.se/misc/RAM/i-221.html
I-222 '3A' http://www.ctrl-c.liu.se/misc/RAM/i-222.html
I-224 '4A' http://www.ctrl-c.liu.se/misc/RAM/i-224.html
I-225 '5A' http://www.ctrl-c.liu.se/misc/RAM/i-225.html

Zadnje verzija je letela preko 700 km/h.
Razvoj je trajal skoraj do konca vojne (marec 1945), potem pa je bil čas za prehod na reaktivni pogon in so vse skupaj opustili.

Po pravilih ACES je treba ob prijavi na tekmo imeti dokumentacijo modela, s katerim letimo vključno s 3-d skico vsaj v merilu 1:72. Na domačih tekmah okrog tega nismo prav posebno natančni, za svetovno prvenstvo pa je treba biti pazljiv. Neumno je, da naredimo dolgo pot zato, da nam povedo, da nimamo ustreznega modela in da gremo lahko domov.

Na čeških kombat straneh je za svetovno prvenstvo tudi opozorilo glede motorjev: dobro prevrite, če se motorji vrtijo v dovoljenem območju vrtljajev. Črni auspuhi za MVVS-e so sicer dovoljeni, modifikacije pa ne.

LP

A
Odgovori

Vrni se na Combat modeli