Švicar

Bojevanja z modeli letal

Moderator: Big A

Odgovori
Slowfly
Profesor
Prispevkov: 1015
Pridružen: 11 Jun 2003, 19:04
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Slowfly »

Po moje je takrat Švicar v "Švicarju" kar krepko švical! :lol:

BTW: Andrej si že kaj uporabljal tisto smolo?


lp
Uporabniški avatar
REDBARON
Freak
Prispevkov: 779
Pridružen: 21 Jan 2005, 13:31
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a REDBARON »

Andrej, najlepša hvala za odgovor.

LP Peter
LP Peter
Uporabniški avatar
Big A
Dr. Modelar
Prispevkov: 2065
Pridružen: 17 Nov 2003, 09:11
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Big A »

Slowfly napisal/-a:....
BTW: Andrej si že kaj uporabljal tisto smolo?
lp
pozdravljen Slowfly,
smolo, ki si mi jo dal, sem samo preizkusil in je odlična. Potreboval jo bom za kalup, ki pa še ni prišel na vrsto.

lp

Andrej
RAMBO
Začetnik
Prispevkov: 49
Pridružen: 18 Jan 2006, 16:57
Kraj: Dobrepolje

Odgovor Napisal/-a RAMBO »

živjo!

Tudi sam imam namen narediti nekej švicarje za combat. Da pa ne bi bili vsi isti, bi vas prosil (ker sam ne najdem :oops: ) za različne poslikave.
Hvala


L.P. Miha
Uporabniški avatar
Big A
Dr. Modelar
Prispevkov: 2065
Pridružen: 17 Nov 2003, 09:11
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Big A »

RAMBO napisal/-a:živjo!

Tudi sam imam namen narediti nekej švicarje za combat. Da pa ne bi bili vsi isti, bi vas prosil (ker sam ne najdem :oops: ) za različne poslikave.
Hvala


L.P. Miha
Kolikor mi je znano, je originalna barvna shema samo ena - zgoraj olivno zelen, spodaj golobje siv.
Obstaja nekaj variant oznak na krilih (glej slike).

Po vojni so ta letala predelovali v varianto C.3605 Schlepp, ki so jo uporabljali za vleko tarč. Ta letala so bila pobavana rumeno-črno-sivo
http://www.airliners.net/search/photo.s ... ersion=6.0

Našel sem tudi šekasto varianto C.3605, ki je celo naprodaj http://www.yakuk.com/C36.asp
Priponke
šekasti
šekasti
dornia_2L.jpg (23.89 KiB) Pogledano 6325 krat
C.36055 šlep
C.36055 šlep
C3605.jpg (104.46 KiB) Pogledano 6325 krat
C.3603 & spitfire
C.3603 & spitfire
EKW%203603 (Medium).jpg (89.79 KiB) Pogledano 6325 krat
Slowfly
Profesor
Prispevkov: 1015
Pridružen: 11 Jun 2003, 19:04
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Slowfly »

Big A napisal/-a: pozdravljen Slowfly,
smolo, ki si mi jo dal, sem samo preizkusil in je odlična. Potreboval jo bom za kalup, ki pa še ni prišel na vrsto.

lp

Andrej
Če jo rabiš še, povej!
Uporabniški avatar
REDBARON
Freak
Prispevkov: 779
Pridružen: 21 Jan 2005, 13:31
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a REDBARON »

Pozdravljeni,

v svojega švicarja ravno vgrajujem komponente, pa me zanima kako imate urejeno težišče. V načrtu, kateri je tudi v tej temi je CG 60mm od prednjega roba krila. Če jaz pri svojem modelu težim k tej točki, moram v nos dodajati kar precej balasta, saj imam baterije takoj za rezervoarjem, tako, da si z njimi ne morem več kaj dosti pomagati.
Ali je težišče pri combat modeli mogoče bolj nazaj ali se enako vaga kot ˇklasičenˇmodel.

LP Peter
LP Peter
Uporabniški avatar
Big A
Dr. Modelar
Prispevkov: 2065
Pridružen: 17 Nov 2003, 09:11
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Big A »

REDBARON napisal/-a:Pozdravljeni,

v svojega švicarja ravno vgrajujem komponente, pa me zanima kako imate urejeno težišče. V načrtu, kateri je tudi v tej temi je CG 60mm od prednjega roba krila. Če jaz pri svojem modelu težim k tej točki, moram v nos dodajati kar precej balasta, saj imam baterije takoj za rezervoarjem, tako, da si z njimi ne morem več kaj dosti pomagati.
Ali je težišče pri combat modeli mogoče bolj nazaj ali se enako vaga kot ˇklasičenˇmodel.

LP Peter
Če ne pretiravaš z velikostjo rezervoarja, je za baterije dovolj prostora pod rezervoarjem. 150 ml je dovolj za 10-15 minut letenja.

Če bo težišče preveč nazaj, bo model manj stabilen v letu. To je lahko precej zoprno.


lp

A
Uporabniški avatar
REDBARON
Freak
Prispevkov: 779
Pridružen: 21 Jan 2005, 13:31
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a REDBARON »

Rezervoar bo 170ml. Baterije sem provizorično stlačil pod rezervoar, pa mi težišče še vedno kaže 75mm za sprednjim robom krila.
Očitno je možakar, od katerega sem model kupil, gradil kar precej močno in ni šparal na materialu. Razmišljam, dA BI IZ ZADNJEGA DELA TRUPA IZREZAL balzo in s tem prodobil nekaj na teži.
Mimogrede, komleten model bo vagal cca 1400 gr, kar potrjuje zgoraj navedeno.


LP Peter
LP Peter
Uporabniški avatar
filius
Freak
Prispevkov: 775
Pridružen: 30 Dec 2006, 11:26

Odgovor Napisal/-a filius »

#-o
Zadnjič spremenil filius, dne 04 Mar 2008, 21:20, skupaj popravljeno 1 krat.
Mladost je norost, ki skače čez jarek tam kjer je most!
Uporabniški avatar
Big A
Dr. Modelar
Prispevkov: 2065
Pridružen: 17 Nov 2003, 09:11
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Big A »

filius napisal/-a:To bo preveč sam sm imel švicarja ki je imel isto težo 1400 g pa ni letel #-o sm probaval pa je bil pretežek, ali pa sm imel tako mehke kolena da nism potegnil višine nase. Model bi moral imeti 1 kg lahko probaš ter poročaj vendar bo gotovo tako kot pri meni #-o
To ne bo držalo. Prijatelj Jurkla iz Modre ptice je švicarja opremil z elektriko. Skupaj z zajetnim Ni-Cd paketom je model tehtal 1700 gramov, pa je vseeno izredno hitro letel in tudi presentljivo dobro jadral.
Uporabniški avatar
REDBARON
Freak
Prispevkov: 779
Pridružen: 21 Jan 2005, 13:31
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a REDBARON »

Hojla,

Danes je moj švicar poletel in to brez problemov. Kljub mogoče malo premočnemu propelerju (9x6) (motor MVVs 3,5 ccm z resonanco) je avion dovolj hiter, pa tudi v pristajalnem manevru ni problema glede jadranja.

Kaputažo še čakam, da jo dobim.

LP Peter
Priponke
Ĺ vicar(1).JPG
Ĺ vicar(1).JPG (20.09 KiB) Pogledano 6432 krat
Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brejker »

Big A napisal/-a: -Sestavljanko iz balze so napovedali tudi v kamniški firmi RC/kit, ampak kolikor vem, s tem zaenkrat ni nič.

lp

A
Nekaj se kuha ! :wink:
www.okarbon.eu
Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brejker »

Sodeč po manjkajočem propelerju že treniram :D
Slika
www.okarbon.eu
Uporabniški avatar
modelarcina
Profesor
Prispevkov: 1038
Pridružen: 18 Jan 2006, 13:30
Kraj: kamnik

Odgovor Napisal/-a modelarcina »

Imam težavo z motorjem OS 20 FP
Motor deluje vredu prvih 4minute in dela BP v zraku!
Potem pa parkat "zakašlja" in ugasne :-? sem probal za par zobou odpret iglo ampak je bilo isto le da motor ni razvil polnih obratov,motor ima iglo od malo vecjega OSa ampak menim da to ni težava,ima mogoce gdo kak predlog kaj bi lahko bilo??



lp simon
www.okarbon.eu
Uporabniški avatar
obadek
Tekmovalec
Prispevkov: 366
Pridružen: 07 Mar 2010, 18:57
Kraj: Okolica Kranja - Preddvor

Odgovor Napisal/-a obadek »

Men je na nekem letalu s 6.5ccm od os motor delal podobne težave, potem sem pa znoru ves motor podru v pra faktorje in spucov intezivno z acetonom ostalim topilom ter sestavil vkup in presenetljivo dela vcelo sezono brez problema, tko da pod možne vzroke 99% uvrščam umazanijo v notranjosti motorja in frgazarja.

LP
Uporabniški avatar
modelarcina
Profesor
Prispevkov: 1038
Pridružen: 18 Jan 2006, 13:30
Kraj: kamnik

Odgovor Napisal/-a modelarcina »

Sem vse spucal ampak ni nic bolje :-?


lp simon
www.okarbon.eu
Uporabniški avatar
Big A
Dr. Modelar
Prispevkov: 2065
Pridružen: 17 Nov 2003, 09:11
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Big A »

modelarcina napisal/-a:Sem vse spucal ampak ni nic bolje :-?


lp simon

Meni se pri takem obnašanju motorja ponavadi izkaže, da je kriv rezervoar za gorivo. Lahko da imaš počeno cevko na kembeljnu.. Čisto gotovo pa to seveda ni.

Če boš jutri prišel na tekmo, prinesi model s seboj, pa ga bomo skupaj pogledali... Ni vrag, da ne bi delalo...

lp

Andrej
Uporabniški avatar
modelarcina
Profesor
Prispevkov: 1038
Pridružen: 18 Jan 2006, 13:30
Kraj: kamnik

Odgovor Napisal/-a modelarcina »

Cevke so nove,in se jih vidi ker so tako speljane,tako da bi videl kje pusca oziroma motor nebi deloval tudi na zacetku,najbol mi je cudno to ko motor "crkne" v luftu in ko ga ponovno vzgem brez dodajanja goriva v rezorvar spet deluje bp,mogoce bi bil res tank kriv....Se vidimo jutri!,dva bova tekmovala z nasih koncev



lp simon
www.okarbon.eu
Uporabniški avatar
štajerc
Dr. Modelar
Prispevkov: 2301
Pridružen: 08 Avg 2006, 14:36
Kraj: Ormož

Odgovor Napisal/-a štajerc »

pozdravljen, če imaš prozorne cevke malo poglej po cevki za dovod goriva v motor. če se tam vidi da "potujejo" kaki zračni mehurčki...sem imel podoben problem. Drugo preveri s čim imaš rešeno tankventil? posebaj maš cevko speljano iz trupa...potem jo zadelaj s čepom.. ne s šraufom ker po navoju prične puščat...
Upam da sem ti vsaj malo pomagal...
L.P.
Štromar ima včasih prav, elektrika pa vedno!
Uporabniški avatar
filius
Freak
Prispevkov: 775
Pridružen: 30 Dec 2006, 11:26

Odgovor Napisal/-a filius »

Evo končno sem se spravil, in opremil švicarja, sedaj me zanima naslednje:

-Kje točno ima model težišče? Točno na 1/3 krila?
-Kakšni so približni hodi krmil?
-Kakšno eliso priporočate, motor je OS FX 25, sedaj sem dal gori 9Ă—4?
Mladost je norost, ki skače čez jarek tam kjer je most!
Uporabniški avatar
Big A
Dr. Modelar
Prispevkov: 2065
Pridružen: 17 Nov 2003, 09:11
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Big A »

filius napisal/-a:Evo končno sem se spravil, in opremil švicarja, sedaj me zanima naslednje:

-Kje točno ima model težišče? Točno na 1/3 krila?
-Kakšni so približni hodi krmil?
-Kakšno eliso priporočate, motor je OS FX 25, sedaj sem dal gori 9Ă—4?
Lepo. Želim veliko uspeha!

- Težišče je bolj naprej kot pri večjih modelih. Daj ga na 6-7 cm za prednji rob krila.
- hodi na krilcih in višinskem krmilu naj bojo za začetek nekaj nad 5 mm. Ko ga boš strimal, jih lahko povečaš..
- FX 25 je zakon. 9X4 je dobra izbira. Po moje najboljša za ta motor. Se ti mora vrteti med 16000 in 17000 vrtljaji.

lp
Uporabniški avatar
filius
Freak
Prispevkov: 775
Pridružen: 30 Dec 2006, 11:26

Odgovor Napisal/-a filius »

Big A napisal/-a:
filius napisal/-a:Evo končno sem se spravil, in opremil švicarja, sedaj me zanima naslednje:

-Kje točno ima model težišče? Točno na 1/3 krila?
-Kakšni so približni hodi krmil?
-Kakšno eliso priporočate, motor je OS FX 25, sedaj sem dal gori 9Ă—4?
Lepo. Želim veliko uspeha!

- Težišče je bolj naprej kot pri večjih modelih. Daj ga na 6-7 cm za prednji rob krila.
- hodi na krilcih in višinskem krmilu naj bojo za začetek nekaj nad 5 mm. Ko ga boš strimal, jih lahko povečaš..
- FX 25 je zakon. 9X4 je dobra izbira. Po moje najboljša za ta motor. Se ti mora vrteti med 16000 in 17000 vrtljaji.

lp
Hvala za odgovore, malo čudno mi je bilo, ker sem dobil motor in je imel gor 7x6 eliso ki je po mojem mnenju premajhna za ta motor.
Mladost je norost, ki skače čez jarek tam kjer je most!
Uporabniški avatar
dinko
Freak
Prispevkov: 772
Pridružen: 04 Okt 2006, 00:40
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a dinko »

Pozdravjeni... da ne odpiram nove teme... gradim že trejega švicarja zame... razmisljam da bi dal notri 4 takale servote:

http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 0_07s.html

se pravi 2 za elerona, višina in gas... pa me zanima kake izkusnje imate z takimi servoti... se vam zdijo pre šibki... ali pač....


LP
Uporabniški avatar
modelarcina
Profesor
Prispevkov: 1038
Pridružen: 18 Jan 2006, 13:30
Kraj: kamnik

Odgovor Napisal/-a modelarcina »

ta pomoje se za gas ni dober :lol: :lol:


lp
www.okarbon.eu
Odgovori

Vrni se na Combat modeli