Spitfire
Moderator: Big A
spitfire
Tako, v petek sem bil v šopingu, tako da imam zdaj ves material, ki ga potrebujem za dokončanje modela. Krilo sem ojačal z 50- gramsko stekleno tkanino, prilagam pa še sliko barvne kombinacije ( folija oracover).
LP
Jure
LP
Jure
- Priponke
-
- Barvna kombinacija, upam da bo prava, boljše niso imeli
- barvna kombinacija.jpg (30.42 KiB) Pogledano 6759 krat
-
- krilo1.jpg (27.49 KiB) Pogledano 6759 krat
-
- celo krilo
- krilo.jpg (27.76 KiB) Pogledano 6760 krat
ane...
spitfire
Približno sem izračunal končno težo modela. Stehtal sem trup in krilo modela, Folijo (približno), baterije, sprejemnik, 3x servo, propeler, motor ter poln tank za gorivo in kalkulator je pokazal 900g. Zdi sem mi dokaj dobro, kaj pravite vi?
LP
Jure
LP
Jure
ane...
spitfire
Model trenutno stoji, ker imam motor zaenkrat še v treinerju, s katerim še občasno letim. Motor potrebuje tudi manjše popravilo, ker mi je sredi lupinga odtrgalo izpuh. Na srečo se je dobro končalo. Tako da zaenkrat ne bo nič. Ko pa bo kaj novega, pa poročam!
LP Jure
LP Jure
ane...
spitfire
Danes je bilo spet živahno v delavnici. Motor je pripravljen in čaka na zaposlitev. Pritrdil sem tudi krilca in jih "uštimal", tako da že migajo. Pritrdil sem tudi nosilec motorja ter rezervoar za gorivo, katerega sem seveda zaščitil s peno ter stiroporjem.
LP
Jure
LP
Jure
- Priponke
-
- pogon krilc.JPG (54.95 KiB) Pogledano 5689 krat
-
- pogon krilc1.JPG (50.44 KiB) Pogledano 5689 krat
-
- Mašina
- mašina.JPG (40.7 KiB) Pogledano 5689 krat
ane...
spitfire
Spitfire še vedno čaka na prvi polet, mislil sem poletet v nedeljo, pa je bilo slabo vreme.
Zakaj sem se odločil za takšno pritrditev krilc?
Nevem, mislim, da je takšen način prikazan tudi v navodilih za izdelavo. Hkrati se mi je zdel še najbolj enostaven za izvedbo.
Zakaj lahko povzroči težave?
@Mikser: načrt dobiš v timu ( november 1999 ), ali pa pri Tehniški založbi Slovenije.
LP
Jure
Zakaj sem se odločil za takšno pritrditev krilc?
Nevem, mislim, da je takšen način prikazan tudi v navodilih za izdelavo. Hkrati se mi je zdel še najbolj enostaven za izvedbo.
Zakaj lahko povzroči težave?
@Mikser: načrt dobiš v timu ( november 1999 ), ali pa pri Tehniški založbi Slovenije.
LP
Jure
ane...
spitfire
Da, jaz sem načrt naročil pri tzs.
Pri izdelavi nisem imel nobenih večjih težav, ker sem že prej izdelal nekaj modelov iz balze. Načrt in navodila dovolj nazorno prikazujeta potek gradnje. V načrtu pa ni omenjena postavitev RV opreme, ker je le-ta odvisna od težišča ter od opreme, ki jo ima modelar na razpolago.
Raje trikrat premisli, preden se lotiš modela.
Če pa ti je tako všeč, da bi ga res rad naredil pa ni problema, le prosi izkušenega modelarja v tvoji okolici, da ti pomaga pri ključnih postopkih izdelave, npr. zvitje krila..., ter seveda pri letenju modela.
LP
Jure
Pri izdelavi nisem imel nobenih večjih težav, ker sem že prej izdelal nekaj modelov iz balze. Načrt in navodila dovolj nazorno prikazujeta potek gradnje. V načrtu pa ni omenjena postavitev RV opreme, ker je le-ta odvisna od težišča ter od opreme, ki jo ima modelar na razpolago.
Raje trikrat premisli, preden se lotiš modela.
Če pa ti je tako všeč, da bi ga res rad naredil pa ni problema, le prosi izkušenega modelarja v tvoji okolici, da ti pomaga pri ključnih postopkih izdelave, npr. zvitje krila..., ter seveda pri letenju modela.
LP
Jure
ane...
Re: spitfire
V priponki je največkrat uporabljana pritrditev servomotorja v combat modelih.JureL napisal/-a: Zakaj sem se odločil za takšno pritrditev krilc?
Nevem, mislim, da je takšen način prikazan tudi v navodilih za izdelavo. Hkrati se mi je zdel še najbolj enostaven za izvedbo.
Zakaj lahko povzroči težave?
Težave izvirajo iz štrlečega servomotorja, ki je podvržen pogostim udarcem pri transportu, še bolj pa pri pristankih (ali imaš krila pritrjena z elastikami?). Model pristaja pogosto na neravnem terenu, travi, krtinah,... Posledica je poškodba na štrlečih delih (sunki na krila, premiki kril, ...)
Mipo
- Priponke
-
- Najpogostejša pritrditev servomotorja za pogon krilc pri A/C modelih. Le da je ta izvedba na spodnji strani modela. Pri A/C je servo na gornji strani (v trupu).
- pritrditev.jpg (35.03 KiB) Pogledano 5644 krat
No, glede na to da je tema spet aktualna, pokažem še jaz svojega padlega spita... toliko je ostalo od njega po pikiranju s polnim gasom v zemljo, z o.s. 3,5ccm motorjem
Krila so še skoraj ko nova, trup je malo bolj bogi, ampak bi se dalo popravit... malo epoksija, nova požarna stena, pa smo spet v luftu
lp
Krila so še skoraj ko nova, trup je malo bolj bogi, ampak bi se dalo popravit... malo epoksija, nova požarna stena, pa smo spet v luftu
lp
- Priponke
-
- spitfire.jpg (55.37 KiB) Pogledano 5985 krat
Nekega dne zagotovo... Zdaj imam ravno pospravljeno delavnico (kar pomeni da spet lahko začnem kaj delat ), en mesec zdaj so izpiti, potem pa novim izzivom na proti. Za začetek računam it kej letet, ker zadnje čase samo delam, letim pa potem bolj malo. Zdaj imam tri kolibrije (od tega je eden v prodaji že nekaj časa) za na pobočje spravit, pa enega lovca za okoli preganjat, ko se spet privadim hitrega letenja bi rad v zrak spravil Zlin-a (ki se mi zdi da sploh še ni letel ), potem pa pride tale spitfire.
Za drugo zimo imam pa tudi že idejni projekt (Airbus A320), tako da hobi ne počiva
lp
Peter
Za drugo zimo imam pa tudi že idejni projekt (Airbus A320), tako da hobi ne počiva
lp
Peter