Spitfire
Moderator: Big A
Evo mal sm eksperimentiru z zaklučki kril... Namen je bil neki tajgale
http://www.pewteraircraft.com/STRUCKOFF ... %20VII.htm
ORIGINAL:
HAND MADE:
A bo?
http://www.pewteraircraft.com/STRUCKOFF ... %20VII.htm
ORIGINAL:
HAND MADE:
A bo?
Obstaja 24 izvedenk (marks) spitfirejev - od Mk I do Mk 24 - in vsaka od njih je imela tudi več podizvedenk. Letala so se med seboj razlikovala po vsem mogočem - modificirali so tudi obliko kril.Pingi napisal/-a:A je že kdo pomislil da so krila v načrtih (in vse ostalo)
nekako z namenom takšna kot so ?
Nekatere izvedenke so imele konice kril odstranjene, nekaterim pa so konice kril podaljšali - pač glede na to, kakšne lastnosti so hoteli poudariti.
Podaljšana krila so imela večji vzgon, zato so bila primerna za letenje na velikih višinah.
Standardni razpon kril 11,23 m se je s temi krili povečal na 12,24 m.
Za kombat model so povečana krila zelo interesantna zato, ker so taka krila ravno dovolj velika, da po propozicijah na model lahko namestimo motor velikosti do 3,5 ccm. Pod razponom 12 m lahko nameščamo le motorje s prostornino do 2,5 ccm.
lp
A
- slo-warhavk
- Freak
- Prispevkov: 704
- Pridružen: 19 Nov 2004, 00:10
- Kraj: Hrastnik
Hojla Darko,slo-warhavk napisal/-a:
Ja res je bilo veliko izpeljank
Link:
http://warbirds.be/defenders/html/spitfiretree.htm
LP Darko
hvala za zanimiv link.
K linku je treba dodati, da so na shemi poleg spitfirejev tudi letala družine seafire, seafang in spiteful, kar 'familijo' še precej poveča. Te kasnejše izpeljanke spitfireja so se že močno razlikovale od prvotne konstrukcije. Čudovitih, eliptičnih kril ni več - morski spit je imel zložljiva krila trapezne oblike http://www.airwar.ru/enc/fww2/spitful.html
A
Zadnjič spremenil Big A, dne 15 Jun 2007, 19:53, skupaj popravljeno 1 krat.
Tudi pri meni je nastal spitfire, težak je 1150g brez goriva, poganja ga pa MVVS-ov motor prostornine 2,5ccm. Propeler je velikosti 7/5. Letel še pa nisem ker me je malo strah, ker je kolega rekel da je njegova hitrost okoli 150km/h. Servoti so: nagib, višina: HiTEC HS-225 BB/MG plin: Graupnrer C 261. Sprejemniški akumulatorji: 4x Sanyo AA 1700mAh 1,2V. Sprejemnik: Graupner R700 40MHz
Še slike:
Še slike:
- Priponke
-
- Poziranje s strani,kabino sem pa naredil kar iz plastenke.
- Picture 017a.jpg (44.94 KiB) Pogledano 5605 krat
-
- Njegov motor in izpuh, samo ne vem ali naj pustim tisti pokrov, ki je dodatno narejen, čeprav se mi zdi da bi bilo bolje če ga nebi bilo(bi se bolje motor hladil) upor pa menda ne bo kaj večji?
- Picture 005a.jpg (43.92 KiB) Pogledano 5605 krat
-
- Takšno je njegovo "črevesje", edino kable bom še malo prifiksiral da ne bodo opletali.
- Picture 002a.jpg (64.92 KiB) Pogledano 5605 krat
Zadnjič spremenil AnFu, dne 24 Jul 2007, 13:50, skupaj popravljeno 2 krat.
Flying is living...
Imam paket oblečen v prozorno termo skrčko tako da celica ne more ven skočit premikati se pa tudi ne morejo da bi izgubile stik. Če to ni v redu kakšen akku pack pa potem priporočaš?Ultralajt napisal/-a:Sprejemniški akumulator
Lahko ti zaradi vibracij zgubi stik, ali celo kaka celica izskoči ven...pa adijo model....
150 km/h !?
Saj ti ni treba vseskozi tiščati plin do konca (Če nisi na tekmi)!
LP Mitja
LP Andraž
Flying is living...
Na sliki se termoskrčka ne vidi.
Drugače pa ti bodo tudi drugi povedali, da večina modelarjev ne uporablja "originalnih škatlic" , ki so običajno priloženi zraven pri nakupu naprave cenejšega cenovnega razreda, za akumulatorje na svojih modelih.
Bolje je kupiti vnaprej konfrkcioniran sprejemniški pak.
Izgleda pa takole:
ali
odvisno, kako so velike in kako so postavljene posamezne celice.
Drugače pa ti bodo tudi drugi povedali, da večina modelarjev ne uporablja "originalnih škatlic" , ki so običajno priloženi zraven pri nakupu naprave cenejšega cenovnega razreda, za akumulatorje na svojih modelih.
Bolje je kupiti vnaprej konfrkcioniran sprejemniški pak.
Izgleda pa takole:
ali
odvisno, kako so velike in kako so postavljene posamezne celice.
Hvala. Jaz jih bom kar iz te škatlice ven vzel in jih skupaj zlotal kot na drugi sliki ter oblekel v termo skrčko.Ultralajt napisal/-a:Na sliki se termoskrčka ne vidi.
Drugače pa ti bodo tudi drugi povedali, da večina modelarjev ne uporablja "originalnih škatlic" , ki so običajno priloženi zraven pri nakupu naprave cenejšega cenovnega razreda, za akumulatorje na svojih modelih.
Bolje je kupiti vnaprej konfrkcioniran sprejemniški pak.
Izgleda pa takole:
ali
odvisno, kako so velike in kako so postavljene posamezne celice.
LP Andraž
Flying is living...
Pozdravljen Andraž,
Ultralajt ima prav - kot pri vseh modelih je priporočljivo tudi pri tvojem spitu baterije zanesljivo in temeljito sciniti in zaščititi s termoskrčno srajčko.
Tvoj model mi izgleda OK.
Taki spiti so bili pred leti najbolj pogosti modeli na slovenski kombat sceni.
Tudi teža je približno enaka. Gotovo boš z njim zadovoljen, saj ponavadi letijo prijazno in stabilno.
Imam le par pripombic.
V model si dal precej velike baterije. Velikost AA in masa okrog 100 gramov je bogato. Ponavadi uporabljamo paketke velikosti 4XAAA, ki imajo cca 900 mAh in z maso cca 50 gramov.
Hitrost 150 km/h naj te ne skrbi. Vprašanje je sploh, če tvoj motor zmore tako hitrost. Če bo šel 120-130 km/h boš lahko zadovoljen. Na tleh se ti mora s propelerjem 7X4 vrteti okrog 20000 vrtljajev/minuto. Za začetek naj bodo hodi na krmilih majhni (okrog 5 mm). Za prvi polet poišči izkušenega modelarja, da ti model strima, potem pa bo vse OK.
lp
Andrej
Ultralajt ima prav - kot pri vseh modelih je priporočljivo tudi pri tvojem spitu baterije zanesljivo in temeljito sciniti in zaščititi s termoskrčno srajčko.
Tvoj model mi izgleda OK.
Taki spiti so bili pred leti najbolj pogosti modeli na slovenski kombat sceni.
Tudi teža je približno enaka. Gotovo boš z njim zadovoljen, saj ponavadi letijo prijazno in stabilno.
Imam le par pripombic.
V model si dal precej velike baterije. Velikost AA in masa okrog 100 gramov je bogato. Ponavadi uporabljamo paketke velikosti 4XAAA, ki imajo cca 900 mAh in z maso cca 50 gramov.
Hitrost 150 km/h naj te ne skrbi. Vprašanje je sploh, če tvoj motor zmore tako hitrost. Če bo šel 120-130 km/h boš lahko zadovoljen. Na tleh se ti mora s propelerjem 7X4 vrteti okrog 20000 vrtljajev/minuto. Za začetek naj bodo hodi na krmilih majhni (okrog 5 mm). Za prvi polet poišči izkušenega modelarja, da ti model strima, potem pa bo vse OK.
lp
Andrej
spitfire
Lep pozdrav
Ja, moj spitfire je poletel približno teden nazaj. Slik nimam nič kaj, morda ob naslednjem poletu. Leti super, lepo stabilno. Na začetku sem imel malo mehka kolena, ker je precej hiter. Ampak ko se ga navadiš je užitek leteti z njim.
Samo nekaj me "matra": motor se v zraku ne ugasne, tako da sem pristajal z delujočim motorjem. Rezultat: zlomljen propeler pri 3. pristanku
Motor je os 3,5 propeler pa 9x4
Lp
Jure
Ja, moj spitfire je poletel približno teden nazaj. Slik nimam nič kaj, morda ob naslednjem poletu. Leti super, lepo stabilno. Na začetku sem imel malo mehka kolena, ker je precej hiter. Ampak ko se ga navadiš je užitek leteti z njim.
Samo nekaj me "matra": motor se v zraku ne ugasne, tako da sem pristajal z delujočim motorjem. Rezultat: zlomljen propeler pri 3. pristanku
Motor je os 3,5 propeler pa 9x4
Lp
Jure
- Priponke
-
- spitfire.jpg (62.22 KiB) Pogledano 5690 krat
-
- zlomljen prop.jpg (31.99 KiB) Pogledano 5690 krat
ane...