AERO 150 - AERO 250 FNRJ/SFRJ dizel motori
Objavljeno: 17 Mar 2018, 23:16
Čudnim sticajem okolnosti i velikom dozom sreće, uspeo sam da iz Sarajeva i bosanske verzije EBAY-a , OLX, preko Priboja na Limu , a potom AKSom, doÄ‘em u posed , za sasvim korektnu sumu, tri motora od istorijskog značaja za ex YU - FNRJ/SFRJ aero modelarstvo.
Ovaj topik je samo podsećanje da modelarstvo na ovim prostorima ima tradiciju , i da je postojala organizovana serijska proizvodnja modelarskih motora, kompleta i opreme.
Motori su potpuno novi, u originalnom pakovanju, sa pripadajućom dokumentacijom, nikad upaljeni, AERO 150 od kubik ipo, komada dva i AERO 250 od dva ipo kubika , komada jedan.
AERO 150, dizel sa početka pedesetih godina prošlog veka, 1952. Serijski brojevi 507 i 605
Aero 250 MR-2 , dizel , verzija proizvođena od 1959. do 1962. Serijski broj 0242
Uz motor se dobijaju i uputstva za startovanje i održavanje,
Ukoliko uspem da rešim glavni problem "Dizel" ili kompresionih motora, a to je Etar kao neizbežan sastojak goriva , ovi motori će biti upaljeni i nadam se stavljeni na neki retro kružnjak iz pedesetih.
Ovaj topik je samo podsećanje da modelarstvo na ovim prostorima ima tradiciju , i da je postojala organizovana serijska proizvodnja modelarskih motora, kompleta i opreme.
Motori su potpuno novi, u originalnom pakovanju, sa pripadajućom dokumentacijom, nikad upaljeni, AERO 150 od kubik ipo, komada dva i AERO 250 od dva ipo kubika , komada jedan.
AERO 150, dizel sa početka pedesetih godina prošlog veka, 1952. Serijski brojevi 507 i 605
Aero 250 MR-2 , dizel , verzija proizvođena od 1959. do 1962. Serijski broj 0242
Uz motor se dobijaju i uputstva za startovanje i održavanje,
Ukoliko uspem da rešim glavni problem "Dizel" ili kompresionih motora, a to je Etar kao neizbežan sastojak goriva , ovi motori će biti upaljeni i nadam se stavljeni na neki retro kružnjak iz pedesetih.