...juuuhuuuu...
... po dolgem času malo spet brskam po forumu.....
Ti TOMOS UMO 04 ali 06 motorji so šwoh po moči glede na svojo kubaturo in maso, ker so namensko narejeni za škropilnice, črpalke, kosilnice, prekopalnike ali tiste znamenite vlečnice za zimske radosti na snegu.
Vsi timingi portov (pretočni, sesalni izpušni kanali ) so narejeni , da motor dela na največjem navoru na relativno nizkih obratih zaradi vzdržljivosti... ekonomičnosti...itd, ker tisti stroji niso narejeni za dirkanje...ampak za daljšo uporabo.....
.... tako da je smiselno razmisliti (in preskusiti) o več različnih propelerjih.
... ker vidim, da si vešč z modeliranjem in domač v strojništvu, se da za zelo malo denarja narediti reduktor (čisto poceni zobate jermenice in jermen dobiš recimo v TINEX.... M&M.... itd) , da na ta model obesiš velik propeler ( da bo kombatibilen modelu po izgledu... po zvoku ...in povečaš izkoristek motorja/propelerja...itd).
Sesalna "trobenta" je pri takem motorju obvezna..... in dolga naj bo najmanj 4-5 cm.
Blažilne gume so nepotrebne... oz. škodljive, ker povečujejo makrovibracije, motor je precej manj odziven, opleta in trese pri štantgasu in prehodih iz štantgasa na obrate..... zmanjša se moč motorja (sigurno manj za 100-200 obratov/min) ...itd...itd.
Tko.
Malo za razmislek....
LP!
Uroš.
Pridemo tudi na dom...
Lep dan še naprej!
Živnorc.