Zdravo.
Malo sem pregledal forum pa nisem našel nič glede tega motorja.
Težava je sledeča. Motor je nov in enostavno ne vžge. Potegne gorivo skozi frgazer iskra je na svečki ampak vseeno ne kresne.
Ali je kdo (no zagotovo je ) na forumu, ki bi mi lahko priskočil na pomoč in mi vsaj prvič zagnal ta motor. Kolikor sem bral na tujih forumih je vsem delal normalno...
Če ima kdo malo časa, da bi se poigral z njim mu ga z veseljem prepustim, lahko tudi proti plačilu, ker jaz sem že obupal...
Hvala!
lp
Bencinski motor JC 23 EVO II
Moderator: Mipo
Re: Bencinski motor JC 23 EVO II
Če ima motor gorivo in iskro bi edino znal bit problem pri lokaciji senzorja za vžig.
www.okarbon.eu
Re: Bencinski motor JC 23 EVO II
kaj si poskusil z kakšno kapljico goriva direktno na bat? Odvij svečo, noter vlij malo goriva in probaj če kresne.. nekaj pa že mora dat od sebe. ps: moj mvvs je moral bil PRELIT za je kar kapljalo iz njega, šele potem je kresnu Ker ni doovlj da pride gorivo samo do upljinjača. Ko je vžgal je pa delal normalno. Vsekakor ne izgubi volje, poročaj o napredku
The Rose Squardon / Aircombat Slovenija
Re: Bencinski motor JC 23 EVO II
Hojla,
če je motor rabljen se zgodi, da je problem v uplinjaču, ker je bencin izhlapel iz njega, olje pa je zamašil kanale in zlepil iglo. Glede na to, da ti potegne župo ti vsaj črpalka deluje. Če motor vrtiš s čokom bi ga moral s časom zalit, to pa preveriš tako, da vzameš svečo ven in jo pogledaš, če je mokra. Če ni je sigurno potrebno očistiti uplinjač. Ne glede na uplinjač bi motor moral prjet, če mu direktno v sesalni vod špricneš malo župe (pred tem odpreš čok in daš poln plin). Lahko je problem tudi v sveči. Zunaj lepo preskakuje iskra, ko je pa v motorju pa prebija nekje drugje zaradi povečanega tlaka. Če imaš rezervno svečo jo probaj zamenjati. Za kontrolo delovanja igle rabiš pripravo, spustit mora pa pri 1.5 do 2 bara. Ali si kontroliral H in L igle zaradi umazanije? Za začetek jih nastavi na 1,5 do 2 obrata. Motor mora vžgat, če ne se pa oglasi, pa ga že spravimo v življenje.
Lep dan,
Igor
če je motor rabljen se zgodi, da je problem v uplinjaču, ker je bencin izhlapel iz njega, olje pa je zamašil kanale in zlepil iglo. Glede na to, da ti potegne župo ti vsaj črpalka deluje. Če motor vrtiš s čokom bi ga moral s časom zalit, to pa preveriš tako, da vzameš svečo ven in jo pogledaš, če je mokra. Če ni je sigurno potrebno očistiti uplinjač. Ne glede na uplinjač bi motor moral prjet, če mu direktno v sesalni vod špricneš malo župe (pred tem odpreš čok in daš poln plin). Lahko je problem tudi v sveči. Zunaj lepo preskakuje iskra, ko je pa v motorju pa prebija nekje drugje zaradi povečanega tlaka. Če imaš rezervno svečo jo probaj zamenjati. Za kontrolo delovanja igle rabiš pripravo, spustit mora pa pri 1.5 do 2 bara. Ali si kontroliral H in L igle zaradi umazanije? Za začetek jih nastavi na 1,5 do 2 obrata. Motor mora vžgat, če ne se pa oglasi, pa ga že spravimo v življenje.
Lep dan,
Igor
Ne glede kolk avijonov sem usadu, noben ni hotu na nov zrast
Re: Bencinski motor JC 23 EVO II
No pa se je zgodilo. Motor je oživel. Sicer s pomočjo naprave za oživljanje (naredil sem močnejši štarter in sicer s pomočjo vrtalnega stroja, za katerega sem naredil tak nastavek, kot ga imajo klasični štarterji)
Po števcu obratov sodeč je bilo potrebno okoli 200 obratov na min, da je kitajc vžgal.
Tako da sedaj deluje. Igle so pa odprte na 1.5 obrata.
Moram se pa še poglobiti v fine nastavitve, ker na "štantgasu" mi trenutno ne dela, oz je zelo visok.
Toliko zaenkrat.
lp
Po števcu obratov sodeč je bilo potrebno okoli 200 obratov na min, da je kitajc vžgal.
Tako da sedaj deluje. Igle so pa odprte na 1.5 obrata.
Moram se pa še poglobiti v fine nastavitve, ker na "štantgasu" mi trenutno ne dela, oz je zelo visok.
Toliko zaenkrat.
lp
Re: Bencinski motor JC 23 EVO II
če ga ne moreš zaliti s čokom potem zamenjaj vse membrane v vplinjaču, spihaj s kompresorjem, "L" iglo odpri na 2,5 obrata. S tem imaš dobro izhodišče in motor mora startat brez štarterja - na roko!
Najpogostejša napaka pri vžigu bencinskega motorja (takega ki težko vžiga) je da najprej potisneš prop do točke kjer "prime" kompresija, za trenutek obstaneš in nato potisneš prop čez zgornjo mrtvo točko.
Tak motor (oz. vse bencinske) motorje se vžiga z zaletom preko mrtve točke. Tako mešanica nima časa pobegnit iznad bata .
Najpogostejša napaka pri vžigu bencinskega motorja (takega ki težko vžiga) je da najprej potisneš prop do točke kjer "prime" kompresija, za trenutek obstaneš in nato potisneš prop čez zgornjo mrtvo točko.
Tak motor (oz. vse bencinske) motorje se vžiga z zaletom preko mrtve točke. Tako mešanica nima časa pobegnit iznad bata .
prije stavljanja jezika u pogon ukljuci mozak!