OS MAX FS 91 P Surpass II
Moderator: Mipo
OS MAX FS 91 P Surpass II
Pozdravljeni,
imam vprašanje. Motor lepo zažene plopeler 14x7 na max 9700 RPM. Minimalni obrati 2400RPM. Vleka ima zmernenega cca. 4Kg.
Vprašanje:
Glavna igla je odprta samo za kakšen obrat. Po navodilih bi morala biti 2 Obrata tovarniško. Motor tudi bolj kadi od OS MAX FS 70 Surpras II.
Motor na max obratih ni vroč, Slina sploh ne cvrči, in iz izpuha gre ogromna količina olja od goriva. Tako, da ni presuh.
Ali je to znak, da je motor iztrošen? Ali si lasti kdo drug enak motor in bi mi zaupal, koliko ima odprto iglo. Ali so moje skrbi odveč?
imam vprašanje. Motor lepo zažene plopeler 14x7 na max 9700 RPM. Minimalni obrati 2400RPM. Vleka ima zmernenega cca. 4Kg.
Vprašanje:
Glavna igla je odprta samo za kakšen obrat. Po navodilih bi morala biti 2 Obrata tovarniško. Motor tudi bolj kadi od OS MAX FS 70 Surpras II.
Motor na max obratih ni vroč, Slina sploh ne cvrči, in iz izpuha gre ogromna količina olja od goriva. Tako, da ni presuh.
Ali je to znak, da je motor iztrošen? Ali si lasti kdo drug enak motor in bi mi zaupal, koliko ima odprto iglo. Ali so moje skrbi odveč?
Nič bat, samo žgat.
Re: OS MAX FS 91 P Surpass II
Pri mojem takem OS-u imam minimum iglo odprto 7 obratov (ko je ročica plina v cut-off položaju - motor ugasnjen) in iglo za maximum pri cca 2 1/2 do 2 2/3 obrata (poletje/zima).
Kar se tiče goriva si sam mešam mešanico v razmerju: 70:10:15:5 (% metanola : % nitrometana : %sintetičnega olja : %ricinusa).
Motor tudi ni vroč je podobno topel kot ga opisuješ. Kar se tiče izpuha zaenkrat ne vidim nič povečanega in ravno tako olje, ki sicer je na izpuhu vendar ne morem reči, da ga je ogromno. Če pomislim, kaj mi je delalo prej z 10ccm 2t, je s tem motorjem vse čisto. Porabe pa imam cca 2dcl za 15 minut ležernega letenja oz 10 minut pod obrati (z 2T sem imel 3dcl za komaj 10minut ležernega). Trenutno imam prop 15x6 APC in mi vleče približno enako kot 14x8 APC. Model (v mojem avatarju) je težak cca 4kg in gre skoraj v vertikalo. Torej toliko vleka ima .
Lp,
Kar se tiče goriva si sam mešam mešanico v razmerju: 70:10:15:5 (% metanola : % nitrometana : %sintetičnega olja : %ricinusa).
Motor tudi ni vroč je podobno topel kot ga opisuješ. Kar se tiče izpuha zaenkrat ne vidim nič povečanega in ravno tako olje, ki sicer je na izpuhu vendar ne morem reči, da ga je ogromno. Če pomislim, kaj mi je delalo prej z 10ccm 2t, je s tem motorjem vse čisto. Porabe pa imam cca 2dcl za 15 minut ležernega letenja oz 10 minut pod obrati (z 2T sem imel 3dcl za komaj 10minut ležernega). Trenutno imam prop 15x6 APC in mi vleče približno enako kot 14x8 APC. Model (v mojem avatarju) je težak cca 4kg in gre skoraj v vertikalo. Torej toliko vleka ima .
Lp,
Andreo
Re: OS MAX FS 91 P Surpass II
Gorivo uporabljam kupljeno 18% Olja, 15% nitro in 18% olja in 10% nitro. Ventile sem nastavljal.
Bi imel vprašanje o ventilih. Najraje bi koga kontaktiral telefonsko, kolikor je mogoče, bi prosil telefonsko na zs. Nekaj malega me bega pri nastavitvi.
Bi imel vprašanje o ventilih. Najraje bi koga kontaktiral telefonsko, kolikor je mogoče, bi prosil telefonsko na zs. Nekaj malega me bega pri nastavitvi.
Nič bat, samo žgat.
Re: OS MAX FS 91 P Surpass II
..................................
Zadnjič spremenil FANATIC, dne 11 Apr 2017, 20:23, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: OS MAX FS 91 P Surpass II
Tukaj je objavljen video.
https://youtu.be/ipMLwdmvOZg
Bi bilo dobro še kaj nastavit? Skrbi me samo to da je igla toliko priprta. Če bi menjal batni obroček, bi pridobil kaj?
https://youtu.be/ipMLwdmvOZg
Bi bilo dobro še kaj nastavit? Skrbi me samo to da je igla toliko priprta. Če bi menjal batni obroček, bi pridobil kaj?
Nič bat, samo žgat.
Re: OS MAX FS 91 P Surpass II
Ne vidim vzroka za skrb. Motor teče rahlo prebogato. To, da je igla bolj zaprta kot po navodilih, je verjetno vzrok v poškodovani igli ali ležišču igle ali njuni obrabi. To je lahko posledica prekomernega zatiskanja pri katerem se je poškodoval konus v ležišču igle. Tako je povečanje pretoka na obrat igle v prvem ovoju zelo veliko. Posledica je "groba" igla, ki zahteva malce več občutka pri nastavljanju, kajti že majhen zasuk pomeni veliko spremembo pretoka goriva. Če zamenjaš ta dva dela uplinjača, boš težavo odpravil.
LPM
LPM
Re: OS MAX FS 91 P Surpass II
Videl sem tvoj oglas. Mislim, da potrebuješ tole:
2 7681 900 Needle Valve Assembly
in ne ohišja:
4 5983 100 Carburettor Body.
LPM
2 7681 900 Needle Valve Assembly
in ne ohišja:
4 5983 100 Carburettor Body.
LPM
Re: OS MAX FS 91 P Surpass II
Hvala za napotek. Igla ima viden obrocek. Sedaj pa ce je poskodovano ležišče igle je pa vlito v ohišje frgazerja. Ali bi probal menjati samo iglo. Oz. je na meji, če naročim dele iz Japonske te vzamem komplet.
Nič bat, samo žgat.
Re: OS MAX FS 91 P Surpass II
Sestav: 2 7681 900 Needle Valve Assembly vsebuje iglo in njeno ležišče. Igla ni nikjer v stiku z ohišjem, ki ga nabavljaš.
Lahko pa iglo pobrusiš na stružnici.
Lahko pa iglo pobrusiš na stružnici.
Re: OS MAX FS 91 P Surpass II
Prilagam slike:
Motor je težko nastavit, ker je igla odprta samo pol obrata. Moram pogledat če se kje zatakne in ne gre do konca not. Po navodilih ima tovarniško nastavitev, 2 obrata.
Motor je težko nastavit, ker je igla odprta samo pol obrata. Moram pogledat če se kje zatakne in ne gre do konca not. Po navodilih ima tovarniško nastavitev, 2 obrata.
- Priponke
-
- Vlozišče igle je samo navadna matica
- IMG_2844.jpg (74.66 KiB) Pogledano 4370 krat
-
- Igla ima viden obroček
- IMG_2845.jpg (67.19 KiB) Pogledano 4370 krat
-
- Ohišje frgazerja ima izvrtino za konico igle
- IMG_2847.jpg (86.55 KiB) Pogledano 4370 krat
Nič bat, samo žgat.
Re: OS MAX FS 91 P Surpass II
Če tako, je pa res potrebno zamenjati ohišje uplinjača.Ohišje frgazerja ima izvrtino za konico igle
Moja trditev v prejšnjem prispevku je napačna.